quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ow dan is het goedquote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Zeker als ze aan de pil is, dan is het niet eens een echte menstruatie.
"Nee, ik ben helemaal niet kieskeurig hoor"quote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kan een walvis harpoeneren met die ellebogen
quote:
Wat is tegenwoordig geen Photoshop?quote:
Wat is jouw smaak?quote:Op maandag 23 september 2013 22:14 schreef Koen66 het volgende:
wat leeft deze SC de laatste tijd weer opeens
Foto's van vroegerquote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Nee, ik ben helemaal niet kieskeurig hoor"____~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
Wat is tegenwoordig geen Photoshop?
OMG JIJ OOK AL ZWANGER????????????quote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
Ik menstrueer helemaal niet meer. En ik mis er niks aan.
wie nog meer?quote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OMG JIJ OOK AL ZWANGER????????????
Schreeuw het van de daken of zo.quote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OMG JIJ OOK AL ZWANGER????????????
Zelf ik fotoshop mijn foto's tegenwoordigquote:
Nice MI voor het slapen gaanquote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
Als ik uit mijn grot loop te lekken hoef ik daar geen piemel inchainsaw massacre is er niks bij..
Blowjob week 14.gif
Dat werkt in deze tijden wel beter inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik verspreid het liever via fok en facebook.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
Als ik uit mijn grot loop te lekken hoef ik daar geen piemel inchainsaw massacre is er niks bij..
Blowjob week 14.gif
Klopt. En overal wordt aan gePhotoshoptquote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is volgensmij geen fotoshop.. dat is toch die actrice, hoe heet ze nou.. Cameron Diaz?
Kijk mij social media goeroe zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat werkt in deze tijden wel beter inderdaad.
Uitgeholde komkommer, is dat wat?quote:Op maandag 23 september 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie steekt zijn snikkel nou in een paprika, al die pitjes.
Bij puntige ellebogen stel ik de grens hoorquote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Nee, ik ben helemaal niet kieskeurig hoor"____~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
Wat is tegenwoordig geen Photoshop?
Als je een lange, dunne piemel hebt.quote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitgeholde komkommer, is dat wat?
Vergeet Twitter en WhatsApp niet. LinkedIn mag je achterwege laten, dan ruïneer je mijn prachtige carriëre misschien.quote:Op maandag 23 september 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk mij social media goeroe zijn.
Jij stelt van alles als grensquote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij puntige ellebogen stel ik de grens hoor
Totally.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
vruchtbare SCquote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Raene ook al he.
Gaat zo rap hier.
WA is geen social media toch? Of deel jij alles?quote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet Twitter en WhatsApp niet. LinkedIn mag je achterwege laten, dan ruïneer je mijn prachtige carriëre misschien.
Je kan er wel hele groepen mensen mee bereiken.quote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
WA is geen social media toch? Of deel jij alles?
Hyvesquote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet Twitter en WhatsApp niet. LinkedIn mag je achterwege laten, dan ruïneer je mijn prachtige carriëre misschien.
Moet ik wel al hun 06'jes hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan er wel hele groepen mensen mee bereiken.
Ik ben in verwachtingquote:
Je bent toch een goeroe?quote:Op maandag 23 september 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik wel al hun 06'jes hebben.
Gefeliciteerdquote:
Uitgerekend op 25 december, toch?quote:
Hihiquote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Raene ook al he.
Gaat zo rap hier.
Klopt, is geen fotoshop.quote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is volgensmij geen fotoshop.. dat is toch die actrice, hoe heet ze nou.. Cameron Diaz?
Mag ik mee?quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Woensdag betaald naar 't Dolfinarium![]()
Zeg je flipper gedag?quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zekerquote:
Ik hoop dat ze een kribbe heeft. Een ezel heeft ze iig alquote:
Zou raken, met een koevoet.quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, is geen fotoshop.
[ afbeelding ]
Weeft flipper dan 80 kg?quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg je flipper gedag?
Waarschuw hem wel voor fax he.
Flipper is namelijk nat en glibberig, precies zoals hij wilt.
Morgen betaald naar de tandartsquote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van mij wel, plek zatquote:
Haterquote:Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je verwijderd uit mijn telefoon en van fb.
Hij is wat langer.quote:
Bij die andere foto leek haar hoofd in verhouding veel te grootquote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, is geen fotoshop.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg je flipper gedag?
Flipper kan me niet bommenquote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg je flipper gedag?
Oudjes gaat nog wel, maar gehandicapten. Ik kan wel 'hoi' zeggen, lief lachen en zwaaien.quote:Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van mij wel, plek zat
Kun je wel omgaan met oudjes/gehandicapten? (ik weet nog niet wat ik mee krijg, weet dat er iig ruimte moet zijn voor 1 rolstoel..)
Verander het eens in neuken.quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!
't Is trouwens hij wil, Fas kom er maar in
Wait whut?quote:Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen betaald naar de tandarts
Schildpadden?quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Flipper kan me niet bommen![]()
Ik ga kijken naar Leonardo, Donatello, Michaelangelo en Raphael![]()
Meer is ook niet nodigquote:Op maandag 23 september 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Oudjes gaat nog wel, maar gehandicapten. Ik kan wel 'hoi' zeggen, lief lachen en zwaaien.
unf?quote:Op maandag 23 september 2013 22:25 schreef Raene het volgende:
Ik zie flips en unf en Dw nooit meer hier bedenk ik me net
quote:
Zo ?quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg je neuken gedag?
Neuken is namelijk nat en glibberig, precies zoals hij wilt.
Nee wel meer nietquote:Op maandag 23 september 2013 22:25 schreef Raene het volgende:
Flips zie ik bijna nooit meer op fok, eigenlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 22:25 schreef Raene het volgende:
Helaas gaat mijn interesse en enthousiasme meer naar de dieren.quote:Op maandag 23 september 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer is ook niet nodig
Maar ik weet dus nog niet wat ik mee krijg
Coolquote:
Gewoon, mag 1 uur afwezigheid schrijven voor tandarts e.d. zonder dat ik dat hoef in te halenquote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Betaald naar de tandarts, hoe doe je dat?
Die heb ik uberhaupt hier niet zo vaak gezien.quote:
Ach, ik hoef niet bij ze te blijven hoor, dat scheelt.. Ik haal ze op, breng ze er heen en zorg dat ik op tijd weer bij de bus benquote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas gaat mijn interesse en enthousiasme meer naar de dieren.Als het nou een bus vol honden was geweest, dan was ik je vrouw.
DevilsWhore.quote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips zie ik bijna nooit meer op fok, eigenlijk.
Wie is Dw?
Oh das wel tofquote:Op maandag 23 september 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, mag 1 uur afwezigheid schrijven voor tandarts e.d. zonder dat ik dat hoef in te halen
[..]
Die heb ik uberhaupt hier niet zo vaak gezien.
Unfckingtitled odersoquote:
Zenuwachtig?quote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Hoef pas om half 9 bij de tandarts te zijn, maar zal wel om 6 uur wakker zijn
Het is een vrouw.quote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, was dat niet die relnicht?
Moet er wat gebeuren?quote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Hoef pas om half 9 bij de tandarts te zijn, maar zal wel om 6 uur wakker zijn
Ja, weet ik. Maar was zijn niet iedere keer aan het rellen als het ging om kpd-foto's?quote:
Jep. En ze speelt rugby en heeft met Buurmeisje gerotzooid. Veel meer weet ik ook niet.quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar was zijn niet iedere keer aan het rellen als het ging om kpd-foto's?
Nee hoorquote:
Uhm, soms.quote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Controlequote:
Je hebt zelfs nog een quote van haar in je foboquote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van iedereen behalve mij, homo is het ook.quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog een quote van haar in je fobo.
Herinner hem nou niet aan z'n dementie.quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Denk het wel, daarvoor belde ik namelijkquote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow hopelijk gaat ie niet in een gaatje boren.
Wil je erover praten?quote:Op maandag 23 september 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van iedereen behalve mij, homo is het ook.
Sterkte. Ik haat dat altijd.quote:Op maandag 23 september 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het wel, daarvoor belde ik namelijk
Owja, dat was zij.quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. En ze speelt rugby en heeft met Buurmeisje gerotzooid. Veel meer weet ik ook niet.Maar ze is wel tofjes.
Heb zoveel quotes.quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee hoor, ook niet van Joysa.quote:Op maandag 23 september 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van iedereen behalve mij, homo is het ook.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Herinner hem nou niet aan z'n dementie.
Eén keer gedaan zonder verdoving omdat ik die naald bij m'n gezicht fucking eng vond. Maar toen durfde de tandarts niet verder en moest ik een nieuwe afspraak maken.quote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, daarom verdovingAnders ga ik dood
Ja ik ook 1 keer zonder gedaan. Ik dacht dat ik dood ging, verdommequote:Op maandag 23 september 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén keer gedaan zonder verdoving omdat ik die naald bij m'n gezicht fucking eng vond. Maar toen durfde de tandarts niet verder en moest ik een nieuwe afspraak maken.
Wie niet ?quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. En ze speelt rugby en heeft met Buurmeisje gerotzooid . Veel meer weet ik ook niet.Maar ze is wel tofjes.
Blegh heb je pijn?quote:Op maandag 23 september 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het wel, daarvoor belde ik namelijk
Nee.quote:
Nee, hij zou een zenuw gaan raken en was bang dat ik uit m'n stoel zou knallen van de pijn, denk ik.quote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ook 1 keer zonder gedaan. Ik dacht dat ik dood ging, verdomme![]()
Ghehge, dat schiet niet echt op nee
Ik. Ik voel me buitengesloten.quote:
Alleen bij koude dingenquote:
Hmm logisch welquote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij zou een zenuw gaan raken en was bang dat ik uit m'n stoel zou knallen van de pijn, denk ik.
Ikquote:
Kan ook ja, zal ik morgen wel te horen krijgen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gewoon gevoelige tanden. Heb je ze laten witten recentelijk?
quote:Op maandag 23 september 2013 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja ging nog over smaak daarnet...
Ah ben benieuwd,.quote:Op maandag 23 september 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook ja, zal ik morgen wel te horen krijgen.
Nope niet laten witten
Ja ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 23 september 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ben benieuwd,.
Wil ik wel laten doen, die van mij zijn gelig.
en ik rook niet eens
Whyyyyquote:
Ze heeft het wel gehint.quote:Op maandag 23 september 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op Joy
[..]
[..]
[..]
[..]
Whehehe
Je weet toch.quote:
Gelig ook niet.quote:Op maandag 23 september 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd
Mja spierwitte tanden zijn niet mooi imo
Hihi.quote:
Iedereen hint naar jou.quote:
Ik heb in mijn mapje nog wel wat quotes.quote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet toch.
Ik voel me niet buitengesloten hoor ...
Je fobo is wel een hoop zelfbevlekking hoorquote:Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, sorry. Zit niks van jou bij.
Je zegt nooit iets liefs tegen me
Dat wil ik nog wel een keer, we hebben het wel eens over afspreken. Volgende keer maar eens vragen wanneer ze tijd heeft.quote:Op maandag 23 september 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen hint naar jou.
Waarom spring je niet in de trein naar Rokje?
[..]
Ik heb in mijn mapje nog wel wat quotes.
Eens kijken of er iets van jou tussen zit.
Dolfijnen, zeeleeuwen, zeehondjes ...quote:Op maandag 23 september 2013 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww, geen zeeschildpadden in Dolfinarium.. Nu hoef ik niet meer
Nee, erom vragen was niet wat ik wilde.quote:Op maandag 23 september 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb in mijn mapje nog wel wat quotes.
Eens kijken of er iets van jou tussen zit.
Leugens.quote:Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, sorry. Zit niks van jou bij.
Je zegt nooit iets liefs tegen me
Je bent gewoon jelly.quote:Op maandag 23 september 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je fobo is wel een hoop zelfbevlekking hoor
Maak wel foto's voor me, he?quote:Op maandag 23 september 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel een keer, we hebben het wel eens over afspreken. Volgende keer maar eens vragen wanneer ze tijd heeft.
quote:
Geeft niet, als ik een vrouw was geweest had ik er al 10 keer tussen gestaan. Ik troost me met die gedachte.quote:
Wat voor foto's?quote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly.
[..]
Maak wel foto's voor me, he?
[..]
Sorry.
Je hebt me doorquote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly.
[..]
Maak wel foto's voor me, he?
[..]
Sorry.
Maak een kloon aan.quote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik een vrouw was geweest had ik er al 10 keer tussen gestaan. Ik troost me met die gedachte.
Rokje schaart niet.quote:
Ik heb er zelfs een van Patjen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik een vrouw was geweest had ik er al 10 keer tussen gestaan. Ik troost me met die gedachte.
You knowquote:
Zo doorzichtig.quote:
Moet ik zeker mezelf eraf knippen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een van Patjen.
[..]
You know
[..]
Zo doorzichtig.
Om dichter bij silk te komen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb er zelfs een van Patjen.
Slaap zacht.quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen, het is gezellig, maar ik ga nu toch echt slapen![]()
Weltrusten liefjes, schatjes en ander gespuis![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen, het is gezellig, maar ik ga nu toch echt slapen![]()
Weltrusten liefjes, schatjes en ander gespuis![]()
![]()
Zie je nou wel.quote:
Nee hoor, je mag er best op blijven staan.quote:
quote:
Nog nietquote:Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik je trouwens al verteld dat 'mijn' L me ook definitief afgewezen heeft?Bij deze
Wie is jouw L?quote:Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik je trouwens al verteld dat 'mijn' L me ook definitief afgewezen heeft?Bij deze
Oké. Ik ben dus niet afschrikwekkend. I guess.quote:Op maandag 23 september 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag er best op blijven staan.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nog niet
Balen.
Uh neequote:Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ehm ehm ehm neit die van putte toch?
L's zijn gewild, I guess.quote:
Kut manquote:Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
T's ook hoorquote:
quote:
Ow ik haal ook al je liefjes door elkaar.quote:Op maandag 23 september 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh nee![]()
Dat is vooralsnog vriendschappelijk, en dat zal ook wel zo blijven.
Hahaha, awwwwquote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik ben dus niet afschrikwekkend. I guess.
Ja het zijn er ook zo veelquote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik haal ook al je liefjes door elkaar.
quote:
quote:
I can only agree.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
Fax, ik heb wel eens een R gehad. Twee keer.
Dat was opbeurend bedoeld.quote:
Ik 1 keer en dat was een vieze gore hufterquote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
Fax, ik heb wel eens een R gehad. Twee keer.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik 1 keer en dat was een vieze gore hufter!!!
You're not helping.quote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik 1 keer en dat was een vieze gore hufter!!!
Hij was te bezitterig en te jaloers.quote:
I do.quote:
Het glas is altijd vol.quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een paar ja.
Jouw glas is altijd half leeg he?
De R die ik ken?quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was te bezitterig en te jaloers.
Ohjaquote:
Nee hoor, gewoon helemaal leeg en stoffigquote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een paar ja.
Jouw glas is altijd half leeg he?
Mja wel jammer dat je zo denktquote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon helemaal leeg en stoffig
Ja. Niet volledig zijn schuld, maar dat is altijd. Maar hij is wel veranderd, volwassener geworden. We zijn nu goede vrienden, daar zat de chemie ook het meeste, achteraf gezien.quote:
Geen van mij.quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
I do.
Drie van mijn sekspartners waren een D.
Kwam wel aardig over iig voordat ik te zat was geworden.quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Niet volledig zijn schuld, maar dat is altijd. Maar hij is wel veranderd, volwassener geworden. We zijn nu goede vrienden, daar zat de chemie ook het meeste, achteraf gezien.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Sommige herkennen zichzelf erin.
Mijn eerste was een J en hopelijk mijn huidige J de laatstequote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
I do.
Drie van mijn sekspartners waren een D.
You don't want the D?quote:
Ah lieverd toch, wil je erover praten?quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja herinner mij er maar weer aan
Per toeval meer.quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie kennen dezelfde mensen?
Lol.quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kwam wel aardig over iig voordat ik te zat was geworden.
Ik had twee J's. Ze hadden ook dezelfde naam.quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn eerste was een J en hopelijk mijn huidige J de laatsteliiiieeeefde
!!
Prima toch, fijn dat dat werkt.quote:Op maandag 23 september 2013 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol.Hij is heel erg tof. We hebben veel raakvlakken, beiden enorm fan van Coldplay en we waarderen elkaars humor. Hij is een gezellige gozer, maar een relatie hoeft niet meer. Een vriendschap werkt gewoon beter.
Ik ken niet zoveel vrouwen met een D.quote:
Kleine wereld.quote:
Handig als je een naamtattoo hebt laten zettenquote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had twee J's. Ze hadden ook dezelfde naam.
Mijn andere ex hoef ik ook niet meer te zien. Die voelt zich veel te goed voor mij. Ik besefte me laatst dat hij alleen contact met me had als het uit was of niet goed ging met z'n huidige vriendin.quote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prima toch, fijn dat dat werkt.
Mijn ex hoef ik niet te zien, veel geholpen en zelf behandelt als poep.
Ik heb nooit twee keer dezelfde naam gehadquote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had twee J's. Ze hadden ook dezelfde naam.
Ik ook niet eigenlijk. Vroeger wel één, maar dat was een kutwijf.quote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel vrouwen met een D.
[..]
Kleine wereld.
Voor een one night stand? No, thank you.quote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Handig als je een naamtattoo hebt laten zetten
Nummer twee kwam nadat het een paar maanden uit was met nummer één. Ik vond het eerst nogal vreemd, maar hij was wel ongelooflijk lekker.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb nooit twee keer dezelfde naam gehad!
Nee gevolg omdat ik alleen blijfquote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, oorzaak dat je alleen bent.
Ze is 30 kilo aangekomen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn ex is vorige maand getrouwd (was stiekem nog wel beetje gek op haar) en toen zag ik haar trouwfoto's en nu ben ik weer helemaal happy van binnen
Pick yourself up brother, get back in the saddle.quote:
Mja zoiets verwacht ik ook van mijn ex.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn andere ex hoef ik ook niet meer te zien. Die voelt zich veel te goed voor mij. Ik besefte me laatst dat hij alleen contact met me had als het uit was of niet goed ging met z'n huidige vriendin.
Iemand heeft de riemen doorgesnedenquote:Op maandag 23 september 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Pick yourself up brother, get back in the saddle.
quote:
Meeste namen kom ik ook niet zo vaak tegen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb nooit twee keer dezelfde naam gehad!
Whahahahaha.quote:
Met een vol glas wilden ze me ook nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, oorzaak want vrouwen willen geen man met een half leeg glas.
Kut vind ik dat. Ik kan nog best een vriendschap onderhouden, vooral omdat we niet vechtend uit elkaar zijn gegaan. Maar nu heeft hij een mooie roodharige chick die iedereen aanbidt, dus ik ben alleen leuk om te zien als ze ruzie hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja zoiets verwacht ik ook van mijn ex.
Ik liet de foto aan mijn vriendin zien en die herkende haar niet eens meerquote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahahaha.Je dacht eerst dat het de bruidstaart was?
Whehehehe. Dat soort dingen zijn fijn.quote:Op maandag 23 september 2013 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik liet de foto aan mijn vriendin zien en die herkende haar niet eens meerhebben er heerlijk om gelachen
Dan moet je misschien de inhoud veranderen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een vol glas wilden ze me ook niet
Tjah ik had sowieso wel verwacht dat er geen vriendschap zou blijven. Ze kan mij niet bieden wat ik in een vriendschap zoek.quote:Op maandag 23 september 2013 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut vind ik dat. Ik kan nog best een vriendschap onderhouden, vooral omdat we niet vechtend uit elkaar zijn gegaan. Maar nu heeft hij een mooie roodharige chick die iedereen aanbidt, dus ik ben alleen leuk om te zien als ze ruzie hebben.
Wat raad je mij aan?quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je misschien de inhoud veranderen.
Chloroform ofzo?quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Tjah ik had sowieso wel verwacht dat er geen vriendschap zou blijven. Ze kan mij niet bieden wat ik in een vriendschap zoek.
Nee, oké. Ik had van hem wel beter verwacht eigenlijk. Zonde. Hij wilde op een gegeven moment geen irl contact meer, met een vage reden. Maar ja, wat is een vriendschap waard over alleen social media. Dus gewoon helemaal mee gekapt.quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Tjah ik had sowieso wel verwacht dat er geen vriendschap zou blijven. Ze kan mij niet bieden wat ik in een vriendschap zoek.
Niks waard nee, daar ben je toch liever vanaf? Is dat die kerel die ook op je fb af en toe post? Ben zijn naam even kwijt.quote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké. Ik had van hem wel beter verwacht eigenlijk. Zonde. Hij wilde op een gegeven moment geen irl contact meer, met een vage reden. Maar ja, wat is een vriendschap waard over alleen social media. Dus gewoon helemaal mee gekapt.
Beter ookquote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké. Ik had van hem wel beter verwacht eigenlijk. Zonde. Hij wilde op een gegeven moment geen irl contact meer, met een vage reden. Maar ja, wat is een vriendschap waard over alleen social media. Dus gewoon helemaal mee gekapt.
Doe ik.quote:
Denk het niet, ik heb hem al een tijdje verwijderd. Sinds dat telefoontje heeft hij ook niets meer gepost op fb.quote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks waard nee, daar ben je toch liever vanaf? Is dat die kerel die ook op je fb af en toe post? Ben zijn naam even kwijt.
Doe je niet want je hebt het nog steeds over haar, denkt aan haar en vergelijkt potentieel materiaal met haar.quote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doe ik.
Ik zie haar nooit meer. Spreek niet met haar af. Nodig haar niet uit voor dingen.
Maar ik bedoel, om een leuke meid te vinden die bij mij past.
En haar ook mij leuk te laten vinden.
Dat is toch die kerel die sport?quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk het niet, ik heb hem al een tijdje verwijderd. Sinds dat telefoontje heeft hij ook niets meer gepost op fb.
Maar je hebt haar emotioneel gezien nog niet laten gaan, toch?quote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik.
Ik zie haar nooit meer. Spreek niet met haar af. Nodig haar niet uit voor dingen.
Maar ik bedoel, om een leuke meid te vinden die bij mij past.
En haar ook mij leuk te laten vinden.
Ja. Post hij dingen dan? Want ik kan ze in ieder geval niet lezen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch die kerel die sport?
Nee, al een tijd niks meer van gehoord.quote:Op maandag 23 september 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Post hij dingen dan? Want ik kan ze in ieder geval niet lezen.
Mijn ex woont samen met zijn vriendin, huis gekocht dit dat...quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn ex is vorige maand getrouwd (was stiekem nog wel beetje gek op haar) en toen zag ik haar trouwfoto's en nu ben ik weer helemaal happy van binnen
Hij heeft ook nooit meer contact opgenomen. Niet eens om te vragen waarom ik hem verwijderd hebt. Zegt genoeg, toch?quote:Op maandag 23 september 2013 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, al een tijd niks meer van gehoord.
Moest er gewoon aan denken.
Ik probeer het.quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je niet want je hebt het nog steeds over haar, denkt aan haar en vergelijkt potentieel materiaal met haar.
Nee, dat gaat wat langzamer. Moet slijten, zeg maar.quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je hebt haar emotioneel gezien nog niet laten gaan, toch?
Daar lijk jij sowieso wel moeite mee te hebben. Je denkt ook nog steeds aan je ex af en toe. Geen verwijt hoor, het valt me gewoon op.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het.
Maar het is moeilijk.
[..]
Nee, dat gaat wat langzamer. Moet slijten, zeg maar.
Mis je niks aan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft ook nooit meer contact opgenomen. Niet eens om te vragen waarom ik hem verwijderd hebt. Zegt genoeg, toch?
Weet ik broeder. Het is voor de andere dame alleen niet zo fijn. Stel dat jij iemand treft waar je 100% op valt en zij denkt constant aan een andere gast. Niet zo fijn.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer het.
Maar het is moeilijk.
Hm een ex oke, hij zit bij L terwijl dat nooit iets is geweest.quote:Op maandag 23 september 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar lijk jij sowieso wel moeite mee te hebben. Je denkt ook nog steeds aan je ex af en toe. Geen verwijt hoor, het valt me gewoon op.
Dan nog ... Het is beiden helemaal over. Je moet toch een keer verdergaan. Ook ik heb wel eens van die momenten gehad, dat ik een foto zie of een gedichtje van een ex ... In het begin kun je nog wel een traan laten, maar na een tijdje haal ik alleen m'n schouders nog op en ga ik verder met opruimen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm een ex oke, hij zit bij L terwijl dat nooit iets is geweest.
Ik weet het.quote:Op maandag 23 september 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar lijk jij sowieso wel moeite mee te hebben. Je denkt ook nog steeds aan je ex af en toe. Geen verwijt hoor, het valt me gewoon op.
Ik weet het.quote:Op maandag 23 september 2013 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik broeder. Het is voor de andere dame alleen niet zo fijn. Stel dat jij iemand treft waar je 100% op valt en zij denkt constant aan een andere gast. Niet zo fijn.
Nee hoor, ik ben zelf jaren alleen geweest. Dat lag alleen niet aan de dames.quote:Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Blijf me erover verbazen dat een relatie voor zoveel mensen zo vanzelfsprekend lijkt...
Does not compute
Het slijt gelukkig, voor de 1 wat langzamer dan de ander.quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef Fera het volgende:
Dan nog ... Het is beiden helemaal over. Je moet toch een keer verdergaan. Ook ik heb wel eens van die momenten gehad, dat ik een foto zie of een gedichtje van een ex ... In het begin kun je nog wel een traan laten, maar na een tijdje haal ik alleen m'n schouders nog op en ga ik verder met opruimen.
Zwaar broeder, je mag altijd sms'en, bellen, dmen etc.quote:
Maar jij had al een ex enzoquote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben zelf jaren alleen geweest. Dat lag alleen niet aan de dames.
Liefje, nog meer negativiteit en ik wil je gewoon slaan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Blijf me erover verbazen dat een relatie voor zoveel mensen zo vanzelfsprekend lijkt...
Does not compute
Dat vindt ie alleen maar lekker.quote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Liefje, nog meer negativiteit en ik wil je gewoon slaan.
Mijn punt is is dat dat juist je probleem is. Niet je uiterlijk, kleding etc etc. Je gedrag.quote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
Ik ben weer zielig aan het doen...Ik ga maar eens even
Misschien er met iemand over praten die je goed vertrouwt? Ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt.quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik zou willen dat het niet zo was, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
[..]
Ik weet het.
Praatjes vullen geen gaatjes /hihahoquote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien er met iemand over praten die je goed vertrouwt? Ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt.
Dat is waar, maar het ligt ook wel aan je eigen mentaliteit.quote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het slijt gelukkig, voor de 1 wat langzamer dan de ander.
[..]
Zwaar broeder, je mag altijd sms'en, bellen, dmen etc.
Ja want 100 keer op je bek gaan is reden om happy en optimistisch te zijnquote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn punt is is dat dat juist je probleem is. Niet je uiterlijk, kleding etc etc. Je gedrag.
Alleen dat dringt niet door want je wuift het elke keer weg.
Jup.quote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het ligt ook wel aan je eigen mentaliteit.
Nou ben ik wel benieuwd om wat voor gedrag het gaatquote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn punt is is dat dat juist je probleem is. Niet je uiterlijk, kleding etc etc. Je gedrag.
Alleen dat dringt niet door want je wuift het elke keer weg.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes /hihaho
/sarcasme
Ben je zo vaak op je bek gegaan dan? Of overdrijf je nu?quote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want 100 keer op je bek gaan is reden om happy en optimistisch te zijn
Heb dat al eens geprobeerd, maar dat lijkt niet te helpen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het slijt gelukkig, voor de 1 wat langzamer dan de ander.
[..]
Zwaar broeder, je mag altijd sms'en, bellen, dmen etc.
Ja. Het lucht op, maar het doet niet die persoon verdwijnen uit je hoofd.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien er met iemand over praten die je goed vertrouwt? Ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt.
Weet ik, ben zelf een paar maanden bij maatschappelijk werk geweest omdat ik geen vrouw kon vinden.quote:Op maandag 23 september 2013 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond hem stiekem wel grappig. Maar het kan wel opluchten, vooral als je een beetje een binnenvetter bent.
Hm dan iets anders proberen? Foto's, sms'jes, msn berichten, alles wegtiefen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb dat al eens geprobeerd, maar dat lijkt niet te helpen.
Dat is wel extra kut. Mijn ex had ook na twee weken een nieuwe vriendin, helemaal lyrisch over. Toen ging het uit en had hij binnen een week alweer een tweede waarmee hij wilde daten. Toen ging dat uit, neukte hij een tijdje een ander en is toen weer teruggegaan naar die tweede.quote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb er een paar maanden over gedaan
Ook omdat ze, nadat ze een week op zichzelf woonde, een nieuwe vriend had.
Heb alles weggedaan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dan iets anders proberen? Foto's, sms'jes, msn berichten, alles wegtiefen.
Ze woonde binnen 3 maanden samen, ik weet nog dat ik bij haar in het nieuwe huis heb geslapen omdat ze niet alleen wilde zijn. Kun je dus nagaan hoe snel dat ineens ging.quote:Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel extra kut. Mijn ex had ook na twee weken een nieuwe vriendin, helemaal lyrisch over. Toen ging het uit en had hij binnen een week alweer een tweede waarmee hij wilde daten. Toen ging dat uit, neukte hij een tijdje een ander en is toen weer teruggegaan naar die tweede.
Iemand vergeten is ook onmogelijk. Maar je kan iemand wel een plekje geven en dat kan helpen met vooruitgang. Accepteren dat het is zoals het is.quote:Op maandag 23 september 2013 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb dat al eens geprobeerd, maar dat lijkt niet te helpen.
[..]
Ja. Het lucht op, maar het doet niet die persoon verdwijnen uit je hoofd.
Kan me best voorstellen dat fax een beetje in die negatieve spiraal zit.quote:Op maandag 23 september 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je zo vaak op je bek gegaan dan? Of overdrijf je nu?
Overigens, je wuift het weer weg. Ik zie het patroon. Jij ook?
Niets mis mee, toch? Iedereen heeft wel eens issues. Ik ben daarvoor gelukkig nooit naar een psych of zo gemoeten, maar wel weer voor andere dingen. Dingen binnen een relatie. Ik ben geen makkelijk persoon om als vriendin te hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik, ben zelf een paar maanden bij maatschappelijk werk geweest omdat ik geen vrouw kon vinden.
Ja, ik ook wel. Alleen jammer dat hij gemeende hulp zo gemakkelijk wegwuift en dat is al ruim een jaar gaande.quote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat fax een beetje in die negatieve spiraal zit.
Ik heb dat met werk zoeken.
Damn. Inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze woonde binnen 3 maanden samen, ik weet nog dat ik bij haar in het nieuwe huis heb geslapen omdat ze niet alleen wilde zijn. Kun je dus nagaan hoe snel dat ineens ging.
Klopt.quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm lastig wel, blijven je gedachtes over.
Ik ben nooit goed geweest met emoties. Het gaat in ieder geval beter dan vroeger.quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand vergeten is ook onmogelijk. Maar je kan iemand wel een plekje geven en dat kan helpen met vooruitgang. Accepteren dat het is zoals het is.
Tjah daar denken zoveel mensen anders over.quote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets mis mee, toch? Iedereen heeft wel eens issues. Ik ben daarvoor gelukkig nooit naar een psych of zo gemoeten, maar wel weer voor andere dingen. Dingen binnen een relatie. Ik ben geen makkelijk persoon om als vriendin te hebben.
Emotie is ook een bitch.quote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik ben nooit goed geweest met emoties. Het gaat in ieder geval beter dan vroeger.
Daar had ik wel even moeite mee, nu deert het me niet meer.quote:
Zou willen dat ik je kon helpen.quote:
Nee, dan moet je elke keer 'opnieuw' beginnen. Ik heb een paar maanden lang gewoon dezelfde psych gehad. Ze hielp me eerst met motoriek, maar dat was prima. Later kwam ik terug met daddy issues.quote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah daar denken zoveel mensen anders over.
Het heeft iig niet echt geholpen, heb in 3 a 4 maanden tijd met 3 verschillende mensen gesproken en constant mijn verleden moeten uitleggen, daar kwam ik juist niet voor.
Ik denk dat ze wilde dat ik er makkelijker over kon praten. Ach, ik ben wel opener geworden. Of ze daar aan bij hebben gedragen weet ik niet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan moet je elke keer 'opnieuw' beginnen. Ik heb een paar maanden lang gewoon dezelfde psych gehad. Ze hielp me eerst met motoriek, maar dat was prima. Later kwam ik terug met daddy issues.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |