abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131494109
Ik heb momenteel 2 dates met een jongen erop zitten. Superleuk en we gaan voor de derde of eigenlijk gingen. Tijdens het daten met hem dacht ik juist dat ik enige exclusiviteit kon verwachten, we hadden het namelijk gezellig en gaven allebei aan verder te willen.

Nu ben ik erachter gekomen dat hij seks heeft gehad met iemand tijdens onze dateperiode (tweede date). Heb nu echt zoiets van wtf... ik snap wel dat we geen relatie hebben maar enig zelfbehoud mag je toch wel verwachten en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....

Zit nu in mijn hoofd van: maar we hadden geen relatie en aan de andere kant... zoiets doe je toch niet als je gevoelens voor iemand hebt...

Heb nu het dilemma om wel weer contact te zoeken of niet. En moet ik hem dan hiermee confronteren?

Ik snap dat we geen relatie hadden maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld en boos.
pi_131494238
Vraag het aan hem.
pi_131494390
De vraag is even wat je ermee wilt/hoopt te bereiken als je hem er evt. mee confronteert.

Ondanks dat het (nog) niks is, zou dit voor mij wel het einde betekenen.
pi_131494452
Als je niets had afgesproken moet je ook niks verwachten. Hij ging z'n gang en jij mocht dat ook. Onzin om nu niet af te spreken maak het gewoon bespreekbaar zeg dat je had gehoopt dat hij geen ander nodig had ofzo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_131494460
Hele rare verwachting als je dit niet besproken hebt. Om daar zomaar vanuit te gaan. _O- Vrouwen. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131494527
Hoe ben je hier achter gekomen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131494945
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Arriviste het volgende:
De vraag is even wat je ermee wilt/hoopt te bereiken als je hem er evt. mee confronteert.

Ondanks dat het (nog) niks is, zou dit voor mij wel het einde betekenen.
Dit dus, kap het daten gewoon af en zie het als positief iets. Beter nu dan straks onder een relatie ;)
pi_131494992
Hoeveel tijd zat er tussen de dates en hoeveel dagen na de date sliep hij met een ander?

Is hij ook met jou naar bed geweest?

Dit topic roept een hoop vragen op.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131495020
Afkappen.
Arr
pi_131495050
Rare verwachting? Je date met elkaar omdat je elkaar juist leuk vindt en misschien meer verwacht.... en ja ik waande me al in een soort relatie omdat we ook zoveel en leuk contact hadden. Dan dit komt wel als een klap in mijn gezicht en is mijn toekomstbeeld samen wel aardig verstoord ja... Alsof het zo raar is om te verwachten dat je ook daadwerkelijk 'speciaal' bent voor diegene waarmee en waarvoor je date...
pi_131495067
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef DroogDok het volgende:
Hoeveel tijd zat er tussen de dates en hoeveel dagen na de date sliep hij met een ander?

Is hij ook met jou naar bed geweest?

Dit topic roept een hoop vragen op.
De eerste is een vrij nutteloze vraag en de tweede is een overbodige.
pi_131495090
quote:
5s.gif Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Joene het volgende:
Als je niets had afgesproken moet je ook niks verwachten. Hij ging z'n gang en jij mocht dat ook. Onzin om nu niet af te spreken maak het gewoon bespreekbaar zeg dat je had gehoopt dat hij geen ander nodig had ofzo.
"Er was geen afspraak, dus hij heeft niks fout gedaan" :N

Daar gaat het toch niet om man. Het punt is of er sprake is van ontluikende liefde en dus of die kerel door de vlinders in zijn buik voor TS, alleen nog maar aan TS denkt of niet. Niet of hij een 'wet' heeft overtreden...

*iets mompelt over autisten*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_131495145
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef elvera_nm het volgende:
Rare verwachting? Je date met elkaar omdat je elkaar juist leuk vindt en misschien meer verwacht.... en ja ik waande me al in een soort relatie omdat we ook zoveel en leuk contact hadden. Dan dit komt wel als een klap in mijn gezicht en is mijn toekomstbeeld samen wel aardig verstoord ja... Alsof het zo raar is om te verwachten dat je ook daadwerkelijk 'speciaal' bent voor diegene waarmee en waarvoor je date...
Waande, daarmee sla je de spijker wel op zijn kop. :P En toekomstbeeld, pff, mensen die zo praten na twee dates ( :') ), onvoorstelbaar.
pi_131495182
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De eerste is een vrij nutteloze vraag en de tweede is een overbodige.
maar toch vragen
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131495206
Vragen staat vrij heb ik altijd geleerd. :D
pi_131495220
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waande, daarmee sla je de spijker wel op zijn kop. :P En toekomstbeeld, pff, mensen die zo praten na twee dates ( :') ), onvoorstelbaar.
Je beeldt je iets (een 'samenzijn', een 'toekomst') in met iemand. Als je dat niet doet, dan voel je dus niets voor dat persoon.
pi_131495305
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nederland is dit inderdaad een ongewoon praktijk, dus eigenlijk moest hij het van te voren tegen jou zeggen. Het is kortom zijn schuld.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_131495309
quote:
3s.gif Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je beeldt je iets (een 'samenzijn', een 'toekomst') in met iemand. Als je dat niet doet, dan voel je dus niets voor dat persoon.
Als ik het leuk heb met iemand geniet ik gewoon van het moment en denk ik niet na over volgend jaar. Dat heeft sowieso niet zo veel zin om over na te denken. :)
pi_131495392
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als ik het leuk heb met iemand geniet ik gewoon van het moment en denk ik niet na over volgend jaar. Dat heeft sowieso niet zo veel zin om over na te denken. :)
Dan heb je het dus 'gewoon leuk' met iemand en ben je niet verliefd :)
pi_131495478
quote:
3s.gif Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dan heb je het dus 'gewoon leuk' met iemand en ben je niet verliefd :)
Onzin.
  maandag 23 september 2013 @ 21:56:46 #21
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_131495490
loop weg
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_131495599
quote:
Ik heb momenteel 2 dates met een jongen erop zitten. Superleuk en we gaan voor de derde of eigenlijk gingen. Tijdens het daten met hem dacht ik juist dat ik enige exclusiviteit kon verwachten, we hadden het namelijk gezellig en gaven allebei aan verder te willen.

en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....
Als je al zo'n sterke gevoelens hebt waar wacht je dan nog op?
Ik snap je dilemma wel maar tegelijkertijd zijn wij geen mindreaders.
Ga gewoon voor de 3de date en vertel wat je voelt en wat je dwarszit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_131497612
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef eight het volgende:

[..]

Als je al zo'n sterke gevoelens hebt waar wacht je dan nog op?
Ik snap je dilemma wel maar tegelijkertijd zijn wij geen mindreaders.
Ga gewoon voor de 3de date en vertel wat je voelt en wat je dwarszit.
Ik denk dat ie dan zoiets heeft van: Damn ik zit niet eens in een relatie met haar en nu al zoveel gezeik na de 2e date, ik ben weg.

ik denk dat TS voor zichzelf moet beslissen of ze na deze (betrouwbare?) info nog met hem verder wilt daten of het hierbij laat. Als je met hem verder wilt dan zou ik dit pas na een veeeeeeel latere stadium ter sprake brengen (als je er nog mee zit )....mocht alles goed gaan en je hem echt leuk blijft vinden. En als je t echt moeilijk vindt en op hem afgeknapt bent zou ik t afkappen.
  maandag 23 september 2013 @ 22:38:37 #24
412212 rahul1001
honest and cool
pi_131497695
quote:

Nu ben ik erachter gekomen dat hij seks heeft gehad met iemand tijdens onze dateperiode (tweede date). Heb nu echt zoiets van wtf... ik snap wel dat we geen relatie hebben maar enig zelfbehoud mag je toch wel verwachten en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....

Zit nu in mijn hoofd van: maar we hadden geen relatie en aan de andere kant... zoiets doe je toch niet als je gevoelens voor iemand hebt...

Heb nu het dilemma om wel weer contact te zoeken of niet. En moet ik hem dan hiermee confronteren?

Ik snap dat we geen relatie hadden maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld en boos.
dit is juist de grote fout wat jullie vrouwen begaan.
te emotioneel
denken vaak na met hun hart en gevoel.

verdomme man....jeetje zeg...hij had geen relatie met jou
snap dat dan....
waarom zou jij hem willen beperken om niet met andere het bed te delen?

voor hetzelfde geldt vond jij hem niks
gebruikte jij hem voor de seks
als jij dan met een andere het bed zou delen
dan zou het wel opeens allemaal kunnen.

mens toch...denk na aub!?
enjoying my life
pi_131499555
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om man. Het punt is of er sprake is van ontluikende liefde en dus of die kerel door de vlinders in zijn buik voor TS, alleen nog maar aan TS denkt of niet. Niet of hij een 'wet' heeft overtreden...

^O^ Eens.
pi_131499768
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ik denk dat ie dan zoiets heeft van: Damn ik zit niet eens in een relatie met haar en nu al zoveel gezeik na de 2e date, ik ben weg.

ik denk dat TS voor zichzelf moet beslissen of ze na deze (betrouwbare?) info nog met hem verder wilt daten of het hierbij laat. Als je met hem verder wilt dan zou ik dit pas na een veeeeeeel latere stadium ter sprake brengen (als je er nog mee zit )....mocht alles goed gaan en je hem echt leuk blijft vinden. En als je t echt moeilijk vindt en op hem afgeknapt bent zou ik t afkappen.
Het ligt er natuurlijk maar aan hoe ze het brengt. Ze kan toch gewoon op een rustige manier haar gedachten met hem delen en kijken hoe hij reageert? Op die manier kom je er het beste achter hoe iemand in elkaar steekt. Ik vind namelijk dat ze an sich wel een begrijpelijk standpunt heeft, maar ze moet dit issue ook niet groter maken dan het is. Ze hadden immers geen relatie en bij de een ontwikkeld verliefdheid zich eerder dan bij de ander waardoor een mogelijke relatie voor hem misschien nog iets minder voor de hand liggend was/is dan voor haar.

Als man zijnde zou ik het meer op prijs stellen dat ze - op een normale en nuchtere manier - gewoon aangeeft wat er in haar omgaat want dit achteraf bespreken waarbij haar frustraties zich hebben opgestapeld werkt m.i. juist averechts.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_131500607
Ik vind dat je een punt hebt TS.

Als je met iemand date hou je het bij die ene persoon. Stel hij had gisteravond seks met dat meisje, vraagt dat meisje, kom je morgenavond weer? Nee, dan kan ik niet. Wat dan? Dan heb ik een date. En al zegt hij niet dat hij een date heeft tegen dat andere meisje, dan vind het nog steeds erg raar richting jouw.

Of jullie zitten te daten en ondertussen krijgt hij een whatsappje binnen van die ander van 'morgenavond bij mij'? :s Achterlijke situatie als je er goed over nadenkt. Óf hij gaat voor jouw, óf voor die ander.

Het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig, maar ik vind dat als je iets serieus meent met daten, dan heb je geen seks/date/whatever hebben met een 2e meisje.

Je kunt het wel ter sprake brengen bij hem of hij daarmee wil stoppen. Maar bij mij persoonlijk zou het al einde verhaal zijn. Ik hou niet van dat soort types. Maar goed, smaken verschillen ;-)
pi_131500699
Ik heb hetzelfde meegemaakt en ben nu 9 jaar samen dus.. wilt niet alles zeggen
pi_131501473
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef Shockwave12 het volgende:

Als je met iemand date hou je het bij die ene persoon. Stel hij had gisteravond seks met dat meisje, vraagt dat meisje, kom je morgenavond weer? Nee, dan kan ik niet. Wat dan? Dan heb ik een date. En al zegt hij niet dat hij een date heeft tegen dat andere meisje, dan vind het nog steeds erg raar richting jouw.

Of jullie zitten te daten en ondertussen krijgt hij een whatsappje binnen van die ander van 'morgenavond bij mij'? :s Achterlijke situatie als je er goed over nadenkt. Óf hij gaat voor jouw, óf voor die ander.

Het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig, maar ik vind dat als je iets serieus meent met daten, dan heb je geen seks/date/whatever hebben met een 2e meisje.

Je kunt het wel ter sprake brengen bij hem of hij daarmee wil stoppen. Maar bij mij persoonlijk zou het al einde verhaal zijn. Ik hou niet van dat soort types. Maar goed, smaken verschillen ;-)
Jaaa TS moet t zelf weten, maar ik ben het met jou eens en TS heeft gelijk. Ik zou zo erg op die gast afknappen dat ik m zou afwijzen. ik ben iemands prioriteit niet nummer zoveel en dat geldt ook voor TS, ze verdient beter :)
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:27:36 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131501572
Ik denk dat dat een groot verschil is tussen mannen en vrouwen, als vrouw denk je tijdens het daten al snel aan de toekomst samen en ga je je daar op richten.
Mannen zijn wat praktischer en die bekijken het date voor date en ondertussen heeft hij wel nog zijn behoeftes, het kan immers met jou ook nog mislopen en er is nog geen exclusiviteit afgesproken.

Daarmee wil ik jouw gevoelens niet bagatelliseren, ik zou het persoonlijk ook niet prettig vinden, maar daarom ben ik ook een vrouw. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_131501580
quote:
0s.gif [b]Op maandag 23 september 2013 23:50 Maar goed, smaken verschillen ;-)

Dat blijkt maar weer, iemand die zich na twee dates (!!!!) met zulke dingen meent te moeten gaan bemoeien daar krijg ik spontaan jeuk van.
pi_131501656
Tijdens de sex daten met een ander is veel erger.
Karper diem, vis van de dag
pi_131501923
Als jij al meteen 'n beetje verliefd bent (niet iedereen voelt dat zo snel aan) is het natuurlijk vervelend om te ontdekken dat hij het geheel nog niet als exclusief beschouwt, en zich aangetrokken voelt tot anderen en hier ook gehoor aan geeft. Maar het is niet raar of onbeschoft.

Er is nog geen sprake van een relatie, en dan bedoel ik niet 'er is nog niks afgesproken', maar hij voelt dat ook blijkbaar nog niet zo. Daar gaat in mijn beleving ook wel wat meer tijd overheen dan twee dates. :') Naar dat jij meteen hoteldebotel bent, maar voor anderen kan dat wat langer duren.

En tot dan is het nog lekker aanklooien. :+ Je moet helemaal niet willen weten wat 'ie nog met anderen doet, focus je lekker op hoe het tussen jullie loopt en geniet daarvan.

Edit: als je mij na twee dates al ter verantwoording zou roepen over wat ik nog met andere mannen zou doen op dat moment, zou ik zeggen 'aju paraplu'. Dus probeer zelf ook wat ruimdenkender te zijn en jaag 'm niet weg door nu al te claimen.
pi_131501946
quote:
5s.gif Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Joene het volgende:
Als je niets had afgesproken moet je ook niks verwachten. Hij ging z'n gang en jij mocht dat ook.
Dit is nou een typisch voorbeeld van die egocentrische rotmentaliteit die tegenwoordig heerst. Of je het nu afspreekt of contractueel vastlegt of niet, er zijn naast die zelf opgelegde (en vooral opportunistische) regeltjes ook nog zoiets als respect, normen, waarden en fatsoen.

Dat je er zelf flink op los wilt neuken met Jan en alleman moet je helemaal zelf weten. Maar heb dan ook de ballen en integriteit om iemand die de wereld van jou denkt hier vooraf van op de hoogte te stellen, en niet elke gelegenheid op een inhoudsloze wip die zich voordoet op krampachtige en wanhopige wijze aan te grijpen ten koste van zo iemand zijn/haar gevoel.
pi_131501961
quote:

[..]

Dit dus. Als je smoorverliefd op iemand bent, hoop je dat die ander dat ook zo voor jou voelt. En dat strookt totaal niet met het neuken van anderen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_131501987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:47 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Dit is nou een typisch voorbeeld van die egocentrische rotmentaliteit die tegenwoordig heerst. Of je het nu afspreekt of contractueel vastlegt of niet, er zijn naast die zelf opgelegde (en vooral opportunistische) regeltjes ook nog zoiets als respect, normen, waarden en fatsoen.

Dat je er zelf flink op los wilt neuken met Jan en alleman moet je helemaal zelf weten. Maar heb dan ook de ballen en integriteit om iemand die de wereld van jou denkt hier vooraf van op de hoogte te stellen, en niet elke gelegenheid op een inhoudsloze wip die zich voordoet op krampachtige en wanhopige wijze aan te grijpen ten koste van zo iemand zijn/haar gevoel.
Nou nou, je weet niet hoe ze er achter is gekomen dat hij nog wat met een ander doet. Twee dates is nog behoorlijk grijs gebied, hij heeft toch niet in haar gezicht gezegd 'even opschieten, er komt zo nog 'n ander die ik wil nemen'? :?

Het is absoluut niet respectloos om tijdens de eerste paar dates nog geen definitie te hebben voor wat er dan tussen twee personen speelt, en als iemand het inderdaad graag doet (seks met ex of scharrel bijvoorbeeld) is het logisch dat dit niet meteen wordt opgegeven voor een paar dates.

Eerst kijken waar het heengaat, daarna kun je oudere relaties afbreken. En dan bespreek je dus ook exclusiviteit. Nogmaals; over het algemeen duurt dat volgens mij bij velen langer dan twee dates.

Maar dat verschilt per persoon uiteraard, respectloos is het echter niet. :{w Iedereen heeft 'n eigen kijk op seksueel contact.
pi_131502024
Moest denken aan R&P / Daten in Noord Amerika is een mijnenveld..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2013 00:57:11 ]
pi_131502088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Als je smoorverliefd op iemand bent, hoop je dat die ander dat ook zo voor jou voelt. En dat strookt totaal niet met het neuken van anderen.
Ja, dat hoop je. Meer ook niet, lijkt me. Dat verwachten, of dat zelfs eisen is natuurlijk niet terecht. Zij heeft ook niet vanaf date 1 gezegd 'goh, dit is zó'n waanzinnige date, ik zou het op prijs stellen als je het vanaf nu alleen bij mij houdt'. En hij hoeft dat ook zeker niet zelf zo te voelen.

Wat mij betreft heeft niemand hier schuld, er spelen gewoon verschillende verwachtingen. De één verwacht meteen exclusiviteit, de ander voelt dat (nog) niet.
pi_131502297
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat is ook maar persoonlijk.
pi_131502457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is ook maar persoonlijk.
Dus als jij smoorverliefd bent op een vrouw, heb je ook nog de behoefte om casual in het rond te neuken met andere vrouwen!??
pi_131502535
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 september 2013 02:00 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dus als jij smoorverliefd bent op een vrouw, heb je ook nog de behoefte om casual in het rond te neuken met andere vrouwen!??
Zou niet weten waarom niet. Maar goed, latne we het on topic houden. :)
pi_131502550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 02:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet. Maar goed, latne we het on topic houden. :)
Nou, ik voel die behoefte dan totaal niet. Ik zou het niet eens 'kunnen'.
pi_131502694
quote:

pi_131502698
Ik vind t trouwens ook nogal gelul dat mannen dit zgn vaker zouden doen dan vrouwen. Ligt echt gewoon aan de persoon imo.
pi_131502701
Ik vind dat je geen exclusiviteit kunt verwachten tijdens het daten, je hebt immers geen relatie met elkaar en 't kan nog alle kanten op.
pi_131502705
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:45 schreef Taurus het volgende:
Als jij al meteen 'n beetje verliefd bent (niet iedereen voelt dat zo snel aan) is het natuurlijk vervelend om te ontdekken dat hij het geheel nog niet als exclusief beschouwt, en zich aangetrokken voelt tot anderen en hier ook gehoor aan geeft. Maar het is niet raar of onbeschoft.

Er is nog geen sprake van een relatie, en dan bedoel ik niet 'er is nog niks afgesproken', maar hij voelt dat ook blijkbaar nog niet zo. Daar gaat in mijn beleving ook wel wat meer tijd overheen dan twee dates. :') Naar dat jij meteen hoteldebotel bent, maar voor anderen kan dat wat langer duren.

En tot dan is het nog lekker aanklooien. :+ Je moet helemaal niet willen weten wat 'ie nog met anderen doet, focus je lekker op hoe het tussen jullie loopt en geniet daarvan.

Edit: als je mij na twee dates al ter verantwoording zou roepen over wat ik nog met andere mannen zou doen op dat moment, zou ik zeggen 'aju paraplu'. Dus probeer zelf ook wat ruimdenkender te zijn en jaag 'm niet weg door nu al te claimen.
Wat een gelul. Jij vindt hoe 'wij' erinstaan blijkbaar nogal bekrompen/fout, terwijl als je serieus met iemand date moet je die persoon imo gewoon een echte kans geven. Dus niet nog met allerlei andere mensen bezig zijn. Dan ben je gewoon een flapdrol. Dus lul niet zo slap met je ruimdenkender. Ze hoeft er helemaal niet anders over te denken, hoe ze erover denkt is niks mis mee.
pi_131502709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 03:01 schreef Alweerz het volgende:
Ik vind dat je geen exclusiviteit kunt verwachten tijdens het daten, je hebt immers geen relatie met elkaar en 't kan nog alle kanten op.
Ik vind dat je het wel mag verwachten maar de kans is groot dat de ander dat anders ziet dus ik zou er niet zonder het erover te hebben gehad vanuitgaan.
pi_131502714
quote:

[..]

Joh, ze hebben maar 2 dates gehad. Belachelijk om dan boos te worden om zoiets. Dat zij zich in een relatie waant kan hij niets aan doen. Bovendien is jezelf in een relatie wanen na twee dates ook niet erg gezond. Überhaupt jezelf wanen in een relatie al, maargoed.

Ikzelf ben nu ook smoorverliefd, ik heb wel meerdere dates gehad en mocht hij een ander daten: jammer, maar ik kan hem daar feitelijk niet echt op afrekenen omdat we nog geen afspraken hebben.
pi_131502728
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 03:10 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Joh, ze hebben maar 2 dates gehad. Belachelijk om dan boos te worden om zoiets. Dat zij zich in een relatie waant kan hij niets aan doen. Bovendien is jezelf in een relatie wanen na twee dates ook niet erg gezond. Überhaupt jezelf wanen in een relatie al, maargoed.

Ikzelf ben nu ook smoorverliefd, ik heb wel meerdere dates gehad en mocht hij een ander daten: jammer, maar ik kan hem daar feitelijk niet echt op afrekenen omdat we nog geen afspraken hebben.
Ligt helemaal aan hoe die eerste twee dates zijn verlopen en wat daar is gezegd. Als daar, tussen de regels door wederzijds serieuze interesse is gecommuniceerd, dan denk ik dat enige teleurstelling en irritatie niet vreemd is.
pi_131502741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 03:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ligt helemaal aan hoe die eerste twee dates zijn verlopen en wat daar is gezegd. Als daar, tussen de regels door wederzijds serieuze interesse is gecommuniceerd, dan denk ik dat enige teleurstelling en irritatie niet vreemd is.
Jawel, 'leuk' contact kan ook gewoon leuk contact zijn voor hem, ze kan beter werken aan het gedrag dat ze zich min of meer waant in een relatie na twee afspraakjes. Das niet gezond.
pi_131502825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, dat hoop je. Meer ook niet, lijkt me. Dat verwachten, of dat zelfs eisen is natuurlijk niet terecht. Zij heeft ook niet vanaf date 1 gezegd 'goh, dit is zó'n waanzinnige date, ik zou het op prijs stellen als je het vanaf nu alleen bij mij houdt'. En hij hoeft dat ook zeker niet zelf zo te voelen.

Wat mij betreft heeft niemand hier schuld, er spelen gewoon verschillende verwachtingen. De één verwacht meteen exclusiviteit, de ander voelt dat (nog) niet.
Verwachten of eisen niet nee, dat zou idd belachelijk zijn. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat het een afknapper is, en je dan liever verder kijkt.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 24 september 2013 @ 06:41:09 #52
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_131502911
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:38 schreef rahul1001 het volgende:

[..]

te emotioneel

snap dat dan....

:').
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131503143
Je kunt toch ook aan twee vrouwen tegelijk denken?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 24 september 2013 @ 07:58:16 #54
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_131503279
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:38 schreef rahul1001 het volgende:

[..]

te emotioneel

snap dat dan....

Moet jij je zoveelste topic over het krijgen van een seksdate niet openen? :O
pi_131503368
Gewoon weer verder zoeken, van die ruggengraatloze op zicht kopers wordt je ook niet veel wijzer. Daar heb ik er meerdere van gekend, die zijn helemaal niet bezig met relaties, maar met scoren, en wel zo veel mogelijk.. De I wanna get as much out of life as possible! figuren, die kun je maar beter mijden als je niet dezelfde insteek hebt.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_131503383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:58 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Moet jij je zoveelste topic over het krijgen van een seksdate niet openen? :O
_O-
pi_131503711
Als een vrouw dit had gedaan dan hadden de heren haar waarschijnlijk een slet genoemd. Als je een echte heer bent, 'reserveer' je jezelf voor de persoon waarmee je aan het daten bent.

Typisch zo'n gevalletje van als je er een rationele verklaring voor kunt vinden is het goed. Niet dus.

TS, deze persoon is duidelijk niet klaar om zich te binden. Zijn moreel kompas is ook niet helemaal je van het. Wegwezen dus (of hem veel moeite voor je laten doen maar niet geven wat hij wil).
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131505050
quote:

Niks aan toe te voegen. Ik denk er precies hetzelfde over.
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:48:58 #59
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_131506330
Vraag of ie er wel serieus mee is. Volgens mij neemt hij het niet heel serieus als hij met een ander naar bed gaat. Confronteer hem er gewoon mee.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:06:13 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131508452
na 1 date exclusiviteit verwachten is natuurlijk niet echt handig.

Misschien is hij sowieso makkelijker met het naar bed gaan met een ander dan jij.
pi_131509135
quote:
Ja, daar moest ik ook aan denken. Ik denk dat het door al die Amerikaanse tv-series komt, dat het hier zoals daar is geworden.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_131509332
Ik zou, als ik met iemand aan het daten was, ook niet zomaar met iemand anders naar bed gaan, helemaal als die dates gewoon goed verlopen en je verder dan date 1 komt. Focussen op 1 persoon werkt nog altijd het beste, zodat je je helemaal open kunt stellen. Je hebt dan nog niet officieel een relatie inderdaad, maar het is zelfs in die periode ( vind ik ) niet netjes om naast het daten nog wat af te neuken met anderen. Ik snap TS' dillema dus prima, en ik zou persoonlijk niet doorgaan met daten als iemand dat zou doen.

MAAR, dat gezegd hebbende...jullie hebben niks afgesproken tijdens het daten, dus jullie verwachtingen zijn gewoon anders. Ik ben het helemaal met TS eens, maar hem ermee confronteren of erg boos reageren heeft ook vrij weinig zin. Hij heeft immers niets fout gedaan --> het was niet afgesproken. Als ik jou was zou ik gewoon zeggen dat je er achter bent gekomen dat hij met iemand anders naar bed is geweest tijdens het daten, en dat jij iemand bent die tijdens het daten ook al exclusiviteit verwacht, en dat jullie verwachten dus blijkbaar niet overeen komen. Verder niet boos worden dus.
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:41:16 #63
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_131509456
Heeft hij het überhaupt wel een date genoemd, of legt TS hem nu woorden in de mond?
We hebben geen idee hoe hij dit alles beschouwd en er wordt nu alleen maar gezeurd vanuit vrouwelijk oogpunt. Wat zij het noemt staat misschien helemaal niet gelijk aan wat hij het zou noemen.

Communicatie mensen! Vragen is weten, niet denken voor een ander.
pi_131511012
Door het daten met een meisje kan het zo zijn dat het testosteronpijl van de beste man nog wel eens wil stijgen maar hij als een beschaafd persoon jou niet gelijk bij de 1e, 2e of misschien zelfs 3e date wenst te penetreren. Dit als een soort van beleefdheid en zelfbeheersing. Echter is dit voor ons mannen best lastig en zijn wij soms genoodzaakt ons even te ontladen bij een ander vrouwwezen. Trek het je niet aan en vat het niet persoonlijk op. :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2013 @ 13:41:46 #65
163650 Greys
pi_131511225
Hij heeft niks 'fout' gedaan, het zegt alleen wel iets over dat ie niet strontverliefd is op TS.

Ben wel benieuwd hoe ze er achter is gekomen.
En of we uberhaupt nog iets van TS gaan horen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131511453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef Greys het volgende:
Hij heeft niks 'fout' gedaan, het zegt alleen wel iets over dat ie niet strontverliefd is op TS.

Ben wel benieuwd hoe ze er achter is gekomen.
En of we uberhaupt nog iets van TS gaan horen.
Dat is dus onzin. :)
Lees mijn vorige post. :)
pi_131511502
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef elvera_nm het volgende:
Na 2 dates al een heel toekomstbeeld in je hoofd hebben. :')___

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2013 13:49:40 ]
pi_131512871
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:35 schreef wenfer2 het volgende:
Door het daten met een meisje kan het zo zijn dat het testosteronpijl van de beste man nog wel eens wil stijgen maar hij als een beschaafd persoon jou niet gelijk bij de 1e, 2e of misschien zelfs 3e date wenst te penetreren. Dit als een soort van beleefdheid en zelfbeheersing. Echter is dit voor ons mannen best lastig en zijn wij soms genoodzaakt ons even te ontladen bij een ander vrouwwezen. Trek het je niet aan en vat het niet persoonlijk op. :)
Ach ga toch weg. Alsof een man een holbewoner zonder zelfbeheersing is die uit pure noodzaak iemand 'moet' neuken.
The meaning of life is to give life meaning.
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:54:58 #69
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_131513779
Wat een teleurstellend topic. :D

Toen ik de topictitel las dacht ik dat iemand tijdens een date seks had met een ander. :9 En dat dan de issue zou zijn of het wel zo beleefd is om mee te doen of toe te kijken.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:56:37 #70
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_131513836
Dan ga je toch niet met hem verder als je dat niet leuk vindt? Wat is precies het probleem, dat bepaal je toch zelf of dat wel of niet acceptabel is?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_131513898
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Ach ga toch weg. Alsof een man een holbewoner zonder zelfbeheersing is die uit pure noodzaak iemand 'moet' neuken.
Als een man kan neuken is dat altijd een gegronde reden. Behalve als ik weet dat ik al heb lopen zoenen en andere dingen met een chick zal ik dat natuurlijk voorlopig niet bij een ander doen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:01:40 #72
410729 strijdlustige_Ria
Objectiviteit met een knipoog
pi_131514017
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef heiden6 het volgende:
Hele rare verwachting als je dit niet besproken hebt. Om daar zomaar vanuit te gaan. _O- Vrouwen. :')
Ooit gehoord van emotie? of empathie? Mijn man heeft in zijn teen nog meer emotie dan jij in totaliteit.

On topic: Dat zegt genoeg over hoe serieus hij is meis, ik zou de aftocht blazen als ik jou was. Als je serieus aan het daten bent en je voelt dat er een wederzijdse klik is, dan vind ik dat je monogamie enigzins mag verwachten.

gr ria
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:02:59 #73
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_131514065
quote:
Zoals je deze drie pagina's leest, verschillen de meningen nogal. Zowel jou als je date zijn mening zijn valide.

Toen ik aan het daten was met mijn huidige vriendin, had ik ook nog een scharrel. Het is helemaal goed gekomen. Ik begrijp je teleurstelling, maar jij moet ook begrijpen dat niet iedereen jouw mening heeft.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_131514128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:01 schreef strijdlustige_Ria het volgende:

[..]

Ooit gehoord van emotie? of empathie? Mijn man heeft in zijn teen nog meer emotie dan jij in totaliteit.

On topic: Dat zegt genoeg over hoe serieus hij is meis, ik zou de aftocht blazen als ik jou was. Als je serieus aan het daten bent en je voelt dat er een wederzijdse klik is, dan vind ik dat je monogamie enigzins mag verwachten.

gr ria
Ria zijn man is de bitch in de relatie. :')
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:05:56 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131514131
Helemaal netjes is het misschien niet, maar aan de andere kant moet je er ook geen halszaak van maken. Het is maar een potje neuken. Of was het toevallig je zus(je) die hij ervan langs heeft gegeven?

En reageer niet zo panisch richting hem als je hem nog wel ziet zitten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:07:35 #76
410729 strijdlustige_Ria
pi_131514187
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:05 schreef unitedshoties het volgende:

[..]

Ria zijn man is de bitch in de relatie. :')
Nee, ik ben de ''bitch'' ( om ook even hip te praten). Mannen met emotie zijn de standaard in dit tijdperk.. jullie mannen hier zijn blijven hangen in de tijd dat vrouwen nog ondergeschikt waren.

gr ria
pi_131514276
1)Is de informatie dat hij met een ander naar bed is gegaan wel juist? Als er een jaloerse meid tegen jou loopt te stoken, zou ik dit met een korrel zout nemen.
2)Zo ja, als jij dit dan niet wil, kap het dan af. Als je hier niet mee kan leven.
En dan meteen een wijze les voor volgende dates: ook al is het niet romantisch, jouw insteek wat betreft daten noemen bij een volgende man, schept een hoop duidelijkheid. Iemand kan het hier niet mee eens zijn, maar hij kan dan weer verder gaan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_131514614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:

[..]

Nee, ik ben de ''bitch'' ( om ook even hip te praten). Mannen met emotie zijn de standaard in dit tijdperk.. jullie mannen hier zijn blijven hangen in de tijd dat vrouwen nog ondergeschikt waren.

gr ria
Vrouwen zijn niet ondergeschikt maar dat wil niet zeggen dat mannen geen mannen meer hoeven te zijn; vooral in nederland zie je het,, allemaal verwijfde mannnen die niks representatiefs voor hun zonen of dochters te bieden hebben.. :) Dat een man wat emotie mag laten zien is prima,maar ik weet gewoon met een zekerheid van 99% dat jij een bitch hebt.
pi_131514762
quote:

[..]

DE smoes die mannelijke sletten graag gebruiken inderdaad. Totale bullshit. Het is geen kwestie van je niet kunnen beheersen, maar van je niet willen beheersen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:23:59 #80
410729 strijdlustige_Ria
pi_131514783
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:20 schreef unitedshoties het volgende:

[..]

Vrouwen zijn niet ondergeschikt maar dat wil niet zeggen dat mannen geen mannen meer hoeven te zijn; vooral in nederland zie je het,, allemaal verwijfde mannnen die niks representatiefs voor hun zonen of dochters te bieden hebben.. :) Dat een man wat emotie mag laten zien is prima,maar ik weet gewoon met een zekerheid van 99% dat jij een bitch hebt.
Definieer wat volgens jou mannen zijn? Wij hebben een duidelijke taakverdeling thuis. Hendrik werkt,ik doe het huishouden. Enigszins ouderwets, maar ''wat is een man'' of; ''wat is een vrouw'', is wat heel anders.

Leg jij nu maar eens uit hoe een man moet zijn, wat is een man?
Succes, kortzichtigheid bespeur ik nu al in je volgende bericht.

gr ria
pi_131514907
quote:

[..]

Hij kan het natuurlijk ook niet doen. Maar net als bij vrouwen die op hun 30e opeen rammelende eierstokken hebben en in hun hooft allemaal lampjes gaan knipperen en toeters gaan loeien hebben mannen dit vanaf hun pakweg 12e elke zoveel dagen. Mocht een vent te lang droog staan maar wel erg gepamperd worden zonder happy end kan ervoor zorgen dat meneer zijn heil ergens anders gaat zoeken. Wellicht bij een minder beminbaar exemplaar welteverstaan.
pi_131515112
quote:
zoiets doe je toch niet als je gevoelens voor iemand hebt...

Jawel hoor.

Dat is redelijk normaal. Je leert een ander kennen en pas na verloop van tijd besluit je exclusief te worden. In de tussentijd date je ook met anderen, want misschien wil je daar wel exclusief mee worden.

(en sommigen kiezen nooit voor exclusief worden...)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_131515117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef strijdlustige_Ria het volgende:

[..]

Definieer wat volgens jou mannen zijn? Wij hebben een duidelijke taakverdeling thuis. Hendrik werkt,ik doe het huishouden. Enigszins ouderwets, maar ''wat is een man'' of; ''wat is een vrouw'', is wat heel anders.

Leg jij nu maar eens uit hoe een man moet zijn, wat is een man?
Succes, kortzichtigheid bespeur ik nu al in je volgende bericht.

gr ria
Een man is een leider in het gezin, net als roedels dieren dat doen. Een man moet werken, maar dat niet alleen. Behalve dat werken en gezin onderhouden moet hij ernaar streven zichzelf telkens te overtreffen zowel geestelijk, lichamelijk als mbt. Kennis. Een echte man heeft ooit gevochten, of is niet bang om in een gevecht te belanden en kan pas spreken van wijs/ en niet een mietje zijn als hij zichzelf in ieder geval bewezen heeft. Je hebt mensen die niks in het.leven hebben meegemaakt en zo dus nooit niet een echte man kunnen zijn. Het zijn slechts pussys die toevallig een onnozel ria'tje ervan hebben kunnen overtuigen dat onder al dat 'knuffelvet' een heuze piemeltje verscholen zit en hij toch geschikt is voor voortplanting. Samen zijn jullie geen man en vrouw maar mr.bitch & mrs.bitches.
pi_131515144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:

[..]

gr ria
Het heeft niets met mannen versus vrouwen te maken. :{w
pi_131515239
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:27 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Hij kan het natuurlijk ook niet doen. Maar net als bij vrouwen die op hun 30e opeen rammelende eierstokken hebben en in hun hooft allemaal lampjes gaan knipperen en toeters gaan loeien hebben mannen dit vanaf hun pakweg 12e elke zoveel dagen. Mocht een vent te lang droog staan maar wel erg gepamperd worden zonder happy end kan ervoor zorgen dat meneer zijn heil ergens anders gaat zoeken. Wellicht bij een minder beminbaar exemplaar welteverstaan.
Trollerig gelul natuurlijk, want je kan ook gewoon ff aan je pik trekken als de nood hoog is. Als je als man een meisje waar je één of meerdere keren mee op date bent geweest echt leuk vind ga je niet ff bij een andere meid je zaad dumpen omdat de druk zo hoog is hoor.
pi_131516345
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Trollerig gelul natuurlijk, want je kan ook gewoon ff aan je pik trekken als de nood hoog is. Als je als man een meisje waar je één of meerdere keren mee op date bent geweest echt leuk vind ga je niet ff bij een andere meid je zaad dumpen omdat de druk zo hoog is hoor.
Ligt er maar net aan of dat meisje waarmee ik date me wel of niet van seks voorziet. Zo niet is het niet serieus genoeg en ga ik gewoon door met mijn leven tot het tot een relatie komt.
pi_131516563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan of dat meisje waarmee ik date me wel of niet van seks voorziet. Zo niet is het niet serieus genoeg en ga ik gewoon door met mijn leven tot het tot een relatie komt.
Dus omdat een meisje er bijvoorbeeld voor kiest om pas bij date x seks met je te hebben, is het niet serieus genoeg en ga je het maar ergens anders halen. Nee, met die instelling kan ik me voorstellen dat het niet snel serieus wordt. :')
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:17:14 #88
410729 strijdlustige_Ria
pi_131516765
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dus omdat een meisje er bijvoorbeeld voor kiest om pas bij date x seks met je te hebben, is het niet serieus genoeg en ga je het maar ergens anders halen. Nee, met die instelling kan ik me voorstellen dat het niet snel serieus wordt. :')
+1

gr ria
pi_131516976
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:32 schreef unitedshoties het volgende:

[..]

Een man is een leider in het gezin, net als roedels dieren dat doen. Een man moet werken, maar dat niet alleen. Behalve dat werken en gezin onderhouden moet hij ernaar streven zichzelf telkens te overtreffen zowel geestelijk, lichamelijk als mbt. Kennis. Een echte man heeft ooit gevochten, of is niet bang om in een gevecht te belanden en kan pas spreken van wijs/ en niet een mietje zijn als hij zichzelf in ieder geval bewezen heeft. Je hebt mensen die niks in het.leven hebben meegemaakt en zo dus nooit niet een echte man kunnen zijn. Het zijn slechts pussys die toevallig een onnozel ria'tje ervan hebben kunnen overtuigen dat onder al dat 'knuffelvet' een heuze piemeltje verscholen zit en hij toch geschikt is voor voortplanting. Samen zijn jullie geen man en vrouw maar mr.bitch & mrs.bitches.
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_131517011
quote:

[..]

Ga er maar van uit dat die date niet meteen een neukmaatje is.
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:22:48 #91
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_131517014
quote:

[..]

Dus omdat
Er is geen omdat. Ik date met 1 vrouw. Ik neuk een andere.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:23:14 #92
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_131517037
quote:

[..]

Precies.

En nou snap ik wel dat velen een heel andere verwachting hebben van daten, maar goed dat is dan een verwachting.
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:23:43 #93
410729 strijdlustige_Ria
pi_131517055
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:32 schreef unitedshoties het volgende:

[..]

Jij hebt vroeger weinig liefde gehad, ik heb het met je te doen. En geen goede band met je vader. genegeerd worden of afstandelijkheid is geen teken van een goede ouder-kind relatie

Ria 1- 0 unitedshoties
pi_131517135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:22 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Er is geen omdat. Ik date met 1 vrouw. Ik neuk een andere.
Dat kan. Maar ik zou het als vrouw die met jou een date heeft wel fijn vinden om dit van te voren te weten, dan kan ze namelijk zelf bepalen of ze daarmee akkoord gaat of niet.
pi_131517204
quote:

[..]

Verschil in normen en waarden denk ik. Niemand bepaald mijn leven als ik een vrij man ben behalve ikzelf. Als ze exclusief wilt zijn, moet ze een relatie met me nemen. Wilt ze dat niet? Waarom moet ik mij dan aanpassen?

Sowieso is vaststellen bij welke date je sex gaat hebben echt pauper. Dat heeft niks met aantal dates te maken, maar het gevoel bij iemand en het moment. Als zij bij mij niet het gevoel heeft dat ze met mij sex wilt hebben, waarom zou ik dan wel het gevoel moeten hebben sex voor haar te laten?

Zeker zonder afspraken doe ik dat niet. Zit ik dalijk een maand droog omdat zij wilt daten, wie weet wat ze overigens buiten die tijd doet (want hey er zijn immers geen afspraken gemaakt). Of ze wilt alsnog niks met me, dan heb ik gewoon kansen en tijd verspild.

Mijn leven en wat ik wil plaats ik niet onder wat de ander wil. Alles is mogelijk zolang het maar eerlijk is. Ben net een trouwe hond in een relatie, want ik ben nooit vreemdgegaan en zal dit nooit doen. Maar als er geen sprake is van een relatie of verdere afspraken zou ik gewoon mijn leven leiden zoals ik deze zou doen als ik single zou zijn, en dat ben ik op dat moment dan ook.

Maarja ik zou zonder een relatie sowieso geen akkoord geven op zulke afspraken, een relatie is voor mij de enige reden waardoor ik me laat beperken in mijn doen en laten op dit gebied.

Noem het egoistisch, asociaal of whatever. Vind het zelf niet onredelijk wat ik typ.
pi_131517380
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat kan. Maar ik zou het als vrouw die met jou een date heeft wel fijn vinden om dit van te voren te weten, dan kan ze namelijk zelf bepalen of ze daarmee akkoord gaat of niet.
Ze heeft helemaal niks te maken met mijn verdere leven verder als ze geen relatie met me heeft. Een date is alleen kijken of het klikt en of je samen wel of geen relatie kan beginnen.

Ik ga sowieso geen relatie aan met een meisje waar ik geen seks mee gehad heb, en tot die tijd is het zeker niks serieus.

Natuurlijk kan ik het meisje in kwestie wel leuk vinden, maar in mijn dagelijks leven heb ik ook gewoon een fuckbuddy. Dus dan zou ik daar niks mee kunnen doen zodra ik zou daten omdat het meisje waarmee ik date graag exclusief wilt zijn maar niks compenseerd?

Sorry not going to happen, ik bepaal mijn eigen leven wel. Dank je.
pi_131517544
quote:

[..]

Dus omdat een meisje er bijvoorbeeld voor kiest om pas bij date x seks met je te hebben,
Date jij met meisjes van 16?
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:36:38 #98
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131517554
kunnen die trolkloontjes gewoon opzouten :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131517707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Date jij met meisjes van 16?
Nee, maar ik respecteer het als iemand niet direct na de eerste date het bed in wil duiken. Wat is daar mis mee?
pi_131517775
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nee, maar ik respecteer het als iemand niet direct na de eerste date het bed in wil duiken. Wat is daar mis mee?
Het lijkt me nogal wiedes dat je het accepteert als iemand geen seks wil ( :') ) maar 'geen seks na de eerste date', waar slaat dat op? Je wilt het of je wilt het niet. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')