ermahgerdquote:Op maandag 23 september 2013 16:56 schreef Molo het volgende:
Hij is voor de derde keer vandaag (JA VANDAAG JA) het gras aan het maaien in de voortuin..... ik hoop dat hij tussen de messen terecht komt
ermahgerd²quote:Op maandag 23 september 2013 16:58 schreef Molo het volgende:
En op zijn knietjes het gras bijknippen met een schaar nu
is dat Fred van Leer?quote:Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ilovefashionne(...)schoenen-t-w-v-e399/
Ik ga naar een fashion-bingo.![]()
Ermagerd dan kan je Bjoetielab aanraken!quote:Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ilovefashionne(...)schoenen-t-w-v-e399/
Ik ga naar een fashion-bingo.![]()
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd dan kan je Bjoetielab aanraken!
Ik moest zo aan Spees d'r bingo-post denken toen ze dat bericht plaatste
Bjoetiebloggers in het wildquote:Op maandag 23 september 2013 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]YAY!
Dat had ik pas geleden ook al gekund trouwens, als ik een sprintje had getrokken. Ik heb haar al 2 keer in het echt gezien!
mooiquote:Op maandag 23 september 2013 17:02 schreef Maisnon het volgende:
Dank voor de complimentenhet geheel is nog lang niet af, vooral de muren en een mooie kelim tapijt
Mijn internet lag er net ineens uit
Het servies is van mn overgrootmoeder
overgebleven (optioneel over datum) producten uit de bjoetieboxenquote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
5 bingo kaarten, een drankje, een hapje, een goodiebag. Heb ik net ontdekt.
Dan mag het.quote:Op maandag 23 september 2013 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar mijn nichtje heeft kaarten gewonnen. Dus dan hoef ik niet te betalen.
Ik ga al gratis dus vind het allemaal wel prima. Bingo vind ik best grappig, de prijzen zijn leuk en gezellig met mijn nichtje.quote:Op maandag 23 september 2013 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
overgebleven (optioneel over datum) producten uit de bjoetieboxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |