Wat weet jij daar nou van?quote:Op dinsdag 24 september 2013 03:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen. Wat een kansloze uitvinding.
ik zou ze persoonlijk ook niet gebruiken hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 06:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?Ik vind het ideaal.
Deze niet aan het spit afbakkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:17 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin geeft haar gedragen tampons altijd aan mij. Daar zuig ik dan op
Zou kunnen maar een paar jaar geleden waren ze duidelijk beter... En eerst was het meer dat ze alleen aan de onderkant wat pluizen nu valt dat ding uit elkaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Toradora het volgende:
Klacht niet gelezen, maar dat waren ze al jaren! Ze pluizen als een gek
Tampons van de Aldi in je kut douwen is als Schultzenbrau beschouwen als kwaliteitsbier.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef pepper_961 het volgende:
Verwachten van een merk-tampon dat het dan ook automatisch het beste van het beste is.Niet Alles wat duur is, is automatisch perfect he? Probeer het eens met HEMA tampons of tampons van de aldi.
Ah, jij hebt ervaring met Aldi tampons? Jij douwt ze in je hol?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tampons van de Aldi in je kut douwen is als Schultzenbrau beschouwen als kwaliteitsbier.
Ik stoorde me dus al aan het pluizen van de onderkant, dat ie nog slechter is geworden betuigd alleen maar waarom ik overstapte. Zelfs kruidvat merk is fijner.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef mapima het volgende:
[..]
Zou kunnen maar een paar jaar geleden waren ze duidelijk beter... En eerst was het meer dat ze alleen aan de onderkant wat pluizen nu valt dat ding uit elkaar.
quote:
Wat is je belangrijkste bezwaar tegen aldi tampons? vind je dat ze niet genoeg absorberen?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tampons van de Aldi in je kut douwen is als Schultzenbrau beschouwen als kwaliteitsbier.
ja jammer inderdaad. Volgend leven beter...quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef jatochneetoch het volgende:
Je hebt een zure kut.
Beter wassen.
Die van Aldi ook inderdaad, erg handig!quote:Op donderdag 26 september 2013 08:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hema tampons hebben zo'n handig draai-en-breek-open systeempje voor de verpakking, die zou ik wel aanraden persoonlijk.
Ik had laatst een doosje waar dat draai en breek systeem er ook bij moest zitten, maar ik kreeg ze maar niet open, was er soms 10 minuten mee bezig. Pas na een half doosje kwam ik erachter dat ze inderdaad een foutproductie hebben gedraaid en de scheurlijn er niet opzatquote:Op donderdag 26 september 2013 08:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hema tampons hebben zo'n handig draai-en-breek-open systeempje voor de verpakking, die zou ik wel aanraden persoonlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |