SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Jammer dat er geen Veloso en/of Meireles is.quote:Op maandag 23 september 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jammer dat die Barbosa weg is gegaan
Trustequote:Op maandag 23 september 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
En nu ga ik pitten, morgen weer vroeg op![]()
Staat genoteerd.quote:Op maandag 23 september 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
En nu ga ik pitten, morgen weer vroeg op![]()
Ik kwam uit een potje en zag m ineens in mn storequote:Op maandag 23 september 2013 02:06 schreef Zhano het volgende:
Huh, ik heb ook nog een seasonticket pack
quote:
Mwah, daar had ik een keer een Toure en Xabi Alonso uit gehaald.quote:Op maandag 23 september 2013 02:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar waren die season ticket packs ook alleen maar aids.
Ik ook niet. Kreeg zelfs vandaag een mailtje dat de betaling voor de verlenging niet gelukt wasquote:Op maandag 23 september 2013 02:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mwah, daar had ik een keer een Toure en Xabi Alonso uit gehaald.
Maar goed, mag eigenlijk niet klagen want ik heb helemaal niet betaald voor season ticket dit jaar.
4* skills ook voor defensief sterke spelrtquote:Op maandag 23 september 2013 02:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gompie voor een speciale reden duur of gewoon omdat ie gold stats heeft?
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.quote:Op maandag 23 september 2013 02:23 schreef Zhano het volgende:
Elke keer als ik m opzoek is Balo weer 500c-1k gestegenGaat niet snel, maar ok.
Nu mogen jullie weer.
quote:Op maandag 23 september 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.
Zal ik er 1 halen? (40k)quote:Op maandag 23 september 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.
Ja, hij was vorig jaar ook rond de 80K. Nu is hij de enige fatsoenlijke spits in LIGA BBVA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 23 september 2013 02:42 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 02:42 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op maandag 23 september 2013 02:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ging er op bieden gvd. Kost me weer 250c extra.
Zo duur al.quote:Op maandag 23 september 2013 02:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ging er op bieden gvd. Kost me weer 250c extra.
Drenthe vielleicht...?quote:Op maandag 23 september 2013 02:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo duur al.Inmiddels inderdaad al 40k waard.
Ik heb 30k, iemand nog een investeertip?
Ik blijf die competitie een beetje eng vinden.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 03:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ff in een hoekje zitten huilen. Wel in een andere hoek dan die waar ik in kotste toen ik de badge zag.
Nu ga ik ook twijfelen...quote:Op maandag 23 september 2013 02:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik blijf die competitie een beetje eng vinden.Ik zie hem niet zo snel verdubbelen ofzo.
Loater man. Ik vandaag een hele dag gewerkt op 4 uurtjes slaap. Ga ik ook niet vaker doenquote:Op maandag 23 september 2013 03:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu ga ik ook twijfelen...Laagste BIN is nu 22k. Of ie daarvoor ook weggaat weet ik niet, maar dan issie bij al wel verdubbeld....
quote:Op maandag 23 september 2013 03:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ff in een hoekje zitten huilen. Wel in een andere hoek dan die waar ik in kotste toen ik de badge zag.
Zat net bij de stats van Malanda te kijjken, das echt een beestquote:Op maandag 23 september 2013 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan dit team beter anders aanpakken bedenk ik me net..Koulibaly LCB, Kara RCB. Veel beter dan Rekik
En nog veel goedkoper ook
[ afbeelding ]
Klopt ja, lijkt me ook erg goed. Zou de balans in mijn team wel goed doen, maar Odjidja is zo heerlijk allround.quote:Op maandag 23 september 2013 03:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zat net bij de stats van Malanda te kijjken, das echt een beestMaar wel meer fysiek dan bijvoorbeeld Ofoe, en dus minder skill etc.
Klopt ja. Heb net een glas naast me staanquote:Op maandag 23 september 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
Goed spul die Karvan ijsthee trouwens..proef weinig verschil met die ijsthee uit pak
Een gediversifieerde portefeuille lijkt me beterquote:Op maandag 23 september 2013 03:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb net een glas naast me staan
Zal ik nog een Benz kopen (alle eieren in 1 mandje) of een andere kerel... Heb 50k te investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |