SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kritisch is als je hem eerlijk beoordeeld. Nu benoem je enkel zijn minpuntenquote:Op maandag 23 september 2013 15:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, ben altijd Siem-kritisch geweest. Rend wel hard rond, maar dat doet Kuyt ook.
Zijn grote kracht en tegelijkertijd zwakte is eigenlijk dat hij heel allround is. Overal redelijk, maar nergens goed in.quote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kritisch is als je hem eerlijk beoordeeld. Nu benoem je enkel zijn minpunten
rent.
Laat die jongen eerst maar eens rustig minuten makenquote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat Andersen heeft wat we nu missen, creativiteit.
Wij gaan gewoon voor het kampioenschap hoorquote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de beker. Dat is nu weer een belangrijke hoofdprijs.
PSV had Ajax het eerste kwartier bij de strot. Met twee 100% kansen voor Depay en Toivonen. Daarna werd het een foutenfestival van twee kanten. Waarbij inderdaad ook Ajax zomaar op 0-1 had kunnen komen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar Psv was rampzalig in de eerste helft. Ajax was enkel slecht en hield dit 90 minuten vol.
Laten we maar eens rustig aan doen met Andersenquote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat Andersen heeft wat we nu missen, creativiteit.
Dat is wel zo maar nog altijd een paar niveaus hoger dan Sereroquote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn grote kracht en tegelijkertijd zwakte is eigenlijk dat hij heel allround is. Overal redelijk, maar nergens goed in.
Prima.quote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon voor het kampioenschap hoor
Als hij indruk maakt tegen Volendam, waar die gewoon basis staat, is ie Fischer al voorbij denk ik. Die zit in een diepe dip en moet misschien maar even in Jong Ajax zijn oude ik terug vinden.quote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat die jongen eerst maar eens rustig minuten maken
Rustig in de basis starten zou een mooi begin zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we maar eens rustig aan doen met Andersen
Dat kereltje had niet zo ontzettend lang terug moeite met het aanpassen aan Nederland laten we nou maar eens rustig aan doen ipv hem voor de leeuwen gooien.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rustig in de basis starten zou een mooi begin zijn.
Ah joh is leuk. Voor je het weet scoort hij 2x en is deze hele reeks ervan overtuigd dat hij nu al verder dan Eriksen is op zijn leeftijdquote:Op maandag 23 september 2013 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Dat kereltje had niet zo ontzettend lang terug moeite met het aanpassen aan Nederland laten we nou maar eens rustig aan doen ipv hem voor de leeuwen gooien.
Ja ik geloof ook niet dat het binnen is hoor. Natuurlijk nietquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp de euforie wel een beetje bij jullie maar het is nog een lange weg
Het was al weer jaren geleden he.quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Precies en met zoveel puntverlies staat Ajax nog maar 4 achter.quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach hopelijk wordt het niet zo'n zelfde hype als Boccara we weten hoe dat is geëindigdquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh is leuk. Voor je het weet scoort hij 2x en is deze hele reeks ervan overtuigd dat hij nu al verder dan Eriksen is op zijn leeftijd
Tsja. Toen jullie met 1-5 wonnen in Eindhoven was het precies omgekeerd. Gek hoe dat in enkele jaren kan omslaan.quote:Op maandag 23 september 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was al weer jaren geleden he.Ik kan er wel om lachen. Het blijft toch een beetje het kleine broertje dat trots naar z'n ouders rent om te vertellen dat hij z'n grote broer heeft verslagen.
Gewoon laten aanpassen in de basis. Eigenlijk zou je Vermeer, Siggy, Moisander Schone, Van Rhijn en Poulsen de rest van het seizoen moeten laten banken en daar talent neerzetten. Lekker de rest van het seizoen laten voetballen en in mei gaan bekijken wie van deze talenten stappen maken en wie er achterblijven.quote:Op maandag 23 september 2013 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kereltje had niet zo ontzettend lang terug moeite met het aanpassen aan Nederland laten we nou maar eens rustig aan doen ipv hem voor de leeuwen gooien.
Ik weet niet wat jij gegeten hebt maar dit lijkt me geen goed ideequote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon laten aanpassen in de basis. Eigenlijk zou je Vermeer, Siggy, Moisander Schone, Van Rhijn en Poulsen de rest van het seizoen moeten laten banken en daar talent neerzetten. Lekker de rest van het seizoen laten voetballen en in mei gaan bekijken wie van deze talenten stappen maken en wie er achterblijven.
Het seizoen is nog niet verloren de titel zit er altijd nog inquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon laten aanpassen in de basis. Eigenlijk zou je Vermeer, Siggy, Moisander Schone, Van Rhijn en Poulsen de rest van het seizoen moeten laten banken en daar talent neerzetten. Lekker de rest van het seizoen laten voetballen en in mei gaan bekijken wie van deze talenten stappen maken en wie er achterblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |