Who cares van mij mag die bitch ook gewoon dood. En "Flynn" mag overreden worden door een vrachtwagen en als Jesse het dan toch overleefd mag hij Brock en Holly op voeden.quote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het gevoel dat Skyler wel weer enigszins sympathie voor Walt heeft? Ze flipte even na Hank, maar na dat telefoontje is ze misschien bijgedraaid.
jammer dat ze niet ontvoerd werdquote:Op maandag 23 september 2013 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vond Skyler en zeker ook Todd erg goed in die scène dat ze ineens bij Skyler in huis stonden. Briljant acteerwerk.
Mwah, vond het wel best zo.quote:Op maandag 23 september 2013 22:49 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
jammer dat ze niet ontvoerd werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk aaron waarom gaat ie steeds spoilenThis isn't even my final form.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Houd zulke dingen lekker in spoilers.
[..]
[..]
Tenzij hij het als voorzorgsmaatregel bij zich draagt voor het geval hij opgepakt wordt. Dat hij liever sterft dan de gevangenis in gaat. In dat geval zou een langzame dood verkiezen nog enigszins logisch zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
Oké, ik zal effe haarfijn uitleggen waarom die ricine niet voor Walt zelf, Gretchen en Elliot of de nazi's is.
Ten eerste Walt zal zichzelf nooit vergiftigen met ricine, daar is z'n trots veel te groot voor.
Waarom zou Walt 24 - 48 uur na z'n laatste daden, als hij dan nog niet dood is, een langzame pijnlijke dood willen sterven?
Lydia zou hij in principe ook gewoon af kunnen knallen. Lydia is teder, hij zou haar zelfs met blote handen kunnen doden.quote:Dan hebben we Gretchen en Elliot nog, als Walt Grey Matter overhoop haalt zijn het alleen hun twee. Hij wil ze laten weten dat hij 'Heisenberg' is en zal hij nooit te nimmer anoniem Gretchen en Elliot uit de weg ruimen. Ook daar is z'n trots te groot voor.
Dan hebben we nog de nazi's, maar ricine voor 6 - 8 van die lui? Die klus wordt veelste lastig en lijkt me niet echt passend voor een 'grande finale'
Dan lijkt me Lydia het meest realistisch.
Het zou op zich wel bruut zijn, maar echt het toppunt om Jesse op één of andere manier die ricine toegediend krijgt waarna Walt hem, nadat al die nazi's dood zijn, hem achterlaat om dood te gaan in dat kooi-complex van die nazi's.
Kan ja, maar waarom verkiest Walt ricine boven een pistool?quote:Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tenzij hij het als voorzorgsmaatregel bij zich draagt voor het geval hij opgepakt wordt. Dat hij liever sterft dan de gevangenis in gaat. In dat geval zou een langzame dood verkiezen nog enigszins logisch zijn.
Nee, alsnog voor Brock.quote:Op maandag 23 september 2013 23:06 schreef Kutjelik het volgende:
die ricine is gewoon voor Jesse bestemd
lijkt me niet,hij heeft nog steeds een rekening te verheffen met pinkmanquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Thunder0x het volgende:
Ricine is voor huell, anders komt er geen einde aan dat wachten
quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Thunder0x het volgende:
Dat zou echt het zieligste moment van de hele serie zijnquote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Thunder0x het volgende:
Het zou wel heel gaaf zijn, als die M60 voor iets totaal anders blijkt te zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef Thunder0x het volgende:
Ligt wel erg voor de hand dat hij met die gun in zn achterbak die nazi's gaat afknallen. ik verwacht totaal wat anders
De ultieme rekening... alles wat hem lief is afnemen. Mja.. ach, ik roep ook maar wat. We gaan het zien.quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
lijkt me niet,hij heeft nog steeds een rekening te verheffen met pinkman
SPOILER: De verschillende gezichten van Walter WhiteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |