quote:Op maandag 23 september 2013 10:18 schreef Maxerazzi het volgende:
9 AM: Mijn verantwoordelijkheidsgevoel en de drang om een kaartje voor Darkside te kopen scheuren mij aan stukken.![]()
9.15 AM: Fuck it. Kaartje binnen. #niettestoppen#nowayback#YOLO
Ho wat ene nummer? Ik ken alleen de EP en het remix-album. En goed hè?quote:Op maandag 23 september 2013 11:00 schreef Norrage het volgende:
Godver, ben gisteren gaan luisteren naar die Darkside EP (of nouja, dat ene nummer en die EP uit 2011) na aanleiding van Maxi, maar wat is die fantastisch zeg
Dat album moet wel heelgaan worden
De eerste 11 minuten (1e nummer) van het nieuwe album, in de vorm van de naam Golden Arrow, is op Spotify te luisteren:quote:Op maandag 23 september 2013 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ho wat ene nummer? Ik ken alleen de EP en het remix-album. En goed hè?Alles wat Jaar aanraakt verandert in goud
Ohhh, zo. Die kende ik wel ja.quote:Op maandag 23 september 2013 15:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
De eerste 11 minuten (1e nummer) van het nieuwe album, in de vorm van de naam Golden Arrow, is op Spotify te luisteren:
Golden Arrow, a song by Darkside on Spotify.
Ach, alles verschijnt toch wel op illegale sites. Dat gezegd zijnde is dit wel een leuk project natuurlijk en is het voor de fans best goedkoop, als ze de site tenminste goed onderhouden en niet na drie maanden vergeten dat de site bestaat.quote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Norrage het volgende:
Kan ik dan een abonnement op jou nemen door middel van het nooit meer zeggen dat de nieuwe National slecht is, en dat jij dan die nummers aan ons doorpasst?
Of misschien moet ik gewoon zelf een abo nemen....
Dat is voor mij dan ook de belangrijkste reden om het te doen, ik wil graag zo'n klein label steunen. En de muziek is natuurlijk ook heel vet, vooral omdat een deel redelijk onvindbaar is.quote:Op maandag 23 september 2013 17:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, alles verschijnt toch wel op illegale sites. Dat gezegd zijnde is dit wel een leuk project natuurlijk en is het voor de fans best goedkoop, als ze de site tenminste goed onderhouden en niet na drie maanden vergeten dat de site bestaat.
hihihihihihihihihihihihihihihiquote:Op maandag 23 september 2013 17:22 schreef Tchock het volgende:
Abonnement op Nicolas Jaar gekocht.Meteen maar de jaar-versie,
quote:Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
hihihihihihihihihihihihihihihi
Jaarabonnement.quote:Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
hihihihihihihihihihihihihihihi
Daar heeft ie een punt.quote:The National Wrote a Song for the New Hunger Games Movie
We haven't heard much news about The Hunger Games: Catching Fire soundtrack since Coldplay shared their contribution, "Atlas", earlier this month. But the National recently told NME that they wrote a song for the film. It was originally called "Dying Is Easy", which was thought to be "too dark" and changed to "Lean".
"The song almost didn't make it because it was too dark," Matt Berninger said. "Which I thought was sort of funny because [the movie] is about killing kids. I don't know how a song can be darker than that?" There's no tracklist out yet, but Ellie Goulding is also rumored to be on the soundtrack. The movie's in theaters on November 22.
http://pitchfork.com/news(...)-hunger-games-movie/
quote:
Hebben we haar weggejaagd dan?quote:Op maandag 23 september 2013 17:46 schreef methodmich het volgende:
Wel zonde dat jullie LuciferRising verjagen... Ze heeft al geregeld goede posts gemaakt in topics over jaarlijstjes en Top 5 van de dag, als ik me niet vergis.
Verjagen?quote:Op maandag 23 september 2013 17:46 schreef methodmich het volgende:
Wel zonde dat jullie LuciferRising verjagen... Ze heeft al geregeld goede posts gemaakt in topics over jaarlijstjes en Top 5 van de dag, als ik me niet vergis.
Verjagen gaat dan misschien ver, maar niet al te gezellig welkom heten dekt de lading toch wel hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |