en jij ook?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee hoor, hij wilt maar al te graag
die zit toch in verweggistan?quote:
In Nederland zijn het zeker uitkeringstrekkers?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:11 schreef Toto69 het volgende:
En mn huisgenote begin ik ook al beu te worden. Geen diploma's maar wel bijdehant reageren op alles wat ik zegkan je wel 24 zijn
Zondag wast 35. Nu 25. Portugal is wel relaxed, wel goed op je spullen letten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En in Portugal zelf? Rond de 30 gradies daar toch?
Jep.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In Nederland zijn het zeker uitkeringstrekkers?
omgquote:
Niceequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zondag wast 35. Nu 25. Portugal is wel relaxed, wel goed op je spullen letten.
Van TC?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef supersof het volgende:
ken hem van internet, niet van fok. we bellen en skypen veel en in de herfstvakantie gaan we meeten.
meer zeg ik er niet over.
TC dusquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef supersof het volgende:
ken hem van internet, niet van fok. we bellen en skypen veel en in de herfstvakantie gaan we meeten.
spannendquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef supersof het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef supersof het volgende:
Nou ja, laten we hopen dat hij op internet net zo tof is als in het echt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |