abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131480039
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131480066
Gaan we/iemand die wiki trouwens nog een keer aanvullen?

Of moeten we de mods daarvoor vragen >:)
pi_131480263
De baby wiki kun je zelf aanpassen, of bedoel je die niet?

Edit: gelijk maar even gedaan...
pi_131480718
Ik zie jouw wijziging niet hoor Mineola.
Ja, bedoelde ook meer dan nieuwe mama's ook kunnen toevoegen ;)
pi_131480851
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Kyara het volgende:
Ik zie jouw wijziging niet hoor Mineola.
Ja, bedoelde ook meer dan nieuwe mama's ook kunnen toevoegen ;)
Ik heb laatst J. toegevoegd en dat ging gewoon. Moest even een account aanmaken, maar da's ook niet ingewikkeld ofzo...
pi_131480900
Ik heb de jarigen verwijderd, meer niet. Iedereen die erin wil moet zelf z'n baby toevoegen, dat ga ik niet ongevraagd doen.

Of praten we nu enorm langs elkaar heen Kyara?

Edit: je kan toch gewoon wijzigen zonder aanmelden? Ik heb geen speciale account voor de wiki hoor.
  maandag 23 september 2013 @ 15:36:13 #7
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131480962

De 14e was mijn ventje alweer 3 maanden. :o

Vanochtend kreeg hij deel 2 van de hielprik, omdat ie een bloedtransfusie heeft gehad na de geboorte moest dat nogmaals omdat ze twee ziektes dan niet kunnen checken vanwege het donorbloed.
Een hielprik op deze leeftijd vind ik wel zielig, vooral omdat ze zijn voet even moest vasthouden, wat ie natuurlijk niet wil, dus brullen...

Verder gaat het goed met hem, hij is veel rustiger sinds een week of twee en even vakantie heeft mij ook erg goed gedaan, meer ruimte in mijn hoofd en meer energie.
Nog twee weken vrij en dan weer oppaskinders over de vloer.

Heb mezelf ook in de Wiki gezet.

LE een dikke :* voor jou, je hebt het niet makkelijk zo, verre van dat...
Verder heb ik het niet echt bijgehouden de afgelopen week (want vakantie) en het weekend, dus nu her en der wat bijlezen. c_/

Ow en laatst vroeg iemand naar mijn meisje, weet niet meer wie.. :@ Maar bij deze....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131480967
Het was meer een reminder. Als er niks toegevoegd wordt, heeft het ook geen zin. Zoiets.

Ik dacht dat jij de datum van jouw mini had aangepast Mineola. En die zag ik dus niet ;)
pi_131481268
Nee klopt, die heb ik er expres niet in staan. :)

Juud, je kinders O+
D wordt al echt een bollie! Hij ziet er absoluut niet prematuur meer uit, gaat goed joh!
pi_131481977
Knappe vent Juud!
pi_131482383
Juud, hij is echt al groot he? Waaauw! En je mooie meisje, prachtig O+

Le, heftig joh.. Lijkt me inderdaad helemaal niet grappig!

Ik las van alles over goede nachten *O*

En over slechte nachten en krampjes :*

Cwen, ik ga trouwens mee in de tip van de draagzak. Ik wou dat ik er beter mee overweg kon toen E. nog krampjes had -O-

Een late gefeliciteerd voor de nieuwe dreumesjes! *O* *O*

Wauw spirit, wat gaat ze goed!

Omen, hoera voor de 8 maanden en een rollende Riley!

Kyara, ik vind jouw foto's toch altijd zo genieten!

Enf, wat een beauty heb je. Lekker van de banaan smikkelen!

Rekenwonder Olf! :D _O-

Pessie, gefeliciteerd met je neefje!

Zo, volgens mij ben ik weer redelijk bij!

E. lag vanochtend ineens op haar buik in de box terwijl ik zeker wist dat ze eerst op haar rug lag. En nu ineens doet ze alsof ze nooit anders heeft gedaan, ze rolt! :o
Het uitbakeren dus ineens versnellen, we zouden er eigenlijk rond haar 5e maand mee beginnen maar het moet nu al.
En zaterdagavond is ze voor het eerst meegeweest naar een feestje, in de draagzak. Het was druk en rumoerig maar ze heeft toch 3 kwartier tegen me aan geslapen en verder rond gekeken. Na 2 uurtjes zijn we weer gegaan en toen viel ze thuis na de fles als een blok in slaap. Ze heeft het echt hartstikke goed gedaan *O*
E.
  maandag 23 september 2013 @ 16:23:59 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131482971
Haai allemaal, ik ben een beetje boel druk maar probeer bij de lezen.

LE voor jou een dikke knuffel. Alles op zijn tijd denk ik dan.

Juud, je kindjes worden groot! Fijn dat het goed met je ventje gaat.

E. aan de rol!

Riley ook al, wat goed!

Vandaag met Isabel naar het cb geweest, 7640 gram en 71.5 cm. -1 voor d'r gewicht en ietsie bovengemiddeld voor haar lengte. We zaten een beetje met het feit dat ze nog zoveel melk drinkt maar ze waren superrelaxed. Ik was bang dat ze zouden zeggen dat er toch wel 1 of 2 flessen af moesten maar ze gaven aan dat het voor Isabel juist goed is om nog veel melk te drinken. Ze is zo actief en druk en heeft zoveel energie dat ze het waarschijnlijk ook echt nog nodig heeft. pfieuw.
Mijn kleine druktemaker O+ O+
pi_131483065
Ik heb ons toegevoegd in de wiki :)

Morretje, ja, het is geen clusteren. Dat doet ze namelijk tussendoor :D. Drinken, tukje, krampjes, tukje, drinken, krampjes, tukje... Zo zien de avonden eruit. Het zijn echt aanvallen, incl hoor- en voelbare borrelende darmen, scheten, rood hoofd, trappelen, vuistjes ballen en schreeuwen. Neemt af en komt weer op. Drinken wil ze dan ook echt niet, pas als de aanval weer afneemt.

Cinababy hebben we vorige week een week geprobeerd, werd alleen maar rotter. Infacol doet zeker iets, haalt de schepste randjes er wel vanaf. Verder zit ze ook nu weer lekker in de doek, en als de probiotica gaat helpen dan is het wel te doen. Het is gewoon sneu :'(.

Spark, klinkt als een geslaagd feestje! *O*
En ze rolt! *O*

Juud, wat een knappe vent!
Home is where the O+ is...
pi_131483748
Jaaaaa Juud, ik vroeg dat! Ze zijn allebei echt buitengewoon knap, wauw. Well done ;)

Fijn dat ze melk prima vonden, Becky! Je actieve lange lichte!
pi_131484103
Schatjes ik ben jullie niet vergeten!! O+

Nog ff geen tijd gehad voor een update, dat wordt vanavond. Maar dank jullie wel voor de felicitaties! O+
pi_131484238
LB, voor ik het vergeet..zijn jullie nog naar de bezichtiging geweest?
pi_131484973
Ooh Juud, mooie foto's ook van Lientje. Mooie meid O+

Wat fijn Becky!

En *O* voor het rollen van E. Hoe gaat het verder bij jullie Spark?

Ah Mango, wij wensen nog wel verjaardagsspam hoor!

Oh ja, dat is een goede Spees. Hoe is het gegaan LB?
pi_131485167
*zucht*

Heeft D ineens de sok van J in haar mond. En ze lagen allebei op een apart kleedje.

:')
pi_131485570
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 17:23 schreef Kyara het volgende:
*zucht*

Heeft D ineens de sok van J in haar mond. En ze lagen allebei op een apart kleedje.

:')
_O- je moet toch regelmatig in een deuk liggen of niet?

Becky, ik blijf het verbazingwekkend vinden dat jouw meisje al loopt. Zo'n fijn meisje en al zo groot in wat ze kan!

Kyara, ik merk nog geen schokkende verbetering hier. Het gaat in ieder geval niet slechter, dat is ook fijn! ;)
De nachten gaan wel goed sinds we op advies van de ka rijstebloem in de laatste fles doen. Ze klokt dan vaak 120 tot 140 weg en kan daar wel een aantal uur op teren. Nu ze rolt moeten we gaan uitbakeren, daar verwacht ik wel wat toename in de onrust maar dat is hopelijk tijdelijk.
E.
  maandag 23 september 2013 @ 17:44:34 #20
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131485717
Wij hebben het inbakeren altijd (2* dus) cold turkey afgeschaft. En dat ging eigenlijk heel erg prima. Geen extra onrust gehad. Maar misschien hadden ze het bakeren dan ook wel niet nodig.
pi_131486126
Dat klinkt mooi! Vorige maand na de prikjes wilde we ook in 1 keer stoppen en de eerste 24 uur ging dat goed doordat ze suf was van de prikken, daarna heeft ze zich suf gehuild. Er was toen nog geen noodzaak te stoppen dus verder gegaan met inbakeren maar nu op naar poging 2.
E.
  maandag 23 september 2013 @ 18:24:18 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131486714
Sparkling wat goed om te lezen! En ook *O* voor becky's cb-bezoek! Ohja en cwen, volgens mij ben jij echt heel goed en geïnformeerd bezig! ^O^

Ben even diagonaal erlangs gegaan, vanavond kan ik beter bijlezen. Als E dan tenminste wel wil slapen... gisteravond werd ze steeds heel zielig wakker, echt dikke tranen huilen :'( dus ik ben met haar in ons bed gaan liggen en vriend in het logeerbed :') Toen is ze lekker aan de borst in slaap gevallen.

Vriend was vanochtend wel gewoon met haar thuis, maar ze is gewoon niet vrolijk als je haar weglegt :N Net wel naar de bezichtiging geweest met E in de doek en daar zit ze nu nog steeds in, lekker te slapen O+ Echt, ik hou van mijn doek!
  maandag 23 september 2013 @ 18:28:16 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131486805
Oh boy mijn baby deed een losse stap!
  maandag 23 september 2013 @ 18:30:23 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131486872
Jouw baby is echt een snelle! :D _O_
  maandag 23 september 2013 @ 18:46:37 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131487394
Juud wat een knapperd O+ en wat sneu van die verlate hielprik zeg.. :( hoop dat alles goed is!

Sparkling thanks! :* En rollen!! :o O+ Wat leuk!!

Becky fijn dat ze niet moeilijk deden over de melk! En hallo, eerste stap?! :o *O*

Cwen fijn dat de infacol een beetje helpt en nu duimen dat de probiotica idd ook helpt.. Bij een vriendin van mij iig wel, bij haar dochtertje.

LB :*

Wij hadden het laatst ook geprobeerd, tegen over elkaar zitten en dan haar naar je toe laten lopen. Of ze doet 't alleen als ze je handen beet heeft, of ze gaat gewoon zitten want dan wil ze over je benen heen kruipen :+ Whaha... Lekker eigenwijs.
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')