+1quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:07 schreef Jv1994 het volgende:
Je had ze in elkaar moeten rossen zoals de oude michielocos had gedaan
Ja , nu zit ik hiermee opgescheeptquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:09 schreef Zapata het volgende:
Jij lijkt me echt een persoon die een Apple nodig heeft.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja , nu zit ik hiermee opgescheept![]()
![]()
rot toch op man, ik heb gewoon RECHT op geld terug.
Dat verschilt per winkel. Vaak mag je mits ongebruikt wel je geld terug inderdaad. Online gekocht natuurlijk sowieso ivm 14 dagen recht op geld terug wetgeving.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja , nu zit ik hiermee opgescheept![]()
![]()
rot toch op man, ik heb gewoon RECHT op geld terug.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tijd voor de belbus van Kassa dus.
Wat dacht je van een IQ test.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tijd voor de belbus van Kassa dus.
BA is nu de pc van TS in een mac aan het McGuyveren met een snijbrander en een appelboor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:15 schreef Zapata het volgende:
[..]
ow foutje. wist niet dat dat het busje van de knokploeg was.
En is nogal wispelturig en emotioneel. (ADDD, borderline?)quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:14 schreef HSG het volgende:
Om even alles af te korten...
1) TS is een randdebiel.
2) TS heeft zelfs geen verstand van zijn eigen computer.
3) TS is een autist want hij kan niet met andere mensen omgaan.
4) TS is een potentiële oplichter.
Dan wordt het nog leuk voor hem want het aan/uit-knopje zit achter en redelijk gecamoufleerd. Als hij het aan/uit-knopje van zijn eigen pc niet eens kan vinden dan gaat dat al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:17 schreef Zapata het volgende:
[..]
En is nogal wispelturig en emotioneel. (ADDD, borderline?)
Wil eerst een PC. Kan blijkbaar het aan knopje niet vinden. Wel nu ineens een Apple computer.
Dat is een ander aan uit knopjequote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan wordt het nog leuk voor hem want het aan/uit-knopje zit achter en redelijk gecamoufleerd. Als hij het aan/uit-knopje van zijn eigen pc niet eens kan vinden dan gaat dat al helemaal niet.
Ssst dat is de bedoeling ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:20 schreef Zapata het volgende:
[..]
Dat is een ander aan uit knopjeJe verward de TS nu helemaal.
Ik heb eeniPhone5 met iOs7 en nog geen enkele fout tegen gekomenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:34 schreef Braddie het volgende:
Wat hier boven gezegd word ja.
Apple
(Behalve de iPhone 5 met iOS7... wat een hell, telefoon is 2x vastgelopen vandaag)
Intuitief is bij apple een ander woord voor foolproof.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:31 schreef Flammie het volgende:
Bij een Apple zou je zelfs dit soort problemen niet hebben dankzij het intuitieve design
just sayin...
Valt niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dacht je van een IQ test.
Die van mij liep vanmiddag vast op Google Maps, op zo`n manier dat ik Home + Lock moest indrukken om hem te rebootten.. nog nooit gehad hiervoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb eeniPhone5 met iOs7 en nog geen enkele fout tegen gekomenloopt als een zonnetje.
Is gewoon een reactie op de anti Apple posse hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:36 schreef Nattekat het volgende:
En daar komen de Apple fanboys weer
Uberhaupt nog nooit gehad met al mijn iPhones, ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die van mij liep vanmiddag vast op Google Maps, op zo`n manier dat ik Home + Lock moest indrukken om hem te rebootten.. nog nooit gehad hiervoor
Waar? Ik zie enkel reacties op het feit dat TS een Apple wilt, niet dat Apple slecht is (op een enkele one-liner na)quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon een reactie op de anti Apple posse hoorlees maar terug, die beginnen gelijk weer over dat TS een Apple wou kopen.
Ik ben een mens en die mogen fouten maken. buiten dat... t slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:33 schreef Ratelbak het volgende:
Wacht ff: jij liep de afgelopen week zo te zeiken over je PC omdat je de fucking reset knop indrukte i.p.v. de power-knop?
Als dit waar is ben je écht een debiel 1e klas man..
Voor mij de eerste keer in de 10 maanden dat ik het toestel heb. Dus kwam ook als een verassing.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uberhaupt nog nooit gehad met al mijn iPhones, dit
TS is sowieso een mongoolquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef videonatic het volgende:
Ik denk dat dit verhaal gelogen is.
In dit topic... weer over dat het geen klacht is om geen apple te hebben. En die oneliners dus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar? Ik zie enkel reacties op het feit dat TS een Apple wilt, niet dat Apple slecht is (op een enkele one-liner na)
Ondertussen prijzen jullie Apple weer de hemel in.
Kijk eerst eens naar je zelf manquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
TS is sowieso een mongool
stop gewoon met je geblaatquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar je zelf manmet je ad hominems. We kunnen niet allemaal computernerds zijn
Opnieuw, waar? Ik zie slechts één reactie die Apple basht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In dit topic... weer over dat het geen klacht is om geen apple te hebben. En die oneliners dus.
Okquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opnieuw, waar? Ik zie slechts één reactie die Apple basht.
Ook de non-computernerds hebben intelligentie genoeg om de start-knop van een pc te vinden. Jij niet dus het zegt wel genoeg over jou.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar je zelf manmet je ad hominems. We kunnen niet allemaal computernerds zijn
Maar even serieus, je bent nu ook gewoon echt kwaad op iemand anders? Je kunt niet toegeven dat het misschien een beetje debiel is dat je niet alle knopjes hebt geprobeerd?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben een mens en die mogen fouten maken. buiten dat... t slaat echt nergens op.
Hij is zwak aan het worden op zijn oude dag en Ramazan (een bijnaam van Badr Hari) lacht in zijn vuistje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:07 schreef Jv1994 het volgende:
Je had ze in elkaar moeten rossen zoals de oude michielocos had gedaan
Hij geeft graag anderen de schuld van zijn eigen onkunde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar even serieus, je bent nu ook gewoon echt kwaad op iemand anders? Je kunt niet toegeven dat het misschien een beetje debiel is dat je niet alle knopjes hebt geprobeerd?
Volgens wie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef Michielos het volgende:
Ik werd kwaad en zei dat power buttons altijd rechts van de kast behoren te zitten
alle pc's die ik daarvoor had, hadden power button of rechts of bovenop, niet links...quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef eP2e het volgende:
[..]
Volgens wie?
Maar goed, volgens mij zit TS dit allemaal te verzinnen, werkelijk niemand kan zo achterlijk zijn.
Als je het niet verzint dan zou ik je aanraden om je hier http://www.aveleijn.nl/ even te gaan inschrijven. Daar hebben ze alle tijd en geduld voor je.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
alle pc's die ik daarvoor had, hadden power button of rechts of bovenop, niet links...
EN ik verzin dit echt niet, ik vind het ook niet leuk hoor
gastquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:01 schreef eP2e het volgende:
[..]
Als je het niet verzint dan zou ik je aanraden om je hier http://www.aveleijn.nl/ even te gaan inschrijven. Daar hebben ze alle tijd en geduld voor je.
Nee echt, serieus. Iemand met jouw verstandelijke vermogens zou niet zomaar los rond moeten kunnen lopen. Gelukkig wonen we in Nederland en zijn er dus genoeg instanties om je te helpen.quote:
goh, ik weet niet zoveel van computers afquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:10 schreef eP2e het volgende:
[..]
Nee echt, serieus. Iemand met jouw verstandelijke vermogens zou niet zomaar los rond moeten kunnen lopen. Gelukkig wonen we in Nederland en zijn er dus genoeg instanties om je te helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |