als broer en zus blijkbaar.quote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre, verder mis je haar niet?
Je wil alleen ff neuken?
Ewwww, incestquote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
als broer en zus blijkbaar.
Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Vinno het volgende:
Herkenbaar.
Maar twee weken is echt nog te kort om te bepalen of je elkaar echt mist denk ik. Dit zijn 'gewoon' verlatings-angst-gevoelens of weet ik veel hoe je het moet noemen.
Dit zakt na een tijdje en dan pas ga je zelf helder inzien of je elkaar wel of niet echt mist.
Nu contact hebben vertraagd dit proces alleen maar naar mijn mening.
Beter zet je nog even door.
Als jullie echt 'bestemd' zijn voor elkaar, komen jullie wel weer bij elkaar.
Die twee maanden die zij heeft voorgesteld lijken mij daar een prima termijn voor.
Nogmaals, allemaal mijn ervaring, ik had dezelfde gevoelens maar ben juist na de 'wacht termijn' gaan beseffen dat het beter is zonder elkaar, terwijl ik de eerste maanden nadat het uitging juist er heilig van overtuigd was dat we weer bij elkaar zouden komen...
En jij wil graag een vriendin die je moet 'sturen/manipuleren' om bij je te blijven?quote:Op maandag 23 september 2013 15:58 schreef Evad72 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld.
Ik ken haar heel goed en weet dat hoe langer ik wacht, hoe kleiner de kans is dat het weer goed komt.
Ze zei zelf laatst dat als we elkaar bleven zien ze niet los van me komt, en we blijven hangen in het verleden.
Ik dacht als ik nu gewoon even met haar afspreek voor een keer, en net doe alsof ik er al overheen ben, en me heel vrolijk opstel dat ze dan mss gaat nadenken. Heb vaak het idee dat dat zo soms bij vrouwen werkt.
Beter dan dat je je hoofd laat hangen en laat merken dat je het heel erg vind, want dan kom je weer zwak over of zoiets.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef Evad72 het volgende:
Hallo,
Ik en mijn vriendin hebben onze relatie beëindigd 3 weken geleden. Daarvoor leefde we eigenlijk al een maandje of 3 als broer en zus. De spanning was er nïet meer en het was allemaal een beetje vastgelopen.
We deden ook bijna geen leuke dingen meer, en leefde eigenlijk een beetje langs elkaar heen.
Kortom het was een beetje een sleur geworden. We waren 3 jaar bij elkaar, en hadden het een half jaar geleden ook al eens over kinderen gehad.
De laatste maanden had ik totaal geen zin meer in seks met haar, terwijl ze er echt wel mag zijn zeg maar. Mss had het er wel mee te maken dat we ook niet meer echt leuk en aardig deden tegen elkaar, ik ergerde me vaak aan haar, en zei aan mij de laatste tijd.
Wat ik nu zo vreemd vind is dat ik de laatste maanden helemaal geen zin meer had in seks met haar, en nu de relatie voorbij is en we al 2 weken geen contact hebben gehad, ik alleen nog maar met haar seks wil, kan nergens anders meer aan denken.
Toen we uit elkaar gingen dacht ik nu ga ik het er eens van nemen, maar niets is minder waar! Kan alleen nog aan haar denken!
Hoe kan dat nou? Is dat normaal, en gaat dat vanzelf weer weg?
quote:Op maandag 23 september 2013 15:41 schreef Evad72 het volgende:
Ik denk dat we beide de relatie niet meer zagen zitten, ik was in mijn hoofd al met andere dingen bezig. En gaf haar ook niet meer de aandacht zoals ik eerst altijd deed. Mss kwam dat wel omdat ze ook niet meer altijd even vriendelijk was tegen mij, en soms best bot kon reageren.
Zei heeft uiteindelijk de knoop door gehakt, en gezegd dat het beter is zo. En dat we ook maar even niet meer met elkaar moesten afspreken. Omdat ze het verleden moeilijk kan loslaten zei ze.
Over een tijdje wilde ze mss wel weer eens iets afspreken, nu moest ze even alles op een rijtje zetten. En ze dacht dat het nooit meer goed zou komen.
Twee weken geleden heb ik haar voor t laatst gezien en ze stelde toen voor twee maanden of zoiets geen contact. OK zei ik, geen probleem.
Vijf dagen erna stuurt ze een bericht en vraagt ze hoe het met me gaat, ze schreef ik hoop dat t goed gaat, en onder aan het bericht sloot ze af met groetjes!!!!
Vond het een beetje vreemd.
Nu na twee weken geen contact te hebben gehad moet ik zeggen dat ik haar toch wel erg mis, en spijt heb van alles.
Zou het liefst een smoes verzinnen om weer iets met haar af te spreken, gewoon om haar weer even te zien.
Maja zei heeft het uiteindelijk uitgemaakt. Dus eigenlijk zou het van haar kant moeten komen.
Zou haar gewoon graag willen zien, en dan net doen alsof ik er al overheen ben, en gewoon lekker doorga met mijn leven. Mss dat ze zich dan bedenkt?
Erg lastige situatie dit. :-/
Zij.quote:Op maandag 23 september 2013 18:48 schreef Evad72 het volgende:
Ik zou haar heel graag terug willen merk ik nu ik een tijdje niks van haar heb gehoord en gezien.
Merk nu dat ik haar heel erg mis, en denk dat zei dat wel weet, want de laatste keer dat ik haar zag heb ik het haar wel laten merken.
Zei heeft dus de knoop doorgehakt, dan moet het dus nu ook van haar kant komen vind ik.
Als ik weer contact ga opnemen dan hou ik me min of meer niet aan de afspraak.
Ik zou haar dolgraag willen zien en iets leuks met haar gaan doen in de hoop dat er nog iets is tussen ons, of weer kan ontstaan. Maar ben bang voor haar reactie als ik contact opneem, of bang dat ze zegt dat ze niet meer wilt of zoiets.
Ze zei de laatste keer dat we beter even niet konden afspreken, maar misschien over een tijdje wel weer, omdat we anders blijven hangen en het niet los kunnen laten.
Nu ben ik erachter dat ik het helemaal niet WIL loslaten.
Pfff, mis haar, maar wil niks forceren. Weet ook niet hoe zij er nu tegenover staat, en wat ze nu denkt en voelt.
Waarom is negeren het beste, als ik haar terug wil? Wat bereik ik daar verder mee!quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Dit is heel normaal hoor, je weet pas wat je mist als je het echt kwijt bent. Hetzelfde kan je later verwachten met je gevoelens, je zal twijfelen of je haar toch niet terug zal nemen. Je zal een ideaal beeld gaan vormen in je hoofd van haar en alle negatieve dingen vergeten. Dit hoort allemaal bij de verwerking. Negeren is de beste optie. (en de moeilijkste)
De laatste keer dat ik baar zag 3 weken geleden heb ik dat ook geprobeerd. Maar ze was er klaar mee zei ze, en ze wilde een tijdje even niet meer afspreken om alles op een rijtje te zetten. Ze wist niet of het ooit nog goed zou komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:40 schreef Koeketrommel het volgende:
Vecht voor haar! Blijkbaar waren er ook goede dingen en hielden jullie van elkaar, anders voelde je je misschien niet zo. Misschien voelt zij zich hetzelfde als jou nu?
Nouja inderdaad misschien dan even tijd geven als zij dat zelf aangeeft. Maar je moet het sowieso niet opgeven..quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:48 schreef Evad72 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik baar zag 3 weken geleden heb ik dat ook geprobeerd. Maar ze was er klaar mee zei ze, en ze wilde een tijdje even niet meer afspreken om alles op een rijtje te zetten. Ze wist niet of het ooit nog goed zou komen.
Ze zei als we blijven afspreken dan blijven we beide hangen. Dus even geen contact nu, over een tijdje mss wel weer zei ze. Ze wilde ook even niet afspreken omdat we dan toch weer op de oude voet zouden blijven doorgaan.
3 dagen erna stuurt ze een sms en vraagt ze hoe het gaat, en hoopt ze dat het goed gaat schreef ze. Pfff
Ik vraag me af of zij ook de negatieve dingen vergeet en alles gaat idealiseren, of dat dat alleen maar gebeurt bij de gedumpte zeg maar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |