abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131657787
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef xzaz het volgende:
Wat een kast, saaie aflevering alles ging goed.
met al die afleveringen waarin alles fout gaat, ontneem je iedereen de moed om "Ik" te "vertrek"ken, daarom misschien nu al twee succesnummers?
Denken de kneuzen "dat kan/wil ik ook" en kan jij weer genieten.
(Ik geniet er ook wel van als mensen zicht wel goed voorbereiden, de taal spreken en slagen in hun onderneming).
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:07:58 #227
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_131658058
quote:
De foto's zijn wel slecht zeg :{
pi_131658107
Ik herinner mij 2 homo's die ook een kasteel hadden gekocht in Frankrijk. Dat was pas een leuke aflevering.
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:11:17 #229
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_131658240
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef DSVM het volgende:
Waarom niet gewoon een iets minder duur kasteel kopen, dat bespaart je dan gewoon al dat werk voor een B&B ,dat geld kun je dan weer uitgeven om ervan te genieten. Nu moet je nu voor gasten klaar staan enzo
Snap het ook niet helemaal. Knap staaltje werk, maar waarom zo veel tijd en energie stoppen in kast van een pand als je voor hetzelfde geld wat kleiner (en mooier) kan wonen en net zo veel van kan genieten (zeker omdat ze ook niet echt van plan zijn om fulltime een B&B te runnen).

Niet alleen dat, maar het pand ligt PAL naast de spoorlijn. De trein staat bijna in de tuin...
pi_131658395
Ja ik had gewoon een huisje net buiten een dorpje daar gekocht en lekker rentenieren van het geld dat ik over zou houden.
know'm sayin?
word? word.
pi_131658456
Terugkijken waard?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_131658475
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Yaku het volgende:

[..]

Snap het ook niet helemaal. Knap staaltje werk, maar waarom zo veel tijd en energie stoppen in kast van een pand als je voor hetzelfde geld wat kleiner (en mooier) kan wonen en net zo veel van kan genieten (zeker omdat ze ook niet echt van plan zijn om fulltime een B&B te runnen).

Niet alleen dat, maar het pand ligt PAL naast de spoorlijn. De trein staat bijna in de tuin...
Maar die tuin is errug groot, dus het pand zelf ligt er niet vlak naast. En die spoorlijn wordt vast niet zo intensief gebruikt als de spoorlijnen in Nederland.
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:17:15 #233
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_131658503
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Terugkijken waard?
Mweh, gaat te goed.

Goed te zien aan de snelheid van dit topic trouwens.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_131659740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Mylene het volgende:
Ik herinner mij 2 homo's die ook een kasteel hadden gekocht in Frankrijk. Dat was pas een leuke aflevering.
Die met die homo, zijn pottenvrouw en hun zoete kids :Y
Die homo kwam daarna nog weleens bij Paul de Leeuw langs als Zwarte Piet :D
pi_131660233
Vreselijk stel. Narcistische man.
Het zou goed zijn als deze man alles verliest en eens ontdekt welke kant het leven ook kan hebben. Ik denk dat hij ook weinig over heeft voor de medemens. Dit soort types komen in de hel, dat kan niet missen.
Het kost een placenta, maar dan heb je ook wat!
pi_131663663
Nou dat laatste is misschien wat erg cru, maar ik heb het ook geprobeerd om sympathie voor deze mensen op te wekken. Niet gelukt.

Wel een prachtig pand overigens!
pi_131665792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Terugkijken waard?
Wat mij betreft niet. Ik vind dit programma vooral leuk wanneer mensen het avontuur aangaan en met een beperkt budget iets proberen op te zetten.

Deze mensen hadden een budget van meer dan een half miljoen euro, gingen daar nog een ton overheen en gaven lachend toe dat dat makkelijk kon. Tja, dan slaagt zo'n project nogal makkelijk.

Daarnaast vond ik het thema ook niet echt ik-vertrek-waardig. Het is normaliter zo dat mensen proberen elders een nieuw leven op te bouwen, en dus ook inkomsten moeten vergaren. Een deel van het programma gaat daar dan ook om. Is er interesse voor hun product/dienst? Zijn er voldoende klanten, inkomsten etc. Dit programma is gestopt op het moment van dat hun bouwproject (met tig vakmensen in dienst) voltooid was. We weten niet of er ooit een klant gekomen is. Maar ze zaten sowieso niet te wachten op te veel gasten, want ze zaten daar vooral om te rentenieren.

Nee, ik vind dit de minst leuke aflevering die ik ooit gezien hebt van dit programma.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef Adrie072 het volgende:
Nou dat laatste is misschien wat erg cru, maar ik heb het ook geprobeerd om sympathie voor deze mensen op te wekken. Niet gelukt.
En dit inderdaad.
pi_131665929
quote:
Goedkoopste overnachting 150 euri..?! Dat vind ik geen B&B prijzen meer.
Vond ze trouwens niet leuk, hoe vaak hebben ze tussen neus en lippen door wel niet verteld dat ze dit van hun spaargeld deden..
Ook leuk, bij iedere kamer: 'laatste kans, nog maar 1 beschikbaar' Ja duh.. ze hebben overal maar één kamer van ;-)
pi_131666014
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vond ze trouwens niet leuk, hoe vaak hebben ze tussen neus en lippen door wel niet verteld dat ze dit van hun spaargeld deden..
Inderdaad, ik kan meestal nog wel enige sympathie opbrengen voor de minder leuke kandidaten, maar deze mensen waren wel erg hautain.

Er is overigens eens een aflevering geweest met mensen die naar Zuid-Afrika gingen, en dachten daar de neo-koloniale slavendrijver uit te kunnen hangen. Die waren helemaal verschrikkelijk.

Wat dat betreft vielen deze mensen nog wel mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ludd op 29-09-2013 09:16:48 ]
pi_131666274
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef Adrie072 het volgende:

Wel een prachtig pand overigens!
quote:

[..]

Ook leuk, bij iedere kamer: 'laatste kans, nog maar 1 beschikbaar' Ja duh.. ze hebben overal maar één kamer van ;-)
Man man man. De jaloezie spat er wel van af. Als je geld hebt ben je direct een slecht mens :')
Ze hebben er gewoon hard voor gewerkt en geen kinderen hebben scheelt ook nogal. Juist respect voor deze mensen. Juist heerlijk dat ze er zo open in waren. Vond ze absoluut niet pochen met hun geld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:04 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Vreselijk stel. Narcistische man.
Het zou goed zijn als deze man alles verliest en eens ontdekt welke kant het leven ook kan hebben. Ik denk dat hij ook weinig over heeft voor de medemens. Dit soort types komen in de hel, dat kan niet missen.
Dit is wel een top-post. Zeker werkloos thuiszittend? :')
pi_131666279
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inderdaad, ik kan meestal nog wel enige sympathie opbrengen voor de minder leuke kandidaten, maar deze mensen waren wel erg hautain.

Er is overigens eens een aflevering geweest met mensen die naar Zuid-Afrika gingen, en dachten daar de neo-koloniale slavendrijver uit te kunnen hangen. Die waren helemaal verschrikkelijk.

Wat dat betreft vielen deze mensen nog wel mee.
Ja die waren helemaal erg, dat waren hufters eersteklas |:(
pi_131666302
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef Rickario het volgende:

[..]

[..]

[..]

Man man man. De jaloezie spat er wel van af. Als je geld hebt ben je direct een slecht mens :')
Ze hebben er gewoon hard voor gewerkt en geen kinderen hebben scheelt ook nogal. Juist respect voor deze mensen. Juist heerlijk dat ze er zo open in waren. Vond ze absoluut niet pochen met hun geld.
Jaloers? Nee voor geen meter, zou echt voor geen goud met ze willen ruilen. Oh ja ze werken er hard voor, daar heb ik respect voor. Maar ik vond ze wel degelijk pochen met hun geld. Het zijn gewoon mijn types niet en wij zullen er dan ook niet snel overnachten. Maar goed dat niet iedereen gelijk is, ik vond het gewoon geen sympathiek stel. Wel hardwerkende mensen die wisten hoe ze het wilden hebben.
pi_131666346
quote:

[..]

joh, misschien hebben ze in die zes maanden vier keer (op verzoek?) gezegd dat ze het van hun spaargeld deden en worden die vier bewust erin gemonteerd. Door het productieteam wordt er natuurlijk ook wel een personage neergezet, anders zouden er weer minder mensen kijken... :)
pi_131666365
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ja die waren helemaal erg, dat waren hufters eersteklas |:(
Ja, ik herinner me die aflevering nog goed. Mensen die ontslagen werden omdat ze niet hard genoeg werkte, een huishoudsters die ontslagen zou worden als ze een koekje zou eten etc. :')

Die Oma die ze meegenomen hadden was nog wel sympathiek.
pi_131666416
Volgende week belooft leuk te gaan worden.. op de bonnefooi naar Australië met je hele gezin:

Melkveehouder Han Reesink (54) heeft al jarenlang een boerderij in Drenthe, maar wordt gek van de regeltjes die het boerenleven in Nederland voor hem bijna onmogelijk maken. Hij loopt daarom al een hele tijd rond met het idee om naar Australië te emigreren, maar op zijn leeftijd is het geen optie meer in zijn eentje een nieuw bedrijf op te starten in Australië, zonder opvolger vertrekt hij niet.
Als blijkt dat zoon Erwin (19) ook boer wil worden en een leven in Australië wel ziet zitten, kan Han zijn geluk niet op. Ze gaan 'Down Under'! Naast zoon Erwin gaan ook zijn vrouw Anneke en hun twee kinderen Hanna (2) en Johan (1) mee. Dennis (21), de andere zoon uit zijn vorige huwelijk, moet Han met pijn in zijn hart achterlaten in Nederland.
Terwijl Han en Anneke zelden tot nooit buiten hun geliefde Drenthe kwamen, maken ze zich nu op voor een vertrek naar de andere kant van de wereld.... Op de bonnefooi, want een geschikte boerderij hebben ze nog steeds niet gevonden.
De verwachting is dat het sneller zal gaan als ze eenmaal in Australië zijn. Maar dat valt tegen. Na maanden zoeken is er nog steeds geen boerderij gevonden. En de tijd begint te dringen want buiten het feit dat ze dolgraag weer aan de slag willen, moet er ook geld in het laatje gaan komen.
pi_131666464
De reacties op Booking.com zijn consequent heel positief:

http://www.booking.com/ho(...)l#hash-blockdisplay4
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_131666471
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:51 schreef snellejelle het volgende:

[..]

joh, misschien hebben ze in die zes maanden vier keer (op verzoek?) gezegd dat ze het van hun spaargeld deden en worden die vier bewust erin gemonteerd. Door het productieteam wordt er natuurlijk ook wel een personage neergezet, anders zouden er weer minder mensen kijken... :)
Waarom zouden ze dat doen? Hier wordt het toch juist minder leuk van? Het haalt de 'spanning' uit het programma.

Kunnen ze het werk aan? -> er worden vakmensen ingehuurd, geld genoeg.

Kunnen ze het organisatorisch aan? -> er wordt een bouwbegeleider ingehuurd, geld genoeg.

Blijven ze binnen het budget? -> niet zo boeiend, geld genoeg.

Slaat het concept aan, krijgen ze voldoende klanten/inkomsten? niet boeiend, geld is niet zo'n issue. Ze willen zelfs niet dat het een succes wordt, want dan moeten ze teveel werken. :') :')

Kortom, totaal geen boeiende aflevering.
  zondag 29 september 2013 @ 12:31:36 #248
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_131669100
Schitterend huis, schitterend opgeknapt. Maar de hele dag genieten in de zon met een wijntje dat gaat er niet van komen. Al hebben ze maar één gast, je móet aan de bak: ontbijt maken, boodschappen doen, boekingen behandelen, onderhoud huis, schoonmaakwerk, de was doen, de tuin onderhouden, de administratie doen, het zwembad bijhouden, reparaties, de afwas etc. etc. etc. etc. etc. etc.
pi_131674895
Als ze hun huis uit eigen middelen hebben gefinancierd kan je toch beter iets kleins kopen of huren in Frankrijk, met je spaarcenten, pensioen en AOW kan je het wel uitzingen lijkt me en dan is werken echt voor de hobby
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_131674944
Het is wel erg leuk voor de buhne, zon, wijn, zon, wijn, zon,wijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')