Nee. Als je toch zo goed kapen kan, doe het dan ook goed bij dieet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef Awesome_ het volgende:
Zal ik die OP gewoon hier doen. Als ik zou willen he, zou ik dat gewoon kunnen doen.
Waarom gebruik je geen codetaal bro.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee. Als je toch zo goed kapen kan, doe het dan ook goed bij dieet.
Ik presteer beter wanneer ik tegen jou moet strijden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee. Als je toch zo goed kapen kan, doe het dan ook goed bij dieet.
Ja, ga die ook eens fixen Awesome_.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef Levolution het volgende:
maar bij een zekere andere topic lukt het je niet
Ik zit er niet echt mee, hoor.quote:
Dit. Fix de OP, svp.quote:[..]
Ja, ga die ook eens fixen Awesome_.
Lol ben je gothic ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Wednesday vind ik een mooie meisjesnaam.
Jij hebt de code ook, vriend. Ik ben gewoon vrijwel altijd mobiel en dus te traag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt mee, hoor.
[..]
Dit. Fix de OP, svp.
Als je mobiel bent en dus traag, kaap dan geen OP's.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij hebt de code ook, vriend. Ik ben gewoon vrijwel altijd mobiel en dus te traag.
Als Nulty'm maar niet kaapt is er geen probleemquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt mee, hoor.
[..]
Dit. Fix de OP, svp.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als Nulty'm maar niet kaapt is er geen probleem
Had je dan een klacht ingediend?quote:
De issues zijn in het vorige topic besproken; dat hoeft dus niet nog een keer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Had je dan een klacht ingediend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |