Omg wiequote:Op dinsdag 24 september 2013 11:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er zit gewoon een mede FOK!ker bij mij in de klas
Ik heb er nog geen gevondenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er zit gewoon een mede FOK!ker bij mij in de klas
why?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef LETMEIN het volgende:
Maar ff serieus, die projecten zijn gewoon sneu.
Tering zeg
inb4 LMI is sneu
Valt mee hoor. Kende die site al wel, staan ook paar hele toffe bijquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef LETMEIN het volgende:
Maar ff serieus, die projecten zijn gewoon sneu.
Tering zeg
inb4 LMI is sneu
www.reddit/r/gore.comquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Kende die site al wel, staan ook paar hele toffe bij
quote:
Beter pakt ze gewoon projecten van TBYDquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Kende die site al wel, staan ook paar hele toffe bij
Ditquote:
correctie http://www.reddit.com/r/gorequote:
Ja want ik doe niet aan vriendjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk gewoon de friendzone
Tsja, dat zijn leukere inderdaad. Of gewoon een Bucket list maken, niet dingen als: je haar verven, en je huiskamer veranderen, en een ei goed leren breken. En daar een blog van makenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Beter pakt ze gewoon projecten van TBYD
Oke.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik doe niet aan vriendjes.
beetje scharrelen togquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik doe niet aan vriendjes.
Watquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn leukere inderdaad. Of gewoon een Bucket list maken, niet dingen als: je haar verven, en je huiskamer veranderen, en een ei goed leren breken. En daar een blog van maken
Precies dit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn leukere inderdaad. Of gewoon een Bucket list maken, niet dingen als: je haar verven, en je huiskamer veranderen, en een ei goed leren breken. En daar een blog van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |