quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik kan niet oordelen aangezien je wel stil was op de meet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben niet stil in het echt gvd .-.
Op onze meet ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen aangezien je wel stil was op de meet.
wanneer jij niet kanquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
Wanneer is de volgende grote stonermeet??
Vraag ik al 100x hier maar niemand reageertquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
Wanneer is de volgende grote stonermeet??
ja iddquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag ik al 100x hier maar niemand reageert
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef Murdera het volgende:
zaterdag hier, stoner housewarming. blowen op het balkon.
reactiequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat niemand het wil organiseren omdat ik het niet meer wilquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef Murdera het volgende:
Ik wil het best organiseren maar ik weet geen plek nu het weer kut weer wordtquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja omdat niemand het wil organiseren omdat ik het niet meer wil
Ja we moeten ergens een studio ter beschikking hebben ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil het best organiseren maar ik weet geen plek nu het weer kut weer wordt
Dan zeg ik mn werk maar afquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef Murdera het volgende:
we moeten een goed kraakpand vindenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja we moeten ergens een studio ter beschikking hebben ofzo
Bij mono op z'n kamertje, zonder ramen de boel blauw zetten voor die xxxxtra high.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mono op z'n kamertje, zonder ramen de boel blauw zetten voor die xxxxtra high.
Mijn huis stel ik niet ter beschikkingquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
we moeten een goed kraakpand vinden
Ik wil best komen dan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
Sowieso zou de locatie wel Amsterdam worden toch? Dat is voor de meesten gewoon goed te bereiken (ook als je van ver komt = directe treinaansluiting) en dan konden de meeste gewoon komen.
Was al keer poll over geweest.
Maar misschien kent iemand ergens een chille overdekte plek in Amsterdam waar je met z'n 20en/30en wel kan zitten chillen?
Wow.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil wel komen maar moet even checken wat ik binnen krijg met mn verjaardagquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
dikke aanbieding hier van mijn crib en dan zo'n reactie wat is deze
Blijkbaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kut en wij zijn nog steeds gek?
Amsterdamquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
Sowieso zou de locatie wel Amsterdam worden toch? Dat is voor de meesten gewoon goed te bereiken (ook als je van ver komt = directe treinaansluiting) en dan konden de meeste gewoon komen.
Was al keer poll over geweest.
Maar misschien kent iemand ergens een chille overdekte plek in Amsterdam waar je met z'n 20en/30en wel kan zitten chillen?
Kom meeten dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen aangezien je wel stil was op de meet.
partymeetyquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Nergens iets spannends te doen?
ja dit idd, denk dat het geld wel lukt alleen tijd enzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet wel ff kijken of het dan kan met geld en opleiding. Maar lijkt me supergezellig.
sowiesoquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:32 schreef Snowbells het volgende:
CHILLEN BIJ MUR.
Ik mag gta v spelen!
Ja jongeh als jij je crib ter beschikking stelt prima, maar as zaterdag en de komende weekenden kan ik niet eensquote:
nouja, wil best mijn crib ter beschikking stellen ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongeh als jij je crib ter beschikking stelt prima, maar as zaterdag en de komende weekenden kan ik niet eens
Ik ga het dit keer wel halen.quote:
Ach smoken op balkon valt ook wel mee te levenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, wil best mijn crib ter beschikking stellen ja.![]()
Alleen wel balkon om te smoken helaas
Ja, ik vind het geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach smoken op balkon valt ook wel mee te leven
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:
Heldquote:
HAHAHAHAHAHAquote:
Zit iedereen de hele tijd op het balkonquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit iedereen de hele tijd op het balkon
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh oke, gelukkig is buiten heel.klein dus we vinden je zo
Barbeque mee en gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit iedereen de hele tijd op het balkon
Laat maar. Ik had het over Mur zn balkon met de meet maar niemand snapt hetquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Buiten? Wat is dat? We zitten hier wel op FOK! he
Oh ik dacht je zegt dat je weg gaat even nuquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat maar. Ik had het over Mur zn balkon met de meet maar niemand snapt het
Da's nog geen reden om in het midden van een zin ineens random op enter te drukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:44 schreef Murdera het volgende:
Zelfde zenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BazenossoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Oooh. Nice! Als ik op mezelf ga wonen wil ik ook gewoon zo'n ruimte, perfect voor 1 persoon(misschien 2).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen een extra kamertje nodig, dan zou 2 totaal geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oooh. Nice! Als ik op mezelf ga wonen wil ik ook gewoon zo'n ruimte, perfect voor 1 persoon(misschien 2).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie toko jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
dat jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik raak dan de draad ff kwijt en moet het 3 keer overnieuw lezen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oooh. Nice! Als ik op mezelf ga wonen wil ik ook gewoon zo'n ruimte, perfect voor 1 persoon(misschien 2).
quote:
quote:
quote:
DA DACH IK VERDOMME OOKquote:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kan je inderdaad niet oordelen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze 'm nog zo leuk vindt zonder bier op
Waar mag ik slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Ach iedereen weet al dat ik Karel Meerdijksbrugge heetquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:00 schreef Unscrewed het volgende:
"Unscrewed, als je dit leest, dit is geen haat maar pure liefde"
Hou ook van jou, ik bedoel klojo
Ze is ook best mooi. Haar haarquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Kind heeft een stemHoor je goed in Royals
uitklapbed in slaapkamer als je wil, of bank, daar val ik ook altijd op slaap. of je wacht tot ik in slaap val op de bank en je pakt mn bedquote:
meid ben je lesbi ofc :Squote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze is ook best mooi. Haar haar
Wacht, wat zei die gast nou tegen die lelijke vrouw met een papegaai op haar arm?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach iedereen weet al dat ik Karel Meerdijksbrugge heet
Sowieso waar ik ook slaap je moet wel een cumvlek uit die plek poetsen, ik denk dat ik als ik me in jouw huis bevind niet kan inhoudenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
uitklapbed in slaapkamer als je wil, of bank, daar val ik ook altijd op slaap. of je wacht tot ik in slaap val op de bank en je pakt mn bed
'Uhh, een krokodil?'quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wacht, wat zei die gast nou tegen die lelijke vrouw met een papegaai op haar arm?
gastquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sowieso waar ik ook slaap je moet wel een cumvlek uit die plek poetsen, ik denk dat ik als ik me in jouw huis bevind niet kan inhouden
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'Uhh, een krokodil?'
'ACH VOOR JOU REKEN IK HET GOED!!!!!111EINZ"
eetze & have funquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:05 schreef Unscrewed het volgende:
Eindelijk eten en daarna weg, doei vrinden.
Ze heeft mooi haar jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze is ook best mooi. Haar haar
En jij wil morgen gaan werken? Gekkie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Voel me echt bagger jongensBest matig wel
Waarom nou net als Mono er is
Mono![]()
Beterschap meidquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Mono![]()
Neem ontslagquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Mono![]()
morgen gewoon thuis blijvenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Mono![]()
Ja ik bel wel gewoon ff kijken of ik er onderuit kan komenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij wil morgen gaan werken? Gekkie.
thanksquote:
Soon.quote:
Oh had je al toegezegd dat je morgen kwam?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik bel wel gewoon ff kijken of ik er onderuit kan komen
Je mag best voor jezelf opkomen. Dat verhaal wat je straks typte kun je gerust vertellen en daarbij alleen ziek meld wanneer het echt niet met je gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik bel wel gewoon ff kijken of ik er onderuit kan komen
Nee had gezegd dat als ik me dan nog zo zou voelen zoals vandaag dan niet, maar dat ik morgenochtend wel ff zou bellen hoe het ging ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh had je al toegezegd dat je morgen kwam?
true true, maar als ze al half over komt dat ze me gaat ontslaan als ik vaker ziek ben en zij daardoor met de bezetting in de problemen komt dan heb ik dat liever nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je mag best voor jezelf opkomen. Dat verhaal wat je straks typte kun je gerust vertellen en daarbij alleen ziek meld wanneer het echt niet met je gaat.
Ja dan nog. Als je het gewoon rustig en straks en oprecht vertelt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
true true, maar als ze al half over komt dat ze me gaat ontslaan als ik vaker ziek ben en zij daardoor met de bezetting in de problemen komt dan heb ik dat liever niet
ja zie wel hoe het verder gaat, iig eerst maar even eten en chillen en niks doen en me gvd kut voelen en hopen dat het zsm over is en van mono genietenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dan nog. Als je het gewoon rustig en straks en oprecht vertelt.
veel plezier daarmeequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja zie wel hoe het verder gaat, iig eerst maar even eten en chillen en niks doen en me gvd kut voelen en hopen dat het zsm over is en van mono genietenohja en dexter kijken
ik hun niet :squote:Op dinsdag 24 september 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
wanneer gaan we weer stappen met pz en sv? ze missen je zeiden ze onlangs
maar ze vonden je zo aardig de laatste keer dat we met zn vieren weg gingenquote:
Hebben ze dat tripje in hun hoofd bedacht"?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
maar ze vonden je zo aardig de laatste keer dat we met zn vieren weg gingen
Wtfquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:43 schreef Beach het volgende:
fl ik moest wel lachten toen pz naar de hoeren ging en jij begon te klappen toen hij weer naar buiten liep
??? je was erbij wat doe je raarquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hebben ze dat tripje in hun hoofd bedacht"?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
??? je was erbij wat doe je raar
schaam je je ervoor ofzo
de hangover was er niets bij, maar om fl te beschermen zal ik maar niet verder vertellenquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
de hangover was er niets bij, maar om fl te beschermen zal ik maar niet verder vertellen
fl beschermenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
de hangover was er niets bij, maar om fl te beschermen zal ik maar niet verder vertellen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fl beschermenGewoon keihard droog in de poepert
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Prada gucci marc jacobs chanel
nequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Luister je ook Soulja of Riff Raff?
Drake is zonde, beat is oké.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh Drake, dit luister ik nooit van m'n libie. Met z'n kak yolo
Ik moet soms echt hard na denken voor ik snap wat je typtquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh Drake, dit luister ik nooit van m'n libie. Met z'n kak yolo
Saaaaaaaang Mono kom maar een keer mee naar bims dan voor wat educatie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet soms echt hard na denken voor ik snap wat je typt
Ik heb jaren in Lelystad tussen de Suri's en Anti's gewoond, maar snap er soms echt helemaal geen hol van_!
Gr Mono
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Saaaaaaaang Mono kom maar een keer mee naar bims dan voor wat educatie.Bimre nigreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
[..]
Saaaaaaaang Mono kom maar een keer mee naar bims dan voor wat educatie.Ik verrijk mijn kennis gaarne met multi culti geneuzel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Liefquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
Tevens ga ik even een boodschap doen. Het bier is op en ik ben nog vrij morgen. Dus bier moet wel gedronken worden.
Moira wordt echt steeds zieker, ligt nu helemaal opgekruld onder de dekens met thee en een tijdschrift. Echt zo zielig voor dat arme meisje
Zal d'r zo een knuffel geven en wat lekkers mee nemen uit de winkel voor d'r
[..]
Saaaaaaaang Mono kom maar een keer mee naar bims dan voor wat educatie.Put a bounty on a bounty cause i dont like no.bounty's im with my niggers cause im all up.snickersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peprep boii, pokai tongo. Bimre nigre...hele dag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ga weg met je brabantse straattaal joh
Dret ik dacht er meteen aan toen je zei bimre nigre.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Peprep boii, pokai tongo. Bimre nigre...hele dag.
DOE HET,
chillin in my b-boy stand, met n joint in me bek en my dik in my hand.
Ik geef geen fok om n bitch VLT is me gang, das een hele korte beschrijving wat voor banger ik ben.
Op wat ben je?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Peprep boii, pokai tongo. Bimre nigre...hele dag.
DOE HET,
chillin in my b-boy stand, met n joint in me bek en my dik in my hand.
Ik geef geen fok om n bitch VLT is me gang, das een hele korte beschrijving wat voor banger ik ben.
Ja maar ik durf geen nigger te zeggen en jij wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dret ik dacht er meteen aan toen je zei bimre nigre.
BOMBOCLATquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef Murdera het volgende:
klo a wah di rass clot yuh chat bout.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef Klojo120 het volgende:
Meh heb toch wat meer met Lil Kleine dan met Dret...
Nee man, serieus, ik lachte hem eerst uit maar ik vind hem echt hard komen man.quote:
Hij komt oke, maar bij lange na niet beter dan dret.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, serieus, ik lachte hem eerst uit maar ik vind hem echt hard komen man.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik wat meer heb met lil kleine. In de megasessie komt Dret veel harder klopt. Maar Lil Kleine vind ik meer een baas dan Dret. Bovendien gaat Dret er doorheen lullen al LK aan de beurt isquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hij komt oke, maar bij lange na niet beter dan dret.
Lk moest hem juist laten uitpraten lol.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik wat meer heb met lil kleine. In de megasessie komt Dret veel harder klopt. Maar Lil Kleine vind ik meer een baas dan Dret. Bovendien gaat Dret er doorheen lullen al LK aan de beurt isRespectloos. Maarja het is wel voor z'n moeder dat kan ik begrijpen van een anti.
Waarom? Het was niet dret's beurt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lk moest hem juist laten uitpraten lol.
welke?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:37 schreef Snowbells het volgende:
De DM die ik nu krijg van die wanhopige user
Ik kreeg ook een DM van hem over mijn post in LIF wat draag je nuquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fcijfertjes.
'Ja ik krijg altijd positieve reacties jij bent gewoon jaloers'
is mijn kloonquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een DM van hem over mijn post in LIF wat draag je nu
Amsterdam, ergens waar je mag blowen, in het weekend en heel veel wiet/drank.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef Klojo120 het volgende:
Aangezien Moira. geen zin heeft om de volgende meet te regelen, ben ik wel bereid die taak op me te nemen. Zodra ik 18 ben (procastrinatie ftw).. dus bij deze ideeën kunnen bij mij gedropt worden
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee over wie/wat het gaat trouwens
Ja, maar aangezien het kouder wordt, moeten we of wachten op de lente, of iets overdekts zoeken, of een shoppa, maar dan zijn er mensen onder de 18 which kut is. Maar ik heb al contact met piye opgenomen en hij wil graag van de partij zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Amsterdam, ergens waar je mag blowen, in het weekend en heel veel wiet/drank.
Ja de locatie is het grootste probleemquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien het kouder wordt, moeten we of wachten op de lente, of iets overdekts zoeken, of een shoppa, maar dan zijn er mensen onder de 18 which kut is. Maar ik heb al contact met piye opgenomen en hij wil graag van de partij zijn
Niet als we op de lente wachten, vondelpark of ander park hardstikke gezellig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja de locatie is het grootste probleem
OKE EENSquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Brabant als locatie lijkt me niet zo erg.
In Eindje heb je geloof ik wel een paar grote grasvelden toch waar veel mensen heen gaan met warm weer?quote:
Ik wil niet in Eindhoven...quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In Eindje heb je geloof ik wel een paar grote grasvelden toch waar veel mensen heen gaan met warm weer?
Duurt nog zo langquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niet als we op de lente wachten, vondelpark of ander park hardstikke gezellig.
Neequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Brabant als locatie lijkt me niet zo erg.
Des te langer je iets hebt om naar uit te kijken, des te leuker het wordt.quote:
Je bent pedofiel en hebt daar een gebiedsverbod?quote:
Underage pedofielquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bent pedofiel en hebt daar een gebiedsverbod?
Haha wou ik ook nog kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef Snowbells het volgende:
Henk en Anita op rtl 4![]()
In de schulden zitten terwijl je 4100 netto in de maand verdiend
Ik zit ook te kijken, die namen alquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef Snowbells het volgende:
Henk en Anita op rtl 4![]()
In de schulden zitten terwijl je 4100 netto in de maand verdiend
Eigenlijk zouden we dan op geenstijl of tweakers moeten gaan stemmen, maar dat gaat ook weer een beetje te verquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Oh wat lelijk, krijg ik een reclame priveberichtje of ik wil stemmen op FOK!. Beetje jammer
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Oh wat lelijk, krijg ik een reclame priveberichtje of ik wil stemmen op FOK!. Beetje jammer
Zeker , nu aan het werk in café en vanavond maar eens laat maken op het web.quote:
fuck datquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waarom? Het was niet dret's beurt.
Ik ga naar indexquote:
Fucking zieke disco in Duitsland , grootste waar ik ooit ben geweest.quote:
hardquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Fucking zieke disco in Duitsland , grootste waar ik ooit ben geweest.
Zit gewoon zwembad en al bij
Ja wij huren busje voor 30 man of zo is 3 kwartier rijden vanaf hier en is 50% korting op alle flesjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Nice. Had wel van Index gehoord maar niet dat er een zwembad is en alles.. sick ja
Dat is wel lijp manquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ja wij huren busje voor 30 man of zo is 3 kwartier rijden vanaf hier en is 50% korting op alle flesjes.
Aah liefquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
fuck, ik heb een blowmaatje
elke keer als ik naar buiten ga (roken = buiten) komt er een kat bij mij zitten
waar andersquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Amsterdam, ergens waar je mag blowen, in het weekend en heel veel wiet/drank.
hoard gewoon wat verhuisdozen, tieft de helft erin en het blijf opgeruimt tot je één ding nodig hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef smitjew het volgende:
Ik ben bezig mijn kamer te verbouwen en volgens mij was ik een horder
Ben al bezig moet kamer anders indelen , zit met bed onder raam wordt altijd RAL wakker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoard gewoon wat verhuisdozen, tieft de helft erin en het blijf opgeruimt tot je één ding nodig hebt
Nice!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort mijn kamer omgooien, krijg dan sowieso een kledingkast hier dus moet ik plek voor maken
Jep, heb geen plek meer in de huidige kast (is ook geen kledingkast) en geen overzichtquote:
Lees jij trouwens nog wel je DM's enz? Had geloof ik gisteren nog wat gestuurd maar geen reactie hahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb geen plek meer in de huidige kast (is ook geen kledingkast) en geen overzicht
zal ik je buikje komen masserenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:13 schreef Klojo120 het volgende:
*zanikmode geactiveerd* aaaaauw mn maag
Oh ja klopt, maar ze verdwijnen na een tijdje uit beeld en dan vergeet ik nog wel eens te reagerenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lees jij trouwens nog wel je DM's enz? Had geloof ik gisteren nog wat gestuurd maar geen reactie haha
Okequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja klopt, maar ze verdwijnen na een tijdje uit beeld en dan vergeet ik nog wel eens te reagerenReageer straks wel even
kusje op je buikquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:13 schreef Klojo120 het volgende:
*zanikmode geactiveerd* aaaaauw mn maag
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zal ik je buikje komen masseren![]()
Wat een lieverdjesquote:
Right.. Voor zover ik vrouwen ken is het nu een verloren zaak.quote:
Ik kijk ondertussen tvquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Right.. Voor zover ik vrouwen ken is het nu een verloren zaak.
maar wat als je perongeluk de hele nacht?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:24 schreef Klojo120 het volgende:
Ondertussen is een heel onduidelijk woord. 'Het ligt ondertussen de bank.' Ja wat is het nou is toch geen touw aan vast te knopen.
Hihi goeienquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar wat als je perongeluk de hele nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |