KNUFFELLLLLLLLLLLL CONTACT RAAK JE AAN ALLESSSSS....quote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet om heul andere redenen
NEEN AURA WEG! *wieg wieg wieg*quote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KNUFFELLLLLLLLLLLL CONTACT RAAK JE AAN ALLESSSSS....
kneep in je wangetjequote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEEN AURA WEG! *wieg wieg wieg*
Ik zou er erg enthousiast op willen reageren; maar aangezien een andere date - die ik probeerde te plannen - resulteerde in ERMAHGERD JIJ HEBT EEN VEEL TE DRUK LEVEN LATEN WE PAS IN JANUARI IETS DOEN DAN; hou ik me even stilquote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het angstvallig stilblijven rondom mijn herintroductie van het onderwerp spelletjesavond
het is nog steeds een optie!quote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het angstvallig stilblijven rondom mijn herintroductie van het onderwerp spelletjesavond
en 5 oktober danquote:Op maandag 23 september 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou er erg enthousiast op willen reageren; maar aangezien een andere date - die ik probeerde te plannen - resulteerde in ERMAHGERD JIJ HEBT EEN VEEL TE DRUK LEVEN LATEN WE PAS IN JANUARI IETS DOEN DAN; hou ik me even stil![]()
NOES DENK EROM IK KNIJP IN JE TETTEN!quote:
Die staat uiteraard nog steedsquote:
DOET NOG PIJNquote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES DENK EROM IK KNIJP IN JE TETTEN!
o wait
mensen met een levenquote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die staat uiteraard nog steedsMaar daar heb ik - eigenlijk - ook iets voor moeten laten schieten
![]()
Maar dat gaf ik dus niet toe.. Dus... nee echt niet
kuch...
Derby heeft het er zéker niet beter op gemaaktquote:
OEH FIJN ! Ik moet 12/13 oktober familiezaken doen in België. Doe jij dat effe? Kthxbyequote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Priem ik wil wel wat afspraken van je overnemen! nu ik in Eindhoven woon heb ik ontdekt dat ik geen leven heb en moet ik ineens een sociaal leven opbouwen
Ik wilde al heel enthousiast roepen dat ik wel langs kom, maar ik heb ook een leven en ver weg enzo.quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Priem ik wil wel wat afspraken van je overnemen! nu ik in Eindhoven woon heb ik ontdekt dat ik geen leven heb en moet ik ineens een sociaal leven opbouwen
Zullen wij samen in een hoekje moppersmurf zitten doen?quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Molo het volgende:
Ik haat spelletjes dus ik kom niet
Sjaan, ik zat even in het Bijenkorf boekje te kijken, pagina 13 van eerste boekje staan laarzen. Vind je dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |