SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NAC Breda
Rèsbaarge
Vandaag gekocht?quote:
Zo is het niet bedoelt hequote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-een-vriendin-hebben postJk, lekker man. Zou ik ook eens moeten doen, tijd geleden dat een chick langer dan een nachtje bleef
Nee paar dagen terug, toen hij net gepricefixed werdquote:Op maandag 23 september 2013 19:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vandaag gekocht?![]()
Ik kocht hem vandaag ook maar dan voor 4,5k
Dat is ook niet zo raar, dat Immers shiny is is al apart maar mensen gaan echt niet meer dan 350c voor hem betalen. De slechtste spelers zijn shiny (Verhoeven) en Duarte en Serero zijn niet eens shiny. Niet dat het mij wat uitmaakt want non-shiny spelers kunnen ook heel goed zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef dion_v_k het volgende:
Immers inkopen voor 350c en hem niet met winst kwijt kunnen![]()
Nee, dat zou ik dan weer nooit doenquote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
dit was jij zeker pots
http://www.nieuws.nl/alge(...)DWDD-panellid-Burger
Zo vind ik het heel raar dat Valbuena non shiny isquote:Op maandag 23 september 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar, dat Immers shiny is is al apart maar mensen gaan echt niet meer dan 350c voor hem betalen. De slechtste spelers zijn shiny (Verhoeven) en Duarte en Serero zijn niet eens shiny. Niet dat het mij wat uitmaakt want non-shiny spelers kunnen ook heel goed zijn.
Vertel es danquote:Op maandag 23 september 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
Echt een goudmijn die chem kaartjes als je een beetje weet wat de prijzen zijn
Gewoon checken wat de normale BIN prijs is en kijken of er een BIN voor lager opkomt. Heb een beetje gelet op de duurste varianten (die met pace dus) en om de paar minuten komt er wel eentje op die 1k of meer onder de prijs zit met een BIN. Mensen hebben nog geen idee wat ze waard zijn (terwijl het toch eenvoudig te checken is met die zoekfilters..)quote:
Ja want die paar lurkers hier verneuken de hele marktquote:
En anders ik welquote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja want die paar lurkers hier verneuken de hele markt
quote:
Depay lijkt me wel echt beter, al bevalt JPB hier best goed. Verschil in prijs is wel huge.quote:
Is Timmina geborenquote:
Thanks!quote:
Wat is haar naam eigenlijk? Of is dat topgeheim.quote:Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thanks!
Ze is vorige week geboren
Nice, helemaal gezondquote:Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thanks!
Ze is vorige week geboren
En op der 18de wordt het Enjoy Timmy van Trapzquote:
Jep !quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En op der 18de wordt het Enjoy Timmy van Trapz
quote:Op maandag 23 september 2013 20:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Er komt een groot slot op de deur tot haar 22e
Super, ontzettend veel geluk gewenstquote:Op maandag 23 september 2013 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep !
Alles erop en eraan en supergezond
Verstandigquote:Op maandag 23 september 2013 20:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Er komt een groot slot op de deur tot haar 22e
Moet je dat niet even tegen je vriendin gaan vertellen?quote:
En is jouw kind er alquote:
Succesquote:Op maandag 23 september 2013 20:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope...nog een paar weekjes
zeg ik zwaai elke dag als ik langs rij maar je zwaait nooit terugquote:Op maandag 23 september 2013 20:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope...nog een paar weekjes
Zij riep mij maar ik lig op de bank omdat mijn verstandskiezen eruit zijn gehaald vanmiddag en doet nogal pijnquote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Moet je dat niet even tegen je vriendin gaan vertellen?![]()
Niemand die het weet. Je zou verwachten dat je er nu al niet meer in kan omdat je wel inlogt op de server..maar ergens gaat er dus iets mis. Als ze er achter komen en het kunnen fixen zullen ze het nog wel doen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er nou nog iemand die kan antwoorden of die Early Access open blijft tot donderdag voor iedereen als je hem eenmaal hebt gedownload?
Serieus? Ik zit op de 3e...en heb (een beetje) uitzicht op het stationquote:Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
zeg ik zwaai elke dag als ik langs rij maar je zwaait nooit terug
(ik denk je kantoorgebouw te zien)
Bedankt manquote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Super, ontzettend veel geluk gewenstAlles oke met je vriendin ook?
[..]
Verstandig
quote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Je zou verwachten dat je er nu al niet meer in kan omdat je wel inlogt op de server..maar ergens gaat er dus iets mis. Als ze er achter komen en het kunnen fixen zullen ze het nog wel doen.
ja sta ik daar in de trein te wapperen, iedereen gek kijken mjaquote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus? Ik zit op de 3e...en heb (een beetje) uitzicht op het station
Stuur me volgende keer ff dm als je in de buurt bentquote:Op maandag 23 september 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja sta ik daar in de trein te wapperen, iedereen gek kijken mja
quote:Op maandag 23 september 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja sta ik daar in de trein te wapperen, iedereen gek kijken mja
ze noemen me nu de pots-schreeuwer
Ik ga 2 keer per dag over Gouda.quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stuur me volgende keer ff dm als je in de buurt bent
Vanuit welke kant komt je trein?
Als ik hier ben, en jij bent in de buurt, let me know, doe ik zwaaien (op voorwaarde dat er niet te veel collega's in de buurt zijn)quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ga 2 keer per dag over Gouda.
Alphen > Gouda en terug R'dam > Gouda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |