Verrassing bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Geen telefoon, goh wat een verassing...
Dat was de verrassing.quote:
Of hij krijgt een doosje met een hoopje as. Dat is echt een verassing.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:29 schreef Ticootje het volgende:
verassing kan ook hoor mensen! Na opknoping.
Denk je dattie serieus is?quote:
Van het lachen.quote:
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de oorspronkelijke TS de balletjes uit zijn broek lacht.
Ik zet er mijn grote twijfels bij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef opgebaarde het volgende:
Het is niet serieus?
De meeste grapjurken posten een stuk meer, deze behoorlijk weinig...
Voor de meeste Fokkers geen probleem hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zoveel domheid hou je toch geen week lang vol?
Logisch, Leandra heeft ook een puntquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zet er mijn grote twijfels bij.
Het verbaast mij echter wel dat zijn ouders akkoord zouden zijn.... aan de ene kant is dat ongelooflijk, aan de andere kant denk ik dat een faker niet had gepost dat z'n ouders het wisten en akkoord waren.quote:
Je vindt TS een knappert, ja?quote:
Ik begin wel:quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je vindt TS een knappert, ja?
Ik kan trouwens ook wel een foto uploaden van een lege doos of lege hand
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Laat die arme(HAHA WOORDGRAP) jonge toch, zo meteen krijgt hij nog een POSTtraumatische stress disorder( HAHA NOG EEN )
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Laat die arme(HAHA WOORDGRAP) jonge toch, zo meteen krijgt hij nog een POSTtraumatische stress disorder( HAHA NOG EEN )
Waarom duurt het eigenlijk zo lang voor we weer wat horen van TS? Heeft hij zijn TELEFOONbotje (HAHAHAHA) gestoten waardoor hij niet meer kan posten van de pijn?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |