Hoe weet je dat dan? Ben je erbij? Ben je altijd het slachtoffer?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:07 schreef Carlospain het volgende:
Ik ben echt mee eens dat Marokkaanse mannen echt de sterkste mannen zijn op aarde, ze hebben hele hoge libido ,goede uithoudingsvermogen , ze stralen macht uit, ze weten percies hoe ze een vrouw moeten behandelen in bed.
ik denk het niet ik denk dat je zus ook van een lekkere gespierde marokkaanse jongen graag wilt mee maken.vrouwen hebben stiekem alleen een marokkaanse bink als vriend.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:07 schreef Syntos het volgende:
Je word bedankt. Mijn zus hangt nu kotsend boven de wc nadat ik dit topic liet zien
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:08 schreef Carlospain het volgende:
[..]
ik denk het niet ik denk dat je zus ook van een lekkere gespierde marokkaanse jongen graag wilt mee maken.vrouwen hebben stiekem alleen een marokkaanse bink als vriend.
Dus alle Marokkanen hebben gigantisch veel chicks? En ondertussen nemen ze jou er ook nog bij?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:08 schreef Carlospain het volgende:
[..]
ik denk het niet ik denk dat je zus ook van een lekkere gespierde marokkaanse jongen graag wilt mee maken.vrouwen hebben stiekem alleen een marokkaanse bink als vriend.
Oh ja, helemaal vergeten dat Geertje half pinda is...quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:08 schreef Grouch het volgende:
[..]
Hij is een Indo, geen Spanjaard.
Maar voor de rest had je gelijk
Is algemeen bekend Marokkaanse mannen zijn altijd top sporters voorbeeld een ervan,Badr Hari.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Ben je erbij? Ben je altijd het slachtoffer?
Ze rennen ook zo vaak.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:09 schreef Carlospain het volgende:
[..]
Is algemeen bekend Marokkaanse mannen zijn altijd top sporters voorbeeld een ervan . Badr Hari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |