met al die afleveringen waarin alles fout gaat, ontneem je iedereen de moed om "Ik" te "vertrek"ken, daarom misschien nu al twee succesnummers?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef xzaz het volgende:
Wat een kast, saaie aflevering alles ging goed.
De foto's zijn wel slecht zegquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef snellejelle het volgende:
Inmiddels willen ze toch wel gasten..
http://www.booking.com/hotel/fr/villa-magnolia-parc.nl.html
Snap het ook niet helemaal. Knap staaltje werk, maar waarom zo veel tijd en energie stoppen in kast van een pand als je voor hetzelfde geld wat kleiner (en mooier) kan wonen en net zo veel van kan genieten (zeker omdat ze ook niet echt van plan zijn om fulltime een B&B te runnen).quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef DSVM het volgende:
Waarom niet gewoon een iets minder duur kasteel kopen, dat bespaart je dan gewoon al dat werk voor een B&B ,dat geld kun je dan weer uitgeven om ervan te genieten. Nu moet je nu voor gasten klaar staan enzo
Maar die tuin is errug groot, dus het pand zelf ligt er niet vlak naast. En die spoorlijn wordt vast niet zo intensief gebruikt als de spoorlijnen in Nederland.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Yaku het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal. Knap staaltje werk, maar waarom zo veel tijd en energie stoppen in kast van een pand als je voor hetzelfde geld wat kleiner (en mooier) kan wonen en net zo veel van kan genieten (zeker omdat ze ook niet echt van plan zijn om fulltime een B&B te runnen).
Niet alleen dat, maar het pand ligt PAL naast de spoorlijn. De trein staat bijna in de tuin...
Mweh, gaat te goed.quote:
Die met die homo, zijn pottenvrouw en hun zoete kidsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Mylene het volgende:
Ik herinner mij 2 homo's die ook een kasteel hadden gekocht in Frankrijk. Dat was pas een leuke aflevering.
Wat mij betreft niet. Ik vind dit programma vooral leuk wanneer mensen het avontuur aangaan en met een beperkt budget iets proberen op te zetten.quote:
En dit inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef Adrie072 het volgende:
Nou dat laatste is misschien wat erg cru, maar ik heb het ook geprobeerd om sympathie voor deze mensen op te wekken. Niet gelukt.
Goedkoopste overnachting 150 euri..?! Dat vind ik geen B&B prijzen meer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef snellejelle het volgende:
Inmiddels willen ze toch wel gasten..
http://www.booking.com/hotel/fr/villa-magnolia-parc.nl.html
Inderdaad, ik kan meestal nog wel enige sympathie opbrengen voor de minder leuke kandidaten, maar deze mensen waren wel erg hautain.quote:Op zondag 29 september 2013 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vond ze trouwens niet leuk, hoe vaak hebben ze tussen neus en lippen door wel niet verteld dat ze dit van hun spaargeld deden..
quote:Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef Adrie072 het volgende:
Nou dat laatste is misschien wat erg cru, maar ik heb het ook geprobeerd om sympathie voor deze mensen op te wekken. Niet gelukt.
Wel een prachtig pand overigens!
Man man man. De jaloezie spat er wel van af. Als je geld hebt ben je direct een slecht mensquote:Op zondag 29 september 2013 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Goedkoopste overnachting 150 euri..?! Dat vind ik geen B&B prijzen meer.
Vond ze trouwens niet leuk, hoe vaak hebben ze tussen neus en lippen door wel niet verteld dat ze dit van hun spaargeld deden..
Ook leuk, bij iedere kamer: 'laatste kans, nog maar 1 beschikbaar' Ja duh.. ze hebben overal maar één kamer van ;-)
Dit is wel een top-post. Zeker werkloos thuiszittend?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:04 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Vreselijk stel. Narcistische man.
Het zou goed zijn als deze man alles verliest en eens ontdekt welke kant het leven ook kan hebben. Ik denk dat hij ook weinig over heeft voor de medemens. Dit soort types komen in de hel, dat kan niet missen.
Ja die waren helemaal erg, dat waren hufters eersteklasquote:Op zondag 29 september 2013 09:11 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan meestal nog wel enige sympathie opbrengen voor de minder leuke kandidaten, maar deze mensen waren wel erg hautain.
Er is overigens eens een aflevering geweest met mensen die naar Zuid-Afrika gingen, en dachten daar de neo-koloniale slavendrijver uit te kunnen hangen. Die waren helemaal verschrikkelijk.
Wat dat betreft vielen deze mensen nog wel mee.
Jaloers? Nee voor geen meter, zou echt voor geen goud met ze willen ruilen. Oh ja ze werken er hard voor, daar heb ik respect voor. Maar ik vond ze wel degelijk pochen met hun geld. Het zijn gewoon mijn types niet en wij zullen er dan ook niet snel overnachten. Maar goed dat niet iedereen gelijk is, ik vond het gewoon geen sympathiek stel. Wel hardwerkende mensen die wisten hoe ze het wilden hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
[..]
Man man man. De jaloezie spat er wel van af. Als je geld hebt ben je direct een slecht mens
Ze hebben er gewoon hard voor gewerkt en geen kinderen hebben scheelt ook nogal. Juist respect voor deze mensen. Juist heerlijk dat ze er zo open in waren. Vond ze absoluut niet pochen met hun geld.
joh, misschien hebben ze in die zes maanden vier keer (op verzoek?) gezegd dat ze het van hun spaargeld deden en worden die vier bewust erin gemonteerd. Door het productieteam wordt er natuurlijk ook wel een personage neergezet, anders zouden er weer minder mensen kijken...quote:Op zondag 29 september 2013 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Goedkoopste overnachting 150 euri..?! Dat vind ik geen B&B prijzen meer.
Ook leuk, bij iedere kamer: 'laatste kans, nog maar 1 beschikbaar' Ja duh.. ze hebben overal maar één kamer van ;-)
Ja, ik herinner me die aflevering nog goed. Mensen die ontslagen werden omdat ze niet hard genoeg werkte, een huishoudsters die ontslagen zou worden als ze een koekje zou eten etc.quote:Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ja die waren helemaal erg, dat waren hufters eersteklas
Waarom zouden ze dat doen? Hier wordt het toch juist minder leuk van? Het haalt de 'spanning' uit het programma.quote:Op zondag 29 september 2013 09:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
joh, misschien hebben ze in die zes maanden vier keer (op verzoek?) gezegd dat ze het van hun spaargeld deden en worden die vier bewust erin gemonteerd. Door het productieteam wordt er natuurlijk ook wel een personage neergezet, anders zouden er weer minder mensen kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |