Ik vond Anke verrassend, toch blijft zij samen met Nikki en Kelsey op mijn lijstje van niet-finalisten staanquote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:
De jury is het met mee eens wbt Anke![]()
Ik blijf fan van haar hoor
Lotte's exit was wel even schrikken, had toch echt Kelsey verwacht deze week.
Anke wordt imo steeds beter, elke aflevering gaat zij vooruit. Andere meisjes blijven stilstaan of gaan achteruit. Anke kan ons nog wel eens verrassen!quote:Op maandag 30 september 2013 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik vond Anke verrassend, toch blijft zij samen met Nikki en Kelsey op mijn lijstje van niet-finalisten staan
Op dit punt verschillen wij dan van mening, Ik vind Soraya echt prachtig, ik heb altijd al een zwak voor donkere meisjes, maar zij heeft ook nog een prachtig afgetraind lichaam.quote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Anke wordt imo steeds beter, elke aflevering gaat zij vooruit. Andere meisjes blijven stilstaan of gaan achteruit. Anke kan ons nog wel eens verrassen!
(Mijn eerste comment van deze reeks was ook; Heuy Anke!en Bluh Soraya
)
Ik vond werkelijk waar helemaal niets mooi aan haarquote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op dit punt verschillen wij dan van mening, Ik vind Soraya echt prachtig, ik heb altijd al een zwak voor donkere meisjes, maar zij heeft ook nog een prachtig afgetraind lichaam.
Bo zijn we dan wel gezamenlijk in.quote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vond werkelijk waar helemaal niets mooi aan haarHaar hoofd, haar lichaam, haar stem, haar persoonlijkheid. Maar dat vind ik ook van Daelorian. We hebben nou eenmaal verschillende smaken qua vrouwen
Qua finalisten hoop ik op Anke en Bo
Bo is gewoon het perfecte meiske; kan lopen en mooi op de foto staan. En ze is lekker nuchter en liefquote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Bo zijn we dan wel gezamenlijk in.
Ze presteert wel al 2 weken lang slecht. Kijken Hoelang dat nog getolereerd wordtquote:Op maandag 30 september 2013 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bo is gewoon het perfecte meiske; kan lopen en mooi op de foto staan. En ze is lekker nuchter en lief
Nou tot morgen! Voor de recap
Hear hear. Wat een vreselijke foto's waren dat.quote:Op maandag 30 september 2013 22:18 schreef Samson het volgende:
Enige conclusie is toch dat die fotograaf bereslecht is?
Als je eenmaal topmodel bent moet je die foto's zo hard mogelijk verstoppen, want het kan je eerder schaden omdat meneer Meisel vindt dat je niet "nieuw" meer bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:41 schreef female81 het volgende:
Beperkt budget en zo, en misschien ook de gedachtengang 'als je eenmaal topmodel bent verdien je dat vanzelf terug'.
deden ze bij soraya ook. nu lotte, dus het zou met zelfs niet eens verbazen als Bo er volgende week uitgaat nu een slechte fotoquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef zoem het volgende:
Ik had het niet verwacht, omdat Kelsey gemiddeld slechter heeft gescoord.
Ik denk niet dat zij ons gaat verrassen. He gezicht is gewoon niet boeiend genoeg. Ik denk geen finalist en sowieso geen winnaar.quote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Anke wordt imo steeds beter, elke aflevering gaat zij vooruit. Andere meisjes blijven stilstaan of gaan achteruit. Anke kan ons nog wel eens verrassen!
(Mijn eerste comment van deze reeks was ook; Heuy Anke!en Bluh Soraya
)
Ik vind Bo ook eigenlijk heel dertien in een dozijn. Maar is dat niet waar gemiddeld Nederland van houd, dat alledaagse normale?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:25 schreef milaya het volgende:
Ik vind die Bo 1000 x keer niets. Snap niet wat iedereen zo leuk aan haar vindt.
Die stem/dat accent is sowieso al een afknapper(Britt-de-2e) en ze heeft een hoofd die ik 10 keer tegenkom als ik in Rotterdam door de stad loop. Nee. Niets voor mij.
Daelorian vind ik geweldig. Voorderest vind ik Nikki ook best goed. Baldijntje vind ik leuk maar niet als model.
En toch zijn haar foto's wel altijd ijzersterk. Je herkent die saaie doos niet meer terug hoor!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij ons gaat verrassen. He gezicht is gewoon niet boeiend genoeg. Ik denk geen finalist en sowieso geen winnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |