SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik had dit gemaakt voordat de chem werd aangepast. Nu heb ik een aantal opties.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In welk team ga je hem gebruiken ?
Ik wil hem ook gebruiken nu hij weer ST is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eerst even met Henry op ST spelen (8 chem). Later misschien Benzema zodat Benz en Griezman 10 chem halen. Of Arfa RW en Nasri CAM. Kan ook nu Fer vervangen en andere CAM en LB zodat chem wel klopt...
Henry wel als finisher gekocht![]()
Waar heb je hem gehaald dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Vandaag bij mijn fifa 14 kreeg ik ook 4 gold packs omdat ik hem gepreorderd had..
Spel kan ik nog niet spelen voor 26ste, maar via webapps kon ik dus alwel mijn FUT gold packs openenen..
Wat een bagger zeg, van de 4 packs, 3 doelmannen als uitblinkers![]()
terwijl ik Bernd Leno al op doel heb staan en die perfect aansluit in mijn Semi - Duitse team
Dat zijn andere packs dan je pre-order packs natuurlijk he.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Vandaag bij mijn fifa 14 kreeg ik ook 4 gold packs omdat ik hem gepreorderd had..
Spel kan ik nog niet spelen voor 26ste, maar via webapps kon ik dus alwel mijn FUT gold packs openenen..
terwijl ik Bernd Leno al op doel heb staan en die perfect aansluit in mijn Semi - Duitse team
Waarom zou je niet kunnen spelen? early release kan toch ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Dat zei tim86 ook ja, daarom heb ik ook nog maar geen 4231 (2) team gemaakt. Spreekt me dan niet zo aan. Al weet je toch pas hoe het speelt als je het zelf probeert natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Confetti het volgende:
Die formaties staan ook helemaal verkeerd weergegeven op de WebApp zeg![]()
Ingame staan die spelers heel anders. Bijvoorbeeld bij 4231(2) staan die wingers bijna op de middenlijn in plaats van als winger zoals op de WebApp.
4231 is ook gewoon hetzelfde als vorig jaar.
Even je counter aanpassenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]wat een klote pack
Goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]wat een klote pack
EA geilt wel op hem, vorig jaar ook een UP gehad terwijl hij nauwelijks speelde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hij speelde overigens helemaal niet goed
PC Preoder via internet: Cdkeyherequote:
Zijn wel mijn 4 preorder packs...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn andere packs dan je pre-order packs natuurlijk he.
Of heb je het spel al
Spel inderdaad in bezit voor de PC, serial al in origin ingevoerdquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen spelen? early release kan toch ook
Van 61 naar 63 naar 73 in 1 jaar. Best knap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EA geilt wel op hem, vorig jaar ook een UP gehad terwijl hij nauwelijks speelde.
ben je lekker op tijd meequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mooi dat gaat ze NIF mooi stijgen , even in slaan
Wat een timingquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mooi dat gaat ze NIF mooi stijgen , even in slaan
De spelersprijzen zijn op de pc 20x zo hoog. Daarnaast zitten er allemaal debielen die het potje niet spelen, was vorig jaar iets met een bug ofzo dat je kon afsluiten maar wel coins kreeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
is dat zoveel erger dan een console versie dan?
zoja, wat zijn de verschillen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
is dat zoveel erger dan een console versie dan?
zoja, wat zijn de verschillen?
Denken dat je als PC gamer alleen maar een toetsenbord als beschikking hebt...quote:
Op de PC gamen met een controller koop dan een consolequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Denken dat je als PC gamer alleen maar een toetsenbord als beschikking hebt...
Ik speel gewoon met een playstation controller, op die enorm hoge prijzen na van bepaalde spelers in een PC game, vind ik er totaal geen verschil..
Die afsluit bug was al na een van de eerste updates gefixt meen ik..
Geen verschil, hihahoquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik speel gewoon met een playstation controller, op die enorm hoge prijzen na van bepaalde spelers in een PC game, vind ik er totaal geen verschil..
FUT in het Nederlands.quote:
FUT op PC met playstation controller is dubbele faalquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik kan hem niet veranderenquote:
Dat komt omdat wij (console spelers) hem direct discarden en dus een krapte op de markt creëren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef Downstar het volgende:
Daarnaast zijn er ook spelers die gewoonweg goedkoper op PC te verkrijgen zijn dan op consoles:
[ afbeelding ]
bijv. onze kleine vriend
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FUT op PC met playstation controller is dubbele faal
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan hem niet veranderen![]()
Hij gaat automatisch naar Nederlands..
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan hem niet veranderen![]()
Hij gaat automatisch naar Nederlands..
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als je dit aanpast?
Thanks het werktquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of het ligt aan de link die je gebruikt
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team blijft bij mij gewoon op Engels staan (je kan ook uk link gebruiken)
Nohh wat enig meidquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Djeetje het volgende:
Het enigste wat ik op de PC doe met mijn PS3 controller is af en toe een spel als Saint Row 4 etc.
QFTquote:
Mijn vriendin vindt het perfect omdat ik moeilijk kan praten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe staat het met je tandjes (of eigenlijk het gebrek eraan)?
quote:
Abdoulay Konko?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Ook al was ik na 1 missie al klaar met dat spel wat een konko spel
Ja. Dat is een algemeen bekend fenomeen hier.quote:
En toch speel je het af en toe?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Ook al was ik na 1 missie al klaar met dat spel wat een konko spel
Allemaal dankzij de bijnaam van DTMquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja. Dat is een algemeen bekend fenomeen hier.
Vertalingen hoeven niet omgezet te worden elke keer als je laadt? Ik denk niet dat ze alle talen al van te voren klaar hebben, maar dat ze gewoon Google vertaler erop loslaten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die webapp is gewoon sneller als hij in het Engels staat..
`quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vertalingen hoeven niet omgezet te worden elke keer als je laadt? Ik denk niet dat ze alle talen al van te voren klaar hebben, maar dat ze gewoon Google vertaler erop loslaten.
Bedoel je dat ik er geen bal van weet of is dequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
`
Zal me niks verbazen..
Klik -> Marksman -> google translate -> ervaren schutter -> print op scherm.
Omdat EA wederom faalt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik er geen bal van weet of is deomdat EA wederom faalt?
Het wordt tijd dat de hele wereld FIFA kan spelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verkoop echt te weinig, het wordt tijd dat die Amerikanen alles gaan kopen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat EA wederom faalt.
Want er is echt een snelheidsverschil .. de deals vliegen om mijn oren nu
Wie heb je allemaal gekocht?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Ik kan op het moment niet echt handelen, want geen geld over omdat ik spelers heb ingeslagen die behoren te stijgen...
Een paar Hugo Vieira's en 2 Caulkers...quote:
Dus binnenkort..quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat EA wederom faalt.
Want er is echt een snelheidsverschil .. de deals vliegen om mijn oren nu
ha ha noob die gaan hele maal niet stijgenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een paar Hugo Vieira's en 2 Caulkers...
Ik heb hem er ook op staan voor 7.5k.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef DuTank het volgende:
Rekik is nog maar 7.5k
Gisteren gingen ze als warme broodjes voor 8.5 ofzo.. En dat terwijl ik juist erop had gehoopt dat ie nog meer zou stijgen. Heb er nu 2 voor in totaal 12.6k.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus binnenkort..
[ afbeelding ]
Ik weet zeker van wel. En ik heb ze sowieso allemaal zo ingekocht dat ik ze nu ook al met winst zou kunnen verkopen, mocht het toch mis gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ha ha noob die gaan helemaal niet stijgen
Prijzen zijn gewoon nog niet erg stabiel. Locadia ging van 2 naar 4 en is nu weer rond de 3. Ligt nogal aan de dag en het tijdstip. Wel apart dat er zondagochtend maar 1 op de markt stond en vanochtend 15quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef DuTank het volgende:
Rekik is nog maar 7.5k
Gisteren gingen ze als warme broodjes voor 8.5 ofzo.. En dat terwijl ik juist erop had gehoopt dat ie nog meer zou stijgen. Heb er nu 2 voor in totaal 12.6k.
Die gaat echt nog wel naar de 10k.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ajacied die ene Uruguayaan uit de MLS , stijgt ook niet haha die je gister zei, al bijna 1k lager dan 2 dagen terug
Nu stijgen ze ook over het algemeen nog niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ajacied die ene Uruguayaan uit de MLS , stijgt ook niet haha die je gister zei, al bijna 1k lager dan 2 dagen terug
vuile onderkutterquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem er ook op staan voor 7.5k.
Hetzelfde met Depay.. Ging gisteren nog voor 17k en nu staat hij er weer voor 14k op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prijzen zijn gewoon nog niet erg stabiel. Locadia ging van 2 naar 4 en is nu weer rond de 3. Ligt nogal aan de dag en het tijdstip. Wel apart dat er zondagochtend maar 1 op de markt stond en vanochtend 15
Precies. Hypocriet ventje is het ook...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
doet ie altijd en oh wee als je het terug doet. Dan wordt je naam meteen hier gepost
Mijne staat er voor 9.2 op ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laagste BIN was ook 7.5k. Ik heb niet gekeken of jij hem er toevallig ook op had staan.
ok trollbquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
doet ie altijd en oh wee als je het terug doet. Dan wordt je naam meteen hier gepost
1700 winst.. daar doe je het toch niet voor?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef _NZT_ het volgende:
Hopelijk morgen mceachran kunnen verkopen voor 3500...lekker 1700 winst dan.
We undercutten hier allemaal wel eens. Hoewel ik meestal spelers erop zet voor de laagste BIN. Dat werkte vorig jaar in ieder geval heel goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik undercut alleen als ik snel wil verkopen en als niemand van dit forum die speler erop heeft staan. Als ik zie dat iemand anders hem er ook op heeft staan zet ik de speler er voor dezelfde prijs op.
1700 coins.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1700 winst.. daar doe je het toch niet voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |