Ja die lijken me ook vreselijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar die blauwe jurk gatecrashers lijken me ook wel een bepaald type![]()
Dat voorgerecht ook wel hoorquote:
Het was iets met vis en mosselquote:
<3 staat ook wel voor eenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:34 schreef RobinOok het volgende:
Manu heeft een dikke kont? Of een grote neus? Of wat zeg je?
Dat snap ik ook niet neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het een superleuk programma... Ik vraag me ooit wel af waarom ze zou 'zuinig' boodschappen doen altijd. Rijst mislukt?? Balen zeg! Geen rijst om te serveren! Dan pak je toch gewoon een nieuw pak rijst???? Of bijvoorbeeld.... 'oh jee, dit is het allerlaatse ei... als ik nu maar geen fouten maak met het splitsen' ....
Of ben ik nu gek?
Wow Masterchef Aus was het op een na meest bekeken programma van heel Aus. Ik vond het dit jaar minder, zowel de kandidaten waren een stuk slechter (Emma wordt gauw vergeten waarschijnlijk) als het Boys vs Girls ding.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Mylene het volgende:
Masterchef Australia scoort daar niet meer zo goed als het heeft gedaan. MKR is nu het populairste kookprogramma. De spin-offs van Masterchef zoals de Celebs, met kinderen en professioneel zijn geannuleerd omdat de zender zich nu volledig richten op het hoofdprogramma.
Ik vind de groep mensen van van Masterchef niet zo leuk dit jaar. Van ''The Professionals'' heb ik wel genoten, door de sterke kandidaten en Marco Pierre White. Jammer dat het geen vervolg krijgt.
Channel 10 axes MasterChef spin-offs and freshens up main show for 2014
Dat vind ik ook aldoor zo raarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het een superleuk programma... Ik vraag me ooit wel af waarom ze zou 'zuinig' boodschappen doen altijd. Rijst mislukt?? Balen zeg! Geen rijst om te serveren! Dan pak je toch gewoon een nieuw pak rijst???? Of bijvoorbeeld.... 'oh jee, dit is het allerlaatse ei... als ik nu maar geen fouten maak met het splitsen' ....
Of ben ik nu gek?
Juist omdat het van die arrogante takkewijven zijn hoop ik dat ze er in blijven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef regnavetto het volgende:
Oh die 2 Aziaten erger ik me mateloos aan
Jammer dat het compleet gespeeld is. Straks als ze zelf moeten gaan koken en het dreigt te mislukken komt hun ware aard naar boven en zijn ze ineens gestresst en kwetsbaar. En dan in die tussenstukjes die achteraf zijn gefilmd doen ze weer arrogant dat ze laag gescoord hebben omdat niemand hen mag en het zó onterecht is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Juist omdat het van die arrogante takkewijven zijn hoop ik dat ze er in blijven.
Het is wel een beetje gescript ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:01 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Jammer dat het compleet gespeeld is. Straks als ze zelf moeten gaan koken en het dreigt te mislukken komt hun ware aard naar boven en zijn ze ineens gestresst en kwetsbaar. En dan in die tussenstukjes die achteraf zijn gefilmd doen ze weer arrogant dat ze laag gescoord hebben omdat niemand hen mag en het zó onterecht is.
Oh, gaat Emma winnen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow Masterchef Aus was het op een na meest bekeken programma van heel Aus. Ik vond het dit jaar minder, zowel de kandidaten waren een stuk slechter (Emma wordt gauw vergeten waarschijnlijk) als het Boys vs Girls
Welnee!quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:14 schreef RobinOok het volgende:
Hahahaha, wat ben jij toch een scheetje ook he?!!! :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |