abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131512596
Ik kon in het afgelopen halfjaar geen topic vinden dat over de schietsportonderdelen met luchtwapens... Vandaar een nieuw topic

Zelf ben ik een beginnend-maar-enthousiast luchtgeweerschutter (10 meter). Ik schiet nu alleen staand, maar wil ook liggend gaan doen. (Knielend gaat niet wegens gewrichtsklachten.)

Ik heb een Feinwerkbau 602 (model zijspanner) maar ik merk dat dat me na zo'n 35 schoten toch begint op te breken. Daarom heb ik nu een FWB 800 Alu besteld, en die zou deze week binnen moeten komen bij de wapenhandel.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier nog meer luchtschutters zijn? Ik bedoel overigens wel voornamelijk het 'echte' schieten, dus op 10 meter op zo'n klein kaartje; niet het plinken en blikjes schieten in de achtertuin. Hoewel dat ook zijn charmes heeft, wil ik toch wel graag voor de sport gaan ;-)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_131528839
ik ben een jaar of 2 lid geweest van een lucht vereniging.
ik heb daar met een 601 van de club geschoten.
de 602 was toen net nieuw.
later heb ik nog een diana 75 gekocht.
ik was niet bijster goed; 203/300 punten.
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:31:46 #3
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_131529638
Schiet zelf met de Hatsan Mod25 Supercharger met Hawke reddot kijker. Puur voor de hobby, niet de sport.
Ik zou wel graag met iets groters willen schieten maar heb er simpelweg geen plek voor.

Wel een leuke bezigheid ^O^

Het forum van luchtbuks.net is aan te raden. Ook voor mooie 2e handsjes..
pi_132728835
Ik vind het jammer dat op het forum van luchtbuks.net het over het algemeen gaat over het achtertuinschieten, en niet over de echte schietsport. Natuurlijk is voor alles een doelgroep (en misschien is het wel gewoon de kift dat ik geen tuin heb waar ik in kan schieten ;-) ) maar toch, ik vind het toch ook gewoon een leuke sport. Steeds beter proberen te worden enzo. Al is het maar een half puntje gemiddeld, is het toch weer een verbetering. (Overigens ligt mijn PR nu op 6,5 dus nog meeeeer dan genoeg ruimte voor verbetering 8)7 )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')