quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen nee.rare familie. Damn.
10/10 tetten en kont in elk geval.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal uns pussy krijgen vandaag?
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal uns pussy krijgen vandaag?
Oeeeeeeeeeeeh, it's on. Vertel me alles.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op de meet was het ook echt een cuntdestroyer.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op de meet was het ook echt een cuntdestroyer.
De hele meet een stille en mysterieuze man. Toen hij met wp de mac in ging en krul, typisch en ik sushi gingen eten kwamen de seksopmerkingen via WHATSAPP.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeh, it's on. Vertel me alles.
Whehequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De hele meet een stille en mysterieuze man. Toen hij met wp de mac in ging en krul, typisch en ik sushi gingen eten kwamen de seksopmerkingen via WHATSAPP.
:$
wrm gingen ze niet gewoon mee sushi etenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De hele meet een stille en mysterieuze man. Toen hij met wp de mac in ging en krul, typisch en ik sushi gingen eten kwamen de seksopmerkingen via WHATSAPP.
Broke boysquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wrm gingen ze niet gewoon mee sushi eten
omdat sushi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wrm gingen ze niet gewoon mee sushi eten
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:44 schreef Monopoly het volgende:
Maakt niet uit.
Mur is toch meer van brute verkrachting in plaats van teder liefhebben
MOARquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt ik trap je helemaal kapot
#agressievehossel
quote:
Gewoon je leidinggevende klappenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
Lol word ik gebeld door m'n leidinggevende hoe het nu gaat, dus ik zeg ja net zoals vanochtend he?
Of ik morgen dan al wel weer kan komen werken, ja dat ligt eraan hoe ik me morgen voel he?
"Ja het is natuurlijk al niet de eerste keer, en we zitten al zo krap, en dat maakt het ook extra belastend voor je collega's. Ja je kan er zelf ook niks aan doen natuurlijk maar er is wel echt een weekendhulp nodig die flexibel is enzo, ja nouja we moeten ook niet te ver vooruit kijken natuurlijk, maar andere collega's zijn nooit zo vaak ziek, blablabla".
Echt alsof ze me eruit aan het lullen was ofzo
Ik ben 1x eerder ziek geweest een week ofzo, toen had ik bronchitis (lijkt me een vrij legitieme reden), verder heb ik me nooit ziek gemeld, ook niet als ik dat echt was. Voorheen met griep gewoon gaan werken, flauwgevallen en toch moeten doorwerken, vorige maand was ik nog wel ziek maar dat was in mijn vakantie notabene...
Ik heb vaker ingevallen voor zieke collega's dan collega's voor mij hebben moeten invallen.
Morgen denk ik toch maar werken van 13:00 tot 17:30, hoe beroerd ik me ook voel. Geen zin in verder gezeik.
Best lullig, wel.
Maargoed boeit me toch niet zo veel meer als ik daar wegga, zolang ik maar wat anders heb voor die tijd
Nee fuck die aidssnol lekker johquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
Morgen denk ik toch maar werken van 13:00 tot 17:30, hoe beroerd ik me ook voel. Geen zin in verder gezeik.
RTquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
Lol word ik gebeld door m'n leidinggevende hoe het nu gaat, dus ik zeg ja net zoals vanochtend he?
Of ik morgen dan al wel weer kan komen werken, ja dat ligt eraan hoe ik me morgen voel he?
"Ja het is natuurlijk al niet de eerste keer, en we zitten al zo krap, en dat maakt het ook extra belastend voor je collega's. Ja je kan er zelf ook niks aan doen natuurlijk maar er is wel echt een weekendhulp nodig die flexibel is enzo, ja nouja we moeten ook niet te ver vooruit kijken natuurlijk, maar andere collega's zijn nooit zo vaak ziek, blablabla".
Ik ben 1x eerder ziek geweest een week ofzo, toen had ik bronchitis (lijkt me een vrij legitieme reden), verder heb ik me nooit ziek gemeld, ook niet als ik dat echt was. Voorheen met griep gewoon gaan werken, flauwgevallen en toch moeten doorwerken, vorige maand was ik nog wel ziek maar dat was in mijn vakantie notabene...
Ik heb vaker ingevallen voor zieke collega's dan collega's voor mij hebben moeten invallen.
Best lullig, wel.
Maargoed boeit me toch niet zo veel meer als ik daar wegga, zolang ik maar wat anders heb voor die tijd
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
Heb ik vaker de neiging toe jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon je leidinggevende klappen
Eventjes werken nog, en dan heb je waarschijnlijk leuker werk joh.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ik vaker de neiging toe ja
Maar verder is het los van haar werk-stijl echt een aardig mens
TOO MUCH PRESSUREquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee fuck die aidssnol lekker joh.
dus dan maar werken ja?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ik vaker de neiging toe ja
Maar verder is het los van haar werk-stijl echt een aardig mens
Monoquote:
Fingers crossed jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eventjes werken nog, en dan heb je waarschijnlijk leuker werk joh.
Zoveel faal maargoedquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu moest ik opnieuw lachen gvd
Dan wel echt de hele tent onderkotsen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja beter dat dan eruit geknikkerd worden voor ik ander werk heb
Bro!quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zoveel faal maargoed
What happens at the meet stays at the meet jeweet
Ja verdorie, je snapt wel dat je me zo alleen maar nieuwsgieriger maakt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zoveel faal maargoed
What happens at the meet stays at the meet jeweet
Wat een aanstellersquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
Best lullig, wel.
Ik ga dat wel echt proberen though.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan wel echt de hele tent onderkotsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik zal mij maar inhouden met wat ik net wilde postenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
amsterdamse hoeren/sletten zullen er ook wel zijn ja
Wanneer mag je weer naar zwolle?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bro!
Leven is goed. Wel ver weg van de bewoonde wereld, maar gewoon werken, werken, werken, slapen enzo.
Af en toe een biertje en dat is het wel
Vermaak me prima
Thanksquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wat een aanstellers
Beterschapwat heb je?
ziek zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks
Koppijn, hoofd vol snot, pijnlijke rochels (echt van die rochels die voelen als stekels door je longen en luchtpijp), hoesten als aids, pijnlijke huid, zweten as fuck, slapjes, dit dat blabla.
Gewoon virusje te pakken ofzo, maar wel naar
Jonge post dan niks of post het wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal mij maar inhouden met wat ik net wilde posten
Had je maar moeten komenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja verdorie, je snapt wel dat je me zo alleen maar nieuwsgieriger maakt?
Ik was vroeger coño vaak ziek, slechte weerstand enzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ziek zijn![]()
ik ben echt noooit ziek, alleen op vakantie soms
Jijquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..].
Toch jammer dat iemand totaal niet is zoals hier.
Krul en wp waren precies zoals verwachten typisch aardiger.
Haha ik wist wel dat je mad zou worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jonge post dan niks of post het wel.
Ben zo mad je wilt niet weten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha ik wist wel dat je mad zou worden.
Voorlopig blijf ik in Groningen. Ben ik aan één kant wel blij om. Zwolle - Emmen is maar 1 lang stuk en dat rij je dan 3 keer op een dag. Ik heb in Groningen wel afwisseling, en volgende maand krijg ik ook baanvak Leeuwarden nog erbij gelukkig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer naar zwolle?
Ach zelfs in groningen is dat wel te overleven. Werken is opzich wel positief
Had je maar iets van een meet moeten laten horenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had je maar moeten komen
En daarna Arnhemquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voorlopig blijf ik in Groningen. Ben ik aan één kant wel blij om. Zwolle - Emmen is maar 1 lang stuk en dat rij je dan 3 keer op een dag. Ik heb in Groningen wel afwisseling, en volgende maand krijg ik ook baanvak Leeuwarden nog erbij gelukkig.
Dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had je maar iets van een meet moeten laten horenik wist niet dat er uberhaupt iets gaande was
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..].
Toch jammer dat iemand totaal niet is zoals hier.
Krul en wp waren precies zoals verwachten typisch aardiger.
Het was ook een kleine meetquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had je maar iets van een meet moeten laten horenik wist niet dat er uberhaupt iets gaande was
Zou ik ook niet doen, vieze kankerhoer dat ik benquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou jou ook neits vertellen hoor.
Op FOK! welquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]mensen die denken dat ik onaardig ben
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, vieze kankerhoer dat ik ben![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik meet af en toe ook heel intiem met Mur.
Dan gaan we samen uit eten in een duur restaurant, en na het dessert slaan we de kelner met een tafelpoot en trekken we de kassa leeg en smeren we hem weer.
Om vervolgens helemaal uit ons dak te gaan in een goedkoop hotel vol met hoeren, drank, cocaïne, midgets, vrouwen die benen missen en brandwondenslachtoffers.
Dat zijn echt de meest geweldige avonden in mijn leven
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Racistische midgets tegen negerinnen zonder benen, op leven en dood om 10 gram coke.
Je moeder vragen, wat ik altijd doe is mn kat roepen.en dan gat ze op me benen/ buik liggen. En.dan zeg ik mam wil je tosti voor me maken, ik kan niet weg want mn kat ligt op me.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb honger maar ik kan niet opstaan want er ligt een kat over mijn benen te slapen
Maar wat je vorige keer met die tafelpoot bij die ober deed vond ik iets te ver gaan hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij snapt het
Illegale gokwedstrijden op leven en dood
Amusementswaarde is episch.
Ah afwisseling is wel nicequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voorlopig blijf ik in Groningen. Ben ik aan één kant wel blij om. Zwolle - Emmen is maar 1 lang stuk en dat rij je dan 3 keer op een dag. Ik heb in Groningen wel afwisseling, en volgende maand krijg ik ook baanvak Leeuwarden nog erbij gelukkig.
Ja, ik dacht ik doe het in stijl. We zitten in een Mexicaans restaurant, dan kan ik net zo goed scharen vastmaken aan de tafelpoot. Viva la Mexico.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar wat je vorige keer met die tafelpoot bij die ober deed vond ik iets te ver gaan hoor.
Mooie plannenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah afwisseling is wel nice![]()
Als je nu op de grens van friesland vast begint met afsteken. Ik kom over een tijdje wel helpen met mijn pikhouweel en dan zijn we er binnen no-time vanaf.![]()
Drinken we erna een pilsje in groningen.
Soms :$quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je jezelf een kankerhoer vond
Vrouwen die scharenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik doe het in stijl. We zitten in een Mexicaans restaurant, dan kan ik net zo goed scharen vastmaken aan de tafelpoot. Viva la Mexico.
Jammer dat ik die scharen was vergeten er af te halen toen ik die tafelpoot in zijn endeldarm schoof
Ik gooi het maar op het feit dat ik mijzelf beter kan redden face to face dan via mijn toetsenbord.quote:
Nonsens, laatst dook je in een hoekje toen die groep homo's je met hun veren wilden kietelen en plaste je in je broek terwijl je moest huilenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gooi het maar op het feit dat ik mijzelf beter kan redden face to face dan via mijn toetsenbord.
Dat heb je vast gedroomd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nonsens, laatst dook je in een hoekje toen die groep homo's je met hun veren wilden kietelen en plaste je in je broek terwijl je moest huilen
Moeder is er niet plus dat mijn moeder dat nooit zal doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je moeder vragen, wat ik altijd doe is mn kat roepen.en dan gat ze op me benen/ buik liggen. En.dan zeg ik mam wil je tosti voor me maken, ik kan niet weg want mn kat ligt op me.
Wurks everitym
Uhm en je bazen pa?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moeder is er niet plus dat mijn moeder dat nooit zal doen
Ga meer filmpjes maken danquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
20 min van mn leven verneukt gvd
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:11 schreef Klojo120 het volgende:
Wat nou als iedereen deze ui doet iig tot ie terug komt
quote:
ditquote:
samenvatting graagquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lees de vorige twee topiques maar
hij hosselt chicks met lichamen waar ik alleen maar van kan dromen manquote:
pics in DMquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij hosselt chicks met lichamen waar ik alleen maar van kan dromen man
kon er niet van slapen ook vannacht
misschien faket hij welquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, dat zei hij letterlijk
geen pics gezien
Toch maar even bookmarken voor morgen op het toilet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #452 - Beach niet back-uppen :')
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier:
Gelezen, is t volgende topic leuk om te lezen want de laatste pagina's van dat topic waren saai.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja want daar is het mijn beurtquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gelezen, is t volgende topic leuk om te lezen want de laatste pagina's van dat topic waren saai.
Oja wat zei je? of is dat -classified-quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik was aan het telefoneren met de politie
Neuh, niets bijzonders.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oja wat zei je? of is dat -classified-
Zag het op facebookquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, niets bijzonders.
Laatst akkefietje gehad op het spoor en iemand gevonden (gewond maar oké). Familie wil bedankje doen over de telefoon. Politie belt dan om te vragen of je dat goed vind enzo.
Stiekem verdenken ze je gewoon van cokesmokkel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, niets bijzonders.
Laatst akkefietje gehad op het spoor en iemand gevonden (gewond maar oké). Familie wil bedankje doen over de telefoon. Politie belt dan om te vragen of je dat goed vind enzo.
JE BENT EEN HELDquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, niets bijzonders.
Heldquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
En die cokesmokkel is onzin. Ik mag nog niet in Duitsland rijden. Op het moment dat ik dat mag doen gaan er bananendozen vol de grens over bij mij O_
en ook nog eens bescheiden doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Ah welnee. Gewoon als mens je ding doen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
En die cokesmokkel is onzin. Ik mag nog niet in Duitsland rijden. Op het moment dat ik dat mag doen gaan er bananendozen vol de grens over bij mij O_
Mijn punt is meer dat als je niet jezelf wil zijn op het internet, dan moet je niet in dit topic rondhangen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:36 schreef Nestalgie het volgende:
Matig topic. Maarja uns was wel beetje attentionwhoren maar ook weer leuk leesvoer.
Meh, mensen voelen zich in.deze maatschappij vaak te belangrijk of beter dan andere. Omdat ze zich niet tot nooit verplaatsen in andere.
gewoon dikke bullshitquote:
Heel erg met je eens. Dan kan je het over leeftijd hebben, maar ik en krul doen ook normaalquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat als je niet jezelf wil zijn op het internet, dan moet je niet in dit topic rondhangen.
Hier is iedereen namelijk wél zichzelf en gewoon chill en alles.
In de rest van ONZ of KLB of whatever is er genoeg ruimte om te kutten, maar laat dan je FOK!vrienden hier met rust. Of iig de mensen hier die je als FOK!vriend willen zien, maar wie jij dan alsnog loopt te kutten.
Vind ik niet netjes.
Je kunt gewoon een wederzijds begripvol gesprek met elkaar aangaan, maar dat gaat niet als de één de hele tijd loopt te happen en stoer te doen en gekke puberale kant-noch-wal-slaande 'disses' uitkraamt.
Jammer wel.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon dikke bullshit
hij moet eerst maar eens met pics komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aah nee grapje hoor UnsIk geloof je wel, het gaat mij om iets anders
Fuck the EBU.
Precies. Nou facepalm ik mezelf ook als ik dingen teruglees van mijn 17 jarige zelf hier op FOK!, dus die shit gebeurt gewoon.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heel erg met je eens. Dan kan je het over leeftijd hebben, maar ik en krul doen ook normaal
Niemand cared ook, enige wat je kan krijgen met dat oversekste kutgedrag is eenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies. Nou facepalm ik mezelf ook als ik dingen teruglees van mijn 17 jarige zelf hier op FOK!, dus die shit gebeurt gewoon.
Maar zie het dan ook van jezelf in en vraag jezelf dan af wat je ermee bereikt. Snap dat andere mensen niet jouw humor hebben en de wereld vanuit een ander punt bekijken.
Pas je daar dan aan aan, als de meerderheid dat zo ziet.
Ik vind niet dat stoners de plek is om als individu maar de hele boel te lopen verzieken met puberaal gerel.
Eensquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat als je niet jezelf wil zijn op het internet, dan moet je niet in dit topic rondhangen.
Hier is iedereen namelijk wél zichzelf en gewoon chill en alles.
In de rest van ONZ of KLB of whatever is er genoeg ruimte om te kutten, maar laat dan je FOK!vrienden hier met rust. Of iig de mensen hier die je als FOK!vriend willen zien, maar wie jij dan alsnog loopt te kutten.
Vind ik niet netjes.
Je kunt gewoon een wederzijds begripvol gesprek met elkaar aangaan, maar dat gaat niet als de één de hele tijd loopt te happen en stoer te doen en gekke puberale kant-noch-wal-slaande 'disses' uitkraamt.
Jammer wel.
En ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heel erg met je eens. Dan kan je het over leeftijd hebben, maar ik en krul doen ook normaal
Ja precies.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niemand cared ook, enige wat je kan krijgen met dat oversekste kutgedrag is een
nou nou nouquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hartstikke leuk als dingen in je eigen leven niet zo lopen als je zou willen, dat je dan op het internet terug kan vallen en daar in principe kan zijn wie je maar wilt, kan doen wat je maar wilt, omdat niemand je toch echt in je echte leven erop kan pakken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En ik.
Die jongen.is gewoon erg onzeker over zichzelf, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Je hebt je momenten.quote:
Moira 4 president.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hartstikke leuk als dingen in je eigen leven niet zo lopen als je zou willen, dat je dan op het internet terug kan vallen en daar in principe kan zijn wie je maar wilt, kan doen wat je maar wilt, omdat niemand je toch echt in je echte leven erop kan pakken.
Maar dan sla je gewoon die hele 'stoner'plank mis. Zo werkt het hier niet.
Dat Uns in het echt wat stiller is dan hier op FOK! (nou is het contrast wel vrij groot maarja) dat maakt mij niet uit. Op de stonermeet waar ik 'm heb ontmoet waren wel meer mensen wat stiller omdat ze gewoon tantoe skaffa waren.
Of dat je op het internet gewoon met je toetsenbord dingen beter kan verwoorden dan wanneer je tegenover iemand zit en je mond moet gebruiken, dat snap ik ook prima.
Maar dat is geen reden om niet jezelf te zijn, en om andere mensen bewust het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Of zéggen dat je het expres doet, terwijl dat niet zo is, alleen om te verbergen dat iemand je op iets aanspreekt wat ze niet leuk vinden.
In plaats van daar allemaal heisa over te maken kun je ook gewoon zoals ieder mens zoiets normaal opvatten en er wat mee dóén en je aanpassen.
Aanpassen is iets heel anders dan veranderen.
Ik wil niemand veranderen, ik zou mezelf ook niet zomaar veranderen, maar ik pas me wel aan elke situatie waarin ik me bevind aan.
Amen.
Amenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die heb ik al 9 maanden niet gesproken
oh da's wel nicequote:Op dinsdag 24 september 2013 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Aah ik krijg nu nog een verjaardagskado alvastA. is mijn fiets aan het opknappen. Nieuwe spatborden erop, nieuwe kettingkast, nieuwe lichten en hij wilt de versnellingen nog maken enz. Aah zo tof. Ding was nog naar de klote van mijn aanrijding een half jaar terug
Ik begrijp eht van jou kant totaal hoor, alleen je moet het van hem.ook begrijpen. Onzekerheid kan alles hierboven vekrlarenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hartstikke leuk als dingen in je eigen leven niet zo lopen als je zou willen, dat je dan op het internet terug kan vallen en daar in principe kan zijn wie je maar wilt, kan doen wat je maar wilt, omdat niemand je toch echt in je echte leven erop kan pakken.
Dat Uns in het echt wat stiller is dan hier op FOK! (nou is het contrast wel vrij groot maarja) dat maakt mij niet uit. Op de stonermeet waar ik 'm heb ontmoet waren wel meer mensen wat stiller omdat ze gewoon tantoe skaffa waren.
Of dat je op het internet gewoon met je toetsenbord dingen beter kan verwoorden dan wanneer je tegenover iemand zit en je mond moet gebruiken, dat snap ik ook prima.
Maar dat is geen reden om niet jezelf te zijn, en om andere mensen bewust het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Of zéggen dat je het expres doet, terwijl dat niet zo is, alleen om te verbergen dat iemand je op iets aanspreekt wat ze niet leuk vinden.
In plaats van daar allemaal heisa over te maken kun je ook gewoon zoals ieder mens zoiets normaal opvatten en er wat mee dóén en je aanpassen.
Ik wil niemand veranderen, ik zou mezelf ook niet zomaar veranderen, maar ik pas me wel aan elke situatie waarin ik me bevind aan.
Amen.
Jep. Echt super blij mee! Spatborden zijn momenteel aan elkaar geplakt met tapequote:
Wat een slecht cadeau, ik kan zo een mooie fiets voor je jatten zonder al die moeite.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Aah ik krijg nu nog een verjaardagskado alvastA. is mijn fiets aan het opknappen. Nieuwe spatborden erop, nieuwe kettingkast, nieuwe lichten en hij wilt de versnellingen nog maken enz. Aah zo tof. Ding was nog naar de klote van mijn aanrijding een half jaar terug
ik ga dat uiteindelijk ook doen hoor, heb je de prijzen op de pakjes gezien tegenwoordig?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:41 schreef Trollscience het volgende:
haha ik ben een elektronische roker vanaf nu
ik haat mezelf
Na ik heb best wel een luxe fiets.. 21 versnellingenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat een slecht cadeau, ik kan zo een mooie fiets voor je jatten zonder al die moeite.
Is nog al een lang verhaalquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]waarom of hou je dat liever prive
Lekker veel klikken als je een stijle heuvel over moetquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik heb best wel een luxe fiets.. 21 versnellingen
Eigenlijk fiets ik altijd op zijn zwaarstquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lekker veel klikken als je een stijle heuvel over moet
Is in mijn ogen geen excuus om de boel geregeld zo op z'n kop te zetten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik begrijp eht van jou kant totaal hoor, alleen je moet het van hem.ook begrijpen. Onzekerheid kan alles hierboven vekrlaren
Wauw dat is nogal wat. Maar dat is het lot. En je kan het lot niet veranderen, dus het enigste wat ik kan zeggen is sterkte ermee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is nog al een lang verhaalSamenvatting: hij is een egoïstische, autistische klootzak die hem gepeerd is nadat mijn moeder hem weer in huis had genomen vanwege psychose (ze waren gescheiden). Hij woont nu in het Spaanse leger de heils en leeft nog steeds in de waan dat hij zijn studie geneeskunde kan afmaken ook al is hij daar al 20+ jaar mee bezig. Hij geeft verder geen neuk om mij en mijn broertje en het onbekende aantal half broers/zussen die ik schijnbaar heb in een paar zuid Amerikaanse landen.
Yeah. Maarja. Zolang ie eens normaal gaat doen hier zoals hij ook is in privegesprekkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Wow zo maar even een heleboel terug lezen. Dit gaat allemaal nog over Uns?
Ik denk niet dat het zijn bedoeling is om de boel op zn.kop te zetten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is in mijn ogen geen excuus om de boel geregeld zo op z'n kop te zetten.
Als je onzeker bent en verbloemt dat door je extrovert te gedragen (heb ik ook gehad), en je wordt daarop aangesproken. Dan is het logisch als je juist een paar tandjes in dimt en wat meer de kat uit de boom gaat kijken in plaats van overal met je neus bovenop zitten en te pas of te onpas reageren en happen.
Daarmee maak je het voor niemand beter, ook voor jezelf niet.
Want het zal voor hem ook niet leuk zijn om dit terug te lezen. Daarom hoop ik dat hij zich niet gelijk aangevallen voelt en pissig wordt ofzo, maar gewoon denkt "he ja, 't is ff naar maar ze hebben hier en daar wel een punt. Zal m'n best doen om me in sommige situaties aan te passen en wat minder 'schreeuwerig' en macho-achtig aanwezig te zijn, gezien dat toch niet gewaardeerd wordt. Of als ik zin heb om te kutten en te trollen dan doe ik dat wel verderop in ONZ/KLB".
whoa heavy shit wel, knap dat je dat kan samenvatten in een paar regelsquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is nog al een lang verhaalSamenvatting: hij is een egoïstische, autistische klootzak die hem gepeerd is nadat mijn moeder hem weer in huis had genomen vanwege psychose (ze waren gescheiden). Hij woont nu in het Spaanse leger de heils en leeft nog steeds in de waan dat hij zijn studie geneeskunde kan afmaken ook al is hij daar al 20+ jaar mee bezig. Hij geeft verder geen neuk om mij en mijn broertje en het onbekende aantal half broers/zussen die ik schijnbaar heb in een paar zuid Amerikaanse landen.
Dan wordt het tijd om zich aan te passen, dusquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zijn bedoeling is om de boel op zn.kop te zetten.
Ik lees het allemaal maar half. Zwolle - Emmen? Doe je dat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om zich aan te passen, dus
Meh, sommige stukjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Wow zo maar even een heleboel terug lezen. Dit gaat allemaal nog over Uns?
Nope. Geen wegbekendheid daar, en ander materieel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees het allemaal maar half. Zwolle - Emmen? Doe je dat?
Doe je dat dan ook in Arnhem?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. Geen wegbekendheid daar, en ander materieel.
Ga misschien wel vragen of ik daar niet een keertje kan wegleren + materieelcursus kan krijgen zodat als ze daar personele problemen hebben, ik kan invallen ofzo.
Zo maak ik mezelf natuurlijk interessanter voor het bedrijf.
Cartman schrok wakker en iedereen gaat nu butters zoeken. Butters is nu bij de mensen thuis die hem hebben aangereden en hij heet nu mantequillaquote:
Ik geloof niet in lot maar toch bedanktquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wauw dat is nogal wat. Maar dat is het lot. En je kan het lot niet veranderen, dus het enigste wat ik kan zeggen is sterkte ermee.
Last of the Meheecansquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Cartman schrok wakker en iedereen gaat nu butters zoeken. Butters is nu bij de mensen thuis die hem hebben aangereden en hij heet nu mantequilla
klaargekomenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling uiteindelijk ja.
ohja wacht nieuwe spquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Cartman schrok wakker en iedereen gaat nu butters zoeken. Butters is nu bij de mensen thuis die hem hebben aangereden en hij heet nu mantequilla
Ik ook wel, ik hoop goedquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd wat Uns zijn reactie is
Oh dat mag niet je moet hetzelfde als mij dneken anders ben je een slecht persoon en moettje dood.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik geloof niet in lot maar toch bedankt
Nouja er missen wel wat dingen maar als ik alles wat er gebeurd is in de 15 jaar dat dit speelt moet samenvatten ben ik volgend jaar nog niet klaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
whoa heavy shit wel, knap dat je dat kan samenvatten in een paar regels
Wedden dat ik dat kanquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klaarkomen zonder geluid, wat is dezen_!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Last of the Meheecans
Briljante aflevering
De Jumbo hier heeft het eindelijk weer in de winkelquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
kocht ik vroeger altijd van m'n gulden per week
Ja herkenbaar, levensverhalen komen altijd stukje bij stukjequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja er missen wel wat dingen maar als ik alles wat er gebeurd is in de 15 jaar dat dit speelt moet samenvatten ben ik volgend jaar nog niet klaar
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh dat mag niet je moet hetzelfde als mij dneken anders ben je een slecht persoon en moettje dood.
ik kocht het altijd bij de jaminquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De Jumbo hier heeft het eindelijk weer in de winkelWas ineens een paar maand weg
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik kocht het altijd bij de jaminmaakte ik m'n hele zakgeld op aan die 5 cent snoepjes enzo
Ik denk t ook wel, in ieder geval van dit jaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, levensverhalen komen altijd stukje bij stukjeMaar voor een globale indruk over watskebeurt is het wel een redelijke goede samenvatting denk ik, voor iemand die er verder niks van weet
Wij hebben hier geen jumboquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De Jumbo hier heeft het eindelijk weer in de winkelWas ineens een paar maand weg
Jumboquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen jumbo![]()
Ik geloof dat alles toeval is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:13 schreef Nestalgie het volgende:
Mag ik vragen waar jij in gelooft krul.
Met lot bedoel ik trouwens dat alles gebeurt met een reden
zit niet te lullen jonge ik praatte de hele tijdquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit.quote:
Beter starten we gewoon een petitie dat de McDonalds moet gaan bezorgen ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb zin in mc donalds voedsel maar geen zin om te halen.
Goed ideequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter starten we gewoon een petitie dat de McDonalds moet gaan bezorgen ofzo.
Nee asjeblieft niet dan word ik moddervetquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter starten we gewoon een petitie dat de McDonalds moet gaan bezorgen ofzo.
Neeeee hij gaat eerst eten en dan weer naar z'n chick. Dus we moeten nog even gespannen afwachten op het vervolg.quote:
Jij weetquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Die kipwrap van de de McDonalds is lekkerMet honing-mostersaus
Uhu.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zit niet te lullen jonge ik praatte de hele tijdskkltje
'Muricaquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee asjeblieft niet dan word ik moddervet
watquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
triple six five fo(u)rked tongue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Vraag maar aan wp, dikke gesprekken met hem zitten voeren :pquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:18 schreef Unscrewed het volgende:
Pussy ligt nog buiten mijn bereik. Het is geen sletje
Maar ik werk er wel naartoe met agressieve fixmethodesMisschien werkt gewoon jezelf zijn welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
holy tering wat een lange post.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Amen.
haha je snapt hrt nog nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien werkt gewoon jezelf zijn wel
Dat plaatje maakte het gewoon helemaal afquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
holy tering wat een lange post.
Toch gelezen omdat je weet jij en ik bebe.
Bazenpost
[ afbeelding ]
veel plezier met je morbide obesitas, tuigquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef Nestalgie het volgende:
Gister 2 big macs gekiert terwijl ik tering high was. Spanger dan spangas
McDonalds stoned etenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef Nestalgie het volgende:
Gister 2 big macs gekiert terwijl ik tering high was. Spanger dan spangas
Hou op ik heb honger en mijn moeder is nog niet thuisquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
Gewoon Big Mac en McChicken dat is die enige eckte shit jatchog
Hihaho schatje zo bedoelde ik het ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
haha je snapt hrt nog niet
open die spoiler eens
tuurlijk ben ik mezelf
Je bent een vrouw, ga lekker koken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hou op ik heb honger en mijn moeder is nog niet thuis
heb ik alquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
veel plezier met je morbide obesitas, tuig
Ga zelf koken danquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hou op ik heb honger en mijn moeder is nog niet thuis
Interne bloedingen. NTB wij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat plaatje maakte het gewoon helemaal af
Warm gevoel van binnen nu
Nee want mijn moeder gaat iets maken waarvan ik het recept niet weetquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ga lekker koken.
zat toen ook wel vol hoor, shiit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
McDonalds stoned etendat is gewoon echt doorschrokken tot je erbij neer valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |