SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Jammer dat er geen Veloso en/of Meireles is.quote:Op maandag 23 september 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jammer dat die Barbosa weg is gegaan
Trustequote:Op maandag 23 september 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
En nu ga ik pitten, morgen weer vroeg op![]()
Staat genoteerd.quote:Op maandag 23 september 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
En nu ga ik pitten, morgen weer vroeg op![]()
Ik kwam uit een potje en zag m ineens in mn storequote:Op maandag 23 september 2013 02:06 schreef Zhano het volgende:
Huh, ik heb ook nog een seasonticket pack
quote:
Mwah, daar had ik een keer een Toure en Xabi Alonso uit gehaald.quote:Op maandag 23 september 2013 02:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar waren die season ticket packs ook alleen maar aids.
Ik ook niet. Kreeg zelfs vandaag een mailtje dat de betaling voor de verlenging niet gelukt wasquote:Op maandag 23 september 2013 02:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mwah, daar had ik een keer een Toure en Xabi Alonso uit gehaald.
Maar goed, mag eigenlijk niet klagen want ik heb helemaal niet betaald voor season ticket dit jaar.
4* skills ook voor defensief sterke spelrtquote:Op maandag 23 september 2013 02:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gompie voor een speciale reden duur of gewoon omdat ie gold stats heeft?
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.quote:Op maandag 23 september 2013 02:23 schreef Zhano het volgende:
Elke keer als ik m opzoek is Balo weer 500c-1k gestegenGaat niet snel, maar ok.
Nu mogen jullie weer.
quote:Op maandag 23 september 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.
Zal ik er 1 halen? (40k)quote:Op maandag 23 september 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.
Ja, hij was vorig jaar ook rond de 80K. Nu is hij de enige fatsoenlijke spits in LIGA BBVA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 23 september 2013 02:42 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 02:42 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op maandag 23 september 2013 02:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ging er op bieden gvd. Kost me weer 250c extra.
Zo duur al.quote:Op maandag 23 september 2013 02:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ging er op bieden gvd. Kost me weer 250c extra.
Drenthe vielleicht...?quote:Op maandag 23 september 2013 02:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo duur al.Inmiddels inderdaad al 40k waard.
Ik heb 30k, iemand nog een investeertip?
Ik blijf die competitie een beetje eng vinden.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 03:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ff in een hoekje zitten huilen. Wel in een andere hoek dan die waar ik in kotste toen ik de badge zag.
Nu ga ik ook twijfelen...quote:Op maandag 23 september 2013 02:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik blijf die competitie een beetje eng vinden.Ik zie hem niet zo snel verdubbelen ofzo.
Loater man. Ik vandaag een hele dag gewerkt op 4 uurtjes slaap. Ga ik ook niet vaker doenquote:Op maandag 23 september 2013 03:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu ga ik ook twijfelen...Laagste BIN is nu 22k. Of ie daarvoor ook weggaat weet ik niet, maar dan issie bij al wel verdubbeld....
quote:Op maandag 23 september 2013 03:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ff in een hoekje zitten huilen. Wel in een andere hoek dan die waar ik in kotste toen ik de badge zag.
Zat net bij de stats van Malanda te kijjken, das echt een beestquote:Op maandag 23 september 2013 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan dit team beter anders aanpakken bedenk ik me net..Koulibaly LCB, Kara RCB. Veel beter dan Rekik
En nog veel goedkoper ook
[ afbeelding ]
Klopt ja, lijkt me ook erg goed. Zou de balans in mijn team wel goed doen, maar Odjidja is zo heerlijk allround.quote:Op maandag 23 september 2013 03:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zat net bij de stats van Malanda te kijjken, das echt een beestMaar wel meer fysiek dan bijvoorbeeld Ofoe, en dus minder skill etc.
Klopt ja. Heb net een glas naast me staanquote:Op maandag 23 september 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
Goed spul die Karvan ijsthee trouwens..proef weinig verschil met die ijsthee uit pak
Een gediversifieerde portefeuille lijkt me beterquote:Op maandag 23 september 2013 03:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb net een glas naast me staan
Zal ik nog een Benz kopen (alle eieren in 1 mandje) of een andere kerel... Heb 50k te investeren.
Hmm.quote:Op maandag 23 september 2013 03:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een gediversifieerde portefeuille lijkt me beter
Zal je altijd zien ja. Ik zie nu ook een goedkope Depay als de bidding war meevalt..net nu ik wat andere shit heb gekochtquote:Op maandag 23 september 2013 03:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm.
Net die Benz gekocht, kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 03:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat Mboyo het bij jou beter doet
Geen last van. Heb ze allebei open. Eentje firefox en eentje chrome.quote:Op maandag 23 september 2013 03:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie ook dat je je tweede account niet in kan op de webapp?
quote:Op maandag 23 september 2013 03:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Bij mij geeft ie aan No Data, No FIFA en dan een ad met Buy FIFA now
Misschien kun je er straks op de console wel weer in, maar ik zou er niet teveel op rekenen. EA's gonna EA.quote:Op maandag 23 september 2013 03:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf, wat gay
Daar stond nog meer dan genoeg op
Ik hoop niet dat dat allemaal pleite is nu.
Bruma in je zak of buma in je zak..lastig, lastig.quote:Op maandag 23 september 2013 03:42 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, mee gaan spelen of verkopen?Pak denk ik maar gewoon de profit
Worst case kan je er straks op de console in lijkt me eigenlijk..kan niet zomaar weg zijn. En een ban ook niet want dan kan je niet inloggen.quote:Op maandag 23 september 2013 03:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf, wat gay
Daar stond nog meer dan genoeg op
Ik hoop niet dat dat allemaal pleite is nu.
quote:Op maandag 23 september 2013 03:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bruma in je zak of buma in je zak..lastig, lastig.
Geen idee? Heb je nog meer hints?quote:Op maandag 23 september 2013 03:51 schreef Tim86 het volgende:
Weten jullie wat er ook weer is begonnen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooruit dan. Wel makkelijk dat ik deze kon vinden door "toefjes biermeisjes" te googelenquote:Op maandag 23 september 2013 03:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee? Heb je nog meer hints? [ afbeelding ]
Alsnog maar een Matuidi gehaald. Wel 50k, maar denk dat ie nog wel ff stijgt.quote:Op maandag 23 september 2013 04:46 schreef Ozz-03 het volgende:
Gister nog zoveel getwijfeld om IF Aubameyang, Wallyson en IF Matuidi te kopen. Zijn nu allemaal keihard gestegen.
quote:Op maandag 23 september 2013 05:11 schreef Zhano het volgende:
Film uit, best ok. Had beter gekund, +1 (2013) - IMDb
Nu tukje doen, truste Ozz
Geniet maar van die paar uur.quote:
Ligt aan jouw telefoon denk ik, want ik heb daar nooit problemen mee gehad.. Sowieso wifi van de NSquote:Op maandag 23 september 2013 07:23 schreef wonton het volgende:
Waarom werkt whatsap niet met de wifi van ns?
Sterktequote:Op maandag 23 september 2013 08:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dadelijk mijn verstandskiezen eruit.
Niet te vroeg conclusies trekken...quote:Op maandag 23 september 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
Ik heb echt gefaald met die Estoril kits
Staan er gewoon 10-20 op voor 700... Nou heb ik er 12 gekocht voor gemiddeld 500 ofzo, maar had gehoopt op 2k voor deze kits.
Nee, ik heb nog geduld. Over een week is het spel in volle gang en ik zie ze vanaf dan alleen maar stijgen tot een bepaalde hoogte (ik denk alsnog dat die 2k gehaald wordt).quote:Op maandag 23 september 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet te vroeg conclusies trekken...
Hehe ik ook. Gisteren kreeg ik er eentje en nu weer.quote:Op maandag 23 september 2013 08:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Lol, tweede season pass pakje in twee dagen. Had hem eergisteren aangeschaft, gisteren een pakje en vandaag weer..
Die van mij is beter. Mijn season pass is afgelopen en ik krijg nog steeds pakjes en ik heb nog steeds early accesquote:Op maandag 23 september 2013 10:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe ik ook. Gisteren kreeg ik er eentje en nu weer.![]()
Overigens niets aangeschaft, nog steeds op de seasonpass van vorig jaar.
De mijne zou volgens mij ook allang verlopen moeten zijn. Maar hij staat er nog in tot 2014.quote:Op maandag 23 september 2013 10:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die van mij is beter. Mijn season pass is afgelopen en ik krijg nog steeds pakjes en ik heb nog steeds early acces
Bruma 4,5k en Boetius 5k. Als je de goedkoopste bent zijn ze zo verkocht.quote:Op maandag 23 september 2013 10:25 schreef Lastpost het volgende:
Ook prettig, kom niet van Bruma en Boëtius af. Voor hoeveel gaan die jongens momenteel? (PS3)
als je ze er beide voor 2K opzet zijn ze zo wegquote:Op maandag 23 september 2013 10:25 schreef Lastpost het volgende:
Ook prettig, kom niet van Bruma en Boëtius af. Voor hoeveel gaan die jongens momenteel? (PS3)
Silvers.. Maar dan moet je echt zelf even uitzoeken welke spelers voor jou het beste werkenquote:Op maandag 23 september 2013 10:33 schreef Voltreffer het volgende:
Ook maar eens beginnen met handelen. Iemand tips voor een beginner? Vorige editie voornamelijk met fitness kaarten gehandeld..
Overzichtje van silvers tot een mooie prijs? Of kan ik die ergens vinden, zit nu een beetje naar de nederlanders te kijken, maar dat is nog vrij lastig. Kleine markt.quote:Op maandag 23 september 2013 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Silvers.. Maar dan moet je echt zelf even uitzoeken welke spelers voor jou het beste werken
het gaat het makkelijkst als je in een klein aantal items of spelers handel.quote:Op maandag 23 september 2013 10:38 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Overzichtje van silvers tot een mooie prijs? Of kan ik die ergens vinden, zit nu een beetje naar de nederlanders te kijken, maar dat is nog vrij lastig. Kleine markt.
nope, denk <10 mensen, waarvan bijna iedereen het nog van vorig jaar had en niet opnieuw hoefde te betalen.quote:Op maandag 23 september 2013 10:55 schreef appelsjap het volgende:
Hebben jullie allemaal zo n season ticket gehaald om FUT eerder te kunnen spelen?
Wat?quote:Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn deze mensen toch denkende:D
Voor 300 kopen en dan quicksellen voor 308 ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn deze mensen toch denkende:D
Sommige mensen...quote:Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Voltreffer het volgende:
300 coins bieden op een kaart die 3 dagen opstaat.. Terwijl de BIN 350 is.
He maver werkt fifa points kopen in 13 en overzetten naar 14?quote:Op maandag 23 september 2013 11:15 schreef Maver24 het volgende:
Season ticket pack zat niet veel bijzonders in. Kreeg wel een free gold pack in me season ticket en toen kwam kone eruit.
quote:Op maandag 23 september 2013 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens Robbie Hodson gaat er een patch komen voor de header cheddar en finesse OP dingen
Heeft hij geen andere chemistry style?quote:Op maandag 23 september 2013 11:23 schreef _NZT_ het volgende:
Sommige mensen. Heeft iemand 10000 op piazon geboden terwijl er eentje daarvoor staat met een BIN van 8300
Yep. Gewoon in fifa13 fifa points kopen. Dan fifa14 opstarten en naar ut gaan. Dan krijg je de melding of je je fifa points wilt overzetten. Dan naar de webapp gaan en pakjes openenquote:Op maandag 23 september 2013 11:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
He maver werkt fifa points kopen in 13 en overzetten naar 14?
Hulde als dat er komt !! Hopelijk kunneb we die snel verwachtenquote:Op maandag 23 september 2013 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens Robbie Hodson gaat er een patch komen voor de header cheddar en finesse OP dingen
Ik zag ook al op een speler 5500 geboden, terwijl goedkoopste BIN 3200 ofzo was.quote:Op maandag 23 september 2013 11:23 schreef _NZT_ het volgende:
Sommige mensen. Heeft iemand 10000 op piazon geboden terwijl er eentje daarvoor staat met een BIN van 8300
Werkt het straks ook in de retail versie als je het al gedaan hebt in de early release?quote:Op maandag 23 september 2013 11:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Yep. Gewoon in fifa13 fifa points kopen. Dan fifa14 opstarten en naar ut gaan. Dan krijg je de melding of je je fifa points wilt overzetten. Dan naar de webapp gaan en pakjes openen
Straks in de retail versie kan je gewoon fifa points kopen in fifa14quote:Op maandag 23 september 2013 11:30 schreef byah het volgende:
[..]
Werkt het straks ook in de retail versie als je het al gedaan hebt in de early release?
maar voor de falers die nog 25 points op hun fifa 13 hadden staan, die overgezet hebben naar 14 en vervolgens nog points hebben gekocht in 13?quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Straks in de retail versie kan je gewoon fifa points kopen in fifa14
Op dit tijdstip vond ik vorig jaar ook bijna nooit deals. Morgenavond kunnen de Amerikanen het spel al spelen, dan zullen er wel wat deals komen.quote:Op maandag 23 september 2013 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de noobs hun intrede doen, gezien het beperkte aantal deals
ff inhakend op deze vraag. Weet iemand of je Fifa 13 points op PS3 rechtstreeks kunt overzetten naar Fifa 14 op PS4 zonder dat je dus Fifa 14 op je PS3 aanschaft?quote:Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef byah het volgende:
[..]
maar voor de falers die nog 25 points op hun fifa 13 hadden staan, die overgezet hebben naar 14 en vervolgens nog points hebben gekocht in 13?
?quote:Op maandag 23 september 2013 12:00 schreef appelsjap het volgende:
Kan echt niet meer wachten tot donderdag![]()
Wordt die wedstrijd uitgespeeld, blijft stand staan of reglementair nederlaag?quote:Op maandag 23 september 2013 12:01 schreef strakkeman het volgende:
Drogba IF hoop het zoooo graag. 2 goals tegen Besiktas
FIFA 14, voor die 3 dagen vind ik t niet meer waard om zo n season ticket te halen.quote:
Oh, 27 september zie ik. Dus vrijdag pas.quote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef Fuszy het volgende:
Morgen of overmorgen kan je het toch al kopen
26 kan je hem kopen dacht ikquote:Op maandag 23 september 2013 12:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, 27 september zie ik. Dus vrijdag pas.
wordt waarschijnlijk 3-0 reglementaire overwinning voor gsquote:Op maandag 23 september 2013 12:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wordt die wedstrijd uitgespeeld, blijft stand staan of reglementair nederlaag?
[..]
FIFA 14, voor die 3 dagen vind ik t niet meer waard om zo n season ticket te halen.
Volgens mij krijgen groothandels hem morgen of overmorgen binnen en heb je hem op 26 september gewoon op je mat liggen.quote:Op maandag 23 september 2013 12:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, 27 september zie ik. Dus vrijdag pas.
Wanneer wordt er bekend gemaakt wat het wordt?quote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef strakkeman het volgende:
[..]
wordt waarschijnlijk 3-0 reglementaire overwinning voor gs
Donderdag doet de bond meestal uitspraken over straffen enz maar kan misschien ook langer zijn doordat het een chaos was enz.quote:Op maandag 23 september 2013 12:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wanneer wordt er bekend gemaakt wat het wordt?
THANKS THORB TOFFE THORBquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 07:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Lindgren jarig? Gefeliciteerd!
Thanks!quote:
Eerst even een pagina openen in je browser en voorwaarden accepteren op zo'n inlogscherm. Dan doet 'ie het wel.quote:Op maandag 23 september 2013 07:23 schreef wonton het volgende:
Waarom werkt whatsap niet met de wifi van ns?
quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
THANKS THORB TOFFE THORB
[..]Thanks!
[..]
Thanks!
quote:Op maandag 23 september 2013 12:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest hierom lachen.
[ afbeelding ]
Maar je krijgt toch juist extra straftrainingen als je slecht speelt. Dus niet meer dan logischquote:Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
Zegt mijn trainer dat we maandag niet hoeven te trainen doordat we zo slecht speelde en nu moeten we weer wel trainen.
Wat zijn dit voor grappen
Stijgen wel weer.quote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren o.a. Locadia, Beerens en Piazon ruim onder hun prijs ingekocht, zijn de prijzen volledig ingestort
EAquote:Op maandag 23 september 2013 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik open de early access, zegt hij dat ik er niet meer in kan wegens verlopen season ticket.. ik druk op ok en hij werkt gewoon
Vast wel, maar te laat voor mij om nog een Benzema of leuke TOTW 1 IF te kopen.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 12:34 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch juist extra straftrainingen als je slecht speelt. Dus niet meer dan logisch
Langs de snelweg gaan staan soms valt er eentje van de vrachtwagen afquote:Op maandag 23 september 2013 12:42 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Iemand die FIFA vandaag al kan krijgen of iemand die het in de winkel rond gaat vragen?
Je kan de inhoud ook weggevenquote:Op maandag 23 september 2013 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom krijg ik nog een season ticket pack terwijl ik geen ticket meer heb
Komt wel DLC joh.quote:Op maandag 23 september 2013 12:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan de inhoud ook weggeven
Vanochtend GTA V uitgespeeldBest kort verhaal voor een spel dat sinds GTA 3 bezig is met ontwikkeling, nu weer 5 jaar wachten
Ik wel. Nu al lekker weinig op de markt.quote:Op maandag 23 september 2013 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 30k en ik weet niet wat ik ermee moet. Iemand zin om een Taiwo te pricefixen?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 september 2013 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 30k en ik weet niet wat ik ermee moet. Iemand zin om een Taiwo te pricefixen?
Goedkope silvers kopen die nog veel gaan stijgen. Hugo Vieira, Vitor Junior en Sanchez bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 september 2013 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Dank.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Goedkope silvers kopen die nog veel gaan stijgen. Hugo Vieira, Vitor Junior en Sanchez bijvoorbeeld.
Van harte gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
True haha. Maarja blijft wel leuk.quote:Op maandag 23 september 2013 13:09 schreef FCsuarez het volgende:
thnx johnboy![]()
om me er even aan te herinneren dat fifa points kopen en packs openen waardeloos is![]()
iedere stuiver is zonde volgens mij.
ik hoop de packcounter dit jaar op 1 te houden ( heb nu al 1 bronze geopend namelijk)quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
True haha. Maarja blijft wel leuk.
Bronze packs zijn alles behalve waardeloos.quote:Op maandag 23 september 2013 13:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik hoop de packcounter dit jaar op 1 te houden ( heb nu al 1 bronze geopend namelijk)
voor mij wel, weet namelijk nooit wat de spelers waard zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bronze packs zijn alles behalve waardeloos.
Maar je kan de prijzen van de spelers wel opzoeken. Door de consumables maak je sowieso bijna altijd winst (alleen nu nog niet omdat ze nog niet zo makkelijk verkopen)quote:Op maandag 23 september 2013 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor mij wel, weet namelijk nooit wat de spelers waard zijn.
weet al hoe dat afloopt. eind van het jaar allemaal bronze spelers nog in de club waar je geen *** mee doet
consumables vind ik gevaarlijk dit jaar. iedereen die er maar 100en in zijn club kan hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je kan de prijzen van de spelers wel opzoeken. Door de consumables maak je sowieso bijna altijd winst (alleen nu nog niet omdat ze nog niet zo makkelijk verkopen)
Even alle gold contracten pricefixen.quote:Op maandag 23 september 2013 13:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
consumables vind ik gevaarlijk dit jaar. iedereen die er maar 100en in zijn club kan hebben.
Hoezo crash ? Spelers gaan alleen maar meer waard worden.quote:Op maandag 23 september 2013 13:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Van Aanholt is ook al lekker aan het stijgen zeg
Verwachten jullie nog een 'silver-crash' donderdag?
Ik ben nog steeds in afwachting van de prijsstijgingen van bronzes en silvers. Al zal ik de meeste bronzes die ik tot nu toe heb gekocht wel gaan gebruiken.quote:Op maandag 23 september 2013 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo crash ? Spelers gaan alleen maar meer waard worden.
99.999% gold packs denk ik trouwens. Daar zal af en toe wel een verdwaalde silver tussen zitten.quote:Op maandag 23 september 2013 13:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Omdat er superveel pakjes geopend gaan worden lijkt me
In deze reeks hebben mensen al een Nounkeu en Trochowski in een gold pack gehad.quote:Op maandag 23 september 2013 13:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
99.999% gold packs denk ik trouwens. Daar zal af en toe wel een verdwaalde silver tussen zitten.
No shit, dat was ikquote:Op maandag 23 september 2013 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In dit topic hebben mensen al een Nounkeu
Veel meer mensen gaan ook spelenquote:Op maandag 23 september 2013 13:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Omdat er superveel pakjes geopend gaan worden lijkt me
Inderdaad. Wat vind je tot nu toe van de gold packs dit jaar? Ik ben nog aan het bedenken of ik dit jaar ook met wat FIFA points wil beginnen.quote:
Ik heb 9,4kquote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Zhano het volgende:
Er staat een IF Voronin op voor 9,5k BIN. Garanteed profit, maar ik heb de coins niet
Mijn packs waren niet geweldig, maar je hebt wel snel startkapitaal om wat TOTW1 shit in te slaanquote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat vind je tot nu toe van de gold packs dit jaar? Ik ben nog aan het bedenken of ik dit jaar ook met wat FIFA points wil beginnen.
Ja klopt, maar er komt zowel meer vraag als aanbod. Zal mij benieuwen! Als ik hem niet verkoop is het ook niet echt een dikke ramp want dan hou ik hem zelf. Mocht ik hem wel verkopen dan zet ik wel BMI er neerquote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Veel meer mensen gaan ook spelenVeel goede spelers hebben niet een hoge cardweight en er komen meer coins in de omloop dus prijzen stijgen als er meer vraag is
Die workrates van Mangala wordt ik gewoon bang van.quote:Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Revontulet het volgende:
http://puu.sh/4yeRD.jpg
Bazen team.
Hoi GJE.quote:Op maandag 23 september 2013 13:53 schreef BDIL het volgende:
Ik geef jullie effe wat fap materiaal![]()
[ afbeelding ]
Af
?quote:
de gold contracten natuurlijk nietquote:Op maandag 23 september 2013 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even alle gold contracten pricefixen.
Kan prima toch met zijn defending statsquote:
Kan je lachen, maar in fifa 13 stond Modric CDM in mijn best lopende teamquote:
quote:
Dit is ook een goede deal maar Depay is toch meer dan 15k waard? Of is dit alleen op de Xbox? Daar is de laagste BIN 18.750quote:Op maandag 23 september 2013 14:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nog een keer dan.
Laatste keer dat ik hem zag was die rond de 7/8K, en volgens Futhead nu 14Kquote:Op maandag 23 september 2013 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is ook een goede deal maar Depay is toch meer dan 15k waard? Of is dit alleen op de Xbox? Daar is de laagste BIN 18.750
Waarom Arias op RB?quote:Op maandag 23 september 2013 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/487543/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Silver spelers handelen. En gewoon online spelen om coins te verdienen.quote:Op maandag 23 september 2013 14:15 schreef Cafca_94 het volgende:
even een vraagje,
vandaag begonnen met de fut webapp alvast.
met welke competitie kan ik het best beginnen om straks als ik kan spelen coins te verdienen.
wel goud aub. iemand goede suggesties ?
en welke competitie daarna? voor als ik genoeg coins heb. liga bbva, bundeliga, seria a of premier leauge ?
ook iemand goede tips om nu even geld te verdienen, want ik heb hele slechte pakjes gekregen met een budget nu van circa 7000/8000.
graag jullie hulp, thanks !
quote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Speelt nu in Turkije voor Karabukspor waar Emenike naam maakte. Zal die uit packs gaan?Goedkoopste is 15k, denk dat we te laat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je weet maar nooit, misschien krijg ik hier spijt van
![]()
Op de xbox 6,7kquote:Op maandag 23 september 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goedkoopste is 15k, denk dat we te laat zijnMaar je weet maar nooit, misschien krijg ik hier spijt van
Ik twijfel ook al sinds gisteren.quote:Op maandag 23 september 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goedkoopste is 15k, denk dat we te laat zijnMaar je weet maar nooit, misschien krijg ik hier spijt van
chem, ander een nederlanse rb uit de eredivisie kom je uit op janmaat.quote:
Rosalesquote:Op maandag 23 september 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chem, ander een nederlanse rb uit de eredivisie kom je uit op janmaat.
No problem. Meerder mensen hebben daar last van hierquote:Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Rosales
Edit nvm, ben full retard gegaan.
RT omdat deze bazen meer aandacht verdienen.quote:
Als ze hem vanuit Nederland versturen zou dat nog kunnen, maar vaak hebben dit soort webshops hun voorraad in het buitenland zitten.quote:Op maandag 23 september 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
MediaOffer. Kan het dan dat je m de 24e hebt? (aka morgen)
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-126.htmlquote:Op maandag 23 september 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
MediaOffer. Kan het dan dat je m de 24e hebt? (aka morgen)
Van Rhijn?quote:Op maandag 23 september 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chem, ander een nederlanse rb uit de eredivisie kom je uit op janmaat.
Had niet door dat het perfect/strong chem link moest zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 14:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
No problem. Meerder mensen hebben daar last van hier
Bas Nijhuis heeft zeker 80 pace.quote:
okquote:Op maandag 23 september 2013 14:59 schreef _NZT_ het volgende:
Bronze squad training opgepikt voor 900 ...zodra FIFA uit is en de eerste wedstrijden gespeeld worden flikker ik um er op voor 1600 tot 2000
Nee omdat alleen de pro's nog spelenquote:Op maandag 23 september 2013 15:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ben tot nu toe ook geen noobs tegen gekomen met halve bronze teams.
Boah lekkor!quote:Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
Wie zei ookalweer dat Season Ticket packs kut zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
Wie zei ookalweer dat Season Ticket packs kut zijn?
[ afbeelding ]
DS2, Zhano, Confetti en Pascal?quote:Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Zijn er hier mensen die in fut 13 een autobuyer gebruikt hebben?
Ja.quote:Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Zou zomaar kunnen jaquote:Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Koop je ze of scripten je zelfquote:Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef Djeetje het volgende:
En wie gaat er een in 14 gebruiken ?
Ligt er maar net aan wat je kuntquote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Koop je ze of scripten je zelf
Ik 200k voor 400 euroquote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Is er al iemand die coins verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |