quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen nee.rare familie. Damn.
10/10 tetten en kont in elk geval.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal uns pussy krijgen vandaag?
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal uns pussy krijgen vandaag?
Oeeeeeeeeeeeh, it's on. Vertel me alles.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op de meet was het ook echt een cuntdestroyer.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op de meet was het ook echt een cuntdestroyer.
De hele meet een stille en mysterieuze man. Toen hij met wp de mac in ging en krul, typisch en ik sushi gingen eten kwamen de seksopmerkingen via WHATSAPP.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeh, it's on. Vertel me alles.
Whehequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De hele meet een stille en mysterieuze man. Toen hij met wp de mac in ging en krul, typisch en ik sushi gingen eten kwamen de seksopmerkingen via WHATSAPP.
:$
wrm gingen ze niet gewoon mee sushi etenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De hele meet een stille en mysterieuze man. Toen hij met wp de mac in ging en krul, typisch en ik sushi gingen eten kwamen de seksopmerkingen via WHATSAPP.
:$
Broke boysquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wrm gingen ze niet gewoon mee sushi eten
omdat sushi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wrm gingen ze niet gewoon mee sushi eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |