Ja, daarom lach ik ook, jezelf zo in de nesten werkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja je lacht wel, maar dit gaat hoe dan ook een dikke cockblock worden voor de komende 5 maanden van mijn uitwisseling. Een chick waar ik helemaal geen chemistrie mee heb, die een crush op mij heeft en tevens in het bezit is van mijn jas, en overigens deelneemt aan alle activiteiten waar ik ook bij aanwezig ben.
Ze had mij een schuldgevoel aangepraat en ik had een ton bier en jäger op, het lag niet aan mijquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja, daarom lach ik ook, jezelf zo in de nesten werken
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:37 schreef Drinky het volgende:
Oh kak, ben nu wel een beetje genaaid. Zij zag het uiteraard als iets serieus en heeft nota bene mijn huisgenoot gesmst hierover, hoopt dat ik geen spijt heb etc. . Properly fucked (figuurlijk dan). Het was godverdomme een mooie jas
ts wil de vrouwen niet afschrikken hèquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is waarom ik altijd ga stappen in mijn wibrawindjack.
Hij kreeg 'm niet omhoog, toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef Mascha2205 het volgende:
als je dronken was, kan het best zijn dat ze nu zwanger is... want ik denk niet dat je met je dronken hoofd bescherming hebt gebruikt..
1.0quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dit neigt weer een beetje naar KLB 1.0, nice.
En beurs wegquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bazenverhalen over chicks hosselen, overmatig drankgebruik en cool story bro's.
mm okay. In mijn ogen is dat nog steeds aanwezig in de huidige (?) versiequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bazenverhalen over chicks hosselen, overmatig drankgebruik en cool story bro's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |