abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131495773
het vnn-forum is een blanke suprematisten forum DUH. volgens mij nog meer hardcore dan stormfront
voor blanke suprematisten zijn de joden vijand #1. niet negers of andere niet-blanken. de joden.
pi_131505110
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Jews Introduced Aliens To The Indiana Jones Franchise
Dit is dus ook gewoon een terechte opmerking.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:02:54 #53
240618 Micson
The lonely stoner
pi_131506691
Ze hebben een punt.
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:12:29 #54
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_131506937
quote:
Dit is wel interessant. Ook bij de Federal Reserve/Treasury/Wallstreet zie je een bovenproportionele vertegenwoordiging van mensen met een Joodse achtergrond.

Om dat dan vervolgens te generaliseren naar 'de Joden' hebben dit of dat lijkt me dan weer niet terecht. Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld Marokkanen waar de gedragingen van een relatief kleine groep wel eens onterecht worden gegeneraliseerd.
pi_131507808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef Micson het volgende:
Ze hebben een punt.
En wat is het punt dat ze hebben volgens jou precies? :?
Krekker is de bom!
pi_131510443
Joden zijn ook best liev. Zonder Joden zouden er geen jodenkoeken zijn geweest.
pi_131513761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:12 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Dit is wel interessant. Ook bij de Federal Reserve/Treasury/Wallstreet zie je een bovenproportionele vertegenwoordiging van mensen met een Joodse achtergrond.

Om dat dan vervolgens te generaliseren naar 'de Joden' hebben dit of dat lijkt me dan weer niet terecht. Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld Marokkanen waar de gedragingen van een relatief kleine groep wel eens onterecht worden gegeneraliseerd.
De groep probleemmarokkanen is juist relatief groot. Dat is het probleem. Dit maakt generalisaties, waarbij men stelt dat bijna elke Marokkaan tuig is, natuurlijk nog niet minder onjuist.

Wat betreft Joden en de geld:

quote:
In de Middeleeuwen was het christenen verboden rente te heffen, wat leidde tot de positie van joden als bankiers en geldverschaffers. Ook joden zelf was het in principe niet toegestaan rente te heffen, maar dit renteverbod gold niet wanneer zaken werd gedaan met niet-joden. Filosofen als Plato en Thomas van Aquino hebben zich eveneens tegen rente uitgesproken, alsmede de economische 'goeroe' achter de NSDAP, Gottfried Feder.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rente
Terwijl het volk in een verder verleden juist in armoede leefde:

quote:
Het Joodse volk leefde gedurende ten minste drieduizend jaar in het Land van Israël, waar het een monotheïstische religie ontwikkelde en meerdere malen zelfbeschikking genoot. De Joden werden door de Romeinen vrijwel geheel uit Palestina verbannen en hebben sindsdien een bewogen bestaan geleid waarin armoede, discriminatie, onderdrukking en uitroeiing, maar ook culturele, economische en individuele bloei voorkwamen. Door de jaren heen was de joodse religie, het jodendom, de voornaamste bindende factor tussen de Joden, maar geen vereiste om tot het Joodse volk te behoren.

Sinds de opkomst van het nationalisme en de Verlichting bij volkeren rondom, hebben ook Joden een transitie ondergaan waardoor velen zich minder als een volk en meer als een etnische of etno-religieuze gemeenschap binnen andere volken zijn gaan zien. Deelname aan alle aspecten van het maatschappelijk leven kon nu toenemen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Joden
Krekker is de bom!
pi_131515284
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:18 schreef wenfer2 het volgende:
Joden zijn ook best liev. Zonder Joden zouden er geen jodenkoeken zijn geweest.
Weer een typisch Jodenstreek.
In Jodenkoeken zitten helemaal geen Joden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_131515751
4-0
pi_131515915
Ga weg
pi_131515940
Ik vind Ajacieden ook gevaarlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131518960
Zionisme is het gevaar .