SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx..* Pietverdriet maakt sunny een lekker kopje theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Geen vlotte lotte?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
En oh ja, dat kwam ik melden.
3 ons vlierbessen was na het zeven maar 125 ml.Daar doe ik het niet voor, dus nog 2 goudreinetten erbij verwerkt. Nu heb ik 2,5 potje jam. Het halve potje aan moeders gegeven om te testen. Als het niet lekker is, geef ik het wel weg.
![]()
En men, was ik toch weer vergeten wat een gedoe het is om al dat spul door een zeef te wrijven....
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet maakt sunny een lekker kopje thee
Staal kan daar wel tegenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
Aha! Nee, ouderwetse plastic zeef die na de bramenjam al zwart was. Ik hebinmiddels wel een metalen zeef, maar ik weet niet of die tegen zuur spul kan.
Ik weet niet wat voor metaal het is, gekocht bij mijn favoriete leverancier, de kringloop.quote:
Jepquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoiets als de vatima, om de afwas te doen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |