quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ach, er hoeft verder geen verhaal omheen, geen reden, geen niets. Het is sneu in iedere context, tenzij het geen waarheden zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:59 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zie het niet als crewbash.
Ik heb eerder medelijden met je. Dat je eenzijdige verhalen accepteert als absolute waarheid.
damn autocorrectquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:00 schreef Klojo120 het volgende:
LATEN WE HET GEZWELLIG HOUDEN EN WAT TUMORISTISCHE OPMERKINGEN MAKEN.
het zijn dan ook geen waarheden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, er hoeft verder geen verhaal omheen, geen reden, geen niets. Het is sneu in iedere context, tenzij het geen waarheden zijn.
Okquote:
slimme b0ii denkt dat ik nooit een relatie heb gehad, ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het zijn dan ook geen waarheden.
Überhaupt heb je dingen alleen van horen zeggen knul. Je hebt geen flauw idee van hoe of wat, en maar ik en 1 iemand weten hoe het überhaupt echt zit.
Maar dat maakt niet uit, je bent nog wel een stuk jonger. En je gaat zelf ook nog wel zo'n situatie aan de lijven ondervinden. Hopelijk kijk je er dan anders tegenaan, en prik je door de illusies heen.
Ja, als mensen dat constant zeggen, dan word ik dat wel ja. Niet snappen dat er iets van zeggen averechts werkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:09 schreef Klojo120 het volgende:
Het was midden in de nacht, velen. hadden de moed al opgegeven en waren gaan slapen. 4 overblijvers in deze duistere tijden, en zelfs zij konden het nit eens worden. Klojo120de man die de aandacht weg wilde leiden door een totaal nuttelooss verhaal op te dragen. Ama die uit nood maar de was op ging ruimen, unscrewed. Een puberjoch dat joviaal in de war was, en stefanhaan, die dit joch tevergeefs wat bij wilde brengen. Samen zijn zij... Compleet nutteloos voor wat er dan ook toe doet hedendaags.
Hij dacht eens bij zichzelf na. "Maar... Misschien ligt het dan aan mijn gedrag op het forum?"quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, als mensen dat constant zeggen, dan word ik dat wel ja. Niet snappen dat er iets van zeggen averechts werkt.
En ook alleen op dit forum, mensen hierbuiten doen gewoon normaal tegen mij
Ja, logisch. Maar ik wilde even zeggen dat dit dus geen invloed op mij heeft buiten het forum.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hij dacht eens bij zichzelf na. "Maar... Misschien ligt het dan aan mijn gedrag op het forum?"
eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:14 schreef Viro het volgende:
Pubers over het algemeen
Kinderen vanaf 3 maanden oud t/m 10/11 jaar zijn schatjes. Daarna zijn ze om te
imo.
ik ben 17 en ik ben een schatjequote:Op dinsdag 24 september 2013 02:14 schreef Viro het volgende:
Pubers over het algemeen
Kinderen vanaf 3 maanden oud t/m 10/11 jaar zijn schatjes. Daarna zijn ze om te
imo.
Oké, wat heb ik dan eigenlijk gedaan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:13 schreef Klojo120 het volgende:
" Nee, daar heb ik een te erge kater voor, ik ga maar eens slapen en morgen iedereen mijn excuses aanbieden."
quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:10 schreef Klojo120 het volgende:
En viro was er ook maar die keek gewoon lekker
Ik zal het als ik achter de computer zit eens samenvatten. Wat ik nu wil zeggen is dat ik je oprecht een hardstikke toffe knul vind, maar dat je op FOK te stoer wilt zijn en dat je daardoor eigenlijk alleen maar een infantiele aandachtszoek uithangt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oké, wat heb ik dan eigenlijk gedaan?
Vat eens samen.
Dit dus. Mijn broertje was een rustige puber, het tegenovergestelde van mijquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
eens.
Ik was ook een vreselijke puber, heb medelijden met mijn ouders voor die periode toen.
Er zijn uitzonderingen maar kom ze weinig tegen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik ben 17 en ik ben een schatje
Ten eerste ben ik sinds die meet veranderd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zal het als ik achter de computer zit eens samenvatten. Wat ik nu wil zeggen is dat ik je oprecht een hardstikke toffe knul vind, maar dat je op FOK te stoer wilt zijn en dat je daardoor eigenlijk alleen maar een infantiele aandachtszoek uithangt.
Ik ben alweer vergeten dat jij ooit iets hebt gezegd... eerlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:23 schreef Viro het volgende:
Denken dat ik commentaar geefIk geef enkel mijn mening over kinderen en pubers. Dat zijn twee verschillende dingen Uns
Iedereen wilde hardstikke graag weten hoe je.het met de chick had gehad. Maar hoe je het bracht, en hoe je erover praatte was hardstikke aandachtszoekerig.quote:
Ohja, agressieve fix zooi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Iedereen wilde hardstikke graag weten hoe je.het met de chick had gehad. Maar hoe je het bracht, en hoe je erover praatte was hardstikke aandachtszoekerig.
Ik ben er klaar mee zoek het lekker uit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, agressieve fix zooi.
Ik had gewoon zin om zany te doen, mensen moeten niet alles zo serieus nemen.
Er valt niks uit te zoeken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee zoek het lekker uit.
En dat zeg ik niet gauw mijn kleine bro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Er valt niks uit te zoeken.
Ik wilde zany zijn, ik deed zany, iedereen mad, mission accomplished.daar onderhoud je vriendschappen mee well doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Tik hem aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:27 schreef Klojo120 het volgende:
Trouwens ik heb een chick gebalt 10/10 tetten en ass
LOL U GOT TROLED UMAD BROquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tik hem aan. [ afbeelding ]
Ik ga binnenkort een chick ballen 10/10 tetten en ass
Mensen nemen het gewoon veeeel te serieus, zeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
daar onderhoud je vriendschappen mee well done
lelquote:
Je hebt jezelf te pakken want iedereen geloofde het, ga maar eens na hoe ons beeld van jou dan is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:34 schreef Unscrewed het volgende:
"de agressieve fix-methode"
Kom op, zeg, jezus.
Mij boeit het niet wat men post op fok! Tenzij ik in een schijt irritante bui ben, dan haal ik het bloed onder je nagels vandaan. Vraag maar in Radio reeks, heb meeste users daar vaak gemeet en die kennen mij onderhand wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten dat jij ooit iets hebt gezegd... eerlijk
Gast, eerlijk... hoe the hell kan je dat geloven...quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf te pakken want iedereen geloofde het, ga maar eens na hoe ons beeld van jou dan is.
Gelukkig maar, ik dacht al, hoe kan jouw bullshitdetector niet afgaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:38 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ergerde me aan het feit dat ik er maar dr helft van geloof.
voila als dit je eerste post was helemaal belissimo. Ga nu maar slapen schatjequote:Op dinsdag 24 september 2013 02:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast, eerlijk... hoe the hell kan je dat geloven...
No man, het was gewoon chill met haar, beetje kletsen, roken, etc. Jammer genoeg moest ze vroeg naar huis, iets met d'r ma, ofzo. Maar ik ga morgen weer met d'r afspreken.
Toffe meid.
Okéquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
voila als dit je eerste post was helemaal belissimo. Ga nu maar slapen schatje
angrycat.jpgquote:Op dinsdag 24 september 2013 06:28 schreef Viro het volgende:
Eey Wakker worden! Het is een mooie dag
JA WA TIS WEL GOED NUquote:Op dinsdag 24 september 2013 07:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat gesprek tussen Klo en Screw what the hell.
met een verdoving je lip kapot bijtenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:19 schreef FL_Freak het volgende:
Voor het eerst van de tandarts een verdoving gehad. Men wat voelt dat irritant nou
Ik heb hem gezegd dat hij even alle betrokkenen een excuus pm moet sturenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik verwacht nog wel even een DM van uns eigenlijk.
Gevoel begint aardig terug te komen nu. Nu ook mijn tandenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
met een verdoving je lip kapot bijten
FL gaat janken in 5...quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gevoel begint aardig terug te komen nu. Nu ook mijn tandenDe tandarts was best lomp bezig maar voelde er bijna niks van
Net alles terug gelezenquote:Op dinsdag 24 september 2013 07:52 schreef Murdera het volgende:
Kan ik een bookmark maken van dit punt? ONZ / [ONZ STONERS!] #452 - Beach niet back-uppen :')
quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:52 schreef Murdera het volgende:
Kan ik een bookmark maken van dit punt? ONZ / [ONZ STONERS!] #452 - Beach niet back-uppen :')
Lees dit topic eens terug?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Prima leesvoer zo in de ochtend.
Oh, en geen idee of ik het overleef, maar ik wil m graag over 5 jaar dit terug zien lezen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast, eerlijk... hoe the hell kan je dat geloven...
No man, het was gewoon chill met haar, beetje kletsen, roken, etc. Jammer genoeg moest ze vroeg naar huis, iets met d'r ma, ofzo. Maar ik ga morgen weer met d'r afspreken.
Toffe meid.
Haha, no way.quote:
gemeet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
Mijn weekend was in ieder geval awesome.![]()
![]()
en misschien dankzij ama nog iets meer aweseome![]()
Ja, maar ik ga hem denk ik niet aan FOK!kers geven, of mensen buiten mijn vriendenkring, totdat het serieuzer wordt.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
![]()
quote:
Niet met ama.quote:
nudepics?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet met ama.![]()
Maar ze heeft me indirect misschien wel iets geholpen.
quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]nee joh, daar is het internet voor.
Ik mag daar inhoudelijk nog niks over spoilen.quote:
Huh dankzij mij? Wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
![]()
Ja niks.quote:
Waarmee?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet met ama.![]()
Die heb ik nog gesproken ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet wel dat je buurvrouw hier was.
Oh je hebt een leuk weekend gehad met een meisje dat Ama kent.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet met ama.![]()
Weekend is meer dan alleen zaterdag. Alles van vrijdag t/m maandag was awesome op verschillende manieren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar dat meisje was hier Zaterdagavond
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook de agressieve fix methode gebruikt jwz.
Nee, zoiets zou ik nooit doen.quote:
Klo, bedankt dat jij een baas bent die dingen prachtig kan verwoorden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zal het als ik achter de computer zit eens samenvatten. Wat ik nu wil zeggen is dat ik je oprecht een hardstikke toffe knul vind, maar dat je op FOK te stoer wilt zijn en dat je daardoor eigenlijk alleen maar een infantiele aandachtszoek uithangt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook de agressieve fix methode gebruikt jwz.
Probeer eens een keer niet overal tegenin te gaan en gewoon te accepteren wat we zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik sinds die meet veranderd.
Ten tweede zie je me net 2-3 dagen weer op het forum, toevallig de 2-3 dagen dat ik lekker heb zitten zuipen.
Ten derde zoek ik geen aandacht, ik kwam eerst terug met het nieuws dat het chill was met die chick, dan komen mensen met allemaal shit aanzetten, ja dikke middelvinger.
Ten vierde probeer ik niks op FOK! te doen, FOK! is het internet, een forum. I couldn't care less.
Ten vijfde vind ik je ook erg tof man, maar je moet alles van 2 perspectieven bekijken. Alles komt van 2 kanten.
Leugens, je hebt geen seks met mij gehad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:27 schreef Klojo120 het volgende:
Trouwens ik heb een chick gebalt 10/10 tetten en ass
Helemaal mee eens. Hij kan goed jouw gedachte verwoorden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klo, bedankt dat jij een baas bent die dingen prachtig kan verwoorden.
Mooi tochquote:
Very truequote:Op dinsdag 24 september 2013 14:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij kan goed jouw gedachte verwoorden.
lieve collegasquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Very true
Verder wel beetje kanki dat ik ziek ben tho
Gister kwam Mono, gelijk al de blaftyfus en niezen en snotneus
Vanochtend veel ergerDus ik bel m'n leidinggevende om me ziek te melden, moest ik gewoon zelf rond gaan bellen voor vervanging
Collega's zeiden al 'wtf waarom moet jij bellen? je meldt je ziek en dan moet zij het verder regelen, ga lekker slapen'.
Andere collega kon wel invallen, mocht van leidinggevende om 11 uur komen, zei ze "Oh nee hoor ik ben nu al boos dus ik kom gewoon om 9 uur", is ze dus ook boos op die leidinggevende dat ze mij laat rondbellen
Gast van het ziekteverzuim nummer was al vet aardig, "morgen ben je wss nog niet beter, dus hoef je niet te bellen, je staat al op afwezig."
Kutgezeik altijd met ziekmelden
Ziek zijn wanneer Mono er is
Oui ouiquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe mijn gewonnen pakketje (vol lange vloei enz) is er nog niet en hij was Vrijdag verstuurd
Ze hapt eerst misquote:
quote:
Sowieso, hoe kun je zulke grote happen ijs eten zonder brainfreeze of gewoon je tanden die konko pijn doen?quote:
Ik zou zo veel huilenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens meedoen met Wipe Out he
Die wipe out baan ligt in Argentiniëquote:
Succesquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
En jahoor ik mag weer aansluiten. Sollicitatie bij PostNL morgen![]()
Maarjah werk is werk
Mijn moeder heeft dat een tijdje als bijbaantje gedaan paar jaar geleden, was ge-ragequitquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
En jahoor ik mag weer aansluiten. Sollicitatie bij PostNL morgen![]()
Maarjah werk is werk
Dit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef Murdera het volgende:
Echte bazen doen mee aan Ninja Warrior
Heb je al geprobeerd om voor z'n deur te kakken?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me echt af waarom mijn vader me negeert. Pijnlijk wel dat hij me gewoon al minstens 2 weken links laat liggen
haha ja echtquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
die neus is helemaal afgesleten
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
die neus is helemaal afgesleten
Kan niet. Moet ik via de intercom naar binnen komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om voor z'n deur te kakken?
Dankje al ben ik wel zo binnen. Simpel testje maken en veel beschikbaarheid geven en je bent erquote:
Oh, jammerquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan niet. Moet ik via de intercom naar binnen komen.
Boohh hoe hou je het volquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankje al ben ik wel zo binnen. Simpel testje maken en veel beschikbaarheid geven en je bent er( heb er ook al tweemaal gewerkt dus ze weten wie ik ben
)
Dude jou oma is wel echt raar jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso besluit mijn oma even voor hem dat hij niks voor mijn verjaardag moet geven. Raar mens..
Ben jij familie van toradora?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso besluit mijn oma even voor hem dat hij niks voor mijn verjaardag moet geven. Raar mens..
Het voorruitzicht dat er altijd iets beters op het pad kwam (wat ook het geval was)quote:
repsetc welquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het voorruitzicht dat er altijd iets beters op het pad kwam (wat ook het geval was)nouja owuehoeren met collega's daar was altijd wel gezellig
thnx moir en dan nog het feit dat ik een grafhekel heb aan een aantal soort papier. Krijg dan met aanraking kippenvel net zoals iemand dan op een bord krast met hun nagelsquote:
Sowieso.. Hij heeft ook geen interesse getoond in Ground Zero of school.. geen 1x 'hoe ging het?' of 'hoe was het?'. Nee. Ik ben morgen jarig.. Heb ik iets van mijn vader gehoord? Nope.. Zo'n vreemd gevoel dat hij me ineens gaat vergeten. Maar goed het is nog geen morgen maar heb wel besloten als hij me alleen een kut whatsappje stuurt met 'gefeliciteerd' dat ik hem een tijdje niet meer hoef te zien (ik woon nog geen kilometer van hem af). Ben er wel een beetje klaar mee.. Als hij straks de sleutel van zijn huis heeft ben ik ineens wel weer welkom en moet ik maar helpen. Ja dag!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude jou oma is wel echt raar jaook al met die katten, beetje matig wel.
Oh dat soort gekke dingetjes zijn wel herkenbaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
thnx moir en dan haten dat ik een grafhekel heb aan een aantal soort papier. Krijg dan met aanraking kippenvel net zoals iemand dan op een bord krast met hun nagels
Ja da's wel een beetje lullig idd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso.. Hij heeft ook geen interesse getoond in Ground Zero of school.. geen 1x 'hoe ging het?' of 'hoe was het?'. Nee. Ik ben morgen jarig.. Heb ik iets van mijn vader gehoord? Nope.. Zo'n vreemd gevoel dat hij me ineens gaat vergeten. Maar goed het is nog geen morgen maar heb wel besloten als hij me alleen een kut whatsappje stuurt met 'gefeliciteerd' dat ik hem een tijdje niet meer hoef te zien (ik woon nog geen kilometer van hem af). Ben er wel een beetje klaar mee.. Als hij straks de sleutel van zijn huis heeft ben ik ineens wel weer welkom en moet ik maar helpen. Ja dag!
Thanksquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's wel een beetje lullig idd.
Zou lekker voor jezelf blijven kiezen![]()
Ik heb ook zoiets soortgelijks met een truiquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat soort gekke dingetjes zijn wel herkenbaar
Sommige dingen wil ik gewoon niet aanraken
Mono heeft zo'n bedrijfstrui met echt de meest kutte stof OOIT.
Iedereen had vroeger altijd een schijthekel aan kriebeltruien toch? Ik moest altijd huilen als ik er eentje aan moest omdat het gewoon echt niet lekker zat
Mono heeft gewoon zo'n trui die nog veel erger is dan dat, als je hem alleen al in je handen hebt wil je hem zo snel mogelijk los laten. Echt een VRESELIJKE stof!
Ik snap niet dat de mensen die die truien hebben gefabriceerd dat niet gevoeld hebben ofzo, of het wel gevoeld hebben maar het alsnog hebben gemaakt voor andere mensen om te dragen
Die trui kun je gewoon alleen aan als je er een dikke fleece-trui onder aan trekt zodat je die vieze kriebels niet voelt
Niet eens kriebels, gewoon steken
Wat een kuttrui
Jammer wel, hoewel wel tof van je moederquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ThanksZat hier echt even mee. Mijn ouders zijn echt zo 360 graden omgedraaid. Mijn moeder is van een vreselijke heks naar een super lieve moeder gegaan en mijn vader is van een lieve bezorgzame vader naar een afstandelijke vader gegaan. Hmm
Zo naarquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets soortgelijks met een truien als je dan een beetje zweet gelijk jeuk overal
Medeleven met onze mono betuigdquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer wel, hoewel wel tof van je moeder
[..]
Zo naar
Maar die trui van Mono die jeukt gewoon al zonder zweet. Serieus, als je hem alleen al in je handen hebt wil je hem écht zo snel mogelijk los latenLaat staan aantrekken
Arme Mono
Jepquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer wel, hoewel wel tof van je moeder
Wat is dat?quote:
Agressief hosselen en bier drinken? Dan kom ik vanavond ook nog even langs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
Later mensen, tot vanavond/vannacht
euhm. geen idee wat voor muzieksoort het is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is dat?Hardcore?
Ik ben in een hardstyle-hardcore mood.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
BOEM BOEM BOEM BOEM BAM BAM BAM BAM
Wat wel echt schijtbagger is is dat je handen helemaal naar de tering gaan van het papier en sommige zware brievenbuskleppenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
thnx moir en dan nog het feit dat ik een grafhekel heb aan een aantal soort papier. Krijg dan met aanraking kippenvel net zoals iemand dan op een bord krast met hun nagels
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:19 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens al naaktpics van d'r gefixed via een maat.
Graag ¤500'- per foto.
Jou?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat voor pauper wijf heeft hij aan de haak geslagen
quote:
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem denk ik niet aan FOK!kers geven, of mensen buiten mijn vriendenkring, totdat het serieuzer wordt.
Waarom snappen mensen niet dat alles wat ik toen gezegd had 1 enorme troll was?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat voor pauper wijf heeft hij aan de haak geslagen
het was dan ook bijzonder grappig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Haha prachtig hoe dit meer dan 12 uur later nog steeds besproken wordt
Een van mijn beste trolls.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Haha prachtig hoe dit meer dan 12 uur later nog steeds besproken wordt
Sowiesoquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was dan ook bijzonder grappig.
Ja dat was écht een goeie hoorquote:
Stuk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dat was écht een goeie hoor
echt waar
vind ik echt
echt
ja hoor
echt een goeie
wauw
wat een troll zeg
potjandorie
echt
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom snappen mensen niet dat alles wat ik toen gezegd had 1 enorme troll was?
Het enige wat niet een troll/leugen was, was dat ik een leuk meisje heb ontmoet.
grgr van mijn mobiel
Geef nou maar toe dat het enige 'leuke meisje' wat je kent je rechterhand isquote:
Kusje op je voorhoofd, broerquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dat was écht een goeie hoor
echt waar
vind ik echt
echt
ja hoor
echt een goeie
wauw
wat een troll zeg
potjandorie
echt
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Geef nou maar toe dat het enige 'leuke meisje' wat je kent je rechterhand is
Nee, heb wel écht een leuk meisje ontmoet, in fact, ik sta nu op d'r te wachten in de stad, daarom maar even FOK!ken tussendoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Geef nou maar toe dat het enige 'leuke meisje' wat je kent je rechterhand is
Maar je weet haar achternaam niet eens?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, heb wel écht een leuk meisje ontmoet, in fact, ik sta nu op d'r te wachten in de stad, daarom maar even FOK!ken tussendoor.
Iets met een kat in het nauw en rare sprongen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was dan ook bijzonder grappig.
Denk je dat ik die aan jullie neus ga hangen? Jezus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar je weet haar achternaam niet eens?
xD!1!!1!!1quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denk je dat ik die aan jullie neus ga hangen? Jezus.
Nou, doeii
Ben benieuwd of ze 'm nog zo leuk vindt zonder bier opquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Haar achternaam boeit me verder weinig, ik wil die chick zien
*gniffelt nog harder*quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze 'm nog zo leuk vindt zonder bier op
Nou het kan waar worden...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:07 schreef Snowbells het volgende:
Zo met m'n boy afspreken. Ja hij is sow knap en een big D :$
ow wacht grapje goeie trol einz!1!!1!!
Weet je zeker dat je klaar bent voor nog een hilarische ergeravond?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Uns we willen vanavond natuurlijk wel een verslag van je date.
Jep. Heb der zin in!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je klaar bent voor nog een hilarische ergeravond?
Waarschijnlijk viel zij opeens erg tegenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Uns we willen vanavond natuurlijk wel een verslag van je date.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:07 schreef Snowbells het volgende:
ik weet niet of ik het nog een keer aankan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je klaar bent voor nog een hilarische ergeravond?
Ahjoh, hij is gewoon even met z'n moeder naar de tandarts en boodschappen doen. Hoogtepuntje is wanneer hij met het maandverband mag basketballen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarschijnlijk viel zij opeens erg tegen
Als dat waar is dan ga ik eens goed over mijn eigen leven nadenkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Blijkt die toch een fucking lekkere chick aan de haak te hebben geslagen
*ik mag niet lachen* *ik mag niet lachen* mislukt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ahjoh, hij is gewoon even met z'n moeder nasr de tandarts en boodschappen doen. Hoogtepuntje is wanneer hij met het maandverband mag basketballen.![]()
HEY GODVERDOMME ZUIG MIJN PIK.quote:
Dit dus. Maar dat leek me niet wat hij bedoeldequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niets bedenken waar de tegenpartij mee in zou stemmen.
Dat je een maat naaktfotos laat regelen en wil verpatsen voor 500,-quote:
GHBquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niets bedenken waar de tegenpartij mee in zou stemmen.
... o-okquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HEY GODVERDOMME ZUIG MIJN PIK.
JE WIL ME
JE WIL ME EN JE WEET HET
Ik ben verliefd op je.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:18 schreef Klojo120 het volgende:
Ik wil een nieuwe UI en een nieuwe ondertitel maar ik weet niet ik weet niet
'hey sgatje je siet er egt lekker uitquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie iets heel onvriendelijks voor me
ah zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja fixen betekent eigenlijk repareren/maken
Ik verslikte mij in mijn drinken gvdquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:07 schreef Snowbells het volgende:
Quote Uns van gisteravond.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:18 schreef Klojo120 het volgende:
Ik wil een nieuwe UI en een nieuwe ondertitel maar ik weet niet ik weet niet
Ik zat eigenlijk te denken aan die Geordie Shore boys methode.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'hey sgatje je siet er egt lekker uit' - uns
Nee jij woont begeild in een of ander dorpskequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik woon niet begeleid in almere
oeh ben ik dat ja :$quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij woont begeild in een of ander dorpske
'Posten op FOK! kan dodelijk zijn'quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik verslikte mij in mijn drinken gvd
Rip mijquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Posten op FOK! kan dodelijk zijn'
gebookmarkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Oh ik kan elke keer lachen als ik dat topic teruglees
hahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Oh mijn vader praat ineens tegen me.. Ik zeg hem dat ik een Pioneer headphone heb gevonden, vraagt die 'voor mij?'. Haha..!
wauw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Oh mijn vader praat ineens tegen me.. Ik zeg hem dat ik een Pioneer headphone heb gevonden, vraagt die 'voor mij?'. Haha..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |