op de website van unblock-us kan je switchen tussen de diverse regio's.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:44 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Nee, elke Netflix is anders.
De Netflix in de VS heeft een ander aanbod.
Ik heb de VS Netflix kunnen krijgen via een DNS, maar ik weet niet hoe ik de UK Netflix kan krijgen op mijn PS3.
Sturen ze je na de trial week dus netjes een mailtje met de vraag of je blijft hangen en dus gaat betalen?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
op de website van unblock-us kan je switchen tussen de diverse regio's.
Meld je ff aan voor de trial week en je kan kiezen in welk land je wit zitten
Ik weet in elk geval dat het automagisch stopt. Ik heb mij vandaag (de laatste dag van mijn trial) geabonneerd. Heb dus geen mailtje gezienquote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Sturen ze je na de trial week dus netjes een mailtje met de vraag of je blijft hangen en dus gaat betalen?
Ik had op de 360 af en toe het probleem dat ineens een US titel niet meer afspeelbaar was en ie daarna terug ging naar de NL catalogus of dat de afbeeldingen van titels niet allemaal zichtbaar werden en die dus ook niet gekozen konden worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Ori het volgende:
Voorlopig werkt hier Tunlr heel erg prima, op de PS3. Maar mocht dat gaan haperen, dan overweeg ik ook wel Unblock-us
Jammer alleen dat die Portugese (?) subtitles niet uit kunnenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Op de Braziliaanse Netflix zijn alle seizoenen van The Shield te vinden trouwens, ook een aanrader.
Ah las dat het juist wel kon, dat is wel iets minder dan ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die Portugese (?) subtitles niet uit kunnen
Volgens mij nog niet mogelijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik kan op mijn iPad gewoon kiezen wie er kijkt, maar mijn broertje op zijn android toestel kan alleen onder mijn account (hoofd account) kijken. iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
quote:[...] Netflix is finally rolling out a long-promised feature: Separate profiles for family members. Starting today and through the next two weeks, Netflix will begin letting people set up as many as five profiles per account.
For now, you can only create new accounts on the Netflix website and, oddly enough, on a Sony PS3. Viewing profiles will be supported on the site as well as the PS3, Xbox 360, iPad, iPhone, Apple TV and most smart TVs that have a Netflix app. [...]
http://blog.chron.com/tec(...)-for-family-members/
Op m'n xbox is het ook prima HD via tunlr.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:10 schreef Luigi het volgende:
Gisteren nog even zitten klieren en switchen met tunlr en unblock-us en het lijkt er op dat unblock-us het net iets beter doet. Het duurt bij beide vrij lang (via de WD TV Live model 2011 dus) voordat je op 'HD' zit maar unblock-us valt minder snel terug. En unblock-us haalt sneller de 1080. Laat 'm voorlopig wel even op unblock-us staan, zit nu in m'n gratis trial en ik switch nog wel een paar keer aankomende maand maar van die 3 euro extra kan ik ook niet echt wakker liggen. Het aanbod is echt wel erg fijn merk ik. Ben nu aan The Walking Dead begonnen bijvoorbeeld, had ik nog niet gezien.
Wel raar dat het specifiek de WD TV lijkt te zijn die hier last van heeft. Op mijn laptop en telefoon gaat het prima via unblock-us. Maar er komt binnenkort een nieuwe firmware uit geloof ik, dus wie weet.
lees anders ff terug. Of lijkt dit topic op een plaat die blijft hangen?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik zit nu tijdelijk in België, en kan hier geen Netflix kijken. Via een Nederlandse proxy lijkt niet te werken.
Iemand een idee hoe ik hem hier kan foppen?
Vond het ook erg matig. Twin peaks na vele jaren kon me ook niet meer bekoren.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:11 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren even Hemlock Grove geprobeerd de eerste afleveringen wat een vage serie is dat , de eerste Netflix serie waarvan ik echt denk nou nee ....
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Vond het ook erg matig. Twin peaks na vele jaren kon me ook niet meer bekoren.
Klopt. Te vaag. Moeilijk kijkende pubers. Voor het gevoel mis je veel van het verhaal.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:11 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren even Hemlock Grove geprobeerd de eerste afleveringen wat een vage serie is dat , de eerste Netflix serie waarvan ik echt denk nou nee ....
Goed om te wetenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Op de Braziliaanse Netflix zijn alle seizoenen van The Shield te vinden trouwens, ook een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |