Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Je keuzes juist verdedigen. Je hoeft je mening of keuzes niet aan te passen omdat iemand het niet eens is met je. Maar als je je keuzes verdedigt maak je ook voor jezelf duidelijk waarom je iets doet. En misschien pas je er ooit nog dingen op aan.
Ligt er een beetje aan waarover het gaat.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Net even wat filmpjes bekeken, wat ben ik lelijk als ik hardloop Ik vraag me af of er wel duidelijke foto's van mij zullen zijn, ik zat de hele tijd tussen een mensenmassa in Dus er zullen wel weer mensen voor staan. Iedereen is ook altijd langer dan ik, dat helpt ook niet
Lol, dat heb ik ook altijd als ik van die filmpjes kijk van de organisatie zelf. *zwabber, zwabber, lichaamsdelen alle kanten op*. Mijn man heeft me laatst zelf eens gefilmd en dat ziet er veel eleganter uit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Lol, dat heb ik ook altijd als ik van die filmpjes kijk van de organisatie zelf. *zwabber, zwabber, lichaamsdelen alle kanten op*. Mijn man heeft me laatst zelf eens gefilmd en dat ziet er veel eleganter uit
Ik vind mezelf altijd zo'n klein propje op die video's Misschien als ik alleen loop dat het er dan al beter uit ziet (ook vind ik beelden vanaf de zijkant beter dan vanaf de voorkant )
BTW, een hardloopgerelateerde vraag die balanceert op het randje van off-topic: heeft iemand enig idee waar ik "De Marathon" van Stephen King kan kopen? En dan niet tweedehands, in het Engels of in het wigwamformaat (dat is dat mini-boekje dat ze op bol.com verkopen met nog een ander verhaal erbij).
BTW, een hardloopgerelateerde vraag die balanceert op het randje van off-topic: heeft iemand enig idee waar ik "De Marathon" van Stephen King kan kopen? En dan niet tweedehands, in het Engels of in het wigwamformaat (dat is dat mini-boekje dat ze op bol.com verkopen met nog een ander verhaal erbij).
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice! Waarin ben je docent?
OT: gisteren weer intervallen gedaan: 2 min hardlopen, 1 min wandelen etc. Best zwaar die 2 minuten En liep, voor mijn gevoel, in een vrij rustig tempo en toch vond ik het wel pittig. Gisteravond begon ik weer pijntjes te krijgen in mn heup en daar heb ik nu nog wel last van... Vrijdag 'moet' ik weer maar wacht eerst wel af wat mn heup zegt... Wil het niet (weer) forceren...
just give a second thought what if we don't get caught...
Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een 10km gelopen. Ik loop eigenlijk altijd tussen de 12 en 15km. Eens kijken of dat lopen van langere afstanden ook een beetje positieve invloed heeft op de 10km. Nou... blijkt dat het voor mij wel aardig werkt
Eerste 5km gelopen in tempo waar ik ooit de 10km in wil lopen (4.30/km) en daarna de schade beperken in de resterende 5km. Ging eigenlijk best goed. 4.30 ga ik nog niet 10km volhouden, maar we komen aardig in de buurt. 5 bekertjes ook... dus dat is top !