Ik heb toch wel het recht om te reageren. Sjeetje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:32 schreef Giester het volgende:
[..]
Dude luister!
Het is mooi geweest nu.
Laatste waarschuwing van mij.
100% ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:33 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ik heb toch wel het recht om te reageren. Sjeetje.
Dacht dat jullie grapten. Dit is toch een slow-chat? Heavy shit. Meligheid doe ik wel ergens anders dan, jammer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:34 schreef HostiHawaii het volgende:
Post report gemaakt voor die tyfus n00b. Goed voorbeeld doet volgen zou ik zeggen.
Leuk geweest nu.
Hahah.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
Heb je eindelijk die LAZER jet van de basis geplukt, breekt het landingsgestel af terwijl je hem naar je hangar aan het taxi'en bent.![]()
Reden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:34 schreef SchavuitPiet het volgende:
Kan morgenavond pas weer spelen
Ben je autistisch ofzo? Niemand moet je hier, geen grap, harde realiteit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dacht dat jullie grapten. Dit is toch een slow-chat? Heavy shit. Meligheid doe ik wel ergens anders dan, jammer.
Als er keer op keer word gezegd dat je die kutplaatjes in je hol kan proppen, dan is het toch duidelijk?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dacht dat jullie grapten. Dit is toch een slow-chat? Heavy shit. Meligheid doe ik wel ergens anders dan, jammer.
Je hebt gelijk. Ik word erg egocentrisch als ik mij verveel. Ik zal het gelijk goedmaken door on-topic te gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:34 schreef Giester het volgende:
[..]
100% ja.
Maar met je kloon alleen maar plaatjes komen posten draagt niet bij aan de sfeer.
Doe mee, of doe nee.
GTA ain't no joking matter my niggaquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes mogen dan weer wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:38 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik word erg egocentrisch als ik mij verveel. Ik zal het gelijk goedmaken door on-topic te gaan.
Dit was gisteren. Toevallig lag Trevor in bed, hilarisch.
[ afbeelding ]
En even Breaking Badje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Mijn filosofie achter de baard van Michael plus tattoos is als volgt:quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:38 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes mogen dan weer wel.
Maar Trevor op bed met Michael......... Too far...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een begeef moment krijg je dat na een missie toegereikt, ja. Je moet het alsnog wel zelf kopen, heb ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wilde net een vliegtuig kopen echter heb je dan een hangar nodig, alleen staat die hangar niet te koop op de map bij mij. Moet je hiervoor een speciale missie uitspelen?
ja dat is dat klein vliegveldje wat je bedoeld denk ik? Ik heb het over een hangar op het vliegveld van los santos.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Op een begeef moment krijg je dat na een missie toegereikt, ja. Je moet het alsnog wel zelf kopen, heb ik niet gedaan.
Hangars zijn off-limits bij het vliegveld. Daar kom je niet zonder 3 wanted sterren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja dat is dat klein vliegveldje wat je bedoeld denk ik? Ik heb het over een hangar op het vliegveld van los santos.
Ja daarom wil ik er 1 kopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hangars zijn off-limits bij het vliegveld. Daar kom je niet zonder 3 wanted sterren.
Ik wel, dan kom je zonder sterren het terrein op idd. Dus een goede investeringquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Op een begeef moment krijg je dat na een missie toegereikt, ja. Je moet het alsnog wel zelf kopen, heb ik niet gedaan.
Na welke missie kon je dat dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik wel, dan kom je zonder sterren het terrein op idd. Dus een goede investering.
dat is volgens mij al vrij in het begin,quote:
Ergens in het midden van de game volgens mij, maar kan me de details niet herrineren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Na welke missie kon je dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |