Vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
vanavond is het bokbierfestival dus dan is het juist heel druk bij het Ledig Erf maar wel gezellig
Ah op die manier. Ik las het als dat je buiten op het Ledig Erf wilde zittenquote:
Oh ja, zo kun je het ook interpreteren, dat had ik nog niet gezien. Thanksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik las het als dat je buiten op het Ledig Erf wilde zitten
mee eens, was echt niet normaal. Munten halen betekende drie kwartier in de rij staan en dan vervolgens weer een kwartier in de rij per biertje. Maar goed, was wel gezellig en lichte kater nuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:59 schreef Q. het volgende:
Wat een pleurisdrukte. Te belachelijk voor woorden.
Ik ga volgend jaar wel iets leukers doen. Mijn eigen been amputeren ofzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:31 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap dat hele bokbierfestival niet zo. Spreek liever ergens af waar het wat rustiger is. Van lang wachten op bier word ik pleurischagrijnig. Tijd voor iets nieuws zou ik zeggen.
Plus ik moest omfietsen op de weg naar huis.
Meneer Smakers is inderdaad erg lekker. Maar meer burgerbars kan ik alleen maar aanmoedigen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat je voor burgers beter bij meneer smakers kan zijn in de Nobelstraat:
http://www.smakers.nl/
Daar kan ik ook zeer slecht tegen. Twijfelde nog of ik er dit weekend moest gaan kijken, maar ik mis weinig als ik het zo leesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:31 schreef Nielsch het volgende:
Van lang wachten op bier word ik pleurischagrijnig.
Precies dit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:31 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap dat hele bokbierfestival niet zo. Spreek liever ergens af waar het wat rustiger is. Van lang wachten op bier word ik pleurischagrijnig.
Vanmiddag bij meneer smakers geweest. Was goed te eten. Wilde eerst langs pickles gaan maar daar stond binnen alles nog op de tafels en haf geen zin om buiten te zitten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Meneer Smakers is inderdaad erg lekker. Maar meer burgerbars kan ik alleen maar aanmoedigen.
Is iemand al eens bij de Tosti Spot geweest?
dat komt omdat er een pleurislange rij voor de munten stond, ik ben ook maar in de kroeg gaan halen. Een maat van mij heeft drie kwartier in de rij gestaan voor munten, dat is gewoon absurd. Daarna ben ik wel aan het bokbier gegaan omdat hij munten voor ons had. Maar die tijden gaan echt nergens over!quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutdrukte en volk bij het bokbierfestival... Het lijkt wel alsof niemand bok drinkt....
Elders kun je veel fijner en lekkerder bier drinken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:56 schreef Q. het volgende:
Ja, idd, ik ga er al sinds ik in Utrecht woon naar toe maar ik ben alcoholist, ik hoor daar te zijn.
Thuis, op de bank. Schultenbrau. Nog veel goedkoper ook in deze economisch zware tijden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Elders kun je veel fijner en lekkerder bier drinken.
Alleen die rij van afwas voor de koelkast.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuis, op de bank. Schultenbrau. Nog veel goedkoper ook in deze economisch zware tijden.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Wat me vooral tegen staat aan het bokbierfestival is dat het een verplicht nummertje is voor Utrechters die denken dat ze zogenaamde hippe en vrijgevochten levensgenieters zijn. Net als De Parade. Maar stiekem lekker de massa volgen. Lekker veilig ieder jaar hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |