Nee joh, is niet raar! Ideaal toch, als ze zou kunnen/willen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:54 schreef Nijna het volgende:
Ik weet wel dat een stagiaire van mijn oudste van vorig jaar hier in de buurt woont, maar ze doet nog wel eens wat op school en dan vind ik het ergens wel een beetje "raar" om haar te vragen. Aan de andere kant zou ik mijn kinderen aan haar wel toevertrouwen. En het zou een hoop schelen dat de oudste haar al kent... Maar ik vind het ook zo'n stap ofzo.
Gekske!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:49 schreef Nijna het volgende:
Toch wel fijn om te weten dat het niet raar is om te vragen, tnx. Ik kan daar zo onzeker over zijn he...
Héél handig! De kdv hier is ook heel maatschappelijk betrokken in de gemeente, leuk!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:35 schreef Bleie het volgende:
Poesopstokje: dat klinkt ook wel handig. Hier in Amsterdam heb je ook een oppascentrale, die met studenten werkt, maar dat kost 7,50 per uur, met ik geloof een minimum van 3 uur dat je moet afnemen. Dat wordt me echt te gortig.
Nee je kiest er voor om het niet aan te geven als bijverdienste dat is iets heel andersquote:Op woensdag 25 september 2013 13:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Het geld is zwart, dus dat is mooi meegenomen.
Ik denk niet dat ik zo gauw boven de ''belastingmoetenbetalen''grens komquote:Op woensdag 25 september 2013 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee je kiest er voor om het niet aan te geven als bijverdienste dat is iets heel anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |