We hebben het zo gedaan dat we 4 euro de man kwijt zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 17:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom neem je dan niet gewoon een eigen account voor die paar euro?
Omdat je een account gewoon kan delen en zijn omzetting naar de US-versie geen invloed heeft op z'n vriend.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom neem je dan niet gewoon een eigen account voor die paar euro?
Hier heb ik wat aan, hoe zet ik het om op mijn tv? Kan dit op een manier dat het ook zo veranderd is als de NL versie flink geupdate wordt met mijn favorieten?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat je een account gewoon kan delen en zijn omzetting naar de US-versie geen invloed heeft op z'n vriend.
Unblock-us of tunlrquote:Op woensdag 25 september 2013 17:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan, hoe zet ik het om op mijn tv? Kan dit op een manier dat het ook zo veranderd is als de NL versie flink geupdate wordt met mijn favorieten?
in je netwerk config handmatig die usa dns erinzettenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan, hoe zet ik het om op mijn tv? Kan dit op een manier dat het ook zo veranderd is als de NL versie flink geupdate wordt met mijn favorieten?
Ik ben ingelogd daar, en waar precies kan ik dit ingeven, en wat moet ik ingeven.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in je netwerk config handmatig die usa dns erinzetten
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik ben wel beetje aan het klagen hier, dat klopt, maar dat is voornamelijk omdat ik een account deel met een maat van me, die niet de US versie wil, en ik in principe wel.
Kan ik die alleen voor mij hier thuis omzetten? Zodat hij gewoon de NL blijft hebben. Zoja, kan iemand me dan ff snel uitleggen hoe ik het omzet? Ik kijk per tv.
Ik ga toch geen 4 topics doorlezen voor een antwoord.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
lees jij met je reet? dat is al meerdere keren behandeld hier
Je moet dit per apparaat instellen, dus dat kan prima.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik ben wel beetje aan het klagen hier, dat klopt, maar dat is voornamelijk omdat ik een account deel met een maat van me, die niet de US versie wil, en ik in principe wel.
Kan ik die alleen voor mij hier thuis omzetten? Zodat hij gewoon de NL blijft hebben. Zoja, kan iemand me dan ff snel uitleggen hoe ik het omzet? Ik kijk per tv.
Dat zou wel moeten kunnen. De Amerikaanse Netflix heeft jaren een ‘queue’ gebruikt maar dat is een paar maanden terug aangepast zodat net als in andere landen een lijst gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Cee het volgende:
Zo, mijn WDTV live zit ook op de US Netflix. Ik heb even getwijfeld, gedacht dat het (ondanks de positieve verhalen) een hoop gedoe zou zijn maar het is echt. zo. simpel.Prima beeld. Eén vraag: klopt het dat ik via de US Netflix geen lijst kan opstellen?
Dat zou best kunnen kloppen. Kreeg iig wel een melding daarover, maar die heb ik iets te snel weggekliktquote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Cee het volgende:
Zo, mijn WDTV live zit ook op de US Netflix. Ik heb even getwijfeld, gedacht dat het (ondanks de positieve verhalen) een hoop gedoe zou zijn maar het is echt. zo. simpel.Prima beeld. Eén vraag: klopt het dat ik via de US Netflix geen lijst kan opstellen?
aaaarghquote:Op woensdag 25 september 2013 19:59 schreef drheisenberg het volgende:
Hallo,
Ik ben bezig met breaking bad, maar heb alle afleveringen al gezien (seizoen 5, deel 1).
De UK netflix heeft deel 2 al, maar ik weet niet hoe ik de UK netflix kan krijgen (voor de Amerikaanse had je een DNS code nodig die het deed).
Weet iemand hoe ik de UK Netflix on mijn PS3 kan krijgen zodat ik de rest van Breaking Bad kan afkijken (op de final na dan)?
ik zie ook geen lijst in de us netflix, terwijl ik er wel een aantal dingen in had gezet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Cee het volgende:
Nee, niet US, maar UK (United Kingdom).quote:
Die website is wereldwijd, niet alleen VS IPs.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:33 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Nee, niet US, maar UK (United Kingdom).
UK heeft al deel 2 van seizoen 5, maar US heeft enkel de eerste 8 afleveringen van seizoen 5.
Nee, elke Netflix is anders.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Die website is wereldwijd, niet alleen VS IPs.
Unblock us.....quote:Op woensdag 25 september 2013 20:44 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Nee, elke Netflix is anders.
De Netflix in de VS heeft een ander aanbod.
Ik heb de VS Netflix kunnen krijgen via een DNS, maar ik weet niet hoe ik de UK Netflix kan krijgen op mijn PS3.
Ik doel op unblock-us.com die o.a. voor het VK gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:44 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Nee, elke Netflix is anders.
De Netflix in de VS heeft een ander aanbod.
Ik heb de VS Netflix kunnen krijgen via een DNS, maar ik weet niet hoe ik de UK Netflix kan krijgen op mijn PS3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |