KNUFFELLLLLLLLLLLL CONTACT RAAK JE AAN ALLESSSSS....quote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet om heul andere redenen
NEEN AURA WEG! *wieg wieg wieg*quote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KNUFFELLLLLLLLLLLL CONTACT RAAK JE AAN ALLESSSSS....
kneep in je wangetjequote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEEN AURA WEG! *wieg wieg wieg*
Ik zou er erg enthousiast op willen reageren; maar aangezien een andere date - die ik probeerde te plannen - resulteerde in ERMAHGERD JIJ HEBT EEN VEEL TE DRUK LEVEN LATEN WE PAS IN JANUARI IETS DOEN DAN; hou ik me even stilquote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het angstvallig stilblijven rondom mijn herintroductie van het onderwerp spelletjesavond
het is nog steeds een optie!quote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het angstvallig stilblijven rondom mijn herintroductie van het onderwerp spelletjesavond
en 5 oktober danquote:Op maandag 23 september 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou er erg enthousiast op willen reageren; maar aangezien een andere date - die ik probeerde te plannen - resulteerde in ERMAHGERD JIJ HEBT EEN VEEL TE DRUK LEVEN LATEN WE PAS IN JANUARI IETS DOEN DAN; hou ik me even stil![]()
NOES DENK EROM IK KNIJP IN JE TETTEN!quote:
Die staat uiteraard nog steedsquote:
DOET NOG PIJNquote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES DENK EROM IK KNIJP IN JE TETTEN!
o wait
mensen met een levenquote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die staat uiteraard nog steedsMaar daar heb ik - eigenlijk - ook iets voor moeten laten schieten
![]()
Maar dat gaf ik dus niet toe.. Dus... nee echt niet
kuch...
Derby heeft het er zéker niet beter op gemaaktquote:
OEH FIJN ! Ik moet 12/13 oktober familiezaken doen in België. Doe jij dat effe? Kthxbyequote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Priem ik wil wel wat afspraken van je overnemen! nu ik in Eindhoven woon heb ik ontdekt dat ik geen leven heb en moet ik ineens een sociaal leven opbouwen
Ik wilde al heel enthousiast roepen dat ik wel langs kom, maar ik heb ook een leven en ver weg enzo.quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Priem ik wil wel wat afspraken van je overnemen! nu ik in Eindhoven woon heb ik ontdekt dat ik geen leven heb en moet ik ineens een sociaal leven opbouwen
Zullen wij samen in een hoekje moppersmurf zitten doen?quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Molo het volgende:
Ik haat spelletjes dus ik kom niet
Sjaan, ik zat even in het Bijenkorf boekje te kijken, pagina 13 van eerste boekje staan laarzen. Vind je dat wat?
Je bent altijd welkomquote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wilde al heel enthousiast roepen dat ik wel langs kom, maar ik heb ook een leven en ver weg enzo.
Als jij het vervoer regeltquote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OEH FIJN ! Ik moet 12/13 oktober familiezaken doen in België. Doe jij dat effe? Kthxbye![]()
Ik vind daten wel verrekte veel tijd kosten trouwens.quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Maisnon het volgende:
misschien moet ik gewoon een relaasie en dat we dan gaan dubbeldaten met mensen waarvan ik het bestaan nog niet weet
Ohnee ik moet gelukkig met mezelf zijn
je hebt Fok en een (zolder)kamer, wat wil je nog meer, verwend kreng!quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Maisnon het volgende:
misschien moet ik gewoon een relaasie en dat we dan gaan dubbeldaten met mensen waarvan ik het bestaan nog niet weet
Ohnee ik moet gelukkig met mezelf zijn
Ermagerd weet tegen wie je het zegtquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen wij samen in een hoekje moppersmurf zitten doen?
Ja ik was mega depressief en ik moest een kamer vinden en nu heb ik een kamer en voel ik me al een stuk beter dus nu mag ik mn leven weer hier doorbrengen van mezelfquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
je hebt Fok en een (zolder)kamer, wat wil je nog meer, verwend kreng!![]()
En waar was jij zo lang?
Das echt vet lang geleden man!
de wegen in België kennende..................................... STERKTE!quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd weet tegen wie je het zegt![]()
All day and all night, 24/7 Bami in tha house!quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd weet tegen wie je het zegt![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
All day and all night, 24/7 Bami in tha house!
huuuuuh, das kut.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik was mega depressief en ik moest een kamer vinden en nu heb ik een kamer en voel ik me al een stuk beter dus nu mag ik mn leven weer hier doorbrengen van mezelf
lassie is al 12quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien kan ik zaterdag eindelijk eens naar Lin om de puppy te gaan bezoeken; wat ook al meer dan een maand in de planning stond eigenlijk.. hmm
Nu gaat ze kamer-crashenquote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
All day and all night, 24/7 Bami in tha house!
zij woont in een durrupquote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Priem woonde jij nu in Ehv zelf of vlak erbuiten?
Ja ik wist al aan het begin van het jaar dat deze periode eraan kwam dus ik zag er enorm tegenopquote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
huuuuuh, das kut.
Fijn dat het wat beter gaat!
Durrep wat penor zegtquote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Priem woonde jij nu in Ehv zelf of vlak erbuiten?
Close iddquote:
en dan met zo'n flikkerende lamp a la American Horror Story zo'n ginger krullenkint naast je bedquote:Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu gaat ze kamer-crashen![]()
Dat je zo midden in de nacht ineens onweer hoort en een lichtflits en dan HOOOOIIIIIII staat Bami naast je bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |