Dit dus, kap het daten gewoon af en zie het als positief iets. Beter nu dan straks onder een relatiequote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Arriviste het volgende:
De vraag is even wat je ermee wilt/hoopt te bereiken als je hem er evt. mee confronteert.
Ondanks dat het (nog) niks is, zou dit voor mij wel het einde betekenen.
De eerste is een vrij nutteloze vraag en de tweede is een overbodige.quote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef DroogDok het volgende:
Hoeveel tijd zat er tussen de dates en hoeveel dagen na de date sliep hij met een ander?
Is hij ook met jou naar bed geweest?
Dit topic roept een hoop vragen op.
"Er was geen afspraak, dus hij heeft niks fout gedaan"quote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Joene het volgende:
Als je niets had afgesproken moet je ook niks verwachten. Hij ging z'n gang en jij mocht dat ook. Onzin om nu niet af te spreken maak het gewoon bespreekbaar zeg dat je had gehoopt dat hij geen ander nodig had ofzo.
Waande, daarmee sla je de spijker wel op zijn kop.quote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef elvera_nm het volgende:
Rare verwachting? Je date met elkaar omdat je elkaar juist leuk vindt en misschien meer verwacht.... en ja ik waande me al in een soort relatie omdat we ook zoveel en leuk contact hadden. Dan dit komt wel als een klap in mijn gezicht en is mijn toekomstbeeld samen wel aardig verstoord ja... Alsof het zo raar is om te verwachten dat je ook daadwerkelijk 'speciaal' bent voor diegene waarmee en waarvoor je date...
maar toch vragenquote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De eerste is een vrij nutteloze vraag en de tweede is een overbodige.
Je beeldt je iets (een 'samenzijn', een 'toekomst') in met iemand. Als je dat niet doet, dan voel je dus niets voor dat persoon.quote:Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waande, daarmee sla je de spijker wel op zijn kop.En toekomstbeeld, pff, mensen die zo praten na twee dates (
), onvoorstelbaar.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
In Nederland is dit inderdaad een ongewoon praktijk, dus eigenlijk moest hij het van te voren tegen jou zeggen. Het is kortom zijn schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Als ik het leuk heb met iemand geniet ik gewoon van het moment en denk ik niet na over volgend jaar. Dat heeft sowieso niet zo veel zin om over na te denken.quote:Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je beeldt je iets (een 'samenzijn', een 'toekomst') in met iemand. Als je dat niet doet, dan voel je dus niets voor dat persoon.
Dan heb je het dus 'gewoon leuk' met iemand en ben je niet verliefdquote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik het leuk heb met iemand geniet ik gewoon van het moment en denk ik niet na over volgend jaar. Dat heeft sowieso niet zo veel zin om over na te denken.
Onzin.quote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan heb je het dus 'gewoon leuk' met iemand en ben je niet verliefd
Als je al zo'n sterke gevoelens hebt waar wacht je dan nog op?quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
Ik heb momenteel 2 dates met een jongen erop zitten. Superleuk en we gaan voor de derde of eigenlijk gingen. Tijdens het daten met hem dacht ik juist dat ik enige exclusiviteit kon verwachten, we hadden het namelijk gezellig en gaven allebei aan verder te willen.
en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....
Ik denk dat ie dan zoiets heeft van: Damn ik zit niet eens in een relatie met haar en nu al zoveel gezeik na de 2e date, ik ben weg.quote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef eight het volgende:
[..]
Als je al zo'n sterke gevoelens hebt waar wacht je dan nog op?
Ik snap je dilemma wel maar tegelijkertijd zijn wij geen mindreaders.
Ga gewoon voor de 3de date en vertel wat je voelt en wat je dwarszit.
dit is juist de grote fout wat jullie vrouwen begaan.quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
Ik heb momenteel 2 dates met een jongen erop zitten. Superleuk en we gaan voor de derde of eigenlijk gingen. Tijdens het daten met hem dacht ik juist dat ik enige exclusiviteit kon verwachten, we hadden het namelijk gezellig en gaven allebei aan verder te willen.
Nu ben ik erachter gekomen dat hij seks heeft gehad met iemand tijdens onze dateperiode (tweede date). Heb nu echt zoiets van wtf... ik snap wel dat we geen relatie hebben maar enig zelfbehoud mag je toch wel verwachten en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....
Zit nu in mijn hoofd van: maar we hadden geen relatie en aan de andere kant... zoiets doe je toch niet als je gevoelens voor iemand hebt...
Heb nu het dilemma om wel weer contact te zoeken of niet. En moet ik hem dan hiermee confronteren?
Ik snap dat we geen relatie hadden maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld en boos.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
"Er was geen afspraak, dus hij heeft niks fout gedaan"
Daar gaat het toch niet om man. Het punt is of er sprake is van ontluikende liefde en dus of die kerel door de vlinders in zijn buik voor TS, alleen nog maar aan TS denkt of niet. Niet of hij een 'wet' heeft overtreden...
*iets mompelt over autisten*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |