ermahgerdquote:Op maandag 23 september 2013 16:56 schreef Molo het volgende:
Hij is voor de derde keer vandaag (JA VANDAAG JA) het gras aan het maaien in de voortuin..... ik hoop dat hij tussen de messen terecht komt
ermahgerd²quote:Op maandag 23 september 2013 16:58 schreef Molo het volgende:
En op zijn knietjes het gras bijknippen met een schaar nu
is dat Fred van Leer?quote:Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ilovefashionne(...)schoenen-t-w-v-e399/
Ik ga naar een fashion-bingo.![]()
Ermagerd dan kan je Bjoetielab aanraken!quote:Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ilovefashionne(...)schoenen-t-w-v-e399/
Ik ga naar een fashion-bingo.![]()
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd dan kan je Bjoetielab aanraken!
Ik moest zo aan Spees d'r bingo-post denken toen ze dat bericht plaatste
Bjoetiebloggers in het wildquote:Op maandag 23 september 2013 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]YAY!
Dat had ik pas geleden ook al gekund trouwens, als ik een sprintje had getrokken. Ik heb haar al 2 keer in het echt gezien!
mooiquote:Op maandag 23 september 2013 17:02 schreef Maisnon het volgende:
Dank voor de complimentenhet geheel is nog lang niet af, vooral de muren en een mooie kelim tapijt
Mijn internet lag er net ineens uit
Het servies is van mn overgrootmoeder
overgebleven (optioneel over datum) producten uit de bjoetieboxenquote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
5 bingo kaarten, een drankje, een hapje, een goodiebag. Heb ik net ontdekt.
Dan mag het.quote:Op maandag 23 september 2013 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar mijn nichtje heeft kaarten gewonnen. Dus dan hoef ik niet te betalen.
Ik ga al gratis dus vind het allemaal wel prima. Bingo vind ik best grappig, de prijzen zijn leuk en gezellig met mijn nichtje.quote:Op maandag 23 september 2013 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
overgebleven (optioneel over datum) producten uit de bjoetieboxen
prima toch. Al lach je je helemaal te barsten en ga je daarna met lege handen naar huis, als je maar een leuke dag hebt, en met leuke mensen lukt dat altijd welquote:Op maandag 23 september 2013 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga al gratis dus vind het allemaal wel prima. Bingo vind ik best grappig, de prijzen zijn leuk en gezellig met mijn nichtje.
en 30?quote:Op maandag 23 september 2013 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig.
Anders zou ik het ook noooooit doen. 40 euro.
En gratis, AL WAS HET NIET LEUK!quote:Op maandag 23 september 2013 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga al gratis dus vind het allemaal wel prima. Bingo vind ik best grappig, de prijzen zijn leuk en gezellig met mijn nichtje.
Precies!quote:Op maandag 23 september 2013 17:06 schreef Molo het volgende:
[..]
prima toch. Al lach je je helemaal te barsten en ga je daarna met lege handen naar huis, als je maar een leuke dag hebt, en met leuke mensen lukt dat altijd wel
DAT DUS!quote:Op maandag 23 september 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En gratis, AL WAS HET NIET LEUK!![]()
Ik zou in een tuinbroek gaanquote:Op maandag 23 september 2013 17:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies!
Hoerige, er is wel een dresscode. Lekker vaag ook weer 'dress to impress'. Terwijl ik ws meteen vanuit school door moet, mwehe.
gewoon een diep decolletee doen, slabber er voor, die kun je dan gewoon losknopen, klaar!quote:Op maandag 23 september 2013 17:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies!
Hoerige, er is wel een dresscode. Lekker vaag ook weer 'dress to impress'. Terwijl ik ws meteen vanuit school door moet, mwehe.
Welk decolletee?quote:Op maandag 23 september 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een diep decolletee doen, slabber er voor, die kun je dan gewoon losknopen, klaar!
boeit jou dat. Dan roep je gewoon dat het shabby casual sjiek isquote:Op maandag 23 september 2013 17:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies!
Dat is wel impressive, daar vroegen ze omquote:
houdoe!quote:Op maandag 23 september 2013 17:11 schreef Maisnon het volgende:
ok jongons ik ga er vandoortot sneller dan de vorige keer!
En Mi Moneda?quote:Op maandag 23 september 2013 17:12 schreef Molo het volgende:
Ik zie dat Ti Sento en Pandora nog niet failliet is (staat in bijenkorf krantje), jammer wel
galaxy legging eronder, Uggs en een poncho overer, of is dat niet hip meer?quote:
Poncho's zijn zeker nog wel hip!quote:Op maandag 23 september 2013 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
galaxy legging eronder, Uggs en een poncho overer, of is dat niet hip meer?
Facebookpareltjes in een sierraadquote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat zijn van die aidsmunten in hangers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
why?quote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beter kan het nietquote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Facebookpareltjes in een sierraad
Die shit is echt leip duurquote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind hololegging met holoBH best impressive!quote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Uggs heb ik niet. Wel een holo legging!![]()
of niksquote:Op maandag 23 september 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind hololegging met holoBH best impressive!
En je kan er gewoon normale kleren over aan trekken
Jamaar, ik wil eigenlijk nog wel iets over die bh aan, ook tijdens het feest.quote:Op maandag 23 september 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind hololegging met holoBH best impressive!
En je kan er gewoon normale kleren over aan trekken
Ga je daar automatisch zo zwoel van kijken?quote:Op maandag 23 september 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief het Chinese teken voor Won Ton soep op de achterkant
ik was daar altijd stikjaloers opquote:Op maandag 23 september 2013 17:17 schreef Molo het volgende:
Ik had vroeger wel bedeltjes aan een armbandje, maar dat was dit idee
[ afbeelding ]
tot ik 'm bij voetballen kapot trok
Die heb ik nog steeds! En hij past nog ook.quote:Op maandag 23 september 2013 17:17 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
in rosé goud, zulks een prachtquote:Op maandag 23 september 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief het Chinese teken voor Won Ton soep op de achterkant
Dat had ik ook, tot ik viel en het ding sloopte. Daarna nog wel een nieuw armbandje gekregen, maar ik wilde niet meer omdat ik precies op m'n pinguin landde. Die snavel deed zeer.quote:Op maandag 23 september 2013 17:17 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhhquote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was daar altijd stikjaloers op
Ik had alleen een gouden kettinkje met een roze parel die ik nooit om mocht van mijn moeder
hahahahahaquote:Op maandag 23 september 2013 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik ook, tot ik viel en het ding sloopte. Daarna nog wel een nieuw armbandje gekregen, maar ik wilde niet meer omdat ik precies op m'n pinguin landde. Die snavel deed zeer.
quote:Op maandag 23 september 2013 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe:
http://www.ebay.nl/itm/8-(...)tem43b5f19bd9&_uhb=1
![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Molo het volgende:
Ik word écht oud.... een vogelvoerding heet tegenwoordig ook al een "Bird Café"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ermahgerd bedelarmband met acht flermengers!!quote:Op maandag 23 september 2013 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe:
http://www.ebay.nl/itm/8-(...)tem43b5f19bd9&_uhb=1
![]()
Dus ik zo googelen op vogelhuis en toen kreeg ik dit:quote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Molo het volgende:
Ik word écht oud.... een vogelvoerding heet tegenwoordig ook al een "Bird Café"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd bedelarmband met acht flermengers!!
hahahahahahha, die is best wel briljantquote:Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus ik zo googelen op vogelhuis en toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
En ik moest lachen om de matigheid
Kijk eens goed naar het zilveren armbandjequote:Op maandag 23 september 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
wat is er photoshop aan? sorry, maar ik zie het niet zo geloof ik
quote:Op maandag 23 september 2013 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het zilveren armbandje
ik denk dat je dan over een beter merk (duurder) na moet denken. Ik hoor altijd dat mensen pumps van manfield goed trekken. Goedkoop = vaak voetaids, vooral met hakkenquote:Op maandag 23 september 2013 17:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.vd.nl/dames/sc(...)lister&from=overview
Zal ik deze gaan passen bij de V&D? Wil heel graag nog zwarte pumps die ik langer dan 2 uur aan kan.
25 euro, kun je vergeten. Kun je beter bij merken als Ecco, No Stress of Tamaris ofzo gaan kijkenquote:Op maandag 23 september 2013 17:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.vd.nl/dames/sc(...)lister&from=overview
Zal ik deze gaan passen bij de V&D? Wil heel graag nog zwarte pumps die ik langer dan 2 uur aan kan.
Mijn witte 25 euro pumps van de V&D zitten heerlijk. Mijn zwarte pumps waren 50 euro en knellen mijn tenen af. Ik geef sowieso nooit meer dan dat uit, en heb genoeg pumps die ik lang aan kan.quote:Op maandag 23 september 2013 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
25 euro, kun je vergeten. Kun je beter bij merken als Ecco, No Stress of Tamaris ofzo gaan kijken
zeer profecioneelquote:Op maandag 23 september 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden photoshop![]()
[ afbeelding ]
Thanks babe!quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd gefeliciteerd gij stiekemerd![]()
Ik heb hem uiteraard wel besteld, om te checken of hij in het echt ook zo isquote:
Ze deed het ook kei-stiekem!quote:Op maandag 23 september 2013 18:23 schreef Puckzzz het volgende:
Gaat Sjaan echt hokken?
Ik heb een heel eind terug gelezen maar kan het niet vinden
En waar dan? Eindhoven of Amsterdam? En als Eindhoven hoe zit het dan met haar werk? En? En? En?quote:Op maandag 23 september 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze deed het ook kei-stiekem!
I DON'T KNOW WHAT'S GOING ON, BUT I'M EXCITED!quote:Op maandag 23 september 2013 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En waar dan? Eindhoven of Amsterdam? En als Eindhoven hoe zit het dan met haar werk? En? En? En?
ZOVEEL VRAGEN!!
Maar LEUK!!!
Amsterdamquote:Op maandag 23 september 2013 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En waar dan? Eindhoven of Amsterdam? En als Eindhoven hoe zit het dan met haar werk? En? En? En?
ZOVEEL VRAGEN!!
Maar LEUK!!!
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:13 schreef Molo het volgende:
Netjes volgens SQ's schemaatje gegeten en ging prima, zit nu gewoon lekker vol en er ligt nog een deel op mijn bord. Straks koffie als toetje
quote:Op maandag 23 september 2013 19:13 schreef Molo het volgende:
Netjes volgens SQ's schemaatje gegeten en ging prima, zit nu gewoon lekker vol en er ligt nog een deel op mijn bord. Straks koffie als toetje
boemlauwe chick met grote tetters en goeien haar en en en??quote:Op maandag 23 september 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie net op FB dat Uft 523 vrienden heeft, wat is deze!
Ik heb niet zo super veelquote:Op maandag 23 september 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie ook dat ik van de nagelmeisjes laag scoor in vriendenaantallen
ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden! *schoont op*quote:Op maandag 23 september 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:25 schreef Debsterr het volgende:
I LIKE TO MOVE IT MOVE IT
[ afbeelding ]
Ik wilde iets zeggen, MAAARRR toen dacht ik er opeens aan dat jij nog niet 'bij' bent dus nevahmindquote:
nee ik zit nu bij aflevering 2 van het laatste seizoenquote:Op maandag 23 september 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, MAAARRR toen dacht ik er opeens aan dat jij nog niet 'bij' bent dus nevahmind
ERMAHGERDquote:Op maandag 23 september 2013 19:33 schreef Molo het volgende:
Koos heeft net een opa hemd aangetrokken, wat is deze!!!!
Ermahgerd zo'n witte met ribbels? *rilt*quote:Op maandag 23 september 2013 19:33 schreef Molo het volgende:
Koos heeft net een opa hemd aangetrokken, wat is deze!!!!
zonder ribbels ook nog, van die pauperdunne katoenquote:Op maandag 23 september 2013 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd zo'n witte met ribbels? *rilt*
ik had er meer dan 900 en heb er echt zoveel weggetyft, allemaal ophoerenquote:Op maandag 23 september 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
Je ziet gewoon zijn fucking tepels erdoor!!!!
Ik hoop dat je wel snapt dat hij voortaan Onslow heet?quote:Op maandag 23 september 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
Je ziet gewoon zijn fucking tepels erdoor!!!!
hij is te dun voor onslow, jammer welquote:Op maandag 23 september 2013 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel snapt dat hij voortaan Onslow heet?
einde gezien?quote:
Ja net laatste eps gezien en nee ik zeg niets verderquote:Op maandag 23 september 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
einde gezien?
Ik moet nog hele laatste seizoen hoor, dus geen spoilers please
Demi Onslow danquote:Op maandag 23 september 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
hij is te dun voor onslow, jammer wel
zeg dat wel jaquote:Op maandag 23 september 2013 19:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze hadden zoveel epischer kunnen eindigen.
nee hij moorde niet vanwege zijn dark passenger maar hij deed het omdat hij een zielloze ginger isquote:Op maandag 23 september 2013 19:40 schreef Molo het volgende:
Hij verslikt zich in een zonnebloempitje en stikt?
ZIE JE, I KNEW IT ALL ALONG!!!quote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hij moorde niet vanwege zijn dark passenger maar hij deed het omdat hij een zielloze ginger is
Waarheidsgetrouw wel, verrekte gingers ook altijd.quote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hij moorde niet vanwege zijn dark passenger maar hij deed het omdat hij een zielloze ginger is
Nee, dat nog net niet.quote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
Of de bekende "het was eigenlijk een droom, er is niks gebeurd"![]()
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTT GEEN SPOILERS!!!!quote:Op maandag 23 september 2013 19:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet.
Ik vond trouwens de grafische effecten van die storm een beetje zielig.
HOEEEEE kom je aan meer dan 900????quote:Op maandag 23 september 2013 19:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had er meer dan 900 en heb er echt zoveel weggetyft, allemaal ophoeren
Het stormt en af en toe schijnt de zon!quote:Op maandag 23 september 2013 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTT GEEN SPOILERS!!!!
blochquote:Op maandag 23 september 2013 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOEEEEE kom je aan meer dan 900????
cloudy with a chance of meatballs?quote:Op maandag 23 september 2013 19:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het stormt en af en toe schijnt de zon!
Iedereen die je kent gaat je toevoegen / iedereen die je ergens op een feestje komt gaat je toevoegen en ga zo maar doorquote:Op maandag 23 september 2013 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOEEEEE kom je aan meer dan 900????
Onverkapte "kiek mij es popie zijn" opmerkingquote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iedereen die je kent gaat je toevoegen / iedereen die je ergens op een feestje komt gaat je toevoegen en ga zo maar door
daarna kwam er ook nog eens YT en blog bij, velen nagellakmeisjes uit die fb nagellakgroepen etc etc
ik heb echt iedereen weggetyft
je wilt niet weten hoe lang mijn friend request list nu alweer is
Verkapte oh-populaire-blogger-met-dikke-tetten-zijn-is-zo-zwaar-postquote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iedereen die je kent gaat je toevoegen / iedereen die je ergens op een feestje komt gaat je toevoegen en ga zo maar door
daarna kwam er ook nog eens YT en blog bij, velen nagellakmeisjes uit die fb nagellakgroepen etc etc
verkapt ja?quote:Op maandag 23 september 2013 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verkapte oh-populaire-blogger-met-dikke-tetten-zijn-is-zo-zwaar-post.
Sjaans tetten.
Gewoon een lilleke foto voorop zetten klaarquote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerder super irritant, ik wil fb wel prive houden dus heb iedereen die ik niet ken eruit getyft, daarna alle mensen die k wel ken maar nooit meer spreek ook, ik heb ook alles al prive gegooid maar mensen van YT enzo blijken maar niet te snappen dat ik een fb voor mijn site heb en dat ze daar mooi heen mogenquote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onverkapte "kiek mij es popie zijn" opmerking
mensen proberen dat nu eenmaal, doen ze bij je collega's Masja en Sintieja ookquote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerder super irritant, ik wil fb wel prive houden dus heb iedereen die ik niet ken eruit getyft, daarna alle mensen die k wel ken maar nooit meer spreek ook, ik heb ook alles al prive gegooid maar mensen van YT enzo blijken maar niet te snappen dat ik een fb voor mijn site heb en dat ze daar mooi heen mogen
dank voor den waarschuwing!quote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
dwyn:
http://insidetv.ew.com/2013/09/23/dexter-interview-series-finale/
molo niet klikken want spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT !!
daar gaat ze weerwel mooi dat haar poes precies die vorm van zo'n dildo heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik sta onderaan, scheelt weer een denkstapquote:Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu voel ik de behoefte om alle leden van de SC op volgorde van hoeveelheid FB-vrienden te zetten![]()
Gewoon aan toegevenquote:Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu voel ik de behoefte om alle leden van de SC op volgorde van hoeveelheid FB-vrienden te zetten![]()
Heb het gelezen inderdaad. Ik zie hun punt wel, maar zo'n serie verdient gewoon een epische afsluiting.quote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
dwyn:
http://insidetv.ew.com/2013/09/23/dexter-interview-series-finale/
molo niet klikken want spoilers
is hij/zij die langs komen brengen dan, of late postmeneer/mevrouw?quote:Op maandag 23 september 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om 19:00 maar moest even wachten tot BB thuis was
fotografe is 'm komen brengenquote:Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
is hij/zij die langs komen brengen dan, of late postmeneer/mevrouw?
zoveel vragen
je kan ze handmatig tellen!quote:Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Mss ook niet![]()
Die zijn stiekem vrienden met Masja en Lipglans en willen niet dat wij het weten
ja dat is zeker waarquote:Op maandag 23 september 2013 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fotografe is 'm komen brengen
Mag ook wel voor 350 euro
wij hebben 'm gekregen, anders hadden we het niet gedaanquote:Op maandag 23 september 2013 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is zeker waar
Zulke prijzen is waarom wij geen album hebben genomen
En zulke briljante foto's waren het achteraf toch niet dus prima zo
Godver, je weet dat ik het zou doenquote:
de fotograaf die we graag wilden en waarvan we werk kenden kon helaas niet, deze leuk leuk, mooi portfolio maar bleek een stijve hark die met name zoenfoto's ging maken op de dag zelfquote:Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wel jammer, als je niet zo tevreden bent over je trouwfoto's
Stuur ze een PB en vraag om uitleg!quote:Op maandag 23 september 2013 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, je weet dat ik het zou doen
Maar je kunt uberhaubt geen andere vrienden zien. Bij Bami ook niet trouwens, dus de tabel is zinloos!
Daarbij is mijn eigen positie wel bijzonder triest, terwijl ik vind dat ik al veel te veel mensen op m'n lijst heb
Het is een boek met dikke bladzijden van vinyl. Een soort dik hard karton maar dan van kunststof.quote:Op maandag 23 september 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het album mooi Skjoe?![]()
Wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen? Heeft ze een boek bij de kruidvat laten maken of heeft ze zelf alles zitten scrabbooken? Of iets ertussenin?
Ermagerd tof!quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een boek met dikke bladzijden van vinyl. Een soort dik hard karton maar dan van kunststof.
hhahahahaha, zo'n slap boekje met megapixel-foto's en sterretjes en tekstballonnen stickers ertussenquote:Op maandag 23 september 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het album mooi Skjoe?![]()
Wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen? Heeft ze een boek bij de kruidvat laten maken of heeft ze zelf alles zitten scrabbooken? Of iets ertussenin?
Nah, m'n obsessie is alweer voorbij [/spees]quote:Op maandag 23 september 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stuur ze een PB en vraag om uitleg!
haters zullen hatenquote:Op maandag 23 september 2013 20:10 schreef Molo het volgende:
Vooral sommige model/trouwfoto's van anderende een nog aidser dan de ander
Tof!quote:Op maandag 23 september 2013 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zuiverbeeld.nl/zaterdag-17-maart-2012
Ik heb ook deze kleur gekozen trouwens
quote:Op maandag 23 september 2013 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zuiverbeeld.nl/zaterdag-17-maart-2012
Ik heb ook deze kleur gekozen trouwens
Ennn ik begin te begrijpen waarom mensen hun feestboekvrienden afschermenquote:Op maandag 23 september 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Random mensen aanklikken met open feestboekpagina's via de nagelmeisjes of via via via is wel heel leuk vermaak trouwens
350 euro!! geen 35 cent bij de actionquote:Op maandag 23 september 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Staat er een flamingo op de voorkant?
Ja maar flamingoquote:Op maandag 23 september 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
350 euro!! geen 35 cent bij de action
het zijn meer de mensen die aids zijn dan de foto's gelukkig, dat scheeltquote:
bwhehehehe. Ik snap nog steeds niet dat mensen zo extreem naïef zijn eigenlijkquote:Op maandag 23 september 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ennn ik begin te begrijpen waarom mensen hun feestboekvrienden afschermen
ik heb iig geen trouwfoto als profielfoto. Dat scheelt een klein beetje.quote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
het zijn meer de mensen die aids zijn dan de foto's gelukkig, dat scheelt![]()
![]()
ja dat is waar, maar vooral de 130 kg + bonken met paars dun touwhaar en gele rooktanden en dan zo'n kanten sluier om zich heen gewikkeld en dan lief lachen alsof ze assepoester zijn en dat dan als profielfotoquote:Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb iig geen trouwfoto als profielfoto. Dat scheelt een klein beetje.
Link?quote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar vooral de 130 kg + bonken met paars dun touwhaar en gele rooktanden en dan zo'n kanten sluier om zich heen gewikkeld en dan lief lachen alsof ze assepoester zijn en dat dan als profielfoto
Huuuuquote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar vooral de 130 kg + bonken met paars dun touwhaar en gele rooktanden en dan zo'n kanten sluier om zich heen gewikkeld en dan lief lachen alsof ze assepoester zijn en dat dan als profielfoto
Zeer anoniem welquote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
mooien naam gevonden via de FB van dwyn:
[..]
WIE is dat?quote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
mooien naam gevonden via de FB van dwyn:
[..]
even zoeken, ik gooi 'm wel in DMquote:
de vrouw van M.arco K.leijquote:
oh ik dacht dat ze hun naam zo hadden geschreven, net als ze in OUD doenquote:Op maandag 23 september 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de puntjes staan er voor de googlebaarheid. Als ze meelezen verdienen ze roddels
in OUD doen ze dat ook voor de googlebaarheidquote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze hun naam zo hadden geschreven, net als ze in OUD doen
Godverdommequote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
De afhaalchinees in Geldrop runt ook een pomp
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Er is zoveel mis met dat plaatjequote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
doorklikken op facebookquote:Op maandag 23 september 2013 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe de fuck ben je daar op gekomen Skjoe?
èn spareribs. En gasflessen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een chinees die een benzinepomp heeft maar waar je ook nog chinees kan halen. Ik blijf lachen
1 vrouwtje, maar laatste is vaak ook wel waarquote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou het echt maar 1 vrouwtje zijn of is dit weer de kwestie "alle Chinezen lijken op elkaar"?
oh, dat wil ik best doenquote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef Molo het volgende:
Wie maakt een ONZ topic aan om de paints te vervangen door random andere afbeeldingen?
als ik dat doe gaat 'ie binnen no time op slot, das niet zo moeilijk, anders had ik het wel gedaanquote:
als ik jouw username uitspreek klinkt het alsof ik een haarbal op kotsquote:
Sexyquote:Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik jouw username uitspreek klinkt het alsof ik een haarbal op kots
Ik denk altijd aan het Arnold Schwarzenegger poesje dat hier in de buurt rondloopt. OOOOOWWWWWWWWLLLLLLL. OOOOOOOOOWWWWWWWLLLLLLL...quote:Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik jouw username uitspreek klinkt het alsof ik een haarbal op kots
quote:Op maandag 23 september 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
De HR dame op mijn vorige werk had van die sloerie naaktfoto's op haar open feestboek staan, was ook mooi
Totdat iemand over haar met kleding bedekte piercing begon in een voorlichtingsbijeenkomstToen stond 'ie in no time dicht, jammer wel
of zo van "owl be back!"quote:Op maandag 23 september 2013 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan het Arnold Schwarzenegger poesje dat hier in de buurt rondloopt. OOOOOWWWWWWWWLLLLLLL. OOOOOOOOOWWWWWWWLLLLLLL...
Ja daarom is het een Arnold Schwarzenegger katjequote:
ben er nu lang genoeg weg, nu kan het welquote:
AHA!quote:Op maandag 23 september 2013 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daarom is het een Arnold Schwarzenegger katje.
hoezo?quote:Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik dat doe gaat 'ie binnen no time op slot, das niet zo moeilijk, anders had ik het wel gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
GODVERDOMME!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
Ik word hier een beetje bang vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
En dat van Love the one who loves youquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Op speciaal verzoek:
LIF / let the nail art battle begin!
Is dat al meer dan een jaar geleden?quote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Op speciaal verzoek:
LIF / let the nail art battle begin!
NIETUS!quote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toch had ik die battle gewoon keihard gewonnen
Honden?quote:Misschien wist u het nog niet maar voor deze UGGS (zie foto) worden in China honden levend gevild vanwege de adrenaline die door hun angst en pijn vrijkomt. Het doel van het levend villen is dat hun vacht dan sneller loslaat.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg net deze op feestboek:
[..]
Honden?
[..]
Honden?
[..]
Honden?