Dit dus, kap het daten gewoon af en zie het als positief iets. Beter nu dan straks onder een relatiequote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Arriviste het volgende:
De vraag is even wat je ermee wilt/hoopt te bereiken als je hem er evt. mee confronteert.
Ondanks dat het (nog) niks is, zou dit voor mij wel het einde betekenen.
De eerste is een vrij nutteloze vraag en de tweede is een overbodige.quote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef DroogDok het volgende:
Hoeveel tijd zat er tussen de dates en hoeveel dagen na de date sliep hij met een ander?
Is hij ook met jou naar bed geweest?
Dit topic roept een hoop vragen op.
"Er was geen afspraak, dus hij heeft niks fout gedaan"quote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Joene het volgende:
Als je niets had afgesproken moet je ook niks verwachten. Hij ging z'n gang en jij mocht dat ook. Onzin om nu niet af te spreken maak het gewoon bespreekbaar zeg dat je had gehoopt dat hij geen ander nodig had ofzo.
Waande, daarmee sla je de spijker wel op zijn kop.quote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef elvera_nm het volgende:
Rare verwachting? Je date met elkaar omdat je elkaar juist leuk vindt en misschien meer verwacht.... en ja ik waande me al in een soort relatie omdat we ook zoveel en leuk contact hadden. Dan dit komt wel als een klap in mijn gezicht en is mijn toekomstbeeld samen wel aardig verstoord ja... Alsof het zo raar is om te verwachten dat je ook daadwerkelijk 'speciaal' bent voor diegene waarmee en waarvoor je date...
maar toch vragenquote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De eerste is een vrij nutteloze vraag en de tweede is een overbodige.
Je beeldt je iets (een 'samenzijn', een 'toekomst') in met iemand. Als je dat niet doet, dan voel je dus niets voor dat persoon.quote:Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waande, daarmee sla je de spijker wel op zijn kop.En toekomstbeeld, pff, mensen die zo praten na twee dates (
), onvoorstelbaar.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
In Nederland is dit inderdaad een ongewoon praktijk, dus eigenlijk moest hij het van te voren tegen jou zeggen. Het is kortom zijn schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Als ik het leuk heb met iemand geniet ik gewoon van het moment en denk ik niet na over volgend jaar. Dat heeft sowieso niet zo veel zin om over na te denken.quote:Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je beeldt je iets (een 'samenzijn', een 'toekomst') in met iemand. Als je dat niet doet, dan voel je dus niets voor dat persoon.
Dan heb je het dus 'gewoon leuk' met iemand en ben je niet verliefdquote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik het leuk heb met iemand geniet ik gewoon van het moment en denk ik niet na over volgend jaar. Dat heeft sowieso niet zo veel zin om over na te denken.
Onzin.quote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan heb je het dus 'gewoon leuk' met iemand en ben je niet verliefd
Als je al zo'n sterke gevoelens hebt waar wacht je dan nog op?quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
Ik heb momenteel 2 dates met een jongen erop zitten. Superleuk en we gaan voor de derde of eigenlijk gingen. Tijdens het daten met hem dacht ik juist dat ik enige exclusiviteit kon verwachten, we hadden het namelijk gezellig en gaven allebei aan verder te willen.
en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....
Ik denk dat ie dan zoiets heeft van: Damn ik zit niet eens in een relatie met haar en nu al zoveel gezeik na de 2e date, ik ben weg.quote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef eight het volgende:
[..]
Als je al zo'n sterke gevoelens hebt waar wacht je dan nog op?
Ik snap je dilemma wel maar tegelijkertijd zijn wij geen mindreaders.
Ga gewoon voor de 3de date en vertel wat je voelt en wat je dwarszit.
dit is juist de grote fout wat jullie vrouwen begaan.quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
Ik heb momenteel 2 dates met een jongen erop zitten. Superleuk en we gaan voor de derde of eigenlijk gingen. Tijdens het daten met hem dacht ik juist dat ik enige exclusiviteit kon verwachten, we hadden het namelijk gezellig en gaven allebei aan verder te willen.
Nu ben ik erachter gekomen dat hij seks heeft gehad met iemand tijdens onze dateperiode (tweede date). Heb nu echt zoiets van wtf... ik snap wel dat we geen relatie hebben maar enig zelfbehoud mag je toch wel verwachten en wat betekent ons daten dan of heeft hij dan minder gevoelens voor mij dan ik voor hem... hij is/was de enige waar ik aan dacht en waar ik naar verlangde....
Zit nu in mijn hoofd van: maar we hadden geen relatie en aan de andere kant... zoiets doe je toch niet als je gevoelens voor iemand hebt...
Heb nu het dilemma om wel weer contact te zoeken of niet. En moet ik hem dan hiermee confronteren?
Ik snap dat we geen relatie hadden maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld en boos.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
"Er was geen afspraak, dus hij heeft niks fout gedaan"
Daar gaat het toch niet om man. Het punt is of er sprake is van ontluikende liefde en dus of die kerel door de vlinders in zijn buik voor TS, alleen nog maar aan TS denkt of niet. Niet of hij een 'wet' heeft overtreden...
*iets mompelt over autisten*
Het ligt er natuurlijk maar aan hoe ze het brengt. Ze kan toch gewoon op een rustige manier haar gedachten met hem delen en kijken hoe hij reageert? Op die manier kom je er het beste achter hoe iemand in elkaar steekt. Ik vind namelijk dat ze an sich wel een begrijpelijk standpunt heeft, maar ze moet dit issue ook niet groter maken dan het is. Ze hadden immers geen relatie en bij de een ontwikkeld verliefdheid zich eerder dan bij de ander waardoor een mogelijke relatie voor hem misschien nog iets minder voor de hand liggend was/is dan voor haar.quote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan zoiets heeft van: Damn ik zit niet eens in een relatie met haar en nu al zoveel gezeik na de 2e date, ik ben weg.
ik denk dat TS voor zichzelf moet beslissen of ze na deze (betrouwbare?) info nog met hem verder wilt daten of het hierbij laat. Als je met hem verder wilt dan zou ik dit pas na een veeeeeeel latere stadium ter sprake brengen (als je er nog mee zit )....mocht alles goed gaan en je hem echt leuk blijft vinden. En als je t echt moeilijk vindt en op hem afgeknapt bent zou ik t afkappen.
Jaaa TS moet t zelf weten, maar ik ben het met jou eens en TS heeft gelijk. Ik zou zo erg op die gast afknappen dat ik m zou afwijzen. ik ben iemands prioriteit niet nummer zoveel en dat geldt ook voor TS, ze verdient beterquote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef Shockwave12 het volgende:
Ik vind dat je een punt hebt TS.
Als je met iemand date hou je het bij die ene persoon. Stel hij had gisteravond seks met dat meisje, vraagt dat meisje, kom je morgenavond weer? Nee, dan kan ik niet. Wat dan? Dan heb ik een date. En al zegt hij niet dat hij een date heeft tegen dat andere meisje, dan vind het nog steeds erg raar richting jouw.
Of jullie zitten te daten en ondertussen krijgt hij een whatsappje binnen van die ander van 'morgenavond bij mij'? :s Achterlijke situatie als je er goed over nadenkt. Óf hij gaat voor jouw, óf voor die ander.
Het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig, maar ik vind dat als je iets serieus meent met daten, dan heb je geen seks/date/whatever hebben met een 2e meisje.
Je kunt het wel ter sprake brengen bij hem of hij daarmee wil stoppen. Maar bij mij persoonlijk zou het al einde verhaal zijn. Ik hou niet van dat soort types. Maar goed, smaken verschillen ;-)
Dat blijkt maar weer, iemand die zich na twee dates (!!!!) met zulke dingen meent te moeten gaan bemoeien daar krijg ik spontaan jeuk van.quote:
Dit is nou een typisch voorbeeld van die egocentrische rotmentaliteit die tegenwoordig heerst. Of je het nu afspreekt of contractueel vastlegt of niet, er zijn naast die zelf opgelegde (en vooral opportunistische) regeltjes ook nog zoiets als respect, normen, waarden en fatsoen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Joene het volgende:
Als je niets had afgesproken moet je ook niks verwachten. Hij ging z'n gang en jij mocht dat ook.
Dit dus. Als je smoorverliefd op iemand bent, hoop je dat die ander dat ook zo voor jou voelt. En dat strookt totaal niet met het neuken van anderen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om man. Het punt is of er sprake is van ontluikende liefde en dus of die kerel door de vlinders in zijn buik voor TS, alleen nog maar aan TS denkt of niet. Niet of hij een 'wet' heeft overtreden...
Nou nou, je weet niet hoe ze er achter is gekomen dat hij nog wat met een ander doet. Twee dates is nog behoorlijk grijs gebied, hij heeft toch niet in haar gezicht gezegd 'even opschieten, er komt zo nog 'n ander die ik wil nemen'?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:47 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Dit is nou een typisch voorbeeld van die egocentrische rotmentaliteit die tegenwoordig heerst. Of je het nu afspreekt of contractueel vastlegt of niet, er zijn naast die zelf opgelegde (en vooral opportunistische) regeltjes ook nog zoiets als respect, normen, waarden en fatsoen.
Dat je er zelf flink op los wilt neuken met Jan en alleman moet je helemaal zelf weten. Maar heb dan ook de ballen en integriteit om iemand die de wereld van jou denkt hier vooraf van op de hoogte te stellen, en niet elke gelegenheid op een inhoudsloze wip die zich voordoet op krampachtige en wanhopige wijze aan te grijpen ten koste van zo iemand zijn/haar gevoel.
Ja, dat hoop je. Meer ook niet, lijkt me. Dat verwachten, of dat zelfs eisen is natuurlijk niet terecht. Zij heeft ook niet vanaf date 1 gezegd 'goh, dit is zó'n waanzinnige date, ik zou het op prijs stellen als je het vanaf nu alleen bij mij houdt'. En hij hoeft dat ook zeker niet zelf zo te voelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. Als je smoorverliefd op iemand bent, hoop je dat die ander dat ook zo voor jou voelt. En dat strookt totaal niet met het neuken van anderen.
Dat is ook maar persoonlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. Als je smoorverliefd op iemand bent, hoop je dat die ander dat ook zo voor jou voelt. En dat strookt totaal niet met het neuken van anderen.
Dus als jij smoorverliefd bent op een vrouw, heb je ook nog de behoefte om casual in het rond te neuken met andere vrouwen!??quote:
Zou niet weten waarom niet. Maar goed, latne we het on topic houden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus als jij smoorverliefd bent op een vrouw, heb je ook nog de behoefte om casual in het rond te neuken met andere vrouwen!??
Nou, ik voel die behoefte dan totaal niet. Ik zou het niet eens 'kunnen'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Maar goed, latne we het on topic houden.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef Shockwave12 het volgende:
Als je met iemand date hou je het bij die ene persoon. Stel hij had gisteravond seks met dat meisje, vraagt dat meisje, kom je morgenavond weer? Nee, dan kan ik niet. Wat dan? Dan heb ik een date. En al zegt hij niet dat hij een date heeft tegen dat andere meisje, dan vind het nog steeds erg raar richting jouw.
Of jullie zitten te daten en ondertussen krijgt hij een whatsappje binnen van die ander van 'morgenavond bij mij'? :s Achterlijke situatie als je er goed over nadenkt. Óf hij gaat voor jouw, óf voor die ander.
Het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig, maar ik vind dat als je iets serieus meent met daten, dan heb je geen seks/date/whatever hebben met een 2e meisje.
Je kunt het wel ter sprake brengen bij hem of hij daarmee wil stoppen. Maar bij mij persoonlijk zou het al einde verhaal zijn. Ik hou niet van dat soort types. Maar goed, smaken verschillen ;-)
Wat een gelul. Jij vindt hoe 'wij' erinstaan blijkbaar nogal bekrompen/fout, terwijl als je serieus met iemand date moet je die persoon imo gewoon een echte kans geven. Dus niet nog met allerlei andere mensen bezig zijn. Dan ben je gewoon een flapdrol. Dus lul niet zo slap met je ruimdenkender. Ze hoeft er helemaal niet anders over te denken, hoe ze erover denkt is niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:45 schreef Taurus het volgende:
Als jij al meteen 'n beetje verliefd bent (niet iedereen voelt dat zo snel aan) is het natuurlijk vervelend om te ontdekken dat hij het geheel nog niet als exclusief beschouwt, en zich aangetrokken voelt tot anderen en hier ook gehoor aan geeft. Maar het is niet raar of onbeschoft.
Er is nog geen sprake van een relatie, en dan bedoel ik niet 'er is nog niks afgesproken', maar hij voelt dat ook blijkbaar nog niet zo. Daar gaat in mijn beleving ook wel wat meer tijd overheen dan twee dates.Naar dat jij meteen hoteldebotel bent, maar voor anderen kan dat wat langer duren.
En tot dan is het nog lekker aanklooien.Je moet helemaal niet willen weten wat 'ie nog met anderen doet, focus je lekker op hoe het tussen jullie loopt en geniet daarvan.
Edit: als je mij na twee dates al ter verantwoording zou roepen over wat ik nog met andere mannen zou doen op dat moment, zou ik zeggen 'aju paraplu'. Dus probeer zelf ook wat ruimdenkender te zijn en jaag 'm niet weg door nu al te claimen.
Ik vind dat je het wel mag verwachten maar de kans is groot dat de ander dat anders ziet dus ik zou er niet zonder het erover te hebben gehad vanuitgaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 03:01 schreef Alweerz het volgende:
Ik vind dat je geen exclusiviteit kunt verwachten tijdens het daten, je hebt immers geen relatie met elkaar en 't kan nog alle kanten op.
Joh, ze hebben maar 2 dates gehad. Belachelijk om dan boos te worden om zoiets. Dat zij zich in een relatie waant kan hij niets aan doen. Bovendien is jezelf in een relatie wanen na twee dates ook niet erg gezond. Überhaupt jezelf wanen in een relatie al, maargoed.quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan hoe die eerste twee dates zijn verlopen en wat daar is gezegd. Als daar, tussen de regels door wederzijds serieuze interesse is gecommuniceerd, dan denk ik dat enige teleurstelling en irritatie niet vreemd is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 03:10 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Joh, ze hebben maar 2 dates gehad. Belachelijk om dan boos te worden om zoiets. Dat zij zich in een relatie waant kan hij niets aan doen. Bovendien is jezelf in een relatie wanen na twee dates ook niet erg gezond. Überhaupt jezelf wanen in een relatie al, maargoed.
Ikzelf ben nu ook smoorverliefd, ik heb wel meerdere dates gehad en mocht hij een ander daten: jammer, maar ik kan hem daar feitelijk niet echt op afrekenen omdat we nog geen afspraken hebben.
Jawel, 'leuk' contact kan ook gewoon leuk contact zijn voor hem, ze kan beter werken aan het gedrag dat ze zich min of meer waant in een relatie na twee afspraakjes. Das niet gezond.quote:Op dinsdag 24 september 2013 03:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan hoe die eerste twee dates zijn verlopen en wat daar is gezegd. Als daar, tussen de regels door wederzijds serieuze interesse is gecommuniceerd, dan denk ik dat enige teleurstelling en irritatie niet vreemd is.
Verwachten of eisen niet nee, dat zou idd belachelijk zijn. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat het een afknapper is, en je dan liever verder kijkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat hoop je. Meer ook niet, lijkt me. Dat verwachten, of dat zelfs eisen is natuurlijk niet terecht. Zij heeft ook niet vanaf date 1 gezegd 'goh, dit is zó'n waanzinnige date, ik zou het op prijs stellen als je het vanaf nu alleen bij mij houdt'. En hij hoeft dat ook zeker niet zelf zo te voelen.
Wat mij betreft heeft niemand hier schuld, er spelen gewoon verschillende verwachtingen. De één verwacht meteen exclusiviteit, de ander voelt dat (nog) niet.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:38 schreef rahul1001 het volgende:
[..]
dit is juist de grote fout wat jullie vrouwen begaan.
te emotioneel
denken vaak na met hun hart en gevoel.
verdomme man....jeetje zeg...hij had geen relatie met jou
snap dat dan....
waarom zou jij hem willen beperken om niet met andere het bed te delen?
voor hetzelfde geldt vond jij hem niks
gebruikte jij hem voor de seks
als jij dan met een andere het bed zou delen
dan zou het wel opeens allemaal kunnen.
mens toch...denk na aub!?
Moet jij je zoveelste topic over het krijgen van een seksdate niet openen?quote:Op maandag 23 september 2013 22:38 schreef rahul1001 het volgende:
[..]
dit is juist de grote fout wat jullie vrouwen begaan.
te emotioneel
denken vaak na met hun hart en gevoel.
verdomme man....jeetje zeg...hij had geen relatie met jou
snap dat dan....
waarom zou jij hem willen beperken om niet met andere het bed te delen?
voor hetzelfde geldt vond jij hem niks
gebruikte jij hem voor de seks
als jij dan met een andere het bed zou delen
dan zou het wel opeens allemaal kunnen.
mens toch...denk na aub!?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:58 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Moet jij je zoveelste topic over het krijgen van een seksdate niet openen?
Niks aan toe te voegen. Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef Shockwave12 het volgende:
Ja, daar moest ik ook aan denken. Ik denk dat het door al die Amerikaanse tv-series komt, dat het hier zoals daar is geworden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:57 schreef zarGon het volgende:
Moest denken aan R&P / Daten in Noord Amerika is een mijnenveld..
Dat is dus onzin.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef Greys het volgende:
Hij heeft niks 'fout' gedaan, het zegt alleen wel iets over dat ie niet strontverliefd is op TS.
Ben wel benieuwd hoe ze er achter is gekomen.
En of we uberhaupt nog iets van TS gaan horen.
Na 2 dates al een heel toekomstbeeld in je hoofd hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef elvera_nm het volgende:
Rare verwachting? Je date met elkaar omdat je elkaar juist leuk vindt en misschien meer verwacht.... en ja ik waande me al in een soort relatie omdat we ook zoveel en leuk contact hadden. Dan dit komt wel als een klap in mijn gezicht en is mijn toekomstbeeld samen wel aardig verstoord ja... Alsof het zo raar is om te verwachten dat je ook daadwerkelijk 'speciaal' bent voor diegene waarmee en waarvoor je date...
Ach ga toch weg. Alsof een man een holbewoner zonder zelfbeheersing is die uit pure noodzaak iemand 'moet' neuken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:35 schreef wenfer2 het volgende:
Door het daten met een meisje kan het zo zijn dat het testosteronpijl van de beste man nog wel eens wil stijgen maar hij als een beschaafd persoon jou niet gelijk bij de 1e, 2e of misschien zelfs 3e date wenst te penetreren. Dit als een soort van beleefdheid en zelfbeheersing. Echter is dit voor ons mannen best lastig en zijn wij soms genoodzaakt ons even te ontladen bij een ander vrouwwezen. Trek het je niet aan en vat het niet persoonlijk op.
Als een man kan neuken is dat altijd een gegronde reden. Behalve als ik weet dat ik al heb lopen zoenen en andere dingen met een chick zal ik dat natuurlijk voorlopig niet bij een ander doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Alsof een man een holbewoner zonder zelfbeheersing is die uit pure noodzaak iemand 'moet' neuken.
Ooit gehoord van emotie? of empathie? Mijn man heeft in zijn teen nog meer emotie dan jij in totaliteit.quote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef heiden6 het volgende:
Hele rare verwachting als je dit niet besproken hebt. Om daar zomaar vanuit te gaan.Vrouwen.
Zoals je deze drie pagina's leest, verschillen de meningen nogal. Zowel jou als je date zijn mening zijn valide.quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
Heb nu het dilemma om wel weer contact te zoeken of niet. En moet ik hem dan hiermee confronteren?
Ik snap dat we geen relatie hadden maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld en boos.
Ria zijn man is de bitch in de relatie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:01 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Ooit gehoord van emotie? of empathie? Mijn man heeft in zijn teen nog meer emotie dan jij in totaliteit.
On topic: Dat zegt genoeg over hoe serieus hij is meis, ik zou de aftocht blazen als ik jou was. Als je serieus aan het daten bent en je voelt dat er een wederzijdse klik is, dan vind ik dat je monogamie enigzins mag verwachten.
gr ria
Nee, ik ben de ''bitch'' ( om ook even hip te praten). Mannen met emotie zijn de standaard in dit tijdperk.. jullie mannen hier zijn blijven hangen in de tijd dat vrouwen nog ondergeschikt waren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:05 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Ria zijn man is de bitch in de relatie.
Vrouwen zijn niet ondergeschikt maar dat wil niet zeggen dat mannen geen mannen meer hoeven te zijn; vooral in nederland zie je het,, allemaal verwijfde mannnen die niks representatiefs voor hun zonen of dochters te bieden hebben..quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Nee, ik ben de ''bitch'' ( om ook even hip te praten). Mannen met emotie zijn de standaard in dit tijdperk.. jullie mannen hier zijn blijven hangen in de tijd dat vrouwen nog ondergeschikt waren.
gr ria
DE smoes die mannelijke sletten graag gebruiken inderdaad. Totale bullshit. Het is geen kwestie van je niet kunnen beheersen, maar van je niet willen beheersen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Alsof een man een holbewoner zonder zelfbeheersing is die uit pure noodzaak iemand 'moet' neuken.
Definieer wat volgens jou mannen zijn? Wij hebben een duidelijke taakverdeling thuis. Hendrik werkt,ik doe het huishouden. Enigszins ouderwets, maar ''wat is een man'' of; ''wat is een vrouw'', is wat heel anders.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:20 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet ondergeschikt maar dat wil niet zeggen dat mannen geen mannen meer hoeven te zijn; vooral in nederland zie je het,, allemaal verwijfde mannnen die niks representatiefs voor hun zonen of dochters te bieden hebben..Dat een man wat emotie mag laten zien is prima,maar ik weet gewoon met een zekerheid van 99% dat jij een bitch hebt.
Hij kan het natuurlijk ook niet doen. Maar net als bij vrouwen die op hun 30e opeen rammelende eierstokken hebben en in hun hooft allemaal lampjes gaan knipperen en toeters gaan loeien hebben mannen dit vanaf hun pakweg 12e elke zoveel dagen. Mocht een vent te lang droog staan maar wel erg gepamperd worden zonder happy end kan ervoor zorgen dat meneer zijn heil ergens anders gaat zoeken. Wellicht bij een minder beminbaar exemplaar welteverstaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef elvera_nm het volgende:
zoiets doe je toch niet als je gevoelens voor iemand hebt...
Een man is een leider in het gezin, net als roedels dieren dat doen. Een man moet werken, maar dat niet alleen. Behalve dat werken en gezin onderhouden moet hij ernaar streven zichzelf telkens te overtreffen zowel geestelijk, lichamelijk als mbt. Kennis. Een echte man heeft ooit gevochten, of is niet bang om in een gevecht te belanden en kan pas spreken van wijs/ en niet een mietje zijn als hij zichzelf in ieder geval bewezen heeft. Je hebt mensen die niks in het.leven hebben meegemaakt en zo dus nooit niet een echte man kunnen zijn. Het zijn slechts pussys die toevallig een onnozel ria'tje ervan hebben kunnen overtuigen dat onder al dat 'knuffelvet' een heuze piemeltje verscholen zit en hij toch geschikt is voor voortplanting. Samen zijn jullie geen man en vrouw maar mr.bitch & mrs.bitches.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Definieer wat volgens jou mannen zijn? Wij hebben een duidelijke taakverdeling thuis. Hendrik werkt,ik doe het huishouden. Enigszins ouderwets, maar ''wat is een man'' of; ''wat is een vrouw'', is wat heel anders.
Leg jij nu maar eens uit hoe een man moet zijn, wat is een man?
Succes, kortzichtigheid bespeur ik nu al in je volgende bericht.
gr ria
Het heeft niets met mannen versus vrouwen te maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Nee, ik ben de ''bitch'' ( om ook even hip te praten). Mannen met emotie zijn de standaard in dit tijdperk.. jullie mannen hier zijn blijven hangen in de tijd dat vrouwen nog ondergeschikt waren.
gr ria
Trollerig gelul natuurlijk, want je kan ook gewoon ff aan je pik trekken als de nood hoog is. Als je als man een meisje waar je één of meerdere keren mee op date bent geweest echt leuk vind ga je niet ff bij een andere meid je zaad dumpen omdat de druk zo hoog is hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hij kan het natuurlijk ook niet doen. Maar net als bij vrouwen die op hun 30e opeen rammelende eierstokken hebben en in hun hooft allemaal lampjes gaan knipperen en toeters gaan loeien hebben mannen dit vanaf hun pakweg 12e elke zoveel dagen. Mocht een vent te lang droog staan maar wel erg gepamperd worden zonder happy end kan ervoor zorgen dat meneer zijn heil ergens anders gaat zoeken. Wellicht bij een minder beminbaar exemplaar welteverstaan.
Ligt er maar net aan of dat meisje waarmee ik date me wel of niet van seks voorziet. Zo niet is het niet serieus genoeg en ga ik gewoon door met mijn leven tot het tot een relatie komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Trollerig gelul natuurlijk, want je kan ook gewoon ff aan je pik trekken als de nood hoog is. Als je als man een meisje waar je één of meerdere keren mee op date bent geweest echt leuk vind ga je niet ff bij een andere meid je zaad dumpen omdat de druk zo hoog is hoor.
Dus omdat een meisje er bijvoorbeeld voor kiest om pas bij date x seks met je te hebben, is het niet serieus genoeg en ga je het maar ergens anders halen. Nee, met die instelling kan ik me voorstellen dat het niet snel serieus wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of dat meisje waarmee ik date me wel of niet van seks voorziet. Zo niet is het niet serieus genoeg en ga ik gewoon door met mijn leven tot het tot een relatie komt.
+1quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus omdat een meisje er bijvoorbeeld voor kiest om pas bij date x seks met je te hebben, is het niet serieus genoeg en ga je het maar ergens anders halen. Nee, met die instelling kan ik me voorstellen dat het niet snel serieus wordt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:32 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Een man is een leider in het gezin, net als roedels dieren dat doen. Een man moet werken, maar dat niet alleen. Behalve dat werken en gezin onderhouden moet hij ernaar streven zichzelf telkens te overtreffen zowel geestelijk, lichamelijk als mbt. Kennis. Een echte man heeft ooit gevochten, of is niet bang om in een gevecht te belanden en kan pas spreken van wijs/ en niet een mietje zijn als hij zichzelf in ieder geval bewezen heeft. Je hebt mensen die niks in het.leven hebben meegemaakt en zo dus nooit niet een echte man kunnen zijn. Het zijn slechts pussys die toevallig een onnozel ria'tje ervan hebben kunnen overtuigen dat onder al dat 'knuffelvet' een heuze piemeltje verscholen zit en hij toch geschikt is voor voortplanting. Samen zijn jullie geen man en vrouw maar mr.bitch & mrs.bitches.
Ga er maar van uit dat die date niet meteen een neukmaatje is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of dat meisje waarmee ik date me wel of niet van seks voorziet. Zo niet is het niet serieus genoeg en ga ik gewoon door met mijn leven tot het tot een relatie komt.
Er is geen omdat. Ik date met 1 vrouw. Ik neuk een andere.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger weinig liefde gehad, ik heb het met je te doen. En geen goede band met je vader. genegeerd worden of afstandelijkheid is geen teken van een goede ouder-kind relatiequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:32 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Een man is een leider in het gezin, net als roedels dieren dat doen. Een man moet werken, maar dat niet alleen. Behalve dat werken en gezin onderhouden moet hij ernaar streven zichzelf telkens te overtreffen zowel geestelijk, lichamelijk als mbt. Kennis. Een echte man heeft ooit gevochten, of is niet bang om in een gevecht te belanden en kan pas spreken van wijs/ en niet een mietje zijn als hij zichzelf in ieder geval bewezen heeft. Je hebt mensen die niks in het.leven hebben meegemaakt en zo dus nooit niet een echte man kunnen zijn. Het zijn slechts pussys die toevallig een onnozel ria'tje ervan hebben kunnen overtuigen dat onder al dat 'knuffelvet' een heuze piemeltje verscholen zit en hij toch geschikt is voor voortplanting. Samen zijn jullie geen man en vrouw maar mr.bitch & mrs.bitches.
Dat kan. Maar ik zou het als vrouw die met jou een date heeft wel fijn vinden om dit van te voren te weten, dan kan ze namelijk zelf bepalen of ze daarmee akkoord gaat of niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:22 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Er is geen omdat. Ik date met 1 vrouw. Ik neuk een andere.
Verschil in normen en waarden denk ik. Niemand bepaald mijn leven als ik een vrij man ben behalve ikzelf. Als ze exclusief wilt zijn, moet ze een relatie met me nemen. Wilt ze dat niet? Waarom moet ik mij dan aanpassen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus omdat een meisje er bijvoorbeeld voor kiest om pas bij date x seks met je te hebben, is het niet serieus genoeg en ga je het maar ergens anders halen. Nee, met die instelling kan ik me voorstellen dat het niet snel serieus wordt.
Ze heeft helemaal niks te maken met mijn verdere leven verder als ze geen relatie met me heeft. Een date is alleen kijken of het klikt en of je samen wel of geen relatie kan beginnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik zou het als vrouw die met jou een date heeft wel fijn vinden om dit van te voren te weten, dan kan ze namelijk zelf bepalen of ze daarmee akkoord gaat of niet.
Date jij met meisjes van 16?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus omdat een meisje er bijvoorbeeld voor kiest om pas bij date x seks met je te hebben,
Nee, maar ik respecteer het als iemand niet direct na de eerste date het bed in wil duiken. Wat is daar mis mee?quote:
Het lijkt me nogal wiedes dat je het accepteert als iemand geen seks wil (quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, maar ik respecteer het als iemand niet direct na de eerste date het bed in wil duiken. Wat is daar mis mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |