abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131494109
Ik heb momenteel 2 dates met een jongen erop zitten. Superleuk en we gaan voor de derde of eigenlijk gingen. Tijdens het daten met hem dacht ik juist dat ik enige exclusiviteit kon verwachten, we hadden het namelijk gezellig en gaven allebei aan verder te willen.

Nu ben ik erachter gekomen dat hij seks heeft gehad met iemand tijdens onze dateperiode (tweede date). Heb nu echt zoiets van wtf... ik snap wel dat we geen relatie hebben maar enig zelfbehoud mag je toch wel verwachten en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....

Zit nu in mijn hoofd van: maar we hadden geen relatie en aan de andere kant... zoiets doe je toch niet als je gevoelens voor iemand hebt...

Heb nu het dilemma om wel weer contact te zoeken of niet. En moet ik hem dan hiermee confronteren?

Ik snap dat we geen relatie hadden maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld en boos.
pi_131494238
Vraag het aan hem.
pi_131494390
De vraag is even wat je ermee wilt/hoopt te bereiken als je hem er evt. mee confronteert.

Ondanks dat het (nog) niks is, zou dit voor mij wel het einde betekenen.
pi_131494452
Als je niets had afgesproken moet je ook niks verwachten. Hij ging z'n gang en jij mocht dat ook. Onzin om nu niet af te spreken maak het gewoon bespreekbaar zeg dat je had gehoopt dat hij geen ander nodig had ofzo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_131494460
Hele rare verwachting als je dit niet besproken hebt. Om daar zomaar vanuit te gaan. _O- Vrouwen. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131494527
Hoe ben je hier achter gekomen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131494945
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Arriviste het volgende:
De vraag is even wat je ermee wilt/hoopt te bereiken als je hem er evt. mee confronteert.

Ondanks dat het (nog) niks is, zou dit voor mij wel het einde betekenen.
Dit dus, kap het daten gewoon af en zie het als positief iets. Beter nu dan straks onder een relatie ;)
pi_131494992
Hoeveel tijd zat er tussen de dates en hoeveel dagen na de date sliep hij met een ander?

Is hij ook met jou naar bed geweest?

Dit topic roept een hoop vragen op.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131495020
Afkappen.
Arr
pi_131495050
Rare verwachting? Je date met elkaar omdat je elkaar juist leuk vindt en misschien meer verwacht.... en ja ik waande me al in een soort relatie omdat we ook zoveel en leuk contact hadden. Dan dit komt wel als een klap in mijn gezicht en is mijn toekomstbeeld samen wel aardig verstoord ja... Alsof het zo raar is om te verwachten dat je ook daadwerkelijk 'speciaal' bent voor diegene waarmee en waarvoor je date...
pi_131495067
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef DroogDok het volgende:
Hoeveel tijd zat er tussen de dates en hoeveel dagen na de date sliep hij met een ander?

Is hij ook met jou naar bed geweest?

Dit topic roept een hoop vragen op.
De eerste is een vrij nutteloze vraag en de tweede is een overbodige.
pi_131495090
quote:
5s.gif Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Joene het volgende:
Als je niets had afgesproken moet je ook niks verwachten. Hij ging z'n gang en jij mocht dat ook. Onzin om nu niet af te spreken maak het gewoon bespreekbaar zeg dat je had gehoopt dat hij geen ander nodig had ofzo.
"Er was geen afspraak, dus hij heeft niks fout gedaan" :N

Daar gaat het toch niet om man. Het punt is of er sprake is van ontluikende liefde en dus of die kerel door de vlinders in zijn buik voor TS, alleen nog maar aan TS denkt of niet. Niet of hij een 'wet' heeft overtreden...

*iets mompelt over autisten*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_131495145
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef elvera_nm het volgende:
Rare verwachting? Je date met elkaar omdat je elkaar juist leuk vindt en misschien meer verwacht.... en ja ik waande me al in een soort relatie omdat we ook zoveel en leuk contact hadden. Dan dit komt wel als een klap in mijn gezicht en is mijn toekomstbeeld samen wel aardig verstoord ja... Alsof het zo raar is om te verwachten dat je ook daadwerkelijk 'speciaal' bent voor diegene waarmee en waarvoor je date...
Waande, daarmee sla je de spijker wel op zijn kop. :P En toekomstbeeld, pff, mensen die zo praten na twee dates ( :') ), onvoorstelbaar.
pi_131495182
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De eerste is een vrij nutteloze vraag en de tweede is een overbodige.
maar toch vragen
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131495206
Vragen staat vrij heb ik altijd geleerd. :D
pi_131495220
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waande, daarmee sla je de spijker wel op zijn kop. :P En toekomstbeeld, pff, mensen die zo praten na twee dates ( :') ), onvoorstelbaar.
Je beeldt je iets (een 'samenzijn', een 'toekomst') in met iemand. Als je dat niet doet, dan voel je dus niets voor dat persoon.
pi_131495305
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nederland is dit inderdaad een ongewoon praktijk, dus eigenlijk moest hij het van te voren tegen jou zeggen. Het is kortom zijn schuld.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_131495309
quote:
3s.gif Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je beeldt je iets (een 'samenzijn', een 'toekomst') in met iemand. Als je dat niet doet, dan voel je dus niets voor dat persoon.
Als ik het leuk heb met iemand geniet ik gewoon van het moment en denk ik niet na over volgend jaar. Dat heeft sowieso niet zo veel zin om over na te denken. :)
pi_131495392
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als ik het leuk heb met iemand geniet ik gewoon van het moment en denk ik niet na over volgend jaar. Dat heeft sowieso niet zo veel zin om over na te denken. :)
Dan heb je het dus 'gewoon leuk' met iemand en ben je niet verliefd :)
pi_131495478
quote:
3s.gif Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dan heb je het dus 'gewoon leuk' met iemand en ben je niet verliefd :)
Onzin.
  maandag 23 september 2013 @ 21:56:46 #21
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_131495490
loop weg
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_131495599
quote:
Ik heb momenteel 2 dates met een jongen erop zitten. Superleuk en we gaan voor de derde of eigenlijk gingen. Tijdens het daten met hem dacht ik juist dat ik enige exclusiviteit kon verwachten, we hadden het namelijk gezellig en gaven allebei aan verder te willen.

en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....
Als je al zo'n sterke gevoelens hebt waar wacht je dan nog op?
Ik snap je dilemma wel maar tegelijkertijd zijn wij geen mindreaders.
Ga gewoon voor de 3de date en vertel wat je voelt en wat je dwarszit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_131497612
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef eight het volgende:

[..]

Als je al zo'n sterke gevoelens hebt waar wacht je dan nog op?
Ik snap je dilemma wel maar tegelijkertijd zijn wij geen mindreaders.
Ga gewoon voor de 3de date en vertel wat je voelt en wat je dwarszit.
Ik denk dat ie dan zoiets heeft van: Damn ik zit niet eens in een relatie met haar en nu al zoveel gezeik na de 2e date, ik ben weg.

ik denk dat TS voor zichzelf moet beslissen of ze na deze (betrouwbare?) info nog met hem verder wilt daten of het hierbij laat. Als je met hem verder wilt dan zou ik dit pas na een veeeeeeel latere stadium ter sprake brengen (als je er nog mee zit )....mocht alles goed gaan en je hem echt leuk blijft vinden. En als je t echt moeilijk vindt en op hem afgeknapt bent zou ik t afkappen.
  maandag 23 september 2013 @ 22:38:37 #24
412212 rahul1001
honest and cool
pi_131497695
quote:

Nu ben ik erachter gekomen dat hij seks heeft gehad met iemand tijdens onze dateperiode (tweede date). Heb nu echt zoiets van wtf... ik snap wel dat we geen relatie hebben maar enig zelfbehoud mag je toch wel verwachten en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....

Zit nu in mijn hoofd van: maar we hadden geen relatie en aan de andere kant... zoiets doe je toch niet als je gevoelens voor iemand hebt...

Heb nu het dilemma om wel weer contact te zoeken of niet. En moet ik hem dan hiermee confronteren?

Ik snap dat we geen relatie hadden maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld en boos.
dit is juist de grote fout wat jullie vrouwen begaan.
te emotioneel
denken vaak na met hun hart en gevoel.

verdomme man....jeetje zeg...hij had geen relatie met jou
snap dat dan....
waarom zou jij hem willen beperken om niet met andere het bed te delen?

voor hetzelfde geldt vond jij hem niks
gebruikte jij hem voor de seks
als jij dan met een andere het bed zou delen
dan zou het wel opeens allemaal kunnen.

mens toch...denk na aub!?
enjoying my life
pi_131499555
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

"Er was geen afspraak, dus hij heeft niks fout gedaan" :N

Daar gaat het toch niet om man. Het punt is of er sprake is van ontluikende liefde en dus of die kerel door de vlinders in zijn buik voor TS, alleen nog maar aan TS denkt of niet. Niet of hij een 'wet' heeft overtreden...

*iets mompelt over autisten*
^O^ Eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')