SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik had dit gemaakt voordat de chem werd aangepast. Nu heb ik een aantal opties.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In welk team ga je hem gebruiken ?
Ik wil hem ook gebruiken nu hij weer ST is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eerst even met Henry op ST spelen (8 chem). Later misschien Benzema zodat Benz en Griezman 10 chem halen. Of Arfa RW en Nasri CAM. Kan ook nu Fer vervangen en andere CAM en LB zodat chem wel klopt...
Henry wel als finisher gekocht![]()
Waar heb je hem gehaald dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Vandaag bij mijn fifa 14 kreeg ik ook 4 gold packs omdat ik hem gepreorderd had..
Spel kan ik nog niet spelen voor 26ste, maar via webapps kon ik dus alwel mijn FUT gold packs openenen..
Wat een bagger zeg, van de 4 packs, 3 doelmannen als uitblinkers![]()
terwijl ik Bernd Leno al op doel heb staan en die perfect aansluit in mijn Semi - Duitse team
Dat zijn andere packs dan je pre-order packs natuurlijk he.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Vandaag bij mijn fifa 14 kreeg ik ook 4 gold packs omdat ik hem gepreorderd had..
Spel kan ik nog niet spelen voor 26ste, maar via webapps kon ik dus alwel mijn FUT gold packs openenen..
terwijl ik Bernd Leno al op doel heb staan en die perfect aansluit in mijn Semi - Duitse team
Waarom zou je niet kunnen spelen? early release kan toch ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Dat zei tim86 ook ja, daarom heb ik ook nog maar geen 4231 (2) team gemaakt. Spreekt me dan niet zo aan. Al weet je toch pas hoe het speelt als je het zelf probeert natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Confetti het volgende:
Die formaties staan ook helemaal verkeerd weergegeven op de WebApp zeg![]()
Ingame staan die spelers heel anders. Bijvoorbeeld bij 4231(2) staan die wingers bijna op de middenlijn in plaats van als winger zoals op de WebApp.
4231 is ook gewoon hetzelfde als vorig jaar.
Even je counter aanpassenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]wat een klote pack
Goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]wat een klote pack
EA geilt wel op hem, vorig jaar ook een UP gehad terwijl hij nauwelijks speelde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hij speelde overigens helemaal niet goed
PC Preoder via internet: Cdkeyherequote:
Zijn wel mijn 4 preorder packs...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn andere packs dan je pre-order packs natuurlijk he.
Of heb je het spel al
Spel inderdaad in bezit voor de PC, serial al in origin ingevoerdquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen spelen? early release kan toch ook
Van 61 naar 63 naar 73 in 1 jaar. Best knap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EA geilt wel op hem, vorig jaar ook een UP gehad terwijl hij nauwelijks speelde.
ben je lekker op tijd meequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mooi dat gaat ze NIF mooi stijgen , even in slaan
Wat een timingquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mooi dat gaat ze NIF mooi stijgen , even in slaan
De spelersprijzen zijn op de pc 20x zo hoog. Daarnaast zitten er allemaal debielen die het potje niet spelen, was vorig jaar iets met een bug ofzo dat je kon afsluiten maar wel coins kreeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
is dat zoveel erger dan een console versie dan?
zoja, wat zijn de verschillen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
is dat zoveel erger dan een console versie dan?
zoja, wat zijn de verschillen?
Denken dat je als PC gamer alleen maar een toetsenbord als beschikking hebt...quote:
Op de PC gamen met een controller koop dan een consolequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Denken dat je als PC gamer alleen maar een toetsenbord als beschikking hebt...
Ik speel gewoon met een playstation controller, op die enorm hoge prijzen na van bepaalde spelers in een PC game, vind ik er totaal geen verschil..
Die afsluit bug was al na een van de eerste updates gefixt meen ik..
Geen verschil, hihahoquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik speel gewoon met een playstation controller, op die enorm hoge prijzen na van bepaalde spelers in een PC game, vind ik er totaal geen verschil..
FUT in het Nederlands.quote:
FUT op PC met playstation controller is dubbele faalquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik kan hem niet veranderenquote:
Dat komt omdat wij (console spelers) hem direct discarden en dus een krapte op de markt creëren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef Downstar het volgende:
Daarnaast zijn er ook spelers die gewoonweg goedkoper op PC te verkrijgen zijn dan op consoles:
[ afbeelding ]
bijv. onze kleine vriend
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FUT op PC met playstation controller is dubbele faal
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan hem niet veranderen![]()
Hij gaat automatisch naar Nederlands..
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan hem niet veranderen![]()
Hij gaat automatisch naar Nederlands..
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als je dit aanpast?
Thanks het werktquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of het ligt aan de link die je gebruikt
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team blijft bij mij gewoon op Engels staan (je kan ook uk link gebruiken)
Nohh wat enig meidquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Djeetje het volgende:
Het enigste wat ik op de PC doe met mijn PS3 controller is af en toe een spel als Saint Row 4 etc.
QFTquote:
Mijn vriendin vindt het perfect omdat ik moeilijk kan praten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe staat het met je tandjes (of eigenlijk het gebrek eraan)?
quote:
Abdoulay Konko?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Ook al was ik na 1 missie al klaar met dat spel wat een konko spel
Ja. Dat is een algemeen bekend fenomeen hier.quote:
En toch speel je het af en toe?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Ook al was ik na 1 missie al klaar met dat spel wat een konko spel
Allemaal dankzij de bijnaam van DTMquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja. Dat is een algemeen bekend fenomeen hier.
Vertalingen hoeven niet omgezet te worden elke keer als je laadt? Ik denk niet dat ze alle talen al van te voren klaar hebben, maar dat ze gewoon Google vertaler erop loslaten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die webapp is gewoon sneller als hij in het Engels staat..
`quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vertalingen hoeven niet omgezet te worden elke keer als je laadt? Ik denk niet dat ze alle talen al van te voren klaar hebben, maar dat ze gewoon Google vertaler erop loslaten.
Bedoel je dat ik er geen bal van weet of is dequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
`
Zal me niks verbazen..
Klik -> Marksman -> google translate -> ervaren schutter -> print op scherm.
Omdat EA wederom faalt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik er geen bal van weet of is deomdat EA wederom faalt?
Het wordt tijd dat de hele wereld FIFA kan spelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verkoop echt te weinig, het wordt tijd dat die Amerikanen alles gaan kopen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat EA wederom faalt.
Want er is echt een snelheidsverschil .. de deals vliegen om mijn oren nu
Wie heb je allemaal gekocht?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Ik kan op het moment niet echt handelen, want geen geld over omdat ik spelers heb ingeslagen die behoren te stijgen...
Een paar Hugo Vieira's en 2 Caulkers...quote:
Dus binnenkort..quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat EA wederom faalt.
Want er is echt een snelheidsverschil .. de deals vliegen om mijn oren nu
ha ha noob die gaan hele maal niet stijgenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een paar Hugo Vieira's en 2 Caulkers...
Ik heb hem er ook op staan voor 7.5k.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef DuTank het volgende:
Rekik is nog maar 7.5k
Gisteren gingen ze als warme broodjes voor 8.5 ofzo.. En dat terwijl ik juist erop had gehoopt dat ie nog meer zou stijgen. Heb er nu 2 voor in totaal 12.6k.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus binnenkort..
[ afbeelding ]
Ik weet zeker van wel. En ik heb ze sowieso allemaal zo ingekocht dat ik ze nu ook al met winst zou kunnen verkopen, mocht het toch mis gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ha ha noob die gaan helemaal niet stijgen
Prijzen zijn gewoon nog niet erg stabiel. Locadia ging van 2 naar 4 en is nu weer rond de 3. Ligt nogal aan de dag en het tijdstip. Wel apart dat er zondagochtend maar 1 op de markt stond en vanochtend 15quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef DuTank het volgende:
Rekik is nog maar 7.5k
Gisteren gingen ze als warme broodjes voor 8.5 ofzo.. En dat terwijl ik juist erop had gehoopt dat ie nog meer zou stijgen. Heb er nu 2 voor in totaal 12.6k.
Die gaat echt nog wel naar de 10k.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ajacied die ene Uruguayaan uit de MLS , stijgt ook niet haha die je gister zei, al bijna 1k lager dan 2 dagen terug
Nu stijgen ze ook over het algemeen nog niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ajacied die ene Uruguayaan uit de MLS , stijgt ook niet haha die je gister zei, al bijna 1k lager dan 2 dagen terug
vuile onderkutterquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem er ook op staan voor 7.5k.
Hetzelfde met Depay.. Ging gisteren nog voor 17k en nu staat hij er weer voor 14k op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prijzen zijn gewoon nog niet erg stabiel. Locadia ging van 2 naar 4 en is nu weer rond de 3. Ligt nogal aan de dag en het tijdstip. Wel apart dat er zondagochtend maar 1 op de markt stond en vanochtend 15
Precies. Hypocriet ventje is het ook...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
doet ie altijd en oh wee als je het terug doet. Dan wordt je naam meteen hier gepost
Mijne staat er voor 9.2 op ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laagste BIN was ook 7.5k. Ik heb niet gekeken of jij hem er toevallig ook op had staan.
ok trollbquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
doet ie altijd en oh wee als je het terug doet. Dan wordt je naam meteen hier gepost
1700 winst.. daar doe je het toch niet voor?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef _NZT_ het volgende:
Hopelijk morgen mceachran kunnen verkopen voor 3500...lekker 1700 winst dan.
We undercutten hier allemaal wel eens. Hoewel ik meestal spelers erop zet voor de laagste BIN. Dat werkte vorig jaar in ieder geval heel goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik undercut alleen als ik snel wil verkopen en als niemand van dit forum die speler erop heeft staan. Als ik zie dat iemand anders hem er ook op heeft staan zet ik de speler er voor dezelfde prijs op.
1700 coins.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1700 winst.. daar doe je het toch niet voor?
Ik wel, ben lekker goedkoopquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik deed altijd wat meer, lang niet altijd nodig om de goedkoopste te zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
We undercutten hier allemaal wel eens. Hoewel ik meestal spelers erop zet voor de laagste BIN. Dat werkte vorig jaar in ieder geval heel goed.
Ik moet wel wennen, vorig jaar liet ik alle deels met minder dan 3k winst lopen, nu ben je blij met 500 coinsquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja het is wel moeilijk om wat winst te maken dit jaar..quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik deed altijd wat meer, lang niet altijd nodig om de goedkoopste te zijn.
[..]
Ik moet wel wennen, vorig jaar liet ik alle deels met minder dan 3k winst lopen, nu ben je blij met 500 coins![]()
Hij heeft misschien meer als ie alles heeft verkochtquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
DS2 heeft wel meer en jij vast ook wel
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 240k trade profit maar daar klopt ook niks van. Ik heb namelijk niet eens de helft in coins op dat account.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 240k trade profit maar daar klopt ook niks van. Ik heb namelijk niet eens de helft in coins op dat account.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:00 schreef wonton het volgende:
hahahahah mensen die slapen in de trein. ff foto maken
Ik heb ook maarquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik alles verkoop ga ik ook wel richting de 300k maar Ajacied heeft nog 2 teams vol waardevolle spelers..quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft misschien meer als ie alles heeft verkocht
Klopt, ballen ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:02 schreef Maver24 het volgende:
lol,die classic kits zijn gewoon gratis
Als ik alles verkoop met een beetje geluk met stijgingen ga ik naar de 200kquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als ik alles verkoop ga ik ook wel richting de 300k maar Ajacied heeft nog 2 teams vol waardevolle spelers..
Ik zelf slaap ook altijd maar dan mn mn hoofd naar beneden .quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo zie je er toch 15 per dag liggen
quote:
Ik heb het over de waardes van nu.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik alles verkoop met een beetje geluk met stijgingen ga ik naar de 200k
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben 1x in de trein in slaap gevallen, toen werd ik wakker in Den Helder terwijl ik maar tot Utrecht moest
jij slaapt altijd, althans zo lijkt hetquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik zelf slaap ook altijd maar dan mn mn hoofd naar beneden .
goedkoop scorenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij slaapt altijd, althans zo lijkt het
gnangnagna
Dan heb ik 160k denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb het over de waardes van nu.
Sorry zal geen fotos meer maken van je moeder en je gehandicapte broertje.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:08 schreef wonton het volgende:
[..]
Sorry z
[..]
al
[..]
Sorry zal geen fotos meer maken van je moeder en je gehandicapte broertje.
Op mijn 3e account heb ik meer coins dan trade profit. Ik kreeg trouwens helemaal niks goeds meer in bronze packs sinds ik thuis kwamquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar [ afbeelding ]
Misschien is het de totale winst die je gemaakt hebt min het aankoopbedrag
Hahaha net alsof die met het openbaar vervoer reizen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:08 schreef wonton het volgende:
l
[..]
Zijn gehandicapte broertje zit in Schotland op dit momentquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:08 schreef wonton het volgende:
l
[..]
Eigenlijk meer een investering, maar hij past gewoon perfect in m'n team. Ideale man denk als enige diepe spits. 89 strenght, 86 volleys, 92 shot power en 95 finishing.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pato speelde me helemaal kleurenblind, maar toch niet goed genoeg?
Met 4-3-3 op de voorzet spelenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef Ferdii het volgende:
Al mijn voorzetten komen bij de andere vleugel speler uit ipv bij de spits, wat doe ik fout?
Speel 4-3-3 en voorzetten op pcu hulp
Waarom niet? Mijn spits scoort denk ik 3/5 goals op die wijze, als valse nummer 9 de 16 meter instormend.quote:
Sowieso nooit volledige pc hulp doen, altijd semi.quote:
Ajacied is zo'n clown die niet capabel is om een fatsoenlijke voorzet te geven waardoor hij 2 spitsen nodig heeft om een keertje te kunnen koppenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn spits scoort denk ik 3/5 goals op die wijze, als valse nummer 9 de 16 meter instormend.
lol whutquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mooi team, maar is de spits niet een beetje de zwakke schakel?
Speel er niet vaak op, maar je komt in genoeg situatieschets ern voorzet de beste oplossing is, helaas vliegen deze allemaal richting andere vleugelspeler, meestal dik voorbij de 2de paal ipv rond de penal stip naar de spitsquote:
Als je de bal overschiet komt het omdat je te hard drukt. Als je voorzet te hard gaat... waardoor zal dat dan komen?!??!?!?!?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Speel er niet vaak op, maar je komt in genoeg situatieschets ern voorzet de beste oplossing is, helaas vliegen deze allemaal richting andere vleugelspeler, meestal dik voorbij de 2de paal ipv rond de penal stip naar de spits
Niet als een debiel die knop ingedrukt houden? Hanteer zelf voorzetten op semi trouwens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Speel er niet vaak op, maar je komt in genoeg situatieschets ern voorzet de beste oplossing is, helaas vliegen deze allemaal richting andere vleugelspeler, meestal dik voorbij de 2de paal ipv rond de penal stip naar de spits
Staan je instellingen daar automatisch op ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet als een debiel die knop ingedrukt houden? Hanteer zelf voorzetten op semi trouwens.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso nooit volledige pc hulp doen, altijd semi.
[..]
Ajacied is zo'n clown die niet capabel is om een fatsoenlijke voorzet te geven waardoor hij 2 spitsen nodig heeft om een keertje te kunnen koppen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je de bal overschiet komt het omdat je te hard drukt. Als je voorzet te hard gaat... waardoor zal dat dan komen?!??!?!?!?
Crossing op semi zetten helpt wel ja. Dan gaat de bal tenminste enigszins de goede kant op. Is erg simpel dit jaar. Ik heb bij Benteke een magneet op zijn voorhoofd geplakt, al kom ik nog steeds liever naar binnen met mijn wingers dan dat ik cross.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet als een debiel die knop ingedrukt houden? Hanteer zelf voorzetten op semi trouwens.
Staat crossing niet standaard op semi?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Crossing op semi zetten helpt wel ja. Dan gaat de bal tenminste enigszins de goede kant op. Is erg simpel dit jaar. Ik heb bij Benteke een magneet op zijn voorhoofd geplakt, al kom ik nog steeds liever naar binnen met mijn wingers dan dat ik cross.
Oneens. Net als andere jaren draait het allemaal om timing. Als je niet sprint op het moment van de voorzet is hij ook veel nauwkeuriger. Daarnaast is het ook erg zinvol om te wachten op de voor-actie van je spits. Spelers steken zelfs al 3 jaar lang ofzo keurig hun hand omhoog om de bal te vragen als ze in ideale positie staan..amper iemand die er gebruik van maaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]Probeer jij maar eens een fatsoenlijke voorzet te geven met 4-3-3. Ook als je heel lichtjes de voorzet knop indrukt komen ze bij de buitenspeler terecht.
Instellingen van vorig jaar neemt hij over in early access. Dus als hij al op semi stond wel ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat crossing niet standaard op semi?
Dat is me al zo vaak gelukt... ook totaal niet moeilijk dus ik zie je probleem niet. Gewoon op semi zetten dan heb je invloed op wat je doet. Daarbij kan je in sommige gevallen nog met LT+X of 2x X voorzetten indien nodig. En kijk ook even hoe je richtquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]Probeer jij maar eens een fatsoenlijke voorzet te geven met 4-3-3. Ook als je heel lichtjes de voorzet knop indrukt komen ze bij de buitenspeler terecht.
Artistquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef wonton het volgende:
Welke Chem kaartje zal ik aan Narsingh geven?
Nee ik bedoel dat de standaardinstelling van FIFA bij crossing volgens mij semi is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Instellingen van vorig jaar neemt hij over in early access. Dus als hij al op semi stond wel ja.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik snap echt geen konko van Cost Accounting
Volgens mij ook ja, althans als ik de instelling herstel gaat ie weer naar semi in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat de standaardinstelling van FIFA bij crossing volgens mij semi is.
Voor hoeveel heb je Mboyo gekocht ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Instellingen van vorig jaar neemt hij over in early access. Dus als hij al op semi stond wel ja.
deadeye?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef wonton het volgende:
Welke Chem kaartje zal ik aan Narsingh geven?
50kquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je Mboyo gekocht ?
DS2 misschien?twitter:Kazooie94 twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 17:16:27Is there anyone that has a Jobson that I could borrow for a couple games on xbox? reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik snap echt geen konko van Cost Accounting
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:37 schreef Zhano het volgende:
DS2 misschien?twitter:Kazooie94 twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 17:16:27Is there anyone that has a Jobson that I could borrow for a couple games on xbox? reageer retweet
Goedkoop scoren dit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:37 schreef Zhano het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)boodschap-ooit-16524
Dit is echt te geniaal![]()
![]()
![]()
Danilinho lijkt me beter en heeft 4* skills wat ik wel erg belangrijk vind voor een winger. Die workrates zijn alleen echt kut.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef dion_v_k het volgende:
Wie is fijner denken jullie, Negueba of Danilinho?
Ik zit al een paar dagen te wachten tot hij in waarde stijgt maar hij hangt continu maar op 8kquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Danilinho lijkt me beter en heeft 4* skills wat ik wel erg belangrijk vind voor een winger. Die workrates zijn alleen echt kut.
Opnieuwquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef zerokil het volgende:
Over die chem kaartjes, moet je elke speler opnieuw een chem kaartje geven of kan je ze dubbel gebruiken? Anders worden speles dalijk 2k duurder wegens hun chem..
wanneer is de wefut launch party en wanneer de launch???!quote:
standaard kutteamquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:37 schreef Zhano het volgende:
quote:
Deze weekquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
wanneer is de wefut launch party en wanneer de launch???!
[..]
standaard kutteam
[..]
[..]
Neequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan maar futhead gaan aanbevelen aan fut noobs
Je kan contracten toch ook niet op 10 spelers gebruiken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat is daar nou.
Noem me een voorbeeld.
Ik zie nooit iemand op de WebApp bezigquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
Ik voel me wel goed in FUT als ik tijdens college die kneusjes op de webapp bezig zie. Wat een kut teams
Contracten zijn meestal ook niet zo duur.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan contracten toch ook niet op 10 spelers gebruiken.
Bazige physical stats..jammer dat hij niet kan verdedigenquote:
Of van die mensen die zeggen dat bijvoorbeeld Milner beter is dan Arfa omdat z'n rating hoger is..quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
Ik voel me wel goed in FUT als ik tijdens college die kneusjes op de webapp bezig zie. Wat een kut teams
is ook zo. barfa is overschatquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:28 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Of van die mensen die zeggen dat bijvoorbeeld Milner beter is dan Arfa omdat z'n rating hoger is..
Ik weet niet wat voor onderwijs jij doet..quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:28 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Of van die mensen die zeggen dat bijvoorbeeld Milner beter is dan Arfa omdat z'n rating hoger is..
quote:
Ja net zoals met formaties afgelopen jaren. Wat is daar nou weer erg aan, sterker nog chem style heb je niet eens nodig omdat je anders ook basis hebt (alles een boost). Minder noodzakelijk dan formaties dus, terwijl je als je wel coins hebt (puur hypothetisch in jouw geval dus) een beetje kan tunen. Prima dus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Contracten zijn meestal ook niet zo duur.
Spelers zullen nu 2k duurder zijn.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor onderwijs jij doet..
Dit is inderdaad ook vrij irritant. Of mensen die Emenike en Brazilianen helemaal geweldig vonden afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:28 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Gewoon b rammen en naar de backs met a passen niks andersquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bazige physical stats..jammer dat hij niet kan verdedigen
Ik mis dat soort culthelden in de Eredivisie
Achja iedereen die ik ken maakt gewoon een pace team en als ik een hybrid voor ze maak vinden ze een speler met 80 pace weer te langzaam. Soort Poker4lifes zeg maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook vrij irritant. Of mensen die Emenike en Brazilianen helemaal geweldig vonden afgelopen jaar.
"Ja, moet je kijken, die Welliton is op één of andere manier ook gewoon vet goed. Ik gebruik hem altijd!!!1!!!111!!!"![]()
maar dat was ook gewoon zoquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook vrij irritant. Of mensen die Emenike en Brazilianen helemaal geweldig vonden afgelopen jaar.
"Ja, moet je kijken, die Welliton is op één of andere manier ook gewoon vet goed. Ik gebruik hem altijd!!!1!!!111!!!"![]()
Maar het hele jaar door hetzelfde Brapace-team gebruiken? Dat is toch ook gewoon op een gegeven moment niet leuk meer?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja iedereen die ik ken maakt gewoon een pace team en als ik een hybrid voor ze maak vinden ze een speler met 80 pace weer te langzaam. Soort Poker4lifes zeg maar.
Zo doet het grootste deel van de community het.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar het hele jaar door hetzelfde Brapace-team gebruiken? Dat is toch ook gewoon op een gegeven moment niet leuk meer?![]()
Maar niemand die eraan denkt dat het vooral pace is. Vaak denken die mensen ook dat ze heel origineel bezig zijn, omdat die speler in het echt niet zo bekend is.quote:
het hele jaar bukharov gebruiken ook niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar het hele jaar door hetzelfde Brapace-team gebruiken? Dat is toch ook gewoon op een gegeven moment niet leuk meer?![]()
haterquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja iedereen die ik ken maakt gewoon een pace team en als ik een hybrid voor ze maak vinden ze een speler met 80 pace weer te langzaam. Soort Poker4lifes zeg maar.
Vraag dat maar aan poker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had het over vorig jaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haterhad je nog genoemd en daaruit zeker ideeën gehaald als ik een hybrid ga maken hoor later
Maar wil gewoon met een zo goed/effectief mogelijk team spelen in het begin.
dat had ik met chiellini barzagli en sirigu.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan poker.
[..]
Ik had het over vorig jaar
Met je Dede, Santana en Luiz fetish.
Juist welquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het hele jaar bukharov gebruiken ook niet.
Hoe is Rami?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:34 schreef wonton het volgende:
Ik wil alleen Menez nog want Valbuena is zo typisch slap. Net een homo
[ afbeelding ]
Laatste maanden bijna alleen met bronzes fut gespeeld waaronder veel met de Trundle hybrid hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan poker.
[..]
Ik had het over vorig jaar
Met je Dede, Santana en Luiz fetish.
Hoe is die formatie dit jaar?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:34 schreef wonton het volgende:
Ik wil alleen Menez nog want Valbuena is zo typisch slap. Net een homo
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Juist wel
Had een Balkan team, daar heb je veel meer plezier aan dan een standaard brazil team..
Geen idee. Nog niet mee gespeeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:36 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe is Rami?
Hij komt namelijk geen centimeter van de grond.
Omdat jij er zo over denkt zegt niet dat je zo neerbuigend over mensen die iets anders vinden hoeft te praten jungske.quote:
Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs "Start". U ontvangt geen ƒ 200.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:38 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe los je het op als je over het uur heen ben gegaan..
Je mag best anders vinden, maar mensen die dan een team maken met allemaal spelers van 85+ pace en die dan beweren dat het niet om de pace gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat jij er zo over denkt zegt niet dat je zo neerbuigend over mensen die iets anders vinden hoeft te praten jungske.
Ik irriteer me mateloos met een voorliefde voor de Duitse taal en mensen die Scholes (![]()
![]()
Een ginger nog wel ) de beste middenvelder ter wereld vinden.
Ik erger en irriteer me aan jou jijquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag best anders vinden, maar mensen die dan een team maken met allemaal spelers van 85+ pace en die dan beweren dat het niet om de pace gaat.
Tevens erger je je aan iets. En iets irriteert je.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik erger en irriteer me aan jou jij
Het gaat ook niet om de pace het gaat erom dat je kan winnenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag best anders vinden, maar mensen die dan een team maken met allemaal spelers van 85+ pace en die dan beweren dat het niet om de pace gaat.
Hij zegt dat hij zicht irriteert samen met een voorliefde voor de Duitse taal en mensen die Scholes de beste middenvelder ter wereld vinden. De vraag is waar het om gaat..quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij kan het wetenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de pace het gaat erom dat je kan winnen
Die mensen kunnen gewoon niet beter geef ze is ongelijk dat ze dan zon team bouwen... het is toch ook niet leuk om altijd met 5-0 te worden afgemaakt.
Ik vind het ook totaal niet erg dat mensen die teams maken of dat ze zeggen dat het lekker speelt, maar dan moet je niet schijnheilig gaan lopen doen over de reden. Natuurlijk gaat het je om het winnen en als pace belangrijk is; mij best.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de pace het gaat erom dat je kan winnen
Die mensen kunnen gewoon niet beter geef ze is ongelijk dat ze dan zon team bouwen... het is toch ook niet leuk om altijd met 5-0 te worden afgemaakt.
Mensen met gemiddeld 86 pacequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij kan het weten
alleen beetje jammer dat die mensen (ik zal geen namen noemen maar we weten wel wie) wel denken de beste te zijn!
Pace86, ook hallo.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst een 5atb'er tegengekomen...in de silver cup nog wel. En hij ging achterin rondtikken toen hij niet meer kon winnen. Oh en 3x pauzeren in blessuretijd
Die bal was al over de lijn hoor.quote:
Ik wacht nog op het moment dat ik op school iemand FUT zie doen. Iemand heeft het er wel een keer over gehad en iemand zei er iets van toen ik zelf FUT ging doen op school.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie nooit iemand op de WebApp bezig
Ik zoek de Marcel Brands GIF
Oké, niet heel goed verwoord in die eerste paar quotes. Dat zijn de standaard dingen waar ik me enorm aan erger, omdat ik weet dat de persoon erachter ook echt gewoon een vieze pacehoer is(ook te zien aan de rest van het team vaak).quote:
Dit die uitspraak van Demy de Zeeuw?quote:
que?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit die uitspraak van Demy de Zeeuw?
Oh laat maar. Je bedoelde dat de inkopper eigenlijk al te laat was. Ik dacht dat je het had over zo'n uitspraak van De Zeeuw toen hij een bal met zijn hand van de lijn hield tegen Ajax. Rood + penal die werd gescoord. Toen moest hij na afloop bijna huilen en beweerde hij stellig dat de bal al over de lijn was voordat hij hem raakte...quote:
Jezus die is wel erg vergezocht. Ik bedoelde idd dat je hem niet meer in hoefde te koppen omdat hij al zo superduper obvious wasquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh laat maar. Je bedoelde dat de inkopper eigenlijk al te laat was. Ik dacht dat je het had over zo'n uitspraak van De Zeeuw toen hij een bal met zijn hand van de lijn hield tegen Ajax. Rood + penal die werd gescoord. Toen moest hij na afloop bijna huilen en beweerde hij stellig dat de bal al over de lijn was voordat hij hem raakte...
De Superman van Jantje moet erinquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze celebration moet echt in fifa
Ja, ik begon al een beetje aan mezelf te twijfelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus die is wel erg vergezocht. Ik bedoelde idd dat je hem niet meer in hoefde te koppen omdat hij al zo superduper obvious was![]()
Oh, en ter lering ende vermaeck:
http://www.flabber.nl/lin(...)isheard-lyrics-16518
![]()
Die ook jaquote:
Denk niemandquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:54 schreef Michaelvanb het volgende:
Voor de mensen die alvast fifa 14 op pc willen spelen..
Iemand met jouw reputatie hier is gewoon de beste.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zeg nooit dat ik de beste ben maar ik ben wel een goede speler.
Wie is die nr 8 dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze celebration moet echt in fifa
dit ja ;p en denk in fifa 14 niet meerquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zeg nooit dat ik de beste ben maar ik ben wel een goede speler.
sowieso al die fucking vertraging door ingooi/wissels.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
En wat the fuck is up met die spelers die koste wat het kost de ingooi willen nemen en er 50 meter keihard achteraan sprinten
ziet er uit als het kindje wat als laatste gekozen wordtquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kijk je geen voetbal ofzo?
Echt oppassen met quick throw in dit jaar ja..ze halen die bal tot uit de tribune onderhand en als je dan al hebt gericht gaat hij alsnog die kant op gooien..en je kan er niks meer aan doen. Heeft me al vaak een counter gekostquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
En wat the fuck is up met die spelers die koste wat het kost de ingooi willen nemen en er 50 meter keihard achteraan sprinten
Of het ziet eruit als het kindje dat de meeste kansen mist en word verhuurd aan utregquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:58 schreef byah het volgende:
[..]
ziet er uit als het kindje wat als laatste gekozen wordt
Ik had juist het idee dat dat dit jaar is opgelost, was in FIFA 13 veel erger.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt oppassen met quick throw in dit jaar ja..ze halen die bal tot uit de tribune onderhand en als je dan al hebt gericht gaat hij alsnog die kant op gooien..en je kan er niks meer aan doen. Heeft me al vaak een counter gekost
Ze doen nu meer moeite om de bal te pakken, maar soms duurt het ook veel langer dan je denkt...best krom. Ik neem ze eigenlijk nooit meer snel nu. Met RB ingedrukt kan je toch een mannetje vrij laten lopen waar je wil.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat dat dit jaar is opgelost, was in FIFA 13 veel erger.
Werkt prima hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
En toen deed de early acces het niet meer
Tegen wat voor team speelde je?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben er nu al weer klaar mee, in de finale van het bronzen team 2 prima goals gescoord en een corner, een RB+Y en een belachelijke rebound tegen gehad. Mijn eigen spelers die zich in de 16 omver lopen en meer van dat soort ongein.
RB = R1?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze doen nu meer moeite om de bal te pakken, maar soms duurt het ook veel langer dan je denkt...best krom. Ik neem ze eigenlijk nooit meer snel nu. Met RB ingedrukt kan je toch een mannetje vrij laten lopen waar je wil.
jupquote:
wordtquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Of het ziet eruit als het kindje dat de meeste kansen mist en word verhuurd aan utreg
Goed idee:quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:04 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht...laat ik maar weer eens wat openen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goed idee:
[ afbeelding ]
Mijn eerste gouden pakje van dit jaar (die ik niet van EA kreeg).
Hoeveel heeft je dat wel niet gekost?quote:
Net zoveel als dat het me waard isquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel heeft je dat wel niet gekost?
Die had ik vanmorgen in 1 van me packsquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jo maar even gekocht
Ik had hem voor 1K duurderquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jo maar even gekocht
Rijke tatta.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jo maar even gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |