quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
ik geniet volopquote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Klojo120 het volgende:
Mono gaat wel lekker vandaag geloof ik.
Mindfucken met mensen is leukquote:Op maandag 23 september 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
Moira weet nog niet wat ze gaat krijgen van mij voor d'r verjaardag
Zo leuk om d'r een beetje te fucken door nu rustig aan dingen uit te zoeken/aan te schaffen voor haar cadeau terwijl ze op een andere laptop zelf aan het chillen is
Ik hou daar zo van
Koop een stukje maan.quote:Op maandag 23 september 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
Zo leuk om d'r een beetje te fucken door nu rustig aan dingen uit te zoeken/aan te schaffen voor haar cadeau terwijl ze op een andere laptop zelf aan het chillen is
Ik hou daar zo van
seizoenkaarten voor feyenoord?quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel goed idee voor later though
Ik heb nou iets tofs voor d'r gegereld
Neuzenquote:Op maandag 23 september 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is een neus_!
Slaan we nog wel uit d'r
quote:
Neuh dat niet, ga d'r wel meenemen binnenkort naar een thuis wedstrijd. Ben zelf ook al te lang niet meer geweest. Wel jammer, maar kwam er gewoon niet van helaasquote:
Dat is mooi, jammer dat je niet meer vaker kan gaanquote:Op maandag 23 september 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Neuh dat niet, ga d'r wel meenemen binnenkort naar een thuis wedstrijd. Ben zelf ook al te lang niet meer geweest. Wel jammer, maar kwam er gewoon niet van helaas
witte chocolaquote:Op maandag 23 september 2013 21:13 schreef Monopoly het volgende:
Die beat
Gewoon bazig. Ik blijf genieten van deze dwaas
quote:Op maandag 23 september 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is een neus_!
Slaan we nog wel uit d'r
Je kunt een meisje wel uit Amsterdam halen, maar je haalt Amsterdam niet uit het meisjequote:
Het is lullig dat jij beter bent in dat soort mindfucks dan ikquote:Op maandag 23 september 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou daar zo van
Dat kan wel, alleen post ik niet hoe dat kan anders krijg ik weer een perm banquote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Je kunt een meisje wel uit Amsterdam halen, maar je haalt Amsterdam niet uit het meisje
Pikstraf voor monoquote:Op maandag 23 september 2013 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is lullig dat jij beter bent in dat soort mindfucks dan ik
Mja ik ben dan weer beter in andere dingen
quote:Op maandag 23 september 2013 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen post ik niet hoe dat kan anders krijg ik weer een perm ban
PAS NA 15 KLAPPEN KWAM IK SCHOKKEND KLAARquote:Op maandag 23 september 2013 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is lullig dat jij beter bent in dat soort mindfucks dan ik
Mja ik ben dan weer beter in andere dingen
quote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Je kunt een meisje wel uit Amsterdam halen, maar je haalt Amsterdam niet uit het meisje
downiequote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow egt diepe citaat in je sig man
Jij vindt het niet raar dat een account uit 2006 maar 30K+ posts heeft? Dankzij Yvonne weer unban gekregenquote:
Van wanneer tot wanneer was je gebanned dan?quote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij vindt het niet raar dat een account uit 2006 maar 30K+ posts heeft? Dankzij Yvonne weer unban gekregen![]()
jawelquote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet alle Amsterdammers zijn joden![]()
Ik ben gedoopt tot het protestantisme
quote:
In de Emma kerkquote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
Dat was mijn kloon maar met zelfde UI van deze accountquote:Op maandag 23 september 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer was je gebanned dan?Want heb je volgens mij in 2010 ook wel zien rondwaggelen enzo
Deze man weetquote:Op maandag 23 september 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Australië is best eenmooi land hoor
quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet alle Amsterdammers zijn joden![]()
Dit dusquote:
Ik ben een bountyquote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik zag laatst zo'n filmpje van één gast die snoop dogg, jay z, Eminem enzo na deed in zo'n moeilijk epishce rapsong.
Iemand die weet wie ik bedoel / welk filmpje ?
Niet zomaar een keutel, echt zo'n halve lap diarreestront; wanneer je te pittig gegeten hebt of als je teveel gezopen hebt en je op de pot loopt leeg te lopen, waar je de damp gewoon vanaf ziet komen; totdat je mondhoeken scheuren en er alleen maar nog schijt uit je oren, oogkassen en neus druipen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de volgende keer dat je je muil opentrekt schijt ik je hele bek vol
doe je autistische verhalen maar tegen iemand anders spuienquote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet zomaar een keutel, echt zo'n halve lap diarreestront; wanneer je te pittig gegeten hebt of als je teveel gezopen hebt en je op de pot loopt leeg te lopen, waar je de damp gewoon vanaf ziet komen; totdat je mondhoeken scheuren en er alleen maar nog schijt uit je oren, oogkassen en neus druipen.
Klinkt wel spannendquote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet zomaar een keutel, echt zo'n halve lap diarreestront; wanneer je te pittig gegeten hebt of als je teveel gezopen hebt en je op de pot loopt leeg te lopen, waar je de damp gewoon vanaf ziet komen; totdat je mondhoeken scheuren en er alleen maar nog schijt uit je oren, oogkassen en neus druipen.
Als ik dan schijt in je oogkas, lekt het dan ook uit je anus?quote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zag laatst een kerel bij de MC Donalds die zijn lul uit zijn broek pakte en er mee ging rondzwaaien. Iemand weet welk filmpje ik bedoel?quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik zag laatst zo'n filmpje van één gast die snoop dogg, jay z, Eminem enzo na deed in zo'n moeilijk epishce rapsong.
Iemand die weet wie ik bedoel / welk filmpje ?
Ik ben 3x klaar gekomen tijdens het lezenquote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Erg jammer ditquote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh jij bepaalt of ik in de Emma kerk gedoopt ben of niet?
[..]
Ajax
Wheheheheheheequote:Op maandag 23 september 2013 21:37 schreef Viro het volgende:
[Video] Stel neukt achter stuur op snelweg
Mono...
Eigenlijk geef ik geen neuk om voetbalquote:Op maandag 23 september 2013 21:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben 3x klaar gekomen tijdens het lezen
[..]
Erg jammer dit
Hehehe en mijn ex er maar honderden euro's voor betalenquote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon een Pioneer headphone uit de weggeef en hij werkt ook nog goed
quote:Op maandag 23 september 2013 21:37 schreef Viro het volgende:
[Video] Stel neukt achter stuur op snelweg
Mono...
Flikker dan eens op met je PEC-Ajax statusupdatesquote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk geef ik geen neuk om voetbal
Neequote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker dan eens op met je PEC-Ajax statusupdates![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker dan eens op met je PEC-Ajax statusupdates![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk geef ik geen neuk om voetbal
Zo een die je oor helemaal "bedekt"?quote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon een Pioneer headphone uit de weggeef en hij werkt ook nog goed
quote:
Whehe ik kijk eigenlijk alleen het WK en alleen de wedstrijden die NL speeltquote:Op maandag 23 september 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
NeeAls er eenmaal een wedstrijd is met een ploeg die ik wel zou willen zien winnen is die shit aan ook
Pics?quote:Op maandag 23 september 2013 21:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dank je wel, nu heb ik zaad in mijn broekje
Hier alleen EK en WK, de rest boeit mij niet.quote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe ik kijk eigenlijk alleen het WK en alleen de wedstrijden die NL speelt
Ik normaal ook, die shit die er toe doet en waardoor bier zuipen in de kroeg nóg gezelliger is.quote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe ik kijk eigenlijk alleen het WK en alleen de wedstrijden die NL speelt
BRB even richting rukbunkerquote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Lolhello en dan de meest gebruikte extensie qua websites.
Best wel geil
quote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die doet moira wel.
[ afbeelding ]
slechte grappen zijn altijd wel een reden om te lachenquote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo fucking chill, echt zo wachten of mensen lachen om de slechte grap.
HELEMAAL NAAR DE KLOOOOOTTTUUUUHHHquote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Uurtje terug nog even Amnesia Haze opgehaald bij de shop. Koop ik normaal nooit maar ach voor een keer..
helemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalhelemaalquote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HELEMAAL NAAR DE KLOOOOOTTTUUUUHHH
quote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HELEMAAL NAAR DE KLOOOOOTTTUUUUHHH
waar koop jij dat eigenlijk van, je werkt toch niet?quote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Uurtje terug nog even Amnesia Haze opgehaald bij de shop. Koop ik normaal nooit maar ach voor een keer..
quote:
Thanks nogquote:
Nou neequote:
Nou, neequote:Op maandag 23 september 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gaat hij gewoon een middagje WoW'en maar hij doet alsof.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar koop jij dat eigenlijk van, je werkt toch niet?
Was ze niet dik?quote:Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
Ben blij dat ik naar die chick ben gegaan
Lief gezichtje, mooi lichaam, grappig, totally fuckable
En misschien zelfs relatiemateriaal
Nee, totaal niet. Ze was perfect.quote:
Thanksquote:
watquote:Op maandag 23 september 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Thanks
Maar nu wil ik weten welke techniek ik heb gebruikt om haar te fixen
Jammer, niet gemaakt, was te gefixed... op fixen.quote:
je hebt haar naam toch, dus haar facebook jonguhquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jammer, niet gemaakt, was te gefixed... op fixen.
En agressieve fix methode, niet "kom pics jwz schattig alles"
Geen achternaamquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt haar naam toch, dus haar facebook jonguh
Gast ik ben de hele middag/avond weggeweest, anders kwam ik echt wel hoor, nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Murdera het volgende:
Nu ben ik toch echt benieuwd. Is er iemand die er een zak van geloofd?
HEB IK NIET JONGE.quote:
heb naam + woonplaats gezocht, geen resultaten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo heb je haar niet op FB ofzo?Je moet toch wel ergens een foto hebben/vinden?
Dan ben je geen agressieve fixerquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef FL_Freak het volgende:
Overigens achternaam is een van de eerste dingen waar je achterkomt op een date
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
heb naam + woonplaats gezocht, geen resultaten.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan ben je geen agressieve fixer
vond het niet zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
Iemand Battlestar Galactica gekeken? Heb zin in een sci-fi serie.
16.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef Typisch het volgende:
Ik ken geen mensen die ik persoonlijk ontmoet heb (dus 1 op 1) waarvan ik de achternaam niet weet.
[..]
zegt het pikkie van 16
nee, gedachte van behoefte in haar hoofd zetten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef Murdera het volgende:
Dat gelul over agressieve fixer en daarmee scoren geloof ik alleen als je ermee bedoelt dat je haar met een knuppel in haar nek ragt en haar neukt als ze bewusteloos op de grond ligt. Nofi.
Ik weet niet welke mindset je precies bedoelt, maar een beetje interesse tonen in iemand doet het vaak goed. Daar hoort onder andere hobby's en achternaam bij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
16.
16 is een leeftijd.
Leeftijd.
De tijd dat je leeft.
Het zegt iets over de tijd dat je leeft.
What the fuck heeft dat met iets anders te maken dan leeftijd?
Als je eenmaal in die mindset zit, jongen.
Tevens: de bier hielp ook
Yoloquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Agressieve fixer klinkt ook niet erg vriendelijk
Denken dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet welke mindset je precies bedoelt, maar een beetje interesse tonen in iemand doet het vaak goed. Daar hoort onder andere hobby's en achternaam bij.
Bazen serie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
Iemand Battlestar Galactica gekeken? Heb zin in een sci-fi serie.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
Ga je me nu aanvallen? Doet me niks haha
quote:
Ik val je niet aan. Ik probeer te bedenken hoe zoiets gaat, dat je 'al die shit echt wel weet' maar niet haar achternaam.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet doe.
Weet d'r hobbies, verleden, al die shit echt wel, alleen geen achternaam, wow man zo erg.
Ga je me nu aanvallen? Doet me niks haha
Mad-skills,quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik val je niet aan. Ik probeer te bedenken hoe zoiets gaat, dat je 'al die shit echt wel weet' maar niet haar achternaam.
Niet zo snel in defence mode schieten.
Da's niet waar. Toffe meisjes waarin toekomst zit doen dat wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Geloof haar trouwens niet uns, een chick vertelt nooit haar echte verleden op de eerste date.
Hoop het. Kwam het tegen op Netflix US en zou goed voor mij moeten zijn. Straks maar een episodetje of wat checken.quote:
Haar school verleden en die zooi, niet haar levensverhaalquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Geloof haar trouwens niet uns, een chick vertelt nooit haar echte verleden op de eerste date.
Het begint al koala vet. Eerst heb je vier afl mini serie ofzo en dan beginnen de seizoenen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop het. Kwam het tegen op Netflix US en zou goed voor mij moeten zijn. Straks maar een episodetje of wat checken.
Dan ben ik alleen nog maar niet toffe chicks tegen gekomen. Hence the pi trouwens, was maar semi-serieus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's niet waar. Toffe meisjes waarin toekomst zit doen dat wel.
ok, niks mee beginnen dusquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:19 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens al naaktpics van d'r gefixed via een maat.
Graag ¤500'- per foto.
Ik weet, ik weetquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ben ik alleen nog maar niet toffe chicks tegen gekomen. Hence the pi trouwens, was maar semi-serieus.
Nee joh, kanjer wijven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, ik weetMaar toffe meisjes komen ooit in ieders leven
Haha geloof het of niet, ik ben tering blijquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ok, niks mee beginnen dus
en dan nog haar achternaam niet weten?
gelul swa
Hoop dat die van mono een beetje opschiet dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, ik weetMaar toffe meisjes komen ooit in ieders leven
Klopt denk ik wel ja, mijn tieten gaan hangen als ik die ooit krijg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha geloof het of niet, ik ben tering blij
Een beter lichaam kan jij niet krijgen
Vinden dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt denk ik wel ja, mijn tieten gaan hangen als ik die ooit krijg.
De laatste rustplaats van Mono's hart ligt bij jou, dat weet je tochquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoop dat die van mono een beetje opschiet dan.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt denk ik wel ja, mijn tieten gaan hangen als ik die ooit krijg.
bijna genoeg geld voor de operatie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
De laatste rustplaats van Mono's hart ligt bij jou, dat weet je toch
Uns plz exit die falende puberale disses die kant noch wal slaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha geloof het of niet, ik ben tering blij
Een beter lichaam kan jij niet krijgen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb er een voor je in de aanbieding huhuuhuhuhuuu xd
Kunnen we niet een soort overbruggingsperiode doen ofzo? Mono towerbridghen enzo?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
bijna genoeg geld voor de operatie.Pak je tassen maar vast in.
Rij jij wel eens Breda-Rotterdam? Ik dacht laatst jou te horen door de intercom.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben best wel naar de klote, maar ik vind dit interessant. Ik lurk vanaf nu mee en als ik iets interessants te melden heb (wat ik bewtijfel), dna meld ik het,
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
Ik voel me te goed voor FOK! atm
I know I know, don't blame me. Is de drank/energy/koffie crash/verliefdheid/fix-mode/socializen/hierachy/zelfverzekerdheid-mix if that makes sense.
Dus ik ga slapen.
Yoo
Nee broeder. Groningen is mijn stamplaatsquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rij jij wel eens Breda-Rotterdam? Ik dacht laatst jou te horen door de intercom.![]()
Valt nog te bespreken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort overbruggingsperiode doen ofzo? Mono towerbridghen enzo?![]()
oh, apartquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee broeder. Groningen is mijn stamplaats
Nee, het heet puberteit en iedereen weet het behalve jij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
Ik voel me te goed voor FOK! atm
I know I know, don't blame me. Is de drank/energy/koffie crash/verliefdheid/fix-mode/socializen/hierachy/zelfverzekerdheid-mix if that makes sense.
Dus ik ga slapen.
Yoo
Haha JOH.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, het heet puberteit en iedereen weet het behalve jij.
Als je zo veel van de wereld weet besef dan alsjeblieft ook dat je hier over 5 jaar op terug kijkt en dan iedereens reactie snápt en je jezelf gewoon kankerhard gaat facepalmen om je eigen reacties.
Ik waardeer je enorm als persoon, je bent een toffe gast en je mag er zeker wezen.
Maar dim alsjeblieft soms even in met dat eeuwige gerel om niks joh, elke keer weer die eindeloze discussies die voor niemand leuk zijn.
Af en toe een beetje de kat uit de boom kijken ipv overal op happen kan ook geen kwaad
Wat praat jij een hoop poep zeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha JOH.
Wijsneus.
Denken dat ik dat niet weet
Vriend, dat ik mee ga in het gevoel die 'misschien' verkeerd is, wil niet zeggen dat ik niet beter weet.
Ik vind dit leuker dan die normale zooi. Lekker zany zijn, yolo.
En het is gewoon leuk om met jullie te fucken.
Tevens happen jullie nu constant en lach ik me er rot om.
Behalve nu, nu hapte ik. Dus inb4 hap.
Grgr
hapquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat praat jij een hoop poep zeg.
Trusten jongen.
Hier stopte ik even met lezen.quote:
Nee schat, je fuckt niet met ons. Je doet puberaal. Nogmaals: dat weet iedereen, behalve jij. En als je daar nu niet genoeg je best voor doet om te zien (wat je tot dusver iig niet doet), dan zie je dat dus over 5 jaar wel en ik verwacht dan wel een pm'etje met "je had gelijk", want als je het dan allemaal terug zou lezen weet ik zeker dat je dat denkt.quote:Denken dat ik dat niet weet
Vriend, dat ik mee ga in het gevoel die 'misschien' verkeerd is, wil niet zeggen dat ik niet beter weet.
Ik vind dit leuker dan die normale zooi. Lekker zany zijn, yolo.
En het is gewoon leuk om met jullie te fucken.
Tevens happen jullie nu constant en lach ik me er rot om.
Behalve nu, nu hapte ik. Dus inb4 hap.
Grgr
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Moira. het volgende:
En als je je volwassen verstand zou gebruiken (wat ik weet dat je hebt) zou je ook zien dat dat géén aanval is, maar dat je er best wel eens wat op een positieve manier mee kan doen
Mijn kat noem ik later kapitein Kush.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Amnesia Haze / Master Kush mix jointje
Hahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn kat noem ik later kapitein Kush.
Gewoon omdat dat heerlijk bekt, zelfs als je stoned bent
Hier zou ik mee instemmen eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn kat noem ik later kapitein Kush.
Gewoon omdat dat heerlijk bekt, zelfs als je stoned bent
voor iemand die het geen reet interesseert ben je er wel veel mee bezig hequote:Op dinsdag 24 september 2013 00:32 schreef Unscrewed het volgende:
Oh voor mensen die niet geloven dat het chickie echt is.
[ afbeelding ]
Nee *iemand* DM'de me erover.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:33 schreef Typisch het volgende:
Serietje checken en slapen
doag
[..]
voor iemand die het geen reet interesseert ben je er wel veel mee bezig he
Snoepje.quote:
Wat ging er een wereld aan wijsheid voor me open toen ik eindelijk van die kakhormonen af wasquote:
Puberteit is af en toe echt een bitchquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had op mijn 16e ook een chick op een gegeven moment en het is uitgegaan door mijn puberteit
op mijn 15e was ik echt zo fucking vreselijk. Maar goed, psychotische puber. dat is wel echt het naarste wat je tegen kan komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had op mijn 16e ook een chick op een gegeven moment en het is uitgegaan door mijn puberteit
Jij snapt het niet geloof ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snoepje.
Besef je eigenlijk wel dat je gewoon écht een puber bent? Dat dat gewoon de feiten zijn?
En dat de feiten dus ook zijn dat je over 5 jaar totaal anders over bepaalde dingen denkt, bepaalde zaken anders ziet, anders zou aanpakken, anders zou interpreteren?
Als je dat namelijk gewoon zou snappen dan zou er hier sowieso een veel prettigere sfeer hangen en zou dat dit soort matige discussietjes voorkomen
Wij zijn namelijk geen pubers.
Nja ik wilde gewoon neuken neuken neukenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Puberteit is af en toe echt een bitch
Je snapt echt pas dat je dan een heel ander (soms irrationeel) mens bent als je overal vanaf bent
Hehehe, op mijn 15e slikte ik ook nog antipsychoticaquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
op mijn 15e was ik echt zo fucking vreselijk. Maar goed, psychotische puber. dat is wel echt het naarste wat je tegen kan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Die kakhormonenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat ging er een wereld aan wijsheid voor me open toen ik eindelijk van die kakhormonen af was
Je ziet het niet, dan zou deze hele conversatie heel anders gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij snapt het niet geloof ik.
Ik zie ECHT wel hoe jullie ernaar kijken, gast, als ik geen zin had om in de 'puberale'-mode te gaan, zou ik mezelf facepalmen om mezelf. Maar ik vind het gewoon leuk om fucking zany nu te doen. Jaja, pubertijd, blabla. Maar ik zie het echt nog wel hoor. Ik lijk echt een sjap nu, maar dat boeit mij niet, want dit is internet en niet het echte leven.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe, op mijn 15e slikte ik ook nog antipsychotica
Maar ik was meer een last tot mezelf dan voor anderen
Hoewel ik ook een irritant kakkind kon zijnik kreeg pas rond mijn 17e antipsychotica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is bij mij nooit veranderd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ik wilde gewoon neuken neuken neuken
Welterustenquote:
Teringquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die kakhormonen
Jaman, je bent nu heel volwasen, elke dag blowen, batsen en sims spelen.
Weet je hoe dat klinkt? Als een puber.
Ik had ze van m'n 14e tot m'n 16e ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kreeg pas rond mijn 17e antipsychotica.
Ach het is net zo waar in deze context als jouw assumptie dat ik gewoon een puber ben die door de bomen het bos niet meer ziet. Ik kan daar echt nog wel naast kijken, hoor. Maar ik ben 16. Mijn enige doelen in het leven zijn neuken, zuipen, roken, blowen, school halen, mijn zooi opruimen, werken, eten en slapen. Niet omdat ik niet beter weet, maar omdat dit makkelijker is dan het leven constant serieus nemen. En dat komt door de hormonen. Ik wil het leven niet serieus nemen, ik hoef het niet serieus te nemen want er zijn geen serieuze bedreigingen meer in deze samenleving. Je krijgt alles voorgeschoteld, niks is fout want fout is goed en goed is goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering
Ik hoop zó dat ik je over 5 jaar nog eens spreek
* Moira. bookmarks zet.
Nee, want:quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach het is net zo waar in deze context als jouw assumptie dat ik gewoon een puber ben die door de bomen het bos niet meer ziet.
quote:
Je hoeft het allemaal ook niet serieus te nemen, en je moet vooral lekker doen waar je zin in hebt.quote:Ik kan daar echt nog wel naast kijken, hoor. Maar ik ben 16. Mijn enige doelen in het leven zijn neuken, zuipen, roken, blowen, school halen, mijn zooi opruimen, werken, eten en slapen. Niet omdat ik niet beter weet, maar omdat dit makkelijker is dan het leven constant serieus nemen. En dat komt door de hormonen. Ik wil het leven niet serieus nemen, ik hoef het niet serieus te nemen want er zijn geen serieuze bedreigingen meer in deze samenleving. Je krijgt alles voorgeschoteld, niks is fout want fout is goed en goed is goed.
Tevens is liefde ook heel leuk om in te verdiepen.
Welterustenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want:
[..]
[..]
Je hoeft het allemaal ook niet serieus te nemen, en je moet vooral lekker doen waar je zin in hebt.
Maar we zitten hier allemaal op dit forum en we willen het hier allemaal gezellig voor onszelf houden. Dus denk dan ook even aan alle andere stoners die hier gewoon willen chillen en geen zin hebben in kinderlijk geblaat en vraag je de volgende keer eens af of iedereen er nou echt baat bij heeft als je om elk wissewasje hapt, of de discussie aan gaat, of puberaal machogedrag gaat vertonen.
In elk geval weet ik wel dat alle anderen hier daar geen behoefte aan hebben.
So let's just keep it chill
Slaap lekker
yoquote:
np (: waddup?quote:
Die zijn chillquote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]Het is best wel een oude (volgens mij)
[ afbeelding ]
quote:
Lieve schat koop de MDR-XB700 en je wil nooit een anderquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nog niet of deze beter is dan mijn Sony headphone (van 12 euro ofzo)Hardstyle enz klinkt wel goed door de headphone. Geluid komt ook harder aan, moet bij mijn Sony het geluid wel harder zetten. Maar daar klinkt het geluid wel ietsjes zuiverder volgens mij. Hmm misschien moet blablabla foto blablabla koptelefoon
Hmm. Of een Sennheiser.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lieve schat koop de MDR-XB700 en je wil nooit een ander
mijn kloonquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je doet me aan supergirl denken nu
luister maar naar mij, mijn vader is mislukte artiest en we zijn samen helemaal into topgeluid dus vertrouw me maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:29 schreef url=http://forum.fok.nl/user/profile/393783]Amarantha[/url] het volgende:
[..]
[
Hmm. Of een Sennheiser.
Mijn huisgenoot werkt al een paar jaar in geluidquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
luister maar naar mij, mijn vader is mislukte artiest en we zijn samen helemaal into topgeluid dus vertrouw me maar.
Dat scheelt. Ouderwetse headsetsquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]Zat wel een verkeerde plug aan (te dik voor laptop) maar een handige huisgenoot heeft er een andere plug aangemaakt en nu past die.
Uit eigen ervaring vind ik dat Sony over het algemeen zuiverder geluid heeft dan andere merken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nog niet of deze beter is dan mijn Sony headphone (van 12 euro ofzo)Hardstyle enz klinkt wel goed door de headphone. Geluid komt ook harder aan, moet bij mijn Sony het geluid wel harder zetten. Maar daar klinkt het geluid wel ietsjes zuiverder volgens mij. Hmm misschien moet een expert (die zelfde huisgenoot, werkt in de geluid) het even testten lol
Mijn Sony headphone:
[ afbeelding ]
Ik mis mijn vorige headphoneDie had een bass versterkerding erin zitten. Brute bass
Is niet mijn kloon hoorquote:
Juist. Tenzij je voor aardvark gaat Marja dokken dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ouderwetse headsets
[..]
Uit eigen ervaring vind ik dat Sony over het algemeen zuiverder geluid heeft dan andere merken.
Dit dat zus zo ik vond je leuker toen je elke 5 minuten over pils aan het praten was. Wat is dr voornaam?quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is niet mijn kloon hoor
Ik ben moe, maar kan niet slapen...
Ik heb symptomen van liefde
Kriebeltjes in mijn buik
Careboat arrived.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:40 schreef stefanhaan het volgende:
Wat een verhalen allemaal weer. Echter raakte deze niet de juiste snaar.
Kan slechts 6/10 geven.
Ik zou een pm sturen naar alle betrokkenen dat toont een stapje richting volwassenheid. Of het doen als iedereen er weer is niet om half 2 snachts als de enige wakkere ama en de boy met een aftervende maag zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:39 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry nog van net, heb vanaf vanmiddag bier zitten zuipen tot laat in de avond en de 5 energy blikjes/espresso crash hielpen ook niet echt, maar ben nu weer redelijk normaal.
Wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zou een pm sturen naar alle betrokkenen dat toont een stapje richting volwassenheid. Of het doen als iedereen er weer is niet om half 2 snachts als de enige wakkere ama en de boy met een aftervende maag zijn.
Labiel gedragquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Careboat arrived.
Passengers: 0.
beetje jammer van je scheve Engels. Maar petje af voor je poging.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Careboat arrived.
Passengers: 0.
Careboat/Care boat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
beetje jammer van je scheve Engels. Maar petje af voor je poging.
Beer goggles, weed headphones?quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoe langer ik muziek luister door mijn Pioneer headphone, hoe beter ik het vind klinken
koptelefoon is sowieso chillerquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoe langer ik muziek luister door mijn Pioneer headphone, hoe beter ik het vind klinken
Ach ja, je kan het altijd weer een negatievere draai geven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zou een pm sturen naar alle betrokkenen dat toont een stapje richting volwassenheid. Of het doen als iedereen er weer is niet om half 2 snachts als de enige wakkere ama en de boy met een aftervende maag zijn.
Vas 2, jwz.quote:
allereerst is dat nog niet eens de fout.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Careboat/Care boat.
Dik scheef opeens, 1 woordje.
Ik denk dat ik beter in Engels ben dan jij.
Wat is de fout dan, vriend?quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
allereerst is dat nog niet eens de fout.
En dat betwijfel ik ten zeerste.
*The careboat (kan wel) had arrived.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Careboat/Care boat.
Dik scheef opeens, 1 woordje.
Ik denk dat ik beter in Engels ben dan jij.
The careboat has* arrived of the careboat arrived.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
*The careboat (kan wel) had arrived.
The amount of passengers are currently not deviseable by any number, therefore nil.
Dat had het moeten zijn
Ik ben niet in to hardstyle/hardcore maar dit nummer kan ik wel waarderenquote:
Had arrived kan opzich ook maar ik had het al verbeterdquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:48 schreef Unscrewed het volgende:Zic
[..]
The careboat has* arrived of the careboat arrived.
Niet had arrived.
HAHA NEE! Ziet er niet uitquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben niet in to hardstyle/hardcore maar dit nummer kan ik wel waarderen
Oh en film je dansje en post het hier
quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:49 schreef stefanhaan het volgende:
Wat klojo zegt.
Als je zulke elementaire fouten maakt kun je beter je koffertje alvast pakken.
Ik studeer aan een Internationale opleiding. Alles in het engels Jwz.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens is de MEME: "Careboat arrived, passengers: 0."
En niet: "The careboat has arrived, amount of passengers: 0."
Doe je de mijne ook ffquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ok. Dan ga ik mijn was wel opruimen
het gaat om correct Engels.quote:
Bijvoorbeeld. Neem een getal. Doe dat in het kwadraat, neem de wortel ervan. Haal nu het originele getal eraf. Dat is hoeveel neuken ik geef.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het gaat om correct Engels.
En al zou ik dat door de vingers zien, is het nogal een zwakke meme. Kom dan op zijn minst met een goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |