quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik had daarna ook behoeften aan meeten, nieuwe mensen zien. Ook omdat ik zoveel thuis was.quote:Op maandag 23 september 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar had ik wel even moeite mee, nu deert het me niet meer.
Dat was ook wel 1 van de redenen waarom ik ben gaan meeten, daar hoefde ik eerst niks van te weten.
[..]
Zou willen dat ik je kon helpen.
Misschien is het wel te confronterend oidquote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Alleen jammer dat hij gemeende hulp zo gemakkelijk wegwuift en dat is al ruim een jaar gaande.
Mja.quote:
Het komt wel goed. Ooit.quote:Op maandag 23 september 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou willen dat ik je kon helpen.
Ik snap het wel, been there etc. Het stoot me meer tegen het hoofd dat hij alles weg lijft wuiven.quote:Op maandag 23 september 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan het me eerlijk gezegd goed voorstellen hoe het voor Faxie is
Ik had ook zoiets van, ach waarom niet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had daarna ook behoeften aan meeten, nieuwe mensen zien. Ook omdat ik zoveel thuis was.
Denk het.quote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien is het wel te confronterend oid
Daarom gaf ik ook aan dat ik het wel interessant vond, daar ik min of meer in dezelfde situatie zit als Fax (naja, eigenlijk in een nog grotere kutpositie magoedquote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap het wel, been there etc. Het stoot me meer tegen het hoofd dat hij alles weg lijft wuiven.
Als je een hondje was, dan woonde je nu bij mij hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
[ afbeelding ]
[..]
Het komt wel goed. Ooit.
Ach, het klinkt simpel. Het is echt de state of mind. Ja, Don Juans hoeven minder te doen. Betekent niet dat het nooit zal lukken en ik meen me te herinneren dat jij een vriendin hebt gehad.quote:Op maandag 23 september 2013 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom gaf ik ook aan dat ik het wel interessant vond, daar ik min of meer in dezelfde situatie zit als Fax (naja, eigenlijk in een nog grotere kutpositie magoed![]()
).
Doe je GTA V weg?quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Raene het volgende:
Ik ga morgen maar eens een hoop spullen op v&a plempen.. Dus wil je me meeten... koop mijn shit vanaf morgen!
En het was leuk. Ik vond het wel een beetje eng toen in Leiden, maar iedereen was tof.quote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap het wel, been there etc. Het stoot me meer tegen het hoofd dat hij alles weg lijft wuiven.
[..]
Ik had ook zoiets van, ach waarom niet.
[..]
Denk het.
Dat was niet mijn eerste meet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
En het was leuk. Ik vond het wel een beetje eng toen in Leiden, maar iedereen was tof.
Ik ben benieuwd. Ik kan nog wel wat stuff gebruiken.quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Raene het volgende:
Ik ga morgen maar eens een hoop spullen op v&a plempen.. Dus wil je me meeten... koop mijn shit vanaf morgen!
Wat voor shit?quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Raene het volgende:
Hhehehe. Leven als hond lijkt me nog best chill.quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een hondje was, dan woonde je nu bij mij hoor.Dan zou ik de hele dag je buikje kroelen.
Ja, heb er wel een paar gehad ja, maar was niet van lange duur. Bovendien sta ik alweer een hele tijd droogquote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het klinkt simpel. Het is echt de state of mind. Ja, Don Juans hoeven minder te doen. Betekent niet dat het nooit zal lukken en ik meen me te herinneren dat jij een vriendin hebt gehad.
Maar wel de mijne. Eerste grote FOK!meet dan. Ik had Kaneel en KT wel eerder gezien.quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was niet mijn eerste meet.
Die was bij Royco.
Dan ben je al verder dan faxie maat.quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb er wel een paar gehad ja, maar was niet van lange duur. Bovendien sta ik alweer een hele tijd droog
(en nee, ik heb ook nooit een scharrel gehad!)
Ow en dan zomaar bij een vreemde in de auto stappen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel de mijne. Eerste grote FOK!meet dan. Ik had Kaneel en KT wel eerder gezien.
Dan gaat J mij doodmakenquote:
Of motten en spinnen en die kalfuitgekauwd op je bed dumpenquote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
Een kat lijkt me chiller, lekker de hele dag luieren, in de tuin van de buren kakken en vogeltjes doden.
Mij ook. Vooral in een huis met veel buitenruimte. Lekker rondrennen, rollen in het gras en dutten in de zon. Achter konijntjes en vogeltjes aanzitten. Spelen met je roedelmaatjes.quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor shit?
[..]
Hhehehe. Leven als hond lijkt me nog best chill.
Heb ik geen last van.quote:
Bahquote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of motten en spinnen en die kalfuitgekauwd op je bed dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |