Ok Fokkers,
Dit is dus echt de druppel voor mij. De spreekwoordelijke druppel. Ik wil iemand wat aandoen...
Anyway, omdat ik voor mezelf besloten heb om een Apple te halen ipv gezanik met prullen, ging ik vandaag terug om mijn computer terug te brengen.
Wederom kwam ik binnen in dat muffe zouteloze hok, met een muffe "high tech" geur (als dat sense maakt) en was er niemand. Gelukkig was er een belletje op de toonbank. Terwijl ik belde heb werd ik steeds woedender.. hoe durfden ze me dit misbaksel überhaupt aan te smeren??
10 sec later nog steeds niemand... RIING RIIINGGG DUBBEL RINGG TRIPPLE RING BRRRRRRRRRRRRIIIIING .. gvd zeg , hoe lastig kan het zijn???
Niet de vlotte verkoper die me een "beessie" wilde aansmeren kwam tevoorschijn, nee hoor. Dit maal kwam er een ware cavedweller van achter een hok vandaan. Haren in een paardestaart, brilletje en een DREAM THEATRE t-shirt... (gvd zeg

). Snel legde ik hem mijn klacht uit en toen hij verbouwereerd naar achter ging met de PC, gniffelde ik al bij de gedachte dat ik dezelfde dag een schitterende Apple zou kunnen aanschaffen.
Opeens hoorde ik een stem van achter het hok. "eeh , wat is het probleem precies? hij gaat gewoon aan hoor". Wat???? dat moet oplichting zijn... ik mocht het hok betreden en zag mijn PC gewoon werkende???

"meneer, ik denk niet dat er iets kapot is" Ik beantwoordde met "dat kan helemaal niet, hij deed geen reet, ik heb alles gecontroleerd". Hij zette de computer uit en vroeg mij om hem aan te zetten. Dat deed ik.. hij deed natuurlijk niks.
Ik drukte nogmaals op de knop en wederom niks. De cavedweller zei tegen me dat ik de RESET knop indrukte ipv de power knop. WTF?????? (mijn IT vriend liet de computer aanstaan toen ie alles installed had , WEET IK VEEL MAN)

WAS DAT HET KUT PROBLEEM????
Ik werd kwaad en zei dat power buttons altijd rechts van de kast behoren te zitten. Ik werd nog kwader dan kwaad en ging een beetje over mijn eigen grens heen ben ik bang... Ik mocht fluiten naar mijn geld terug garantie en heb dus momenteel geen Apple, maar een kutprul waarvan alle knoppen fout op de kast gedouwd zijn

dit verklaart wel waarom t keyboard licht het wel gewoon deed overigens

echt wtf, nu heb ik nog geen Apple.. De klacht moge duiidelijk zijn