quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:42 schreef µ het volgende:
Breaking news: Baidu (NASDAQ:BIDU) accepts BITCOIN!
Holy shit!quote:
Dat zeg je over een paar weken weerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:44 schreef -jos- het volgende:
Shit, waarom had ik nou ook alweer nog geen Bitcoins gekocht?
Ja maar dat is MtGox, da's niet representatief.quote:
Schijnt wel beter te gaan, plus is het in volume nog steeds veruit de grootste exchange, dus hoezo 'niet representatief'? 46k op Gox vandaag vs 34k op bitstampquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:47 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ja maar dat is MtGox, da's niet representatief.
In theorie kun je ze nog verkopen op MtGox voor dat geld, in de praktijk krijg je je centjes daar niet meer vandaan.
Gratzquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:12 schreef probeer het volgende:
WHAAAAA!!!
*probeer vreugdedansje doet*
Dus ik zit net mijn oude computer op te ruimen, kom ik daar een bitcoin wallet tegen met daarin 7,2 bitcoins. Jeej me! Gekocht in augustus 2012 voor ~7 euro per stuk met als doel illegale dingen van illegale plaatsen te kopen. Kwam er niet van, helemaal vergeten, en nu weer gevonden. FUCKYES!!
diff gaat flink omhoog en dat zal nog wel even zo doorgaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:16 schreef probeer het volgende:
Ow en een vraagje / discussiepuntje
- Wat denken jullie dat de impact van ASIC gaat zijn de komende paar maanden? Er worden heel wat ASIC computers verscheept eind van dit jaar / begin volgend jaar, en de hashrate gaat ongekend groeien. GPU miners zullen niet meer mee doen, en de difficulty gaat flink omhoog.
Omhoog. Alleen maar omhoog.quote:Wat gaat dit in jullie ogen met de prijzen doen? En wellicht ook leuk om te bespreken .. Wat gaat dit betekenen voor Litecoin (aangezien die niet met ASIC te minen zijn)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |