SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Jammer dat er geen Veloso en/of Meireles is.quote:Op maandag 23 september 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jammer dat die Barbosa weg is gegaan
Trustequote:Op maandag 23 september 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
En nu ga ik pitten, morgen weer vroeg op![]()
Staat genoteerd.quote:Op maandag 23 september 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
En nu ga ik pitten, morgen weer vroeg op![]()
Ik kwam uit een potje en zag m ineens in mn storequote:Op maandag 23 september 2013 02:06 schreef Zhano het volgende:
Huh, ik heb ook nog een seasonticket pack
quote:
Mwah, daar had ik een keer een Toure en Xabi Alonso uit gehaald.quote:Op maandag 23 september 2013 02:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar waren die season ticket packs ook alleen maar aids.
Ik ook niet. Kreeg zelfs vandaag een mailtje dat de betaling voor de verlenging niet gelukt wasquote:Op maandag 23 september 2013 02:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mwah, daar had ik een keer een Toure en Xabi Alonso uit gehaald.
Maar goed, mag eigenlijk niet klagen want ik heb helemaal niet betaald voor season ticket dit jaar.
4* skills ook voor defensief sterke spelrtquote:Op maandag 23 september 2013 02:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gompie voor een speciale reden duur of gewoon omdat ie gold stats heeft?
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.quote:Op maandag 23 september 2013 02:23 schreef Zhano het volgende:
Elke keer als ik m opzoek is Balo weer 500c-1k gestegenGaat niet snel, maar ok.
Nu mogen jullie weer.
quote:Op maandag 23 september 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.
Zal ik er 1 halen? (40k)quote:Op maandag 23 september 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Benzema blijft ook alleen maar stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |