Ziek, aldusquote:Op maandag 23 september 2013 07:55 schreef richolio het volgende:
Geen.. Geen Giel meer..!?Leg is uit iemand
Topshow.quote:
Jouw mobiel heeft FM?quote:Op maandag 23 september 2013 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
ontvangst van mn mobiel FM is prima.
Ja. Kneiterhendig nu, want internetradio is geblokkeerd.quote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topshow.
[..]
Jouw mobiel heeft FM?
1982 aldus wiki. Wtfquote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah we gaan weer platen draaien die helegaar niet uit de 90's komen
wel dik nummer
Welke mobiel heb je?quote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Kneiterhendig nu, want internetradio is geblokkeerd.
en via 3g kost zoveel internet dat de humor er snel vanaf is.
Samsung ace.quote:Op maandag 23 september 2013 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1982 aldus wiki. Wtf
[..]
Welke mobiel heb je?Zie je nog maar weinig.
En geen onbeperkt internet hebben
Ohja je luistert nu ook via FM. Anders duurde het altijd een minuut ofzo.quote:Op maandag 23 september 2013 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben je geil of wil je 'n koekje
quote:Op maandag 23 september 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de achtergrond hoor ik ho hey.
Groetjens.
Usain Nijhuis tegen Yohann Blindquote:
Dat soberso.quote:
En Oasis.quote:Op maandag 23 september 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soberso.Samen met Radiohead de bekendste bazen van de 90's
Neen.quote:
What's the Story is wel degelijk een goede plaat.quote:Op maandag 23 september 2013 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neen.
Oasis heeft maar 1 goede plaat en dat was Definitely Maybe. What's the Story
Comebackplaat in 2008 had wel een paar pareltjes trouwens.
*vind ikquote:Op maandag 23 september 2013 09:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
What's the Story is wel degelijk een goede plaat.
Niet meer dan een aardig popplaatje.quote:Op maandag 23 september 2013 09:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
What's the Story is wel degelijk een goede plaat.
Dat mag. Ik blijf het twee pareltjes vinden.quote:Op maandag 23 september 2013 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer dan een aardig popplaatje.
Ok.quote:Op maandag 23 september 2013 09:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"is" geeft een feit aan, maar het is een mening, dus "vind ik".
Razende topshow he.quote:Op maandag 23 september 2013 09:32 schreef alors het volgende:
Ik schakelde in, en bereidde me voor op het ergste, hoor ik opeens Michiel
Hall0nquote:
Ben je niet goed bij je aardappel ofzo? Is toch mooi man!quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dikke vette valse meezingnummer!
Het regent hier..quote:
Zaterdagavond. Maar het vaker draaien van nummers is typisch 3FM toch. Commerciële aids.quote:Op maandag 23 september 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spraakwater, die hebben we ook al 5x gehoord ofzo
Wel leuk nummer hoor.
Ik dacht m al 2x gehoord te hebben. Blijkbaar maar 1x. Gek.quote:Op maandag 23 september 2013 09:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zaterdagavond. Maar het vaker draaien van nummers is typisch 3FM toch. Commerciële aids.
Ik dacht dat een plaatje was van de aflopen jarenquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat een plaatje was van de aflopen jaren
* ieniminimuis gaat in een hoekje zitten en zich schamen
Wie?quote:Op maandag 23 september 2013 09:56 schreef alors het volgende:
Dit is echt zo gruwelijk veel beter dan die andere kneus uit die regio die volgens mij veel meer platen verkoopt
Hij verdient het niet om genoemd te wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hij rapt het zelfs nog: één, negen, negen, vijfquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moest zojuist mijn Ajax bril afzetten in het Ajax topic.
Daar luister ik toch helemaal niet naar.quote:Op maandag 23 september 2013 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij rapt het zelfs nog: één, negen, negen, vijf
quote:
quote:Op grgr schreef xoxo het volgende:
Waar PSV-ers in het Ajax topic Feyenoorders lopen af te zeiken
Hebben ze alle recht toe. De keeper van Ajax gisterquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 23 september 2013 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hebben ze alle recht toe. De keeper van Ajax gister____
heeejjj bakkertjen!quote:
Almerequote:Op maandag 23 september 2013 10:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heeejjj bakkertjen!
En ja muissszzz met mijn ook ! Lekkar aan het werk vandaag in almere #yolo
Almere. Kijk uit voor oogtering.quote:Op maandag 23 september 2013 10:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heeejjj bakkertjen!
En ja muissszzz met mijn ook ! Lekkar aan het werk vandaag in almere #yolo
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 23 september 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
Domienie heeft natuurlijk maar een paar jaar van de 90's meegemaakt.
Wil je dit woord met meer eer gebruiken?quote:Op maandag 23 september 2013 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien kreeg al op zijn 8e een grote pielemuis.
Hij probeert heel wanhopig de alpha man uit te hangen.quote:Op maandag 23 september 2013 10:15 schreef Bronson het volgende:
Op je achtste al naar vrouwen kijken ja?
PieleMuis?quote:Op maandag 23 september 2013 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je dit woord met meer eer gebruiken?
quote:Op maandag 23 september 2013 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je dit woord met meer eer gebruiken?
Ik vind dit maar een stom schreeuwnummer..quote:
Neem de radio mee.quote:Op maandag 23 september 2013 10:17 schreef alors het volgende:
Ik moet de was ophangen, maar de muziek is te goed om bij de radio weg te gaan
Ramen en deuren open en radio op vol...quote:Op maandag 23 september 2013 10:17 schreef alors het volgende:
Ik vind dít dus juist een fijn nummer.quote:Op maandag 23 september 2013 10:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een stom schreeuwnummer..
Geen FM radio op je mobiel hebbenquote:Op maandag 23 september 2013 10:17 schreef alors het volgende:
Ja zou kunnen, maar iemand is buiten de struiken aan het snoeien dus daar hoor je er toch niks vanquote:
Gewoon streamen. #YOLOquote:Op maandag 23 september 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen FM radio op je mobiel hebben
Zolang duurt het ophangen van was toch niet.quote:Op maandag 23 september 2013 10:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar iemand is buiten de struiken aan het snoeien dus daar hoor je er toch niks van
Dan liever Lovefool, al vind ik het allebei niets.quote:Op maandag 23 september 2013 10:20 schreef alors het volgende:
Ik had gehoopt dat dit dan het dagelijkse Simply Red moment zou zijn.
Hoeveel negerts staan erin?quote:Op maandag 23 september 2013 10:24 schreef Bronson het volgende:
Gaat goed met het afstrepen van mijn lijstje.
7.quote:Op maandag 23 september 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel negerts staan erin?
In wie?quote:Op maandag 23 september 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel negerts staan erin?
WAT EEN OVERDRIJVING WAT EEN OVERDRIJVING!!quote:Op maandag 23 september 2013 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Jarenlang de meest populaire Nederlandse plaat ooit."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magere oogst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Domien drijft vaker een beetje overquote:Op maandag 23 september 2013 10:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN OVERDRIJVING WAT EEN OVERDRIJVING!!
Ik heb alleen het eerste albumquote:Op maandag 23 september 2013 10:32 schreef Bos81 het volgende:
Dit is voor mij een Guily pleasure. Ik heb toendertijd zelfs dit album (en het daaropvolgende) gekocht![]()
![]()
![]()
Dat is dan wel een mooi nummer.quote:Op maandag 23 september 2013 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eerste album![]()
![]()
Waarom nou jij![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens zien wat ik heb gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magere oogst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik slechts 1. Dacht dat ik er al meer had gehoord.![]()
Komt een man bij de bakker..quote:
Jij begrijpt. Ik vind dit echt een van de meest vreselijke nummers ooit die niet in het Nederlands gezongen zijn.quote:
Ik ga hier helemaal uit mijn plaat joh.quote:Op maandag 23 september 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Ik vind dit echt een van de meest vreselijke nummers ooit die niet in het Nederlands gezongen zijn.
Around the world is ook zo'n aidsnummer.quote:Op maandag 23 september 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Ik vind dit echt een van de meest vreselijke nummers ooit die niet in het Nederlands gezongen zijn.
Klopt, om gek van te worden.quote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Around the world is ook zo'n aidsnummer.
Oh, die trek ik nog wel maar is bepaald niet mijn favoriete Daft Punk inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Around the world is ook zo'n aidsnummer.
Infooooormerquote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel leuk om proberen mee te zingenDat is echt bijna onmogelijk namelijk.
Die gaat nog wel, dat gaat alleen heel erg snel. In Push The Feeling On zijn alle woorden helemaal verdraaid of afgekapt en kloppen de zinnen niet meer.quote:
Nee, dit vind ik vreselijkquote:Op maandag 23 september 2013 10:47 schreef alors het volgende:
Dit is vast ook niet approved by Mexicanobakker.
Freddy Mercury draait zich bij het lezen van deze opmerking om in zijn graf.quote:
De hele tent ging los op Pinkpop. Na dit nummer was ook gelijk de hele tent leeg.quote:Op maandag 23 september 2013 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt zo'n fijn nummer hè
ja want ze speelden hem als laatste hihahoquote:Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
De hele tent ging los op Pinkpop. Na dit nummer was ook gelijk de hele tent leeg.
Die moesten daarna natuurlijk vooraan staan bij Tim Knol.quote:Op maandag 23 september 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja want ze speelden hem als laatste hihaho
heb ik zo'n hekel aan, weglopen bij hitjesDeed ik laatst met schaamte bij de te laat begonnen TRJ om Balthazar te kunnen zien.
Die coverde ook vrolijk Limit to Your Love
Hanson >>> Tim Knolquote:Op maandag 23 september 2013 11:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die moesten daarna natuurlijk vooraan staan bij Tim Knol.
Oh ik dacht dat hij het origineel had.quote:Op maandag 23 september 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig draait Domien Mads niet Langer.
quote:Op maandag 23 september 2013 11:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hehe, eindelijk draait Domien eens de goede versie van deze plaat.
Morgen is CHVRCHES bij Jools Hollandquote:
topshow.quote:Op maandag 23 september 2013 11:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen is CHVRCHES bij Jools Holland
Ja dat zei ik toch al. Deze ook weer.quote:Op maandag 23 september 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat draait Domien vandaag weer veilig zeg.
Ook niet met de technisch sterke nummers van de Pumps? Siva, Silverfuck, Soma?quote:
Ik heb me er nooit in verdiept.quote:Op maandag 23 september 2013 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet met de technisch sterke nummers van de Pumps? Siva, Silverfuck, Soma?
Silverfuck zit wel onwijs goed in elkaar en het slowcorish begin van Somaquote:
Corrie/Karina, ze sherlockt het toch wel.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corrie/Karina, ze sherlockt het toch wel.
quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corrie/Karina, ze sherlockt het toch wel.
Ik vind in dit nummertje zijn stem zo irritant.quote:Op maandag 23 september 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Zeker in deze periode, toen Kane net doorbrak, heb ik er weinig op tegen gehad
Vind dit nog steeds een lekker nummer
Ik zat in de tweede toen ik met 2 vriendinnen en mijn hippe moeder naar een concert van Kane ging, met in het voorprogramma nog het goede Di-rectquote:Op maandag 23 september 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Zeker in deze periode, toen Kane net doorbrak, heb ik er weinig op tegen gehad
Vind dit nog steeds een lekker nummer
Kreeg je geld toe?quote:Op maandag 23 september 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat in de tweede toen ik met 2 vriendinnen en mijn hippe moeder naar een concert van Kane ging, met in het voorprogramma nog het goede Di-rect
Doen je enorme muizenoren het nog?quote:Op maandag 23 september 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat in de tweede toen ik met 2 vriendinnen en mijn hippe moeder naar een concert van Kane ging, met in het voorprogramma nog het goede Di-rect
Prima livebands allebeiquote:Op maandag 23 september 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:Op maandag 23 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind in dit nummertje zijn stem zo irritant.
Ik heb me prima vermaakt die avond.quote:Op maandag 23 september 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima livebands allebei
Met Tim vond ik de nummers ook leuker idd
Mwah...quote:Op maandag 23 september 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Di-Rect is een excuus voor een punkband.
Daarmee vergeleken is Good Charlotte legendarisch.
Spike.quote:Op maandag 23 september 2013 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah...
Doe mij maar The Deaf overigens
In 2009 draaide Eric Corton 'The Bitter End' van Placebo. Plaatje uit 2003. Stond als 1993 in de computerquote:Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.top40.nl/pdf/top100/top100-1990.pdf
#32. Leuk als 3FM zo gaat redeneren.
1984 was veel beterquote:
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2009 draaide Eric Corton 'The Bitter End' van Placebo. Plaatje uit 2003. Stond als 1993 in de computer
Orwell sowieso.quote:
Je gedraagt je als iemand uit de 90s.quote:Op maandag 23 september 2013 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso niet geboren zijn in de jaren 80
Ik vind dit niet om aan te horen.quote:Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat ik mezelf nou altijd afvraag bij 90's Request, is of ik het nu opeens wel leuke liedjes vind omdat je ze niet zoveel meer hoort. Want dit vond ik vroeger toch een kutnummer
Dan ben je consequenter dan ikquote:Op maandag 23 september 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit niet om aan te horen.
Ja, maar zeiknummer blijft zeiknummer. Mmmmbop vind ik bijvoorbeeld wel legendarisch.quote:Op maandag 23 september 2013 11:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan ben je consequenter dan ik
QFT!quote:Op maandag 23 september 2013 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso niet geboren zijn in de jaren 80
Ja, dan heb jij gewoon geen jeugdsentiment bij dit soort nummersquote:Op maandag 23 september 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar zeiknummer blijft zeiknummer. Mmmmbop vind ik bijvoorbeeld wel legendarisch.
Maar ik was 6 aan het eind van de 90's, helpt ook mee.
Ditquote:Op maandag 23 september 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die het boeit wanneer je geboren bent
Broekie.quote:Op maandag 23 september 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar zeiknummer blijft zeiknummer. Mmmmbop vind ik bijvoorbeeld wel legendarisch.
Maar ik was 6 aan het eind van de 90's, helpt ook mee.
Volgens Wiki gaan ze aan het einde van het jaar de studio in om een nieuw album te maken.quote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
JamiroquaiWanneer komen die weer eens met iets nieuws?
Beter Jamiroquai in de studio, dan de studio in Jamiroquai!quote:Op maandag 23 september 2013 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens Wiki gaan ze aan het einde van het jaar de studio in om een nieuw album te maken.
Leuke grap.quote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter Jamiroquai in de studio, dan de studio in Jamiroquai!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik dus wel een topshow.quote:Op maandag 23 september 2013 13:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blue
Dit kan ik nog steeds niet goed vinden.
quote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter Jamiroquai in de studio, dan de studio in Jamiroquai!![]()
![]()
![]()
![]()
LB1 it is.quote:Op maandag 23 september 2013 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen LB2
Any of you fucking pricks move and I will execute every motherfucking last one of you
Met zeiksnol Adams.quote:
LB2 gestemd natuurlijkquote:Op maandag 23 september 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met zeiksnol Adams.
Dat was mijn reden om er niet op te stemmen.
Juist.quote:Op maandag 23 september 2013 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaan is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |