Je user-id is 248016 (afhankelijk van je registratie datum)quote:
ik meld me aan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om een fan-dag te organiseren
Ik zou komen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om een fan-dag te organiseren
Meldt ja?quote:
Tja, Stuwie was beste leraar toch?quote:
Ik hou me alleen bezig met rekenenquote:Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, Stuwie was beste leraar toch?
quote:Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou me alleen bezig met rekenen
Ja toch, gewoon feestje bij jou?quote:
En regenpakken natuurlijk. Verder kan ik nietsquote:
Lijkt me leukquote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon feestje bij jou?
Das ook saai..quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
En regenpakken natuurlijk. Verder kan ik niets
quote:
Ik ben coulancehalve bereid ervaring op te doen met van die ballen op het water en luchtkussens. Nou ja, dat laatste heb ik eigenlijk stiekum welquote:
Ahquote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben coulancehalve bereid ervaring op te doen met van die ballen op het water en luchtkussens. Nou ja, dat laatste heb ik eigenlijk stiekum wel
En bondage danquote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhHet wordt alweer wat avontuurlijker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lijkt me best leuk zolang het geen pijn doetquote:
Je bent wel vol van jezelf hè vandaag?quote:
Onderhand ben ik dat. Scoot over, biatchquote:
Groentjequote:
Mij ookquote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk zolang het geen pijn doet
Valt wel mee toch? Ik had eerst 'de motor van' nog wel willen latenquote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent wel vol van jezelf hè vandaag?
quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]JouwesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit te compenseren voor het feit dat het te lang geleden isquote:
Stiekem ben je gewoon naar complimentjes aan het vissenquote:Op maandag 23 september 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik had eerst 'de motor van' nog wel willen laten
Improvisatiemateriaal denk ik?quote:
Ik heb dat helemaal niet nodig johquote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon naar complimentjes aan het vissen
OMG dit blok is zojuist gereviseerdquote:
quote:
quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Improvisatiemateriaal denk ik?Iets als een stropdas of een mouw van een shirt waarschijnlijk
quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]Je hebt ze zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kan ook jezelf complimentjes geven natuurlijkquote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet nodig joh
Stiekum wil iedereen mij graag eens ontmoetenquote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook jezelf complimentjes geven natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |