KNUFFELLLLLLLLLLLL CONTACT RAAK JE AAN ALLESSSSS....quote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet om heul andere redenen
NEEN AURA WEG! *wieg wieg wieg*quote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KNUFFELLLLLLLLLLLL CONTACT RAAK JE AAN ALLESSSSS....
kneep in je wangetjequote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEEN AURA WEG! *wieg wieg wieg*
Ik zou er erg enthousiast op willen reageren; maar aangezien een andere date - die ik probeerde te plannen - resulteerde in ERMAHGERD JIJ HEBT EEN VEEL TE DRUK LEVEN LATEN WE PAS IN JANUARI IETS DOEN DAN; hou ik me even stilquote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het angstvallig stilblijven rondom mijn herintroductie van het onderwerp spelletjesavond
het is nog steeds een optie!quote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het angstvallig stilblijven rondom mijn herintroductie van het onderwerp spelletjesavond
en 5 oktober danquote:Op maandag 23 september 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou er erg enthousiast op willen reageren; maar aangezien een andere date - die ik probeerde te plannen - resulteerde in ERMAHGERD JIJ HEBT EEN VEEL TE DRUK LEVEN LATEN WE PAS IN JANUARI IETS DOEN DAN; hou ik me even stil![]()
NOES DENK EROM IK KNIJP IN JE TETTEN!quote:
Die staat uiteraard nog steedsquote:
DOET NOG PIJNquote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES DENK EROM IK KNIJP IN JE TETTEN!
o wait
mensen met een levenquote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die staat uiteraard nog steedsMaar daar heb ik - eigenlijk - ook iets voor moeten laten schieten
![]()
Maar dat gaf ik dus niet toe.. Dus... nee echt niet
kuch...
Derby heeft het er zéker niet beter op gemaaktquote:
OEH FIJN ! Ik moet 12/13 oktober familiezaken doen in België. Doe jij dat effe? Kthxbyequote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Priem ik wil wel wat afspraken van je overnemen! nu ik in Eindhoven woon heb ik ontdekt dat ik geen leven heb en moet ik ineens een sociaal leven opbouwen
Ik wilde al heel enthousiast roepen dat ik wel langs kom, maar ik heb ook een leven en ver weg enzo.quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Priem ik wil wel wat afspraken van je overnemen! nu ik in Eindhoven woon heb ik ontdekt dat ik geen leven heb en moet ik ineens een sociaal leven opbouwen
Zullen wij samen in een hoekje moppersmurf zitten doen?quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Molo het volgende:
Ik haat spelletjes dus ik kom niet
Sjaan, ik zat even in het Bijenkorf boekje te kijken, pagina 13 van eerste boekje staan laarzen. Vind je dat wat?
Je bent altijd welkomquote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wilde al heel enthousiast roepen dat ik wel langs kom, maar ik heb ook een leven en ver weg enzo.
Als jij het vervoer regeltquote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OEH FIJN ! Ik moet 12/13 oktober familiezaken doen in België. Doe jij dat effe? Kthxbye![]()
Ik vind daten wel verrekte veel tijd kosten trouwens.quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Maisnon het volgende:
misschien moet ik gewoon een relaasie en dat we dan gaan dubbeldaten met mensen waarvan ik het bestaan nog niet weet
Ohnee ik moet gelukkig met mezelf zijn
je hebt Fok en een (zolder)kamer, wat wil je nog meer, verwend kreng!quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Maisnon het volgende:
misschien moet ik gewoon een relaasie en dat we dan gaan dubbeldaten met mensen waarvan ik het bestaan nog niet weet
Ohnee ik moet gelukkig met mezelf zijn
Ermagerd weet tegen wie je het zegtquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen wij samen in een hoekje moppersmurf zitten doen?
Ja ik was mega depressief en ik moest een kamer vinden en nu heb ik een kamer en voel ik me al een stuk beter dus nu mag ik mn leven weer hier doorbrengen van mezelfquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
je hebt Fok en een (zolder)kamer, wat wil je nog meer, verwend kreng!![]()
En waar was jij zo lang?
Das echt vet lang geleden man!
de wegen in België kennende..................................... STERKTE!quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd weet tegen wie je het zegt![]()
All day and all night, 24/7 Bami in tha house!quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd weet tegen wie je het zegt![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
All day and all night, 24/7 Bami in tha house!
huuuuuh, das kut.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik was mega depressief en ik moest een kamer vinden en nu heb ik een kamer en voel ik me al een stuk beter dus nu mag ik mn leven weer hier doorbrengen van mezelf
lassie is al 12quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien kan ik zaterdag eindelijk eens naar Lin om de puppy te gaan bezoeken; wat ook al meer dan een maand in de planning stond eigenlijk.. hmm
Nu gaat ze kamer-crashenquote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
All day and all night, 24/7 Bami in tha house!
zij woont in een durrupquote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Priem woonde jij nu in Ehv zelf of vlak erbuiten?
Ja ik wist al aan het begin van het jaar dat deze periode eraan kwam dus ik zag er enorm tegenopquote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
huuuuuh, das kut.
Fijn dat het wat beter gaat!
Durrep wat penor zegtquote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Priem woonde jij nu in Ehv zelf of vlak erbuiten?
Close iddquote:
en dan met zo'n flikkerende lamp a la American Horror Story zo'n ginger krullenkint naast je bedquote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu gaat ze kamer-crashen![]()
Dat je zo midden in de nacht ineens onweer hoort en een lichtflits en dan HOOOOIIIIIII staat Bami naast je bed![]()
Visuals.quote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu gaat ze kamer-crashen![]()
Dat je zo midden in de nacht ineens onweer hoort en een lichtflits en dan HOOOOIIIIIII staat Bami naast je bed![]()
en als je een beetje geaard bent en mensen kent, al is het maar bij de lokale buurtsuper, dan is dat ook al veel fijnerquote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik wist al aan het begin van het jaar dat deze periode eraan kwam dus ik zag er enorm tegenop
vooral omdat ik ook als ik in een dip zit, alleen de dingen zie die er niet zijn ipv de ruimte die ik heb voor allemaal nieuwe ervaringen
en dat is nu ook een beetje, mn leven moet hier stabiel in eindhoven zijn en dan zie ik pas wat er allemaal kan en wat leuk is
das de Shiningquote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan met zo'n flikkerende lamp a la American Horror Story zo'n ginger krullenkint naast je bed![]()
Hereeeeeeeere's BAMI!!!!
(als in "here's Johnny" weet ge wel? niet, zoek maar op IMDB)
quote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zegt Sjaan nou alsof het niks is dat ze gaat hokken?
wonen in een durrup met meerdere stadden in de buurtquote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Dwyn het volgende:
Wonen in de stad![]()
Wonen langs een drukke weg
quote:Op maandag 23 september 2013 15:58 schreef Maisnon het volgende:
Als ik later groot ben ga ik denk ik ook maar weer in een dorp wonenik kan er niks aan doen maar ik ben toch stiekem een boerin
Ermagerd gefeliciteerd gij stiekemerdquote:
ik snap de leukheidsfactor daarvan niet vanaf dat ik 14 was eigenlijkquote:Op maandag 23 september 2013 15:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Visuals.
Vooral met de glow in the dark nagellak die ik op heb nu.
ja dat weet ik, maar Schaar niet gok ikquote:
bij de kerk gaan!quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Maisnon het volgende:
Wat zijn goeie dingen om nieuwe mensen te ontmoeten?
Derby kan pas vanaf december
En misschien dat ik nog een grafische opleiding ga doen daarna
Maar in de tussentijd hmm?
Ja, lijkt me ook prima.quote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
wonen in een durrup met meerdere stadden in de buurt
quote:
Zure bejaarden wassen in het verpleeghuis (ok, dat nietquote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Maisnon het volgende:
Wat zijn goeie dingen om nieuwe mensen te ontmoeten?
Derby kan pas vanaf december
En misschien dat ik nog een grafische opleiding ga doen daarna
Maar in de tussentijd hmm?
gewoon niet zeggen dat je satan in je ziel hebtquote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zag er wel gezellig uit toen ze buiten bij die kerk bij beukenlaan gingen lunchen
of dat!quote:
Ik heb ook al een paar keer de vraag gekregen hoe oud ik ben, wanneer ik blij naar mijn nagellak zat te kijken. Waarop ik antwoord met '10'. Een stukje van mij zal altijd een klein kind blijven.quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap de leukheidsfactor daarvan niet vanaf dat ik 14 was eigenlijk
(en ik heb nog visuals van zo'n dronken wijf die zo'n glow in the dark stokje in dronken bui kapot had gekauwd en heel haar bek onder de giftige chemische glow in the dark meuk zat)
en watermeloenquote:Op maandag 23 september 2013 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
of dat!![]()
de negerkerk, krijg je meteen ook aids!
Ik ken de naam van de film... Volgens mij heb ik er ooit fragmenten van gezienquote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar Schaar niet gok ik
En denk dat de SHining haar ook niks zegt
Baantje is ook een goeden ja. Eventueel vrijwilligersiets ofzo.quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik denk toch wel dat sport het makkelijkste is of een baantje waar veel jonge mensen komen/werken
Voor mij was m'n vrijwilligersding echt een gouden greep.quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik denk toch wel dat sport het makkelijkste is of een baantje waar veel jonge mensen komen/werken
whehehehe, Bami toch! Dat zeg je toch niet tegen die date van je he?quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar keer de vraag gekregen hoe oud ik ben, wanneer ik blij naar mijn nagellak zat te kijken. Waarop ik antwoord met '10'. Een stukje van mij zal altijd een klein kind blijven.
Wat is er mis met Fok als bron van sociale contacten?quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Wat ben je toen gaan doen?quote:Op maandag 23 september 2013 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij was m'n vrijwilligersding echt een gouden greep.
en kipquote:
Werken bij een poppodium.quote:
I know you so wellquote:Op maandag 23 september 2013 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken de naam van de film... Volgens mij heb ik er ooit fragmenten van gezien![]()
Dat was het
die "ambachtelijke" uit het koelvak wel, rest is separator-knakworstachtig-spulquote:
ze is flufferquote:Op maandag 23 september 2013 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En waar bestond je werk dan uit? Hier is ook een poppodium om de hoek
ja godverdommequote:Op maandag 23 september 2013 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
die "ambachtelijke" uit het koelvak wel, rest is separator-knakworstachtig-spul
Mwehehe. Die ken ik via het werken met kinderen he. Die heeft me daar al wel mallotig genoeg zien doen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
whehehehe, Bami toch! Dat zeg je toch niet tegen die date van je he?
Kaartjes verkopen, jassen ophangen, achter de bar staan, dat soort. Maar er was ook een creatief team, die de flyers en posters ontworpen enzo.quote:Op maandag 23 september 2013 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En waar bestond je werk dan uit? Hier is ook een poppodium om de hoek
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja godverdommebrum heeft die gekocht ipv unox
unox is ook separator-knakworstachtig spulquote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja godverdommebrum heeft die gekocht ipv unox
oh ja....quote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehehe. Die ken ik via het werken met kinderen he. Die heeft me daar al wel mallotig genoeg zien doen.
Ben je daar toen gewoon op afgestapt? Zo van geef mij een leven ik wil gratis werken?quote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kaartjes verkopen, jassen ophangen, achter de bar staan, dat soort. Maar er was ook een creatief team, die de flyers en posters ontworpen enzo.
dan ga je nieuwe halenquote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu heb ik al geen zin meer om te eten
yep, ranzig spul.quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
unox is ook separator-knakworstachtig spul
Sommige dingen wil ik gewoon A-merk hebben, zoals pindakaas. Heb jij daar last van?quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
AH huismerk komt over het algemeen uit dezelfde fabriek als de a-merken.
Als het nou Euroshopper is kan ik me enigszins zorgen voorstellen, maar kom op zeg
Nope, ik heb me ingeschreven via een online formuliertje.quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben je daar toen gewoon op afgestapt? Zo van geef mij een leven ik wil gratis werken?
Of kende je al wat mensen
Unox is net zo vies.quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als het nou Euroshopper is kan ik me enigszins zorgen voorstellen, maar kom op zeg
Ik denk ik wel.. stond je zaterdag toevallig rond 14.35 pindakaas af te rekeken? Ik kreeg ineens kramp in mn buikquote:Op maandag 23 september 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sommige dingen wil ik gewoon A-merk hebben, zoals pindakaas. Heb jij daar last van?
Prima, maar je hebt het nog niet eens gegeten en je maakt al drama.quote:Op maandag 23 september 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sommige dingen wil ik gewoon A-merk hebben, zoals pindakaas. Heb jij daar last van?
Lollerquote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk ik wel.. stond je zaterdag toevallig rond 14.35 pindakaas af te rekeken? Ik kreeg ineens kramp in mn buik
ditquote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
hahahaha, gnorkquote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk ik wel.. stond je zaterdag toevallig rond 14.35 pindakaas af te rekeken? Ik kreeg ineens kramp in mn buik
ja, meer bier drinkenquote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Maisnon het volgende:
mijn nagels zijn een beetje broos aan de randjes mis ik dan iets in mn dieet ofzo
ja, creme en een nagelvijl.quote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Maisnon het volgende:
mijn nagels zijn een beetje broos aan de randjes mis ik dan iets in mn dieet ofzo
Dat is Aids, niks aan de handquote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Maisnon het volgende:
nee maar wij zijn een beetje eenzame strijders in ons "boeiend welk merk er op staat, als het maar goedkoop is" motto. Samen met schaarquote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef Molo het volgende:
Maikuul Kors tassen, echt... die dingen zijn DUUR en lelijk en in overvloed overal aanwezig.
Ik snap er niks van geloof ik
ja dat is wel waar jaquote:Op maandag 23 september 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar wij zijn een beetje eenzame strijders in ons "boeiend welk merk er op staat, als het maar goedkoop is" motto. Samen met schaar
quote:Op maandag 23 september 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar wij zijn een beetje eenzame strijders in ons "boeiend welk merk er op staat, als het maar goedkoop is" motto. Samen met schaar
quote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Er mag een merk op staan, als het maar goedkoop is![]()
Er mag ook geen merk op staan, als het maar goedkoop is![]()
Eerst kijken of het goedkoop is, daarna kijken of je het daadwerkelijk leuk vind en daarna of je het nodig hebt(laatste stap is optioneel trouwens)
Dat ja.quote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Eerst kijken of het goedkoop is, daarna kijken of je het daadwerkelijk leuk vind en daarna of je het nodig hebt(laatste stap is optioneel trouwens)
quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
je bedoelt maikuul by maikuul korsquote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef Molo het volgende:
Maikuul Kors tassen, echt... die dingen zijn DUUR en lelijk en in overvloed overal aanwezig.
Ik snap er niks van geloof ik
die is in de bonus ermahgerdquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Wij eten vanavond.. euh.. maaltijdsalade iets want ik heb heel geen tijd om te eten![]()
Ik betaal alleen meer als ik het product ook daadwerkelijk fijner vind. Dan interesseert het merk me nog steeds niet echt.quote:Op maandag 23 september 2013 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is wel waar ja![]()
ik snap er oprecht dus geen kut van he....
Meestal zie je aan de etalage wel of het 100 euro spul is of nietquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doen jullie ook als je een onbekende kledingwinkel in loopt eerst een price-check?
Eerst bij de etalage kijken voor indicatie; is dat me al te duur loopt ik er niet eens naar binnenquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doen jullie ook als je een onbekende kledingwinkel in loopt eerst een price-check?
Nou, ik kijk eerst of ik het leuk vind, dan of het goedkoop is en dan of ik het echt nog steeds leuk vind en nodig heb, maar verder klopt het welquote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
zo'n kartonnen verteert beterquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig kauwen die vijl
quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kijk wel altijd bij een eetcafe meteen naar de prijs van de kip-saté, is een goede maatstaafquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
als er geen prijzen in de etalage hangen loop ik niet eens naar binnenquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
is dat wat anders dan?quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je bedoelt maikuul by maikuul kors
en henk by henk de vriesquote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net als marc jacobs en marc by marc jacobs
en chloe en see by chloe.
Dan ga ik me er heel diep in verdiepen en besluiten welke ik het beste vind en die moet het dan ook worden en geen enkele anderequote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Bij sommige dingen neem ik dus maar gewoon geen beslissing. Zoals computers. Want ik zou gewoon linea recta de goedkoopste uit het rek trekkenDus mag bb het kopen
Deze post zocht ik!quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja....
maaruh, hoe staat hetd aarmee?
dat doe ik al voor ik er in loop in de etalage en ik kijk naar hoe sjiek de verkopers gekleed zijn en hoe vol/leeg de winkel isquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
ow, weer wat geleerdquote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is de goedkope lijn. Maikuul Kors is de dure lijn.
Hahaha. Herkenbaar dit.quote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik me er heel diep in verdiepen en besluiten welke ik het beste vind en die moet het dan ook worden en geen enkele andere.
En dan wordt het ook nog wel eens wat duurder onder het motto "ik ben nu toch al tyfusveel geld aan het uitgeven".
Zo heb ik toen ik m'n computer kocht er gelijk een ipod bij gekocht.. Zo bespaarde ik mezelf het proces van een half jaar overdenken of ik het het geld wel waard vond. Want vergeleken bij die computer kostte dat ding toch niks
Bekerenquote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze post zocht ik!
Ja wel goed, we zijn aan het daten en aan het kijken waar het heen gaat. Merk alleen dat ik er toch wel een beetje mee zit dat hij niet christelijk is. Dus moet even voor mezelf beslissen wat ik daarmee wil.
ja dat weet ikquote:
Maar hij wil nog niet batsen dan?quote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze post zocht ik!
Ja wel goed, we zijn aan het daten en aan het kijken waar het heen gaat. Merk alleen dat ik er toch wel een beetje mee zit dat hij niet christelijk is. Dus moet even voor mezelf beslissen wat ik daarmee wil.
ken ik toch ook allemaal niet johquote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net als marc jacobs en marc by marc jacobs
en chloe en see by chloe.
gucci nektasje van de markt?quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat weet ik
Die zie ik er overigens ook wel mee lopen, met zo'n man purse zoals alle hindoestanen en marokkanen ook hebben
ik wil wel met je datenquote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Maisnon het volgende:
ik krijg velen centjes terug van de verzekering voor mn gezichtlaser
Dus nu kan ik daarmee sparen voor een vakantie die niet komt omdat ik in mn eentje ben
Of als ik een relaasie heb: hey schat we hebben vandaag toch 2 weken iets he? suprise wereldreis!
ah, ja, dat zijn lastige dingen, denk ik. Je moet wel een beetje een zelfde idee hebben over hoe de wereld in elkaar zit, tenminste, da's wel handigquote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze post zocht ik!
mwhehehehequote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goeie tetten toch? en mooie nagels
Ik schrijf je even op het lijstje
yep, of een echte, dat heb ik ook al eens gezienquote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gucci nektasje van de markt?
Hij geeft aan te willen wachten totdat ik dat wil.quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hij wil nog niet batsen dan?
Maar die wachttijd is ook beperkt lijkt me.quote:Op maandag 23 september 2013 16:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij geeft aan te willen wachten totdat ik dat wil.
Je kan best alleen op reis toch?quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Maisnon het volgende:
ik krijg velen centjes terug van de verzekering voor mn gezichtlaser
Dus nu kan ik daarmee sparen voor een vakantie die niet komt omdat ik in mn eentje ben
Of als ik een relaasie heb: hey schat we hebben vandaag toch 2 weken iets he? suprise wereldreis!
Dat dacht ik ook. Maar hij zegt het te kunnen, ook als het duurt totdat hij terug is uit Amerika.quote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die wachttijd is ook beperkt lijkt me.
Dat kan wel maar ik moet dan eerst leren gelukkig met mezelf te zijn ipv anderen nodig te hebbenquote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je kan best alleen op reis toch?
er zijn ook mannen die dat snappen en geen ultimatum stellen hequote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die wachttijd is ook beperkt lijkt me.
jij valt op meisjes begrijp ik hier uit?quote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga vanavond wel met een leuk meisje etenmaar ze valt volgens mij alleen op jongens, volgens mij heeft ze ook een vriend
Volgensmij heb ik zo'n zeldzame gevonden.quote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die dat snappen en geen ultimatum stellen he
Ik denk dat iedereen wel een uiterste wachtdatum heeft. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die dat snappen en geen ultimatum stellen he
zo zeldzaam zijn ze volgens mij niet hoorquote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik zo'n zeldzame gevonden.
Dat is dan wel handig ja, anders wordt het niks. En eventueel reizen naar mensen die je kent in het buitenland, om toch er even uit te kunnen zijn? Of was dat het punt van de vakantie niet?quote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat kan wel maar ik moet dan eerst leren gelukkig met mezelf te zijn ipv anderen nodig te hebben
Dat moet ik sowieso
Maar daar zijn deze eerste weken in eindhoven een goeie test voor hahahwhehhewee
Ja lindy post niet zo vaak meer dus maisnon heeft gereageerd op de parttime vacature van topic-potquote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
jij valt op meisjes begrijp ik hier uit?
Ja op allebeiquote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
jij valt op meisjes begrijp ik hier uit?
ermahgerd, een dubbelfunctie!!!quote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja lindy post niet zo vaak meer dus maisnon heeft gereageerd op de parttime vacature van topic-pot
Ja ik heb alleen niet echt een uitgebreid CV met bewijs van mijn ervaring op dit gebiedquote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja lindy post niet zo vaak meer dus maisnon heeft gereageerd op de parttime vacature van topic-pot
Tot het huwelijk vind ik wat ambitieus.quote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef Maisnon het volgende:
Maar Bambi ben je zo strict dat je echt wil wachten tot het huwelijk met zoiets? Of gewoon wachten
Dat 2e zou ik ook hebben maar dat is meer omdat ik het eng vind
Een man heeft toch ook gewoon behoeftes?quote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
zo zeldzaam zijn ze volgens mij niet hoor
Het "schorriemorrie" valt gewoon wat meer op én het is niet stoer tegenover je maten natuurlijk
Kom naar een meet! Daar wordt genoeg gemuild.quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen niet echt een uitgebreid CV met bewijs van mijn ervaring op dit gebied
selectiever dan vrouwen bedoel je?quote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja op allebei
Ik ben best selectief wel in mn mannen merk ik. Nouja, mijn huisgenootjes vragen bij elke man die langskomt wat er van gevonden wordt en ik kijk meteen wel verder ofzo
dat hoeft ook niet, je kan je ook gewoon een keer onzedelijk laten ebtasten op een meetquote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen niet echt een uitgebreid CV met bewijs van mijn ervaring op dit gebied
Ja dat kan ik me prima voorstellen. Zo ben ik denk ik ook wel..quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tot het huwelijk vind ik wat ambitieus.Dat ga ik niet redden. Maar voorlopig nog wel even, vind het zelf iets voor binnen een serieuze relatie.
Dat is heul geen bewijs van pot zijnquote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, je kan je ook gewoon een keer onzedelijk laten ebtasten op een meet
Ik zeg niet dat je het binnen een week moet doen, maar ik denk dat er velen na 5-6 maanden toch wel af gaan knappenquote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een man heeft toch ook gewoon behoeftes?![]()
Maar Bami doet natuurlijk niet helemaal niks, dat scheelt wel denk ik
Je edit faalde.quote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar neem aan dat ze geen 6 jaar gaat zitten wachten, en inderdaad, Bami frunnikt welquote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
nee, maar dan hebben we wel weer iemand ontmaagdquote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen bewijs van pot zijn
bovendien is Lindy getrouwd dus die doet ook niet meer aan sexquote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, je kan je ook gewoon een keer onzedelijk laten ebtasten op een meet
truestory.quote:Op maandag 23 september 2013 16:28 schreef Molo het volgende:
bovendien is Lindy dus die doet ook niet meer aan sex
Eerst batsen, daarna pas de officiele eerste date.quote:Op maandag 23 september 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik neukte ook altijd op de eerste date
Mja, die heb ik er ook tussen zitten. Mijn aanpak is het niet, maar als zij er blij van worden vind ik het prima.quote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me prima voorstellen. Zo ben ik denk ik ook wel..
Mijn huisgenootjes zijn polar opposites wat dat betreft, als ze een jongen leuk vinden dan kan ie binnen 2 dates tot vaste scharrel bestempeld worden
Echt zo bizar vind ik dat
Ik doe niet niks idd. Schijnbaar deed ik al meer dan dat hij verwacht had, mwehe.quote:Op maandag 23 september 2013 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar neem aan dat ze geen 6 jaar gaat zitten wachten, en inderdaad, Bami frunnikt wel
Jij frummelde niet bij jezelf toch Bami? Begin daar eens mee, is ook leuker voor hem
Zelfs datquote:Op maandag 23 september 2013 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst batsen, daarna pas de officiele eerste date.
Oh hoi.quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
batsen zonder dat er ooit een date was of zou komen, check
Ik ga soberso naar de hel.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, ook batsen zonder überhaupt een date. Dus mja.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
batsen zonder dat er ooit een date was of zou komen, check
Ik ga soberso naar de hel.
Toch lijkt dat me soms ook wel wat.quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, ook batsen zonder überhaupt een date. Dus mja.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met iemand trouwen en dan blijkt achteraf dat de seks velen kut is
ik ken zelfs geen fundamentele gristenen meer die ècht wachten tot na het jawoordquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Charlottequote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
goed zo!quote:Op maandag 23 september 2013 16:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, die heb ik er ook tussen zitten. Mijn aanpak is het niet, maar als zij er blij van worden vind ik het prima.
[..]
Ik doe niet niks idd. Schijnbaar deed ik al meer dan dat hij verwacht had, mwehe.
Ben ik al mee begonnen.
idd, dan heb je toch geen vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja maar dan heb je allebei als het goed is niet veel ervaring he
Geen grote meets volgensmij. Clustermeets hoor ik soms vage berichten over maar kan ik je niet concreet mee helpen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Maisnon het volgende:
Staan er nog spannende grote meets op de planning? Of zijn het allemaal stiekeme clustermeets
dat maakt het alleen maar erger.quote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja maar dan heb je allebei als het goed is niet veel ervaring he
Sommige waren best vermakelijk, sommige uiterst teleurstellend.quote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Toch lijkt dat me soms ook wel wat.
Na het jawoord heb je immers ook geen seks meerquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken zelfs geen fundamentele gristenen meer die ècht wachten tot na het jawoord
Dan moet ik mijn contactpersonen inzetten voor clustermeetsquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen grote meets volgensmij. Clustermeets hoor ik soms vage berichten over maar kan ik je niet concreet mee helpen.
Oohhquote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sex and The City?
He can't get it up!
Ik één, volgens mij.quote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken zelfs geen fundamentele gristenen meer die ècht wachten tot na het jawoord
You're my wife. I can't have sex with my wife. It's like having sex with my mother.quote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sex and The City?
He can't get it up!
nee maar jij woont in Braboland, in de biblebelt kom je ze nog genoeg tegen, of op opleidingen waar veel Gristenen op zittenquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huisplaatjes.quote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef Maisnon het volgende:
Zijn jullie benieuwd naar mn kamerik heb zin om het te laten zien
Ditquote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige waren best vermakelijk, sommige uiterst teleurstellend.
En huidige situatie bevalt me velen malen beterder.
PICS!quote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef Maisnon het volgende:
Zijn jullie benieuwd naar mn kamerik heb zin om het te laten zien
niet stiekeme maar wel clustermeetquote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Maisnon het volgende:
Staan er nog spannende grote meets op de planning? Of zijn het allemaal stiekeme clustermeets
Ja huuuu.quote:Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zoals dat goudvissen-stel dat zelfs nog nooit gezoend had
Stiekemerd.quote:Op maandag 23 september 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb velen stiekemen meets de komende 2 weken
Uiteraard.quote:Op maandag 23 september 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je mijn geheimpjes horen?
gooi die maar in je roddelchatquote:Op maandag 23 september 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je mijn geheimpjes horen?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
hee maarnee ik heb wel een opening binnen de komende 2 weken.1 ding wordt samengevoegd ermahgerd
quote:Op maandag 23 september 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gooi die maar in je roddelchat
nu wel?quote:Op maandag 23 september 2013 16:37 schreef Molo het volgende:
SQ, had jij nog ergens foto van je geïnstalleerde lamp? Ik ben benieuwd maar zag niks op je FB
wat nu wel? dat ik benieuwd ben?quote:Op maandag 23 september 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu wel?
Ik was een paar weken geleden even boos ivm het geroddel en toen heb ik je tijdelijk in mijn kennissenlijst gepleurd
MAAR IK GEEF HET WEL EERLIJK TOE!
Of je nu wel de foto's kan zien op fb.quote:Op maandag 23 september 2013 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
wat nu wel? dat ik benieuwd ben?
en over het tweede weet je hoe ik erover denk, ga ik niet weer uitleggen
hoeft ook niet, ik leg het alleen maar uit.quote:Op maandag 23 september 2013 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
wat nu wel? dat ik benieuwd ben?
en over het tweede weet je hoe ik erover denk, ga ik niet weer uitleggen
ah ok, ik ga even kijkenquote:Op maandag 23 september 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik leg het alleen maar uit.
Ik vroeg me af of je ze nu wel zag op mijn FB....
quote:Op maandag 23 september 2013 16:41 schreef Molo het volgende:
komt net een halve Pool aan de deur, of ik een dakkapel tegen lage prijs wil.
Ik "kijk eens naar boven?"
En toen heb ik 'm maar "subtiel" weggestuurd
ze komen af en toe met van alles hier. Toen we hier net bezig waren kwamen ze met de vraag of we andere kozijnen wilden, terwijl ik ze aan het schilderen was notabenequote:Op maandag 23 september 2013 16:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nou niet ook nog verwachten dat ze na kunnen denken he?
lolquequote:Op maandag 23 september 2013 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ze komen af en toe met van alles hier. Toen we hier net bezig waren kwamen ze met de vraag of we andere kozijnen wilden, terwijl ik ze aan het schilderen was notabene
quote:Op maandag 23 september 2013 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ze komen af en toe met van alles hier. Toen we hier net bezig waren kwamen ze met de vraag of we andere kozijnen wilden, terwijl ik ze aan het schilderen was notabene
De AH bezorgt ookquote:Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil wel een pool die boodschappen doet. Als die dan wel koopt wat er op het briefje staat, het bonnetje vraagt en koopzegels voor me meeneemt
koopzegels, doen mensen dat nog ja?quote:Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil wel een pool die boodschappen doet. Als die dan wel koopt wat er op het briefje staat, het bonnetje vraagt en koopzegels voor me meeneemt
Oh shitquote:Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
koopzegels, doen mensen dat nog ja?![]()
Bovendien zou een Pool alleen maar bier en pannenkoekenmix meenemen dus dat wordt niks
schultenbrauquote:Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
koopzegels, doen mensen dat nog ja?![]()
Bovendien zou een Pool alleen maar bier en pannenkoekenmix meenemen dus dat wordt niks
waarom niet?quote:Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dan dat pannenkoekenbeslag maken met bier?
da's wel enigszins gebruikelijk geloof ikquote:Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dan dat pannenkoekenbeslag maken met bier?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's wel enigszins gebruikelijk geloof ik
Ja dat is wel hét item! Maar in deze opstelling staat ie een beetje verstoptquote:Op maandag 23 september 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat witte kastje met die kop en schoteltjes
Tofquote:Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef Maisnon het volgende:
http://imgur.com/a/smsbl
Okay check dezen link! foto's van mn kamer(en mij hehe)
Hopelijk is het een beetje overzichtelijk haha
leuk hoor!quote:Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Leuk!quote:Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef Maisnon het volgende:
pot pindakaas leeg schrapenquote:Op maandag 23 september 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb hongermaar ik wil niet nu nog lunch maken, en ook niet avondeten.
ikg a wel in afrika wonen dan heb ik niks meer te kiezen.
Naast het bed?quote:Op maandag 23 september 2013 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tof![]()
En ik snap niet waar het bureau in het geheel staat
ik post nuttige tips ja!quote:
Ja ik heb hemquote:
Ja dan kan ik net zo goed brood etenquote:Op maandag 23 september 2013 16:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ik post nuttige tips ja!![]()
stuk kaas met mosterd dan
dan doe je datquote:Op maandag 23 september 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan kan ik net zo goed brood eten
neem een opkikker ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga nog wel een uur chaggo kijken en dan avondeten maken
hebiktochnie. En als ik brum naar de winkel stuur krijg ik vast een komkommer in plaats van datquote:
dan ga je toch zelfquote:Op maandag 23 september 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hebiktochnie. En als ik brum naar de winkel stuur krijg ik vast een komkommer in plaats van dat
GA GEWOON ZELF NAAR DE WINKEL LUI MENSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |