quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder deed dan aardappelen in een schaal met een laagje water en dan 15 minuten op vol vermogen in de magnetron
Kinderachtig dat ik kook naar wat hij ook lekker vindt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn, ik vind het kinderachtigmaar goed.
Dat is ook gewoon niet leuk, vooral als je er veel moeite in hebt gestoken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kinderachtig dat ik kook naar wat hij ook lekker vindt?
Dat kan.Wat dat betreft lijk ik veel te veel op mijn moeder die vroeger ook altijd voor ons (de kinderen) spaghetti ging maken en dan daarnaast aardappelen; groenten en vlees voor pa want dat luste hij niet
(Heeft ie ondertussen wel leren eten; maar ze heeft het wel erg lang gedaan)
Nouja ik moet idd gewoon ook koken wat ie 'niet zo lekker' vindt en er mij niet veel van aantrekken. Alleen trek ik me dat wel aan...Das vooral mijn probleem
Eh nee. Kinderachtig dat hij niet meer dan twee happen vreet als hij het een beetje mwah vindtquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kinderachtig dat ik kook naar wat hij ook lekker vindt?
Dat kan.Wat dat betreft lijk ik veel te veel op mijn moeder die vroeger ook altijd voor ons (de kinderen) spaghetti ging maken en dan daarnaast aardappelen; groenten en vlees voor pa want dat luste hij niet
(Heeft ie ondertussen wel leren eten; maar ze heeft het wel erg lang gedaan)
Nouja ik moet idd gewoon ook koken wat ie 'niet zo lekker' vindt en er mij niet veel van aantrekken. Alleen trek ik me dat wel aan...Das vooral mijn probleem
Whaha ja ok truequote:Op dinsdag 24 september 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh nee. Kinderachtig dat hij niet meer dan twee happen vreet als hij het een beetje mwah vindt
Jup hier ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat komt gewoon omdat er bij ons thuis een "niet janken maar je bord leegvreten" policy werd gehanteerd denk ik
Nee maar goed, Cif heeft wel meer dingen mee gekregen in zijn opvoeding die ik zelf nogal anders zou doen als ik kinderen hadquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaha ja ok trueAlhoewel ik nog wel eens quinoa zal maken hoor; want ik vind het gewoon echt heel erg lekker
En dan eet ie maar brood
[..]
Jup hier ookEn ik merk gewoon dat cif dat nooit heeft moeten doen thuis. Nooit... Wij moesten altijd ons bord leeg eten EN NETJES !
Cif nietDie is verder geen euh... nette eter
![]()
Ik denk eerder het 1e, dat ze zelf iets meegemaakt heeft oid en dat ze er niet over wil praten. Ik zou dan iemand sterkte wensen ook slecht trekken nl.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
En inmiddels van al mijn collega's even een "sterkte" o.i.d. gewenst gehad... behalve van die ene... zit het onderwerp nota bene te bespreken waar ze naast zit![]()
(ik eis niet dat mensen me sterkte wensen hoor, ben alleen wel benieuwd wat er achter zit. Zou het oud zeer naar boven brengen? Zou ze me een aansteller vinden?)
compromis: kipgehaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
het kost mij ook moeite hoor, soms. Een compromis. Ik maak al jaren de pasta met gehakt. BB wilde laatst met kip. Nou dan ben ik van slag. Dat hoort niet met kip![]()
![]()
Ja op 1 of andere manier lukte dat bij ons wel erg goedquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Het lijkt me ook lastig als je zelf ooit kinderen hebt, een partner die moeilijk eet.
Hoe kun je nou in godsnaam je kinderen vertellen dat je moet eten wat de pot schaft als pa/ma dat niet hoeft?
Ik denk ook wel zoiets... Dat ze zoiets heeft meegemaakt misschien... En het moeilijk vindt om erover te praten... ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk eerder het 1e, dat ze zelf iets meegemaakt heeft oid en dat ze er niet over wil praten. Ik zou dan iemand sterkte wensen ook slecht trekken nl.
Is lekker johhh !! en met zalm... Of gamba's OMNOMNOMquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
het kost mij ook moeite hoor, soms. Een compromis. Ik maak al jaren de pasta met gehakt. BB wilde laatst met kip. Nou dan ben ik van slag. Dat hoort niet met kip![]()
![]()
I agree. Pasta hoort met gehakt. Of met vis, dat kan ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |